Sivu 10 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 291

Aihe: E-Power (18650)

  1. #181
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    juu tilasin kaksi kytkintä sieltä! nyt kun tässä testailen niin voiskoha olla niin että tuolta 510 tankin vanuista tippuu vähän hitaan puoleisesti tota litkua? ja sen takia tulisi se palaneen maku? Ja nuo dual coilit muuten potkii ihan älyttömästi

     
     
  2. #182

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja blazer Näytä viesti
    juu tilasin kaksi kytkintä sieltä! nyt kun tässä testailen niin voiskoha olla niin että tuolta 510 tankin vanuista tippuu vähän hitaan puoleisesti tota litkua? ja sen takia tulisi se palaneen maku? Ja nuo dual coilit muuten potkii ihan älyttömästi
    Siis ostitko Hoosierilta 5V kytkimiä? Saitko laitteen ostopaikasta takuuna 3,7V kytkimen?

    Mä en ole käyttänyt laitetta kun lr dualcoil cartoilla ja eGo:n tankkiatolla joten en pysty vastaamaan tuohon 510 juttuun. DCC:t on mahtijuttu E-Powerin kanssa.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  3. #183
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    juu siis alunperin en ostanut laitetta hoosierilta, odottelen takuu osia vielä sieltä. Tilasin siis hoosierilta varaosiksi 3,7V switchejä =) Nyt on tulossa myös 510-t ato + tankit et katotaa toimisko mukavammin niillä!

     
     
  4. #184

    Vs: E-Power (18650)

    Lähenee uusi höyryttelykokemus. Tänään on saapuneet suomeen viime viikolla HC:lta tilaamani Bogen normi cartot ja DX:ltä tilatut 18350 akut. 5V kytkimiä olen jo muutaman päivän hypistellyt ja tehnyt virityksiä kahdella 18650 akulla että edes vähän olen ison höyryn makuun päässyt.

    Nyt kun maahantulo velvollisuudet noilla tavaroilla sujuisi joutuisasti niin alkuviikosta olisi toivoa päästä kunnolla vetämään 5V höyryjä
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  5. #185

    Vs: E-Power (18650)

    Aina välillä lakkaa toimimasta tuo E-Poweri. Onneksi ostin läjän noita kytkimiä, kun laittaa uuden kykän niin taas palaa henkiin. Tuntuu että nuo kytkimet kestää ehkä muutaman päivän ja sitten tarvitsevat "lepoa", jonka jälkeen taas toimivat. Tiedän, ei tuossa mitään tolkkua ole.. mutta näin se menee. Noi kytkimet on kyllä muutenkin aika sekundaa. Napit jää pohjaan ja kaikkea.

    Ei ole LibertyFlightsilla vieläkään noita 3.7 kytkimiä varastossa, lupasivat muinoin lähettää mulle tuollaisen hajalle menneen tilalle. Sinänsä aivan sama, tuo 5V on aika paljon kivempi.

    Mikähän olisi paras karto tuon kanssa? Nyt olen käyttänyt Bogen 3Ohm kartoja, mutta ne rupeavat loppumaan varastosta ja pitäisi uusia tilata. Mitä väki suosittelee 5V vapotteluun?

     
     
  6. #186

    Vs: E-Power (18650)

    En ole vielä päässyt kokeilemaan 5V höyryjä mutta tarkoitus olisi kokeilla juuri noilla Bogen normikartoilla. On mulla muutama HC:n 2 ohm dcc. Kestävätköhän yhtään vai hajoaako ekoilla imaisuilla. Se selviää heti kun saan vaan nuo 18350 akut himaan.

    Noita 3,7V kytkimiä ei löydy tällähetkellä vissiin koko maailmasta varaosana. No onneksi tulossa uusi runko kytkimineen Welholta ja yksi setti käytettynä ostettuna.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  7. #187

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Solid Necro Näytä viesti
    Aina välillä lakkaa toimimasta tuo E-Poweri. Onneksi ostin läjän noita kytkimiä, kun laittaa uuden kykän niin taas palaa henkiin. Tuntuu että nuo kytkimet kestää ehkä muutaman päivän ja sitten tarvitsevat "lepoa", jonka jälkeen taas toimivat. Tiedän, ei tuossa mitään tolkkua ole.. mutta näin se menee. Noi kytkimet on kyllä muutenkin aika sekundaa. Napit jää pohjaan ja kaikkea.

    Ei ole LibertyFlightsilla vieläkään noita 3.7 kytkimiä varastossa, lupasivat muinoin lähettää mulle tuollaisen hajalle menneen tilalle. Sinänsä aivan sama, tuo 5V on aika paljon kivempi.

    Mikähän olisi paras karto tuon kanssa? Nyt olen käyttänyt Bogen 3Ohm kartoja, mutta ne rupeavat loppumaan varastosta ja pitäisi uusia tilata. Mitä väki suosittelee 5V vapotteluun?
    hyvä ettei tullu ostettuu kyseistä laitetta tarpeeks tuli hermoiltua niiden rivan kytkimien kans.ei toi jatkuva kytkinten hajoominen kovin hyvää kerro laitteesta
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  8. #188

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Solid Necro Näytä viesti
    Aina välillä lakkaa toimimasta tuo E-Poweri. Onneksi ostin läjän noita kytkimiä, kun laittaa uuden kykän niin taas palaa henkiin. Tuntuu että nuo kytkimet kestää ehkä muutaman päivän ja sitten tarvitsevat "lepoa", jonka jälkeen taas toimivat. Tiedän, ei tuossa mitään tolkkua ole.. mutta näin se menee. Noi kytkimet on kyllä muutenkin aika sekundaa. Napit jää pohjaan ja kaikkea.

    Ei ole LibertyFlightsilla vieläkään noita 3.7 kytkimiä varastossa, lupasivat muinoin lähettää mulle tuollaisen hajalle menneen tilalle. Sinänsä aivan sama, tuo 5V on aika paljon kivempi.

    Mikähän olisi paras karto tuon kanssa? Nyt olen käyttänyt Bogen 3Ohm kartoja, mutta ne rupeavat loppumaan varastosta ja pitäisi uusia tilata. Mitä väki suosittelee 5V vapotteluun?
    Oletko varma ettet pidä kytkintä liian kauan pohjassa? Se rupeaa vilkkuun sit ja tilttaa niin että se pitää ruvaa irti ja takas kiinni. Se on varotoimi että kytkin ei vahingossa jää pohjaan / polttele liian innokkaasti.
    Itselle saapui juuri CE3 smokymizereja. Sopii kuin nyrkki silmään tämän kanssa paitsi että toi tötterö osa on pistettävä ilman driptippiä paikoilleen. Ohmeista en osaa sanoa. Ostin summamutikassa 2.8-3.1 ja toimaa.

     
     
  9. #189

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Oletko varma ettet pidä kytkintä liian kauan pohjassa? Se rupeaa vilkkuun sit ja tilttaa niin että se pitää ruvaa irti ja takas kiinni. Se on varotoimi että kytkin ei vahingossa jää pohjaan / polttele liian innokkaasti.
    Itselle saapui juuri CE3 smokymizereja. Sopii kuin nyrkki silmään tämän kanssa paitsi että toi tötterö osa on pistettävä ilman driptippiä paikoilleen. Ohmeista en osaa sanoa. Ostin summamutikassa 2.8-3.1 ja toimaa.
    Olen kyllä aika varma. Ei se edes vilkuttele mitään, ei vaan tapahdu mitään. Irrottaminen on yhtä tyhjän kanssa, vaikka antaisi olla jonkin aikaa poissakin. Tullut kokeiltua putsata niitä kytkimen napojakin yms. Pari päivää laatikossa ja toimivat taas, joten kai niissä asuu joku Poltergeist. Eipä se mitään kun tilasin kolme noita, niin aina voi vaihtaa toimivan tilalle

    Pitää noita Smokymizereja tilailla, kiitos vinkistä!

     
     
  10. #190

    Vs: E-Power (18650)

    Pitänee sen verta varoittaa että ne on hankala tankkaa + jotkut väittää että vuotaa mutta itsellä ainakin näin saa käymään vain sillä että puhaltaa siihen. Tankkauksessa tärkeää pistää se kumikortsu joka tulee driptipin kanssa siihen kytkin päähän. Sitten erittäin tärkeää on myös pistää se pieni musta täyttöreiän plugi takaisin paikoilleen ennenkuin poistaa tuon muovi härpäkkeen ja pistää akkuun kiinni.

     
     
  11. #191
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Pitänee sen verta varoittaa että ne on hankala tankkaa + jotkut väittää että vuotaa mutta itsellä ainakin näin saa käymään vain sillä että puhaltaa siihen. Tankkauksessa tärkeää pistää se kumikortsu joka tulee driptipin kanssa siihen kytkin päähän. Sitten erittäin tärkeää on myös pistää se pieni musta täyttöreiän plugi takaisin paikoilleen ennenkuin poistaa tuon muovi härpäkkeen ja pistää akkuun kiinni.
    Eli nesteen edellä pakeneva ilma vetää nesteetkin perässään läpi? Tuohon jos saisi silikoonikorkin, joka sulkeutuisi itsestään neulan jäljiltä niin voisi toimia suht hyvin. Lisäksi se neste on kondenssia, jota kertyy siihen karton yläosaan, eli ei kannata valuttaa alaspäin.
    KGO & Twist

     
     
  12. #192

    Vs: E-Power (18650)

    Joo niin siinä käy jossei kortsua käytä. Nesteet valuu reiästä

     
     
  13. #193
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Joo niin siinä käy jossei kortsua käytä. Nesteet valuu reiästä
    Vertauksesi ontuu hitusen. Yleensä nääs se kortsu tulee siihen päähän, josta imetään, EI sinne "akkupuolelle".
    Tulee ihan mieleen takavuosien Suosikin lääkäripalstan kysymys onko jotain vialla, jos kassit ei mahdu kortonkiin?
    KGO & Twist

     
     
  14. #194

    Vs: E-Power (18650)

    Ei ole meikäläinen syntynyt onnellisten E-Power tähtien alla.

    Silloin muutama kuukausi sitten mun eka e-power kärähti heti alkuunsa. No, sain takuuna uuden mutta heti tuli viikon tauko.

    Tämä laite toimi reilut pari kuukautta kunnes kytkin kärähti.

    Tilasin 2 kpl 5V kytkimiä joita pääsin tänään testaamaan kun DX:n paketti 18350 akkuineen saapui paikalliseen postikonttoriin. Ekassa jäi nappi pohjaan. Kaikkihan sen tietää miten siinä sitten kävi. Toinen kyllä toimii mutta ainoastaan clear giant cartolla mikä kusi just liemet syliin - heitin roskiin

    DualCoileiilla eikä tankkiatoilla(LR tai normi) lähde laite rokkaamaan vailla miten akku- tai mitä muuta päätä tahansa hiplaa ja nostelee.

    Bogen normi cartot mitkä juurikin tätä 5V hekumaa varten tilasin ovat Itellan tilausseurannan mukaan käyneet tänään sipoossa. Miks ihmeessä. Mä asun järvenpäässä.

    Lähetyksen rekisteröinnit:
    31.10.2011, klo 12:51 Lähetys on lähetetty edelleen 04130 SIPOO
    31.10.2011, klo 12:51 Lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy 04130 SIPOO
    30.10.2011, klo 12:10 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI

    Uusi 18650 E-Power Welholta tilattuna on saarivaltakunnasta tehnyt matkaa jo 1,5 viikkoa... Ei sieltäkään apuja.

    Höyrytään sitten eGolla ja LR DCC:llä

    Että tällaista tällä kertaa mun E-Power rintamalta.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  15. #195
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: E-Power (18650)

    Makes älä välitä et ole ainoa kellä tuo e-poweri vastustaa itellä matkalla body jo sen 2 viikkoa ja jos nyt ei yllätyksiä tule nii menee vielä kolmaskin samaan sotkuun

     
     
  16. #196

    Vs: E-Power (18650)

    No niin. Wizardilta tilattu E-power 18650 hallussa alle 24 tuntia ja kytkin pimeni. Vittu mikä paska, en paremmin sano.

    Katsotaan mitä Welho sanoo. Menevätköhän nuo viestit perille tuolta asiakastilin palautteesta?

     
     
  17. #197
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: E-Power (18650)

    Ei mene. Mailaa cs@ecigwizard.com

     
     
  18. #198

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Ei mene. Mailaa cs@ecigwizard.com
    Ainakin sieltä tuli kohtelias automaattiviesti, jossa luvattiin palata huomenna asiaan?!?

     
     
  19. #199

    Vs: E-Power (18650)

    On nää E-Powerit aika velikultia.
    Kolmesta tilaamastani kytkimestä yksi ei toimi lainkaan, yhdessä on jäänyt uudesta asti nappi pohjaan ja yksi "toimii". Kaksi viimeksi mainittua toimivat siis kuten aikaisemmin tilitin, eli naismaisesti silloin kun niitä ***** kiinnostaa

    Tämä on niin syvältä että tavallaan vain naurattaa. Täytyy kyllä sanoa jo että en minä ainakaan tätä modia kenellekään suosittele. Koko ajan jotain ongelmia noiden kytkimien kanssa, ja mulla on nyt neljä niitä ollut yhteensä. Joista kaksi on täysin pimeänä ja kaksi toimii miten niitä lystää. Vielä kun nuo varaosat ovat jatkuvasti kaikkialta lopussa niin..

    Pahoittelut avautumisesta.

     
     
  20. #200
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: E-Power (18650)

    Pikku-E-Power sen sijaan toimii ongelmitta, liekö tässä laadunvalvonta tahi tähtien asento valmistushetkellä ollut erilainen?
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •