Sivu 9 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 201

Aihe: Tyhmiä kysymyksiä e-nesteistä.

  1. #161
    Jep tota juuri. Kylhä niit on myyntiin otettu monessakin paikassa. Finnvapen viesti kopsittuna tupakkalaki ketjusta:

    Päivittäistavaraketjuilla on melko tarkat kriteerit yhteistyökumppaneille. En usko, että protestilistalla olo lasketaan plussaksi

    Meidän yhteistyökumppanimme, vaasalainen Suomen Tuontiliike Oy, hoitaa LIQUAn jakelua ketjuille ja on toimittanut tavaraa ainakin Keskolle, sekä on tehnyt sopimuksen toimituksista kaikkiin 160 LIDL-myymälään. Heidän kauttaan mm. Minimarketit ovat jo ottaneet nesteet valikoimiinsa. Aikaisempia jakelijoita ovat olleet esim. R-kioski ja Tokmanni, jonka kanssa neuvottelut ovat loppusuoralla.

    Kovinkaan isoa laitevalikoimaa on marketteihin turha odottaa, Kesko otti varastoon eGo AIO. ja 0.6 ohm atopäät. LIDLille AIO oli liian kallis.

     
     
  2. #162
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    3
    Kiitti vinkeistä. Mulle kelpais nikotiinittomat nesteet

     
     
  3. #163
    Mitenkäs hyvin tuo aromitiivisteiden sekoittelu noihin valmiisiin mauttomiin nikotiinillisiin nesteisiin sujuu? Voiko huoletta ottaa ja lorauttaa tipan jos parinkin sinne sekaan?

     
     
  4. #164
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rasputin Näytä viesti
    Mitenkäs hyvin tuo aromitiivisteiden sekoittelu noihin valmiisiin mauttomiin nikotiinillisiin nesteisiin sujuu? Voiko huoletta ottaa ja lorauttaa tipan jos parinkin sinne sekaan?
    Mauton "e-neste" = pohjanestettä tietyllä nikotiinipitoisuudella.

    (höyryttelyyn sopivaa) makunestettä sekaan vaan.

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rasputin Näytä viesti
    Mitenkäs hyvin tuo aromitiivisteiden sekoittelu noihin valmiisiin mauttomiin nikotiinillisiin nesteisiin sujuu? Voiko huoletta ottaa ja lorauttaa tipan jos parinkin sinne sekaan?
    Prosentti peliä, ruiskulla laittelen itse kun ei tipan koosta ole varmuutta.

     
     
  6. #166
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sandyman Näytä viesti
    Prosentti peliä, ruiskulla laittelen itse kun ei tipan koosta ole varmuutta.
    Juu, siinä mielessä tarkkaa hommaa että sitten kun löytyy se oikea makusuhde itselleen niin silloin on hyvä tietää tarkalleen että paljonko sitä makua on tullut laitettua. Minäkin siis ihan tarkkaan ruiskulla laitan kaikki nesteet, niin pohjat kuin tiivisteetkin. Se on tosiaan tarkkaa hommaa mun mielestä sen oikean makusuhteen löytäminen.

     
     
  7. #167
    Kokkasin tuossa 5l 70/30 valmis pohjasta ekat nesteet. Jalipposin nesteitä ja yks muu niin kaikissa maistuu outo salmiakki tai parfyymin tapanen aine. Ei ole tekeytynyt mutta muilla valmispohjilla ei ole vastaavaa tehnyt. Ravistin ainakin kaikkia ja kalluunaa myös. Mikä saattaa olla vikana vai onko nuo pilalle menny?

     
     
  8. #168
    Valmispohjaneste ei nyt paljoa kerro. Tai kannu koko. Onko pohja valmiiksi maustettua tyyliin Virginia? Aika harvoin maustamaton pohja maistuu sellaisenaan miltään. Tosin naapuri väitti antamani pohjan maistuvan pippuriselta,mutta sillä on huono hirvikoirakin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #169
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tosin naapuri väitti antamani pohjan maistuvan pippuriselta,mutta sillä on huono hirvikoirakin.
    Ajaa nissanilla ja juo kossua?
    Pohja maistuu makealle ei millekkään.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #170
    Toyota Ravilla ja juo pelkästään kossua vedellä lantattuna,mutta niin vain väitti. Mä vaan epäilen,että vehkeet totaalisen paskaset. Suiinä ei paljoo pohjanesteen maku vaikuta jos käämissä on tonni paskaa. Ja se hirvkoira o huono.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  11. #171
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Toyota Ravilla ja juo pelkästään kossua vedellä lantattuna,mutta niin vain väitti. Mä vaan epäilen,että vehkeet totaalisen paskaset. Suiinä ei paljoo pohjanesteen maku vaikuta jos käämissä on tonni paskaa. Ja se hirvkoira o huono.
    Paska koira selittää kaiken.
    Nissani ja tojota samaa kuraa paitsi hiluxi on kone
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #172
    Veikkaan että nuo Jalippon nesteet vaatii aikaa että tekeytyy.

     
     
  13. #173
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Jalipon nesteet vaatii vähintään viikon kypsytyksen.

     
     
  14. #174
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Höh. Just ostin avensiksen... Ja mä juon kossuni veden kanssa myös! No Jalippon milkki ei tarvii niin paljon kypsytystä välttämättä. Muista en muista (suomenkieli niin hauskaista). Toivottavasti oli kanisteri puhdas! Mä en koskaan uskalla tehdä yli puolen litran sekoituksia edes tuttuihin nesteisiin sen takia että jos jotain kuitenkin menee pieleen niin ei sitten oo koko varasto pilalla...

     
     
  15. #175
    Nyt tuo berry me alkoi maistumaan paremmalta ja siltä miltä pitäää kun yön yli kypsy! Antaa vaan tuon ja noiden Jalippon nesteiden tekeytyä rauhassa niin hyvää tulloo.

     
     
  16. #176
    mutta muilla valmispohjilla ei ole vastaavaa tehnyt.
    Joo.o.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #177
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    28
    Kyllähän siis vaaka on näissä hommissa aivan ylivertainen. Tiivaripulloista vaan tiputtelee menemään. Sähläys vähenee 95%. Ainakin mulla. Eikä tarvi pestä mitään ruiskuja, saatikka ostaa. Kiinasta esim. saa 0.01 g tarkkuus vaa'an kympillä, joka toimii usbilla, edes pattereita ei tarvita.

     
     
  18. #178
    Hei

    Ideoita kaipailisin kun ei löydy mitenkään fiksusti kyseiseen reseptiin yhdestä tai edes vain kahdesta paikasta tiivareita, mistä kannattaisi kurkata? TPA ja FA tiivareita hakusessa.
    Linkki reseptiin: https://diyordievaping.com/2017/06/1...pe-by-ckemist/

    Yritin puffilaa, vapetaloa, chefsflavoursia, juicebaria ja jotain leipuripaikkaa, ego2. En keksi enää itse muita.

    Kiitos paljon.

    Jake

     
     
  19. #179
    Höyryttelijä Yarbalest's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    29
    https://vapourdepot.com/

    Näyttäis löytyvän melkein kaikki mitä resepti kaipaa.

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Puhutaan tupakan makuisista nesteistä, joita saa nykyään myydä maustamattoman nesteen lisäksi.
    Miltä tupakan makuinen neste maistuu (ry/ry4/ryynänen)?
    Maistuuko se savukkeen/piipputupakan rouhitulta lehdeltä, matkittua savukkeen makua, vai jotain aivan muuta esim tuhkakuppi?
    Jos joku tupakan makuinen neste maistuu siltä kuin savuke/piipputupakka tuoksuu/maistuu, niin ehdotuksia, minkä otan testiin, kiitos. Nykyisin kaupoista saatava valmisneste tai tiiviste.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •