Sivu 98 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4888949596979899100101102108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,941 - 1,960 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #1941
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: peleon.pl


    Mistäs se löytykään se skripti, jonka avulla Chrome osaa kääntää peleonin varastosaldot ja hinnat Suomen kielelle.

    Tässä ketjussa se varmaan on jossain, mutta ei löydy haullakaan...

    On mennyt mulla Windows uusiksi ja kiintolevy formatoitu...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #1942
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: peleon.pl

    ^Siis ainakin mulla tulee Chromen ylälaitaan palkki, josta saa valita käännöskielen..?

    Vai meinaatko tätä ylivuodon selainmodia, jolla saa hinnat euroiksi (sivulta 2 löytyy päivitetty skripti)?

     
     
  3. #1943
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    56

    Vs: peleon.pl

    Peleon ottanut valikoimiinsa rebuildable-aton:

    http://peleon.pl/product.php?id_product=1697

    Onko toi uudelleen nimetty Mini-SW vai joku muu? Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu (n. 8€/kpl).

     
     
  4. #1944
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: peleon.pl

    Oisko joku halpisversio Bullista?

    Edit. Taitaa olla TBC Bulli nimellä mullekin tyrkytetty laitos; http://vapers.ro/servisabile/1680-va...ervisabil.html
    Kovin samalta ainakin näyttää.

     
     
  5. #1945
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: peleon.pl

    Kyllähän tuo myös mini_sw:nä tunnetaan. Loistavat maut ja höyryt kun itse käärii onnistuneen coilin.

     
     
  6. #1946
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    48 minuuttia tilauksesta wysylka, ei paha ollenkaan

     
     
  7. #1947
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Siis ainakin mulla tulee Chromen ylälaitaan palkki, josta saa valita käännöskielen..?

    Vai meinaatko tätä ylivuodon selainmodia, jolla saa hinnat euroiksi (sivulta 2 löytyy päivitetty skripti)?
    Tota selainmodia tarkoitin. En saanu sitä Chromeen enkä Operaan vaikka kuinka yritin ja sitten nukahdin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #1948
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Firefoxiin saa kun eka asentaa greasemonkeyn ja sitten tuon pulikan. Siis eurohinnat.

     
     
  9. #1949

    Vs: peleon.pl

    ^ Ja Chrome ainakin itsellä toimaa heittämällä.. Ei tarvitse kikkailla edes mitään.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  10. #1950
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: peleon.pl


    Joo ei mulla nyt toimi Chromessa ei. Ei se sitä laajennukseksi kelpuuta, kysyy vain että tallennetaanko ja minne.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #1951
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: peleon.pl

    Eikös nämä keskustelut kuuluis enemmän tohon selainmodiketjuun..?

     
     
  12. #1952
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    48 minuuttia tilauksesta wysylka, ei paha ollenkaan
    Alkaisko asiakkaat loppumaan? Hämmästelin viimeksi (n. kuukausi takaperin) kun wysylka tuli ihan parissa päivässä. Koodi tulikin sitten osapuilleen samaan aikaan paketin kanssa.

    Tai voihan se olla että guruille on oma palvelutaso :

     
     
  13. #1953

    Vs: peleon.pl

    Kokemuksia peleonin : mansikka,omena,appelsiini,sitruuna,vadelma ja hedelmä mix ? mitä olette tykänneet ?

    onko ollut etiketin mukaisia litkuja ? höyryteltäviä ?

    tuolta kun saa 50ml samaan hintaan mitä muualta 10ml

     
     
  14. #1954

    Vs: peleon.pl

    O0 mikä tänne oli se ale koodi ? tilauksia tänne jo tehny jos ens tilaukseen sais ale koodin :P

     
     
  15. #1955
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    O0 mikä tänne oli se ale koodi ? tilauksia tänne jo tehny jos ens tilaukseen sais ale koodin :P
    Lieneekö vakiokoodia olemassakaan? Andy on joskus laittanut esim. 100 kpl jakoon, ks. vaikka tuosta alkaen:

    http://www.e-savuke.com/forum/index....16148#msg16148

     
     
  16. #1956

    Vs: peleon.pl

    Mokkakahvi ja menthol laitettu tilaukseen =) molempia varmuuden vuoks 30ml toivottavasti on paskaa mite 90% ostoksistani

     
     
  17. #1957

    Vs: peleon.pl

    Mokkakahvi oli ihan nimensä mukaista tavaraa. Sen verta vahvaa, että ei sitä ihan koko päivää höyrytä meikäläinen.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  18. #1958

    Vs: peleon.pl

    nyt maistettu , normi kahvi,banaani,appelsiini,cherry,persikka,

    Kahvi : ihan hyvää kahvin makua, aika ohkanen maku

    Banaani : kyllähän tämä banaania muistuttaa , ohkanen maku

    Appelssiini: todella ohkanen maku, mehukatti tiiviste tulee mieleen. siis mehukatti tiiviste raakana mutta kumminkin maku on aika ohut.

    Persikka : hyvää , tosi hyvää. mutta myös ohkanen mak.

    Cherry : en saa oikein siintä kiini
    No jos ne alkais enemmän maistumaan kun seisottaa kaapissa

     
     
  19. #1959
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5

    Vs: peleon.pl

    Olen tehnyt toistaiseksi melko lyhyen höyryttelijäurani lähes kaikki ostokset Peleonilta. Peleonin löysin kun luin jotain SiB77:n kirjoitusta, joten kiitokset sinne. Tilasin sieltä ensimmäisellä kerralla eGo-C starttipakkauksen ja viisi 30 ml:n pulloa nikotiininesteitä. Tulivat perille kuudessa päivässä ja ylimääräisenä oli 2 kpl 5 ml:n pulloja nikotiininesteitä. Toisella kerralla tilasin seitsemän 30 ml:n pulloa nikotiininesteitä, jotka tulivat tasan viikossa perille. Kylkiäisenä tuli vain yksi 5 ml:n pullo nikotiinitonta nestettä, jonka heitin suoraan roskiin. Se ei ollut hääppöinen kylkiäinen, mutta kun se ei mitään maksanut, niin ei tuollaisesta voi pettynytkään olla. Uusimman tilaukseni tein 25.7. ja tilaus oli kahdeksan kappaletta 30 ml:n nikotiininesteitä, tämän viikon tiistaina 31.7. kotiin tuli ilmoitus, että lähetyksen voi hakea postista. Hain sen seuraavana päivänä, ja siellä oli kymmenen 30 ml:n pullollista sekä CE4 eGo Plus karto, jonka suojamuoviin oli kirjoitettu: For try ja hymiö perään. Tuli pirun hyvä mieli ja mietin, että tuossa paikassa osataan asiakaspalvelu.

    Epäilen, että noin hyviin kylkiäisiin syynä taisi olla se, että duunikaveri teki tilauspäivänäni oman alkupakkaus+nikotiinit -tilauksensa suosituksestani myös Peleonilta, ja käytimme molemmat duunin e-mail osoitetta, joten uskoakseni huomasivat, että saivat kauttani uuden asiakkaan. Sen nuo hyvät kylkiäiset ainakin aiheuttivat, että seuraavakin tilaus menee Peleonille.

    Mitähän tähän vielä muuta kehuisi. Hmm... No ainakin huhtkuussa tilatut välineet toimivat edelleen moitteettomasti. nikotiinilitkut maistuvat (tosin vertailukohtia minulla ei ole) hyvin ja täyttävät tarpeensa, eli pitävät tupakanhimon poissa. Kolmen päivän kokemukset helppokäyttöisestä kartosta ovat myönteiset. Ellei lakkaa toimimasta viikon parin sisällä, niin siirryn käyttämään niitä ja tilaan nekin Peleonilta. Summa summarum: Olen hyvin tyytyväinen Peleoniin

     
     
  20. #1960

    Vs: peleon.pl

    Onko kukaan muu huomannut club peleonin katoamista, vai olenko itse vain pudonnut pois, kun hetkeen en ole tuolta tilauksia tehnyt?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •