Sivu 60 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #1181

    Vs: peleon.pl

    Samoin tänne 2.12 tehtyyn tilaukseen Wysylka ja "own price"
    Tiedä sitten iskikö pojille pelko, että suomalaiset äänestää lompakollaan toimitusajoista, vai mistä moinen massa-alennus, mutta kivahan tuo on olemassa.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  2. #1182
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: peleon.pl


    Jaahas, ei vaan mulle tullut mitään own price juttua, samat hinnat silti näkyy kun loggaa sisälle... Kait se johtunee siitä kun en jaksanut aiheuttaa lisää ruuhkaa valittamalla asiasta vaan kiltisti odotin lähetystä.

    Pitääköhän sitä nyt valittaa sitten, että muut joilla oli lähetys myöhässä, saavat erikoiskohtelua niin miksen minäkin saa?

     
     
  3. #1183
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    37

    Vs: peleon.pl

    5.12 löin tilauksen sisään ja viimeyönä oli wysylkkaa pukannu...

     
     
  4. #1184

    Vs: peleon.pl

    Toista tilausta tänne olen tekemässä. Ensimmäinen onnistui hyvin, kun siirsin ensin tilisiirtona paypalliin rahat ja sitä kautta tein tilauksen. Nyt olen siirtänyt rahat taas, mutta paypal maksukohdasta ei löydy muuta kuin luottokortti ja tilisiirto. Onko täältä nyt poistunut se vaihtoehto, että voi maksaa paypal tilillä olevilla varoilla vai enkö vain löydä?

     
     
  5. #1185

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti

    Jaahas, ei vaan mulle tullut mitään own price juttua, samat hinnat silti näkyy kun loggaa sisälle... Kait se johtunee siitä kun en jaksanut aiheuttaa lisää ruuhkaa valittamalla asiasta vaan kiltisti odotin lähetystä.

    Pitääköhän sitä nyt valittaa sitten, että muut joilla oli lähetys myöhässä, saavat erikoiskohtelua niin miksen minäkin saa?
    Itse olin kyllä ihan kiltisti valittamatta ja odottelin tilauksen lähtöä, että ilmeisesti valittaminen ei tuohon vaikuttanut omalla kohdallani ainakaan.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  6. #1186

    Vs: peleon.pl

    Taitaapi olla joulukiire

    Tilattu 4.12 , tila edelleen maksu onnistunut.

    Viimeksi oli tässä vaiheessa jo melkeen kotona.

    Sinänsä ei muu ota päähän kun että kyseessä on akut jotka puuttuvat kokonaan tällä hetkellä

    Mutta laitoin libertyltä tulemaan myös yhden akun, katsotaan kumpi kerkeää ensiksi

    [url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

     
     
  7. #1187

    Vs: peleon.pl

    07.12.11 - klo:03:14(tilaus)- pikkuisen ongelmia maksun kanssa- YKSI VIESTI- 08.12.11 - klo:06:24 Tilauksesi lähetetty

    Plussa pisteet jaetaan kunhan paketti on kädessä

     
     
  8. #1188

    Vs: peleon.pl

    Tilaus 4.12 aamulla, ongelmia paypalin kanssa, mutta maksu kuitenkin lähetetty ja status peleonin sivulla on "MAKSETTU". Kolme viestiä lähetetty - ei mitään vastauksia, ei vielä lähetetty. mmmm

     
     
  9. #1189

    Vs: peleon.pl

    Edelleen odotan 25.11 tehtyä tilausta saapuvaksi. Pikkuhiljaa alkaa hermo kiristyyn ja nesteet käy vähiin..

     
     
  10. #1190
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    8

    Re: peleon.pl

    Viime ke tilattu, pe wysylka ja tänään torstaina sai noutaa. Tullut postiin jo eilen. Olen tyytyväinen, olihan tossa itsenäisyyspäivä välissä.

    Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

     
     
  11. #1191

    Vs: Re: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jb Näytä viesti
    Viime ke tilattu, pe wysylka ja tänään torstaina sai noutaa. Tullut postiin jo eilen. Olen tyytyväinen, olihan tossa itsenäisyyspäivä välissä.

    Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
    Ei voi käsittää, missä nuo mun kamat seilaa? Tracking codea edes tullu. Hukassa ne taitaa nyt kyllä olla. Prkl!

     
     
  12. #1192
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Re: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Ei voi käsittää, missä nuo mun kamat seilaa? Tracking codea edes tullu. Hukassa ne taitaa nyt kyllä olla. Prkl!
    Taitaa tulla rekka-/laivarahtina. Aina kyllä on tullut perille ja eipä siinä auta kuin odotella.

     
     
  13. #1193

    Vs: peleon.pl

    Andy laitto nyt sitten tuon seurantakoodin ja siellähän se lepää postissa, ollut jo 30.11 asti mutta eipä ole saapumisilmoitusta kuulunut. Itella, itella, suomen suosituin posti on itella.. Mutta joo jos ois tuon koodin saanut aikasemmin niin ei olis turhaan tarvinnut ruveta täällä itkemään. Leuka rintaan ja uutta tilausta tekemään peleonilta

     
     
  14. #1194

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaqqi11 Näytä viesti
    Toista tilausta tänne olen tekemässä. Ensimmäinen onnistui hyvin, kun siirsin ensin tilisiirtona paypalliin rahat ja sitä kautta tein tilauksen. Nyt olen siirtänyt rahat taas, mutta paypal maksukohdasta ei löydy muuta kuin luottokortti ja tilisiirto. Onko täältä nyt poistunut se vaihtoehto, että voi maksaa paypal tilillä olevilla varoilla vai enkö vain löydä?
    Osaisko joku vastata tähän? Peleonille lähetin mailia mutta vastausta ei kuulu. Alkaa nesteet loppuun ja pitäis saada tilausta lähteen niin nopeeta ku mahollista..

     
     
  15. #1195
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaqqi11 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaqqi11 Näytä viesti
    Toista tilausta tänne olen tekemässä. Ensimmäinen onnistui hyvin, kun siirsin ensin tilisiirtona paypalliin rahat ja sitä kautta tein tilauksen. Nyt olen siirtänyt rahat taas, mutta paypal maksukohdasta ei löydy muuta kuin luottokortti ja tilisiirto. Onko täältä nyt poistunut se vaihtoehto, että voi maksaa paypal tilillä olevilla varoilla vai enkö vain löydä?
    Osaisko joku vastata tähän? Peleonille lähetin mailia mutta vastausta ei kuulu. Alkaa nesteet loppuun ja pitäis saada tilausta lähteen niin nopeeta ku mahollista..
    Itse en tuoda tuosta paypal tileillä olevilla varoilla maksamisesta, mutta ainakin minulla on vaihtoehto maksaa paypallin kautta luottokortilla.

     
     
  16. #1196
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: peleon.pl

    Älkää hermoilkaa, kyllä ne tavarat aikas nopeasti Peleltä tulee.
    Tilasin 29.11 tänään noudin kamat postista, pikku yllätyspullon kera 2ml jotain, en ole maistanut vielä. Ainoa mikä mättää niin se seurantakoodi puuttuu joka helpottaisi kai meidän kaikkien elämää



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  17. #1197
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaqqi11 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaqqi11 Näytä viesti
    Toista tilausta tänne olen tekemässä. Ensimmäinen onnistui hyvin, kun siirsin ensin tilisiirtona paypalliin rahat ja sitä kautta tein tilauksen. Nyt olen siirtänyt rahat taas, mutta paypal maksukohdasta ei löydy muuta kuin luottokortti ja tilisiirto. Onko täältä nyt poistunut se vaihtoehto, että voi maksaa paypal tilillä olevilla varoilla vai enkö vain löydä?
    Osaisko joku vastata tähän? Peleonille lähetin mailia mutta vastausta ei kuulu. Alkaa nesteet loppuun ja pitäis saada tilausta lähteen niin nopeeta ku mahollista..
    Minä en muista että olisin sellaista valintaa nähnytkään, että käytetään tilin varoja. Jos tilillä on varoja, maksaminen on käyttänyt ne itsestään. Jos tilaus on ollut yli tilin varojen, varat on käytetty kaikki ja luottokortilta on mennyt loput.

    Ehkä kannattaisi runnoa vaan tilausta menemään...

     
     
  18. #1198

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti

    Jaahas, ei vaan mulle tullut mitään own price juttua, samat hinnat silti näkyy kun loggaa sisälle... Kait se johtunee siitä kun en jaksanut aiheuttaa lisää ruuhkaa valittamalla asiasta vaan kiltisti odotin lähetystä.

    Pitääköhän sitä nyt valittaa sitten, että muut joilla oli lähetys myöhässä, saavat erikoiskohtelua niin miksen minäkin saa?
    En muuten minäkään valittanut joten tuo teoriasi hieman ontuu.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  19. #1199
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: peleon.pl

    ^ pahoittelen purkaustani, perinteinen suomalainen kauteus iski kun ei omalle kohdalle sattunut alennukset.

     
     
  20. #1200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: peleon.pl

    Noni nyt tuli paketti, yksi 1000mAh akku, g4 pikku tankki cartoja 5pak (+ yks ylimääränen peleonilta) ja yksi 510 DCT karto (vaikuttaa kyllä pirun kovalta laitteelta ja lisäksi siihen tuli ylimääränen atomisaattori kaupan päälle. Ihan kivat extrat peleonilta vaikkei maistiaisia tullutkaan, varmaan on nesteet tiukilla joulun aikaan, ettei niitä ilmaiseksi jaella. Pinacoladaa minttua suklaata ja usa mixia tuli nesteistaä sellaset 110ml

    onkos tällainen normi 1000mah akku pienempi kuin usb passtrough. Huomasin tuossa ku vertailin vanhaa egon usb pass troughia ja se vaikutti isommalta. Ettei vain ole pienempi akku sattunu
    tuon 1000mAh tilalle.



    Ainiin olihan tässä vielä Black teata 10ml... tietenkin se pienin pullo maistuukin juuri parhaalta, tais tulla oma suosikki maku tästä, näin teen ystävänä.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •