Sivu 58 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84854555657585960616268108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,141 - 1,160 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #1141
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    35

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..
    Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.

    Kerroppa tännekki jos vastaavat jotain, ite kans tilasin samana päivänä, eikä oo wysylkaa näkyny.

     
     
  2. #1142
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AILD Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..
    Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.

    Kerroppa tännekki jos vastaavat jotain, ite kans tilasin samana päivänä, eikä oo wysylkaa näkyny.
    +1
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #1143
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..
    Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.
    Toki voi johtua myöskin siitä, että otin toimitukseksi melkein 20e maksaneen DHL pikatoimituksen?.
    Toki voi olla mahdollista. Itse olen aina ottanut sen nopeimman mahdollisen toimitustavan mikä maksaa 19,68 zl.

    Onkohan tuo 20e dhl toimitus jokin uusi juttu koska en aiemmin ole peleonilla sellaiseen toimitustapaan törmännyt.
    Siitä en tiedä, kun esimmäistä kertaa vasta tuolta tilasin ja eipä noista mitään saa selvääkään, kun puolaksi. Siinä oli 3 vaihtoehtoa päällekkäin Polska post tjsp 2 ylintä ja alin oli sitten 80puolan rahaa maksanu DHL jonka toki halusin, että kamat kerkee varmasti ennen kuin lähden reissuun.

    edit: he following piece has been sent by Tarka from
    F.H. Peleon via DHL WorldWide Express on 06.12.2011

    Tuommoin tuli myöskin äsken. Eli rapiat 30h tilauksesta ja DHL jo roudaamassa. oiskos jopa huomen aamulla jossain noudettavana. Mitään tietoa ei ole soitteleeko DHL vai miten aikoo tuoda ton koska olen duunissa.
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  4. #1144
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    7

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..
    Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.
    Toki voi johtua myöskin siitä, että otin toimitukseksi melkein 20e maksaneen DHL pikatoimituksen?.
    Toki voi olla mahdollista. Itse olen aina ottanut sen nopeimman mahdollisen toimitustavan mikä maksaa 19,68 zl.

    Onkohan tuo 20e dhl toimitus jokin uusi juttu koska en aiemmin ole peleonilla sellaiseen toimitustapaan törmännyt.
    Siitä en tiedä, kun esimmäistä kertaa vasta tuolta tilasin ja eipä noista mitään saa selvääkään, kun puolaksi. Siinä oli 3 vaihtoehtoa päällekkäin Polska post tjsp 2 ylintä ja alin oli sitten 80puolan rahaa maksanu DHL jonka toki halusin, että kamat kerkee varmasti ennen kuin lähden reissuun.

    edit: he following piece has been sent by Tarka from
    F.H. Peleon via DHL WorldWide Express on 06.12.2011

    Tuommoin tuli myöskin äsken. Eli rapiat 30h tilauksesta ja DHL jo roudaamassa. oiskos jopa huomen aamulla jossain noudettavana. Mitään tietoa ei ole soitteleeko DHL vai miten aikoo tuoda ton koska olen duunissa.
    On se tuo dhl sitten ihan uusi toimitustapa niillä. En ainakaan 1.12 tilatessa vielä nähnyt kuin ne kaksi puolan postin vaihtoehtoa. Täytyypä valita seuraavalla kerralla sitten tuo dhl, ja tilata samalla reilusti tavaraa.

     
     
  5. #1145

    Vs: peleon.pl

    Mä alan tottua siihen että menee 3 päivää tilauksesta siihen että ne lähettää. Itse omistan nettikaupan (emme kyllä myy mitään sähkötupakkaan liittyvää) ja jos meillä menis 3 päivää PAKKAUKSEEN meillä ei olisi yhtään asiakasta jäljellä :-\ . Tilasin peleonilta 4.12 ja vieläkin odottelen wysylkaa.

     
     
  6. #1146
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    7

    Vs: peleon.pl

    Veikkaan että puolan postin lähetyksellä tilattujen tavaroiden lähetysajat tulevat edelleen pitenemään koska tuolla uudella dhl toimitustavalla olevilla tilauksilla näyttäisi olevan korkein prioriteetti lähetysjärjestyksessä.

     
     
  7. #1147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    35

    Vs: peleon.pl

    Joo tais olla täältäkin viimenen tilaus peleonilta, 3 päivää wysylkaan ei haitannut, kun tavarat tuli siitä sitten 2 päivän sisään kotipostiin, mut nyt on 6 päivä jo menossa, eikä vieläkään lähetetty, niin on tää jo liikaa. Harmi sinänsä, kun reklamaatio toimii hienosti ja saa bonuslahjojakin. Parilta muultakin firmalta tilasin, toisesta lähti tavara samana päivänä ja toisesta seuraavana päivänä tilauksesta.

     
     
  8. #1148
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    peleon.pl

    Ei varmaan kannattaisi vuodenaika huomioiden vedellä hätiköityjä johtopäätöksiä.
    KGO & Twist

     
     
  9. #1149
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    35

    Vs: peleon.pl

    Taitaa olla muilla firmoilla sit tuplasti/triplasti enemmän työntekijöitä kun saavat paketin postiin samantien.

     
     
  10. #1150
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: peleon.pl

    Ja tupla/tripla hinnat.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  11. #1151
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    peleon.pl

    Voipi olla, mutta ette kai te kuvitelleet halpojen hintojen tulevan ilman haittoja? TW on se toinen ääripää, tavara on arvokkaampaa, mutta se myöskin postitetaan nopeasti ja johtuen suht kovista postituskuluista seurantakoodi aina mukana.
    KGO & Twist

     
     
  12. #1152

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Voisi kuulua eri ketjuun mutta osaisiko joku selittää mulle näiden kartojen perus jujut? eli kannattaako täytellä liian täyteen vai liian tyhjäksi? mikä on hyvä nyrkkisääntö jne. Kiitos jo etukäteen.
    Parempi täytellä vähän liian täyteen, niin että vuotaa alapäästä johkin astiaan (kortsu, tai eGo-T tankki), ja kerätä vuotaneet talteen. Eli kortsu alla puhallat yläpäästä kuivaksi ilmaputken.

    Ja pidä se aina täynnä. Itse heitän joka aamu ennenkuin alan höyryttää neulalla karton taas täyteen, ei ole päässyt kuivumaan. Käytän Mega Dual Coil Cartoja jotka imee sen 3,5-4,5 litraa.
    Mahtavan kokoisia kartoja sulla
    joo mulle kans tollasii cartoja
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  13. #1153
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: peleon.pl

    Täällä kanssa 1.12 tilaus laitettu, eikä vieläkään postitettu. Taitaa itselläkin jäädä tilaukset täältä jatkossa vähemmälle. Tilaan tavarani luultavasti jatkossa muualta, varsinkin jos kyse kiireellisemmästä tavarasta. Harmi, alussa homma toimi hyvin, mutta tilaaja määrien nousu näyttää haittaavan peleon:n toimintaa liian paljon. 2-3 päivää vielä menisi, mutta nyt menossa 6:s päivä mikä ei ole mielestäni hyväksyttävää.

     
     
  14. #1154

    Vs: peleon.pl

    Juu 1.12. laitettu tilaus sisään ja maksettu Paypalilla, ei ole mitään kuulunut.
    Tais olla viimenen kerta kun tilaan mitään.

     
     
  15. #1155

    peleon.pl

    28.11 tuli Wysyłka ja sen jälkeen ei ole firmasta kuulunut mitään. Useampaan kertaan kysellyt seuranta numeroo mutta en ole saanut mitään vastausta.Lähettänyt myös kyselyä peleonin sivujen kautta, mutta eipä ole vastausta kuulunut. Mahtaa olla tavarat vielä puolan pojan pöydällä.

     
     
  16. #1156
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: peleon.pl

    edit. nvrmnd
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  17. #1157
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: peleon.pl


    Eiköhän ne tule, onhan tässä vielä jouluun aikaa... Turha hermoilla.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #1158
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    35

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Ja tupla/tripla hinnat.
    No jaa, uk-eliquid:lla on ilmanen toimitus ja paketti lähti tilauspäivänä matkaan. Eikä ainakaan vermillion riverin litkut ollu erityisen kalliita? 3X10ml pulloja n. 14€

     
     
  19. #1159
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: peleon.pl

    Andy vastasi minulle, valitteli vaan että on hirveä ruuhka-aika mikä nyt ei ole mikään yllätys

    Kyllä ne sieltä tulee...

    Onneksi kohta on kaikki perus tarvikkeet kasassa niin ei haittaa pitkät toimitusajat jatkossa enää.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  20. #1160
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    peleon.pl

    Jaahas, lauantaina tilattu ja äsken tuli emailia, että lähetetty.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •