Sivu 53 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #1041
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuumu Näytä viesti
    Ei oo tullu seurantakoodia mut peleonin sivuil lukee maksu hyväksytty 22. pv ja tilaus lähetetty 2011-11-25 16:31. Eli millonkohan se tulee?
    Näyttää olevan molemmilla samat päivät Toivottavasti tulee huomenna.

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  2. #1042
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    28

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    G4:ssa ei taida muuta vikaa olla kuin se, että ovat kovin hauraita ja joskus nestettä nousee vastukselta keskellä olevaan imuputkeen. Ovat myös arvosteluissa olleet kovin epätasalaatuisia, joidenkin toimiessa hyvin ja joidenkin kappaleiden ollessa halki jo tullessa.
    Viimeisistä G4:sta kuudessa tapauksessa kymmenestä neste valui suoraan akkupäästä ulos. Hiukan rauhoituttuani ja luettuani näitä ketjuja sain 3 kosketusvikaista fiksattua, mutta 6 out of 10 meni suoraan roskikseen.
    Peleonin Andy pahoitteli halpojen G4:n laadunvaihtelua ja lupasi pistää muutaman ylimääräisen seuraavaan tilaukseen.
    Kun halpaa tilaa, halpaa saa eli en syytä Peleonia vaan G4:n valmistajaa (kuka tai mikä se sitten lieneekään). Kokeilen vielä paria laatikollista. Jospa niiden kanssa olisi parempi tuuri.

     
     
  3. #1043
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: peleon.pl

    Boget ei ole juuri kalliimpi, laatu vaan on parempi, osta niitä.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  4. #1044

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuumu Näytä viesti
    Ei oo tullu seurantakoodia mut peleonin sivuil lukee maksu hyväksytty 22. pv ja tilaus lähetetty 2011-11-25 16:31. Eli millonkohan se tulee?
    Näyttää olevan molemmilla samat päivät Toivottavasti tulee huomenna.
    Mulla oli sama päivä, tänään tuli lappu jonka kanssa pitäs käydä postissa. Valitsin tällä kertaa sen nopeamman toimituksen.

     
     
  5. #1045
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    69

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Faran Näytä viesti
    Boget ei ole juuri kalliimpi, laatu vaan on parempi, osta niitä.
    Saako niitä peleonilta? Periaatteessa ihan sama mikä merkki tai malli, toi g4 vaan on niin passelin kokoinen ja ihan nätin näköinen...

    Laitoin jo ostoilmoituksen omaan osioon, mutta laitetaan myös tänne. Eli jos jollakulla jää noita kylkiäis g4 cartoja käyttämättä, ni voisin muutaman ostaa pois pölyyntymästä. Miel. helsingistä ni voisin vaikka noutaa.

     
     
  6. #1046

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    21 päivä tilasin ja nyt 28 päivä postin seurannan mukaan on postissa pari pulloa nestettä + leluja, aika tasan 7 päivää toimitus siis tulee tuolta, ei mitään valittamista tässä puljussa.
    Paketti on avattuna ja extraa tuli pieni maistiainen vanljaa.

     
     
  7. #1047

    Vs: peleon.pl

    Noni nyt en voi ku kehua peleonia. Perjantaina 25.11 aamusta pistin tilauksen, johon merkkasin tuon että oli rikkinäinen G4 jonka lupasivat korjata. Noh, tänään maanantaina 28.11 olikin jo paketti postissa heti aamusta, ja korvaukseksi yhdestä rikkinäisestä G4 laitettu kokonainen paketti eli viisi G4 mukaan. Melkein hävettää että itkin ja valitin heille, kun eipä tuo olisi ollut itselle takkiin kuin 1€ verran, kun noin avokätisesti korvasivat. No varmistavatpa sen, että jatkossakin tilaan heiltä... (olisin kyllä muutenkin jatkanut heidän asiakkaana

     
     
  8. #1048

    Vs: peleon.pl

    Tanhuille siitä Joyetechista. On se ihan aito ja soiva peli. Jos sen Logopaketin tilaat, on se B-malli, eli sylinteriatolla ja isommalla tankilla.

     
     
  9. #1049
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Tanhuille siitä Joyetechista. On se ihan aito ja soiva peli. Jos sen Logopaketin tilaat, on se B-malli, eli sylinteriatolla ja isommalla tankilla.
    Mun mielestä siinä on drop-down -valikko, josta voi valita kumman haluaa. Broidille tilattiin tuo, ja ei huomattu sitä valikkoa (en ainaakaan minä huomannut) ja B-malli tuli, vaikka oletuksena on kai A-malli.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #1050
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jk Näytä viesti
    Saako niitä peleonilta? Periaatteessa ihan sama mikä merkki tai malli, toi g4 vaan on niin passelin kokoinen ja ihan nätin näköinen...
    Saa G4 ja parempiakin saa. Koko on jokseenkin sama, vaikkei sillä isommin väliä olekaan. Kiusallanikin vastaan osto ilmoitukseesi ja tarjoan bogen cartoja.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  11. #1051

    Vs: peleon.pl

    Pitkästä aikaa foorumilla kyselemässä tyhmiä. Kysymykset liittyy höyryn tuottajien ihmeelliseen maailmaan ja tähän mielenkiintoni herättäneen peleonin tarjontaan.

    Olen päästellyt tähän asti höyryjä tuolla perus joye510 tupakilla. Ottaa pirusti aivoon jatkuva lataaminen ja toi pumpulin kanssa pelleily. Tutkiskelin foorumin läpi ja ihastuin ajatukseen tollasesta EGO-T tötteröstä, mahdollisimman isolla säiliöllä ja pirullisella määrällä milliampeeritunteja patteriin. Selasin peleonin tarjontaa läpi. Nyt musta tuntuu että löysin samanlaisia tupakkeja (mun silmissä) useita, kaikissa kuitenkin eri hinta.

    Voisikos joku fiksu kertoa että mikä on semmonen ehta EGO-T? Ja olikos noilla VG ja PG mallin litkuilla suurtakin eroo? Pitäs saada kunnon höyrypötkylä ja siihen semmoset liemet että alkaa olohuone peittymään usvaan...

    Ja jos tähän joku raaskii mulle näitä kertomaan, niin mielelläni kuulen että mitä muuta lisävarustetta tommoseen EGO:n tankki vekottimeen kannattaa ostella jo valmiiks.

     
     
  12. #1052
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PhatEiz Näytä viesti
    Pitkästä aikaa foorumilla kyselemässä tyhmiä. Kysymykset liittyy höyryn tuottajien ihmeelliseen maailmaan ja tähän mielenkiintoni herättäneen peleonin tarjontaan.

    Olen päästellyt tähän asti höyryjä tuolla perus joye510 tupakilla. Ottaa pirusti aivoon jatkuva lataaminen ja toi pumpulin kanssa pelleily. Tutkiskelin foorumin läpi ja ihastuin ajatukseen tollasesta EGO-T tötteröstä, mahdollisimman isolla säiliöllä ja pirullisella määrällä milliampeeritunteja patteriin. Selasin peleonin tarjontaa läpi. Nyt musta tuntuu että löysin samanlaisia tupakkeja (mun silmissä) useita, kaikissa kuitenkin eri hinta.

    Voisikos joku fiksu kertoa että mikä on semmonen ehta EGO-T? Ja olikos noilla VG ja PG mallin litkuilla suurtakin eroo? Pitäs saada kunnon höyrypötkylä ja siihen semmoset liemet että alkaa olohuone peittymään usvaan...

    Ja jos tähän joku raaskii mulle näitä kertomaan, niin mielelläni kuulen että mitä muuta lisävarustetta tommoseen EGO:n tankki vekottimeen kannattaa ostella jo valmiiks.
    Tosta Joyetech eGo-T http://peleon.pl/product.php?id_product=1472 huomaa, että siinä valinta Tank A ja Tank B, se B on isompi tankki. Hinta sama. Akut ns. passthru-mallia, jolloin voit ladata samalla kun höyrytät (mutta pakko ei ole).

    Tosta LR atomisaattori eGo B-malliin: http://peleon.pl/product.php?id_product=1440 enempi höyryä tankista.

    Tosta eGo Mega Dual Coil Cartomizer: http://peleon.pl/product.php?id_product=1211 näihin menee reilusti nestettä ja tulee hyvät höyryt. Itse tilasin viimeksi MadVapesilta 15 kpl noita, tulee halvemmaksi jenkeistä (=1,5 eur) kuin Puolastakin, mutta tossa on se tuote sampleksi. 1 kpl kestää mun raskaassa käytössä noin 4-5 päivää (uusi täyttö per päivä).

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #1053

    Vs: peleon.pl

    ^Onko noissa linkkaamissasi Mega Dual Coileissa jotain vanua sisällä? Tarkoitatko että laite on sun käytölläsi entinen 4-5 päivän käytön jälkeen?

    Mä ajattelin tilata aloituspakkauksen sijaan tavarat erikseen, eli akun + laturin, kolme erilaista atomisaattoria, tankkeja + nestettä ja yhteishinta on nyt samaa luokkaa noiden aloituspakkausten kanssa. Kärytän niin vähän että uskon pärjääväni ainakin alkuun yhdellä akulla ja haluan kokeilla heti erilaisia atomisaattoreita. Nesteitä meinasin tilata lisää toisaalta ja kokeilla niissäkin eri laatuja/makuja/merkkejä. Täytyy vielä vertailla noiden atomisaattoreidenkin + muun sälän hintoja muihin kauppoihin, jos kokeilisi jotain kartomisaattoriakin heti.

     
     
  14. #1054
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    31

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuumu Näytä viesti
    Ei oo tullu seurantakoodia mut peleonin sivuil lukee maksu hyväksytty 22. pv ja tilaus lähetetty 2011-11-25 16:31. Eli millonkohan se tulee?
    Näyttää olevan molemmilla samat päivät Toivottavasti tulee huomenna.
    Mulla oli sama päivä, tänään tuli lappu jonka kanssa pitäs käydä postissa. Valitsin tällä kertaa sen nopeamman toimituksen.
    Mulla ei oo tullu ees seurantakoodia vaikkka otin nopeemman toimituksen.No toivotaa että kohta tulee vielä postin saapumisilmotus luukusta.
    Ego-T


     
     
  15. #1055
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuumu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuumu Näytä viesti
    Ei oo tullu seurantakoodia mut peleonin sivuil lukee maksu hyväksytty 22. pv ja tilaus lähetetty 2011-11-25 16:31. Eli millonkohan se tulee?
    Näyttää olevan molemmilla samat päivät Toivottavasti tulee huomenna.
    Mulla oli sama päivä, tänään tuli lappu jonka kanssa pitäs käydä postissa. Valitsin tällä kertaa sen nopeamman toimituksen.
    Mulla ei oo tullu ees seurantakoodia vaikkka otin nopeemman toimituksen.No toivotaa että kohta tulee vielä postin saapumisilmotus luukusta.
    Mulla tuli hitaammalla tänään lappu postista.. Akku latautuu ja ensihöyryjä odotellaan...

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  16. #1056
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    31

    Vs: peleon.pl

    Vihdoin ja viimein tuli seurantakoodi, eilen tullu maahan.
    28.11.2011, klo 15:42 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
    Voiskohan se jo kohta olla kouvolan postis?
    Ego-T


     
     
  17. #1057

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuumu Näytä viesti
    Mulla ei oo tullu ees seurantakoodia vaikkka otin nopeemman toimituksen.No toivotaa että kohta tulee vielä postin saapumisilmotus luukusta.
    Ei mullekaan tullu seurantakoodia, enkä kyllä odottanutkaan sitä.
    Näyttää tilaukset kestävän noin 6-9 päivää riippuen maksutavasta ja kuljetustavasta.
    Täytynee taas pian laittaa tilaus vetämään.

     
     
  18. #1058

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tosta Joyetech eGo-T http://peleon.pl/product.php?id_product=1472 huomaa, että siinä valinta Tank A ja Tank B, se B on isompi tankki. Hinta sama. Akut ns. passthru-mallia, jolloin voit ladata samalla kun höyrytät (mutta pakko ei ole).

    Tosta LR atomisaattori eGo B-malliin: http://peleon.pl/product.php?id_product=1440 enempi höyryä tankista.

    Tosta eGo Mega Dual Coil Cartomizer: http://peleon.pl/product.php?id_product=1211 näihin menee reilusti nestettä ja tulee hyvät höyryt. Itse tilasin viimeksi MadVapesilta 15 kpl noita, tulee halvemmaksi jenkeistä (=1,5 eur) kuin Puolastakin, mutta tossa on se tuote sampleksi. 1 kpl kestää mun raskaassa käytössä noin 4-5 päivää (uusi täyttö per päivä).
    Kiitoksia jelpistä jarif. Nyt täytyy vissiin odotella että noita B-mallin isompia mötköjä on saatavilla. Mikäli oikein tota puolaa "ymmärsin" ni ovat loppu varastosta. Ja mä ku olin jo niin henkisesti valmis lähtemään ratkomaan noita tilauksen sanaristikoita alusta loppuun.

    EDIT:
    Oisko tää sama härveli ja millä erotuksella? Puuttuu tuo "kantolaukku"? http://peleon.pl/product.php?id_product=1289

     
     
  19. #1059

    Vs: peleon.pl

    Tosta Joyetech eGo-T http://peleon.pl/product.php?id_product=1472 huomaa, että siinä valinta Tank A ja Tank B, se B on isompi tankki. Hinta sama. Akut ns. passthru-mallia, jolloin voit ladata samalla kun höyrytät (mutta pakko ei ole).

    Tosta LR atomisaattori eGo B-malliin: http://peleon.pl/product.php?id_product=1440 enempi höyryä tankista.

    Tosta eGo Mega Dual Coil Cartomizer: http://peleon.pl/product.php?id_product=1211 näihin menee reilusti nestettä ja tulee hyvät höyryt. Itse tilasin viimeksi MadVapesilta 15 kpl noita, tulee halvemmaksi jenkeistä (=1,5 eur) kuin Puolastakin, mutta tossa on se tuote sampleksi. 1 kpl kestää mun raskaassa käytössä noin 4-5 päivää (uusi täyttö per päivä).
    [/quote]

    Olisinkin tilaamassa ekaa settiäni, ja ostan varmaan nuo, mutta varastossa ei ole tällähetkellä kun noita atoja, niin kannattaako tilata se erikseen ja sitten kun itse aparaatteja ja cartoja tulee taas myyntiin niin ne erikseen? Vai mitä suosittelisitte?
    Laitteet: eGo-T, SD Keyring
    Tulossa: GLV2 5v, Indulgence

     
     
  20. #1060

    Vs: peleon.pl

    Peleonilta tuli tänään paketti ja ensimmäinen kerta kun ne teki mokan ja ensimmäinen kerta kun sain extraa. Mmmm.

    Olin tilannut 3x11mg Yuyania mutta sain 3x6mg. ja sain extrana joku TUFO 18mg. En tiedä mikä se on, mutta maistuu aika hyvälle. Vissiin Peleonin kotikokki-tavaraa koska ihan käsikirjoitettu tarra. mmmm


     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •