Sivu 50 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4046474849505152535460100 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 981 - 1,000 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #981

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hondamies Näytä viesti
    Kiitti neuvoista onnistui rekisteröinti viimein ja oli Firefoxin kanssa hankalaa, heitti fatal erroria ja ei onnistunut uuden salasanan pyytäminenkään.
    Vaihdoin sitten IE selaimeen ja onnistui heittämällä, kiitti myös tuosta Welhon opaslinkistä.
    Nyt saa mun duunikaveri jonka juuri käännytin höyryttäjäksi tilata nesteet tuolta, itselle juuri tuli Totalin Yo-Yo päiviltä noin 400 ml etten ihan itse vielä ens viikolla tarvitse täydennystä
    Tuohon fatal erroriinhan tosiaan auttaa se, että saa sen google kääntäjän pois päältä... varmana olisi firefoxillakin toiminut, jos olisi valinnut kielen käännöksi sen alimman, unknown
    Nyt kun ie:llä sen avasit, niin kielenkääntö ei ollut toiminnassa.

     
     
  2. #982
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: peleon.pl

    Eipä ollut Kuukkelin kääntäjää päällä, eikä edes asennettuna. Käytin kääntäjää toisella välilehdellä verkosta tyyliin käännä sivu www.xxxxx



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  3. #983
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    77

    Vs: peleon.pl

    Mun paketti näyttää tulleen liitokoneella Puolasta suomeen. Sunnuntaina se oli shipped tilassa ja kun ei näkynyt postilaatikossa, kurkkasin seurantakoodia:

    Lähetyksen rekisteröinnit

    23.11.2011, klo 15:29 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI

    23.11.2011, klo 07:36 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

    Taitaa olla perjantaina paketti kädessä vasta.

     
     
  4. #984
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    69

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EsaP Näytä viesti
    Mun paketti näyttää tulleen liitokoneella Puolasta suomeen. Sunnuntaina se oli shipped tilassa ja kun ei näkynyt postilaatikossa, kurkkasin seurantakoodia:

    Lähetyksen rekisteröinnit

    23.11.2011, klo 15:29 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI

    23.11.2011, klo 07:36 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

    Taitaa olla perjantaina paketti kädessä vasta.
    Milloin teit tilauksen, mikä päivä tuli wysylka?
    Ite tilasin pe 18.pvä ja 21.pvä wysylka, en saanu seurantakoodia. Ajattelin vaan että kauanko sulla kesti et tuli suomeen?

     
     
  5. #985

    Vs: peleon.pl

    Itselle ainekin peleonin paketit ollut seuraavana päivänä noudettavissa, kun on maahan saapunut. Nyt oli jännä kun ei näkynyt polskipostissa tuolla lähetystunnuksella mitään, mutta tänään aamulla karahtanut suomen kamaralle..

     
     
  6. #986
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Itselle ainekin peleonin paketit ollut seuraavana päivänä noudettavissa, kun on maahan saapunut. Nyt oli jännä kun ei näkynyt polskipostissa tuolla lähetystunnuksella mitään, mutta tänään aamulla karahtanut suomen kamaralle..
    Sama mulla, tänä aamuna ilmestyi Itellalle muttei edelleenkään Puolan postilla, tuskin enää tuleekaan.

    Tilaus 16.11.@21:16, wysylka 18.11.@20:42 ja Hki-Vantaa 23.11.@07:42. Ihan normiaikataulu, minusta.

     
     
  7. #987
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    77

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jk Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja EsaP Näytä viesti
    Mun paketti näyttää tulleen liitokoneella Puolasta suomeen. Sunnuntaina se oli shipped tilassa ja kun ei näkynyt postilaatikossa, kurkkasin seurantakoodia:

    Lähetyksen rekisteröinnit

    23.11.2011, klo 15:29 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI

    23.11.2011, klo 07:36 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

    Taitaa olla perjantaina paketti kädessä vasta.
    Milloin teit tilauksen, mikä päivä tuli wysylka?
    Ite tilasin pe 18.pvä ja 21.pvä wysylka, en saanu seurantakoodia. Ajattelin vaan että kauanko sulla kesti et tuli suomeen?
    Torstaina 17.11 tilaus sisään. Sunnuntaina 20.11 wysylkat sähköpostiin ja tänään tullut sitten seurannan mukaan Suomeen.

     
     
  8. #988
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: peleon.pl

    Onko muilla känyt niin että peleonin nesteet ei maistu oikein miltään enään 2-3 viikon höyryttelyn jälkeen (paitsi vahvemmat maut esim. RY4 ja kahvi, mikä on muuten ihan kuraa)? ???
    Ei noi liemet edes haise enään miltään
    Kokeiltu puhtailla atomisaattoreilla ja kartoilla.

     
     
  9. #989
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Itselle ainekin peleonin paketit ollut seuraavana päivänä noudettavissa, kun on maahan saapunut. Nyt oli jännä kun ei näkynyt polskipostissa tuolla lähetystunnuksella mitään, mutta tänään aamulla karahtanut suomen kamaralle..
    Itselleni tuli tänään seurantakoodi, mutta polskipostin seurannassa ei minullakaan ollut tietoa. Lieköhön heillä häiriö järjestelmässä... Noo, odotellaan. 17.11. laitettu tilaus sisään. Ei sillä, että olisi kiirettä ja aina sieltä on tullut n. viikossa

     
     
  10. #990

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Onko muilla känyt niin että peleonin nesteet ei maistu oikein miltään enään 2-3 viikon höyryttelyn jälkeen (paitsi vahvemmat maut esim. RY4 ja kahvi, mikä on muuten ihan kuraa)? ???
    Ei noi liemet edes haise enään miltään
    Kokeiltu puhtailla atomisaattoreilla ja kartoilla.
    Mulla kävi noin kun höyryttelin 30ml peleonin minttua. Sen jälkeen laimeammat maut ei maistunut/haissut miltään. Parissa päivässä tuli makuaisti ja hajuaisti takaisin
    Jossain täällä foorumilla oli juttuakin siitä että minttu, menthol yms. maut voi viedä maku- ja hajuaistin mukanaan. Jos et minttua tms. ole höyrytellyt niin sitten en tiedä mistä on kyse.
    Kyllä nää mun yli kuukaudenkin vanhat vielä maistuu ja haisee, eli ei se maku itsekseen sieltä purkista häviä. (ei ainakaan pitäisi)

     
     
  11. #991
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Onko muilla känyt niin että peleonin nesteet ei maistu oikein miltään enään 2-3 viikon höyryttelyn jälkeen (paitsi vahvemmat maut esim. RY4 ja kahvi, mikä on muuten ihan kuraa)? ???
    Ei noi liemet edes haise enään miltään
    Kokeiltu puhtailla atomisaattoreilla ja kartoilla.
    Mulla kävi noin kun höyryttelin 30ml peleonin minttua. Sen jälkeen laimeammat maut ei maistunut/haissut miltään. Parissa päivässä tuli makuaisti ja hajuaisti takaisin
    Jossain täällä foorumilla oli juttuakin siitä että minttu, menthol yms. maut voi viedä maku- ja hajuaistin mukanaan. Jos et minttua tms. ole höyrytellyt niin sitten en tiedä mistä on kyse.
    Kyllä nää mun yli kuukaudenkin vanhat vielä maistuu ja haisee, eli ei se maku itsekseen sieltä purkista häviä. (ei ainakaan pitäisi)
    Ei nyt varsinaisesti enää Peleoniin liitykään, mutta huomasin juuri sen, että kun ensimmäisiä mehuja tilasin ja olin juuri lopettanut röökin polton, niin maku on aika lailla erilainen nyt, kun on ollut polttamatta jo reilu kuukauden. Tarkoitan tällä sitä, että kun niitä mehuja ei ole silloin aluksi kaikkea käyttänyt ja niitä jäi jemmaan niin johan alkaa maistua, kun ottaa ne uudelleen käyttöön.

     
     
  12. #992
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    35

    Vs: peleon.pl

    Green mint, aivan tajuttoman hyvää, maistuu ihan after eight suklaan minttu täytteelle, tästä tuli ehdoton suosikki, seuraavaan tilaukseen lähtee iso p :'(ullo tätä herkkua. :P:P

     
     
  13. #993
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Onko muilla känyt niin että peleonin nesteet ei maistu oikein miltään enään 2-3 viikon höyryttelyn jälkeen (paitsi vahvemmat maut esim. RY4 ja kahvi, mikä on muuten ihan kuraa)? ???
    Ei noi liemet edes haise enään miltään
    Kokeiltu puhtailla atomisaattoreilla ja kartoilla.
    Mulla kävi noin kun höyryttelin 30ml peleonin minttua. Sen jälkeen laimeammat maut ei maistunut/haissut miltään. Parissa päivässä tuli makuaisti ja hajuaisti takaisin
    Jossain täällä foorumilla oli juttuakin siitä että minttu, menthol yms. maut voi viedä maku- ja hajuaistin mukanaan. Jos et minttua tms. ole höyrytellyt niin sitten en tiedä mistä on kyse.
    Kyllä nää mun yli kuukaudenkin vanhat vielä maistuu ja haisee, eli ei se maku itsekseen sieltä purkista häviä. (ei ainakaan pitäisi)
    Ei nyt varsinaisesti enää Peleoniin liitykään, mutta huomasin juuri sen, että kun ensimmäisiä mehuja tilasin ja olin juuri lopettanut röökin polton, niin maku on aika lailla erilainen nyt, kun on ollut polttamatta jo reilu kuukauden. Tarkoitan tällä sitä, että kun niitä mehuja ei ole silloin aluksi kaikkea käyttänyt ja niitä jäi jemmaan niin johan alkaa maistua, kun ottaa ne uudelleen käyttöön.
    Pääasiassa noita hedelmien ja marjojen makuisia liistereitä tullu imuuteltua. Jääkaapissa olen noita säilytellyt. Aluksi pelen juicy peach maistui ihan ok, nyt ei sekään maistu juuri miltään vaikka höyryä tulee vanhaan malliin.
    Tänä aamuna päätin ottaa hyväksi todetun mentholin töihin, mutta eipä tämäkää maistu juuri miltää,tosin raikkaalta tuntuu edelleen.

     
     
  14. #994
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AILD Näytä viesti
    Green mint, aivan tajuttoman hyvää, maistuu ihan after eight suklaan minttu täytteelle, tästä tuli ehdoton suosikki, seuraavaan tilaukseen lähtee iso p :'(ullo tätä herkkua. :P:P
    Mulla on kans tuota puteli, alkuun oli ihan lempparia mutta nyt ei ole vähään aikaan mennyt. Suht hyvää, hammastahna tai piparminttupurkka mulle tulee mieleen... raikastaa hengityksen kivasti

     
     
  15. #995
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    16

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Onko muilla känyt niin että peleonin nesteet ei maistu oikein miltään enään 2-3 viikon höyryttelyn jälkeen (paitsi vahvemmat maut esim. RY4 ja kahvi, mikä on muuten ihan kuraa)? ???
    Ei noi liemet edes haise enään miltään
    Kokeiltu puhtailla atomisaattoreilla ja kartoilla.
    Mulla kävi noin kun höyryttelin 30ml peleonin minttua. Sen jälkeen laimeammat maut ei maistunut/haissut miltään. Parissa päivässä tuli makuaisti ja hajuaisti takaisin
    Jossain täällä foorumilla oli juttuakin siitä että minttu, menthol yms. maut voi viedä maku- ja hajuaistin mukanaan. Jos et minttua tms. ole höyrytellyt niin sitten en tiedä mistä on kyse.
    Kyllä nää mun yli kuukaudenkin vanhat vielä maistuu ja haisee, eli ei se maku itsekseen sieltä purkista häviä. (ei ainakaan pitäisi)
    Ei nyt varsinaisesti enää Peleoniin liitykään, mutta huomasin juuri sen, että kun ensimmäisiä mehuja tilasin ja olin juuri lopettanut röökin polton, niin maku on aika lailla erilainen nyt, kun on ollut polttamatta jo reilu kuukauden. Tarkoitan tällä sitä, että kun niitä mehuja ei ole silloin aluksi kaikkea käyttänyt ja niitä jäi jemmaan niin johan alkaa maistua, kun ottaa ne uudelleen käyttöön.
    Pääasiassa noita hedelmien ja marjojen makuisia liistereitä tullu imuuteltua. Jääkaapissa olen noita säilytellyt. Aluksi pelen juicy peach maistui ihan ok, nyt ei sekään maistu juuri miltään vaikka höyryä tulee vanhaan malliin.
    Tänä aamuna päätin ottaa hyväksi todetun mentholin töihin, mutta eipä tämäkää maistu juuri miltää,tosin raikkaalta tuntuu edelleen.
    Jääkaapissa noita kai kuuluukin säilöä. Tosin aito menthol joka on tehty kiteistä menee jääkaapissa kokkareiseksi joten sitä täytyy huoneenlämmössä säilöä. Ite nyt kuukauden tuprutellut aikalailla vain pelkkää mentholia jossa lisämakuja mukana, välillä mustikkaa ja välillä päärynää. Ainakin Joytech Menthol(tehty esanssista) on kovin vahvaa ja ja sitä kun polttelee muutamia viikkoja niin ei oikein enää pelkkä päärynä maistu miltään. Nyt odottelen kuumeisesti postia jossa tulee VG nesteet nii pääsee tekeen 50/50 miksauksia. Kuulemma parhaimmaksi luokiteltu. Ite nyt en tiedä mut näin kuulin että PG on maukasta mutta vähä höyrystä, ja VG taas toisinpäin.

     
     
  16. #996
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    69

    Vs: peleon.pl

    Noniin, eilen sain seurantakoodin kun kyselin sähköpostilla...

    2011-11-23 13.03 Firlej nadanie przesylki
    2011-11-24 6.11 WER Warszawa przyjecie z ladunkiem
    2011-11-24 6.16 WER Warszawa wyslanie przesylki z polski

    Mahtaakohan ehtiä lähipostiin huomiseksi?

     
     
  17. #997
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    20

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AILD Näytä viesti
    Green mint, aivan tajuttoman hyvää, maistuu ihan after eight suklaan minttu täytteelle, tästä tuli ehdoton suosikki, seuraavaan tilaukseen lähtee iso p :'(ullo tätä herkkua. :P:P
    Mulla on kans tuota puteli, alkuun oli ihan lempparia mutta nyt ei ole vähään aikaan mennyt. Suht hyvää, hammastahna tai piparminttupurkka mulle tulee mieleen... raikastaa hengityksen kivasti
    Tuota Green Minttiä lorautan joskus tankkiin laimeampien. esim. menlonin sekaan tilkkasen pari. Myöskin, kun esittelen höyrytintä uteliaille, teen edellämainitun kaltaisen blandiksen. Kessuttelijoillahan makuaisti on vähän niin ja näin, mutta tämä potkii. Yksinään GM on kyllä vähän hemmetin äitelää...

     
     
  18. #998
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    35

    Vs: peleon.pl

    Toista päivää nyt höyryttelen tota GM:ää, saas nähä kuinka äkkiä siihen kyllästyy. Vielä ainaki maistuu.

     
     
  19. #999
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: peleon.pl

    Auttakee sokeeta / polskia taitamatonta ???
    Kuulemma peleonista löytää tuota silica-lankaa, mutta mistä? Ja oliko sielä eri vahvusta köyttä, mikä olis suositus eGo-t lr-atolle?

    Jotakin teen väärin, kaikki mahdolliset kikat mitä foorumia 3vk luettuani on löytyny oon kokeillu (ilmausreikä, imulangan korkeus, kylmäimut, tankin nostelu, yms) mutta aina vaan jostain puskee se palaneen maku. Muutama päivä sit tuli ekat LR-atot ja aidot tankit (aiemmin vain libertyn c-mallista kokemuksia) ja onhan toi pakettina ihan eri maailmasta kuin type c!! Ei sen näköjään kuulukkaan vuotaa (ilmaa sisään imiessä) aton ja tankin välistä Mutta tuollakin setillä aina välillä meinaa puskea palaneen makua mukaan, tosin huomattavasti vähemmän kuin aiemmin mutta silti.

    Toista uusista atoista lähdin jo avaamaan imulangan virittelyaikeissa (tyoe c.llä ehdin jo harjoitella), ja ilmeisesti imulanka oli tarttunut vastukseen kiinni ja piikin irtoamisen yhteydessä lanka repäisi myös vastuslangan mukanaan irti. Jeah. Onneks toinen vielä ehjänä ja lisää tulossa maailmalta...

    Eipä tainnu mennä ku kaks ekaa lausetta oikeeseen ketjuun mutta kiitos ja anteeksi

     
     
  20. #1000
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    69

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Auttakee sokeeta / polskia taitamatonta ???
    Kuulemma peleonista löytää tuota silica-lankaa, mutta mistä? Ja oliko sielä eri vahvusta köyttä, mikä olis suositus eGo-t lr-atolle?

    Jotakin teen väärin, kaikki mahdolliset kikat mitä foorumia 3vk luettuani on löytyny oon kokeillu (ilmausreikä, imulangan korkeus, kylmäimut, tankin nostelu, yms) mutta aina vaan jostain puskee se palaneen maku. Muutama päivä sit tuli ekat LR-atot ja aidot tankit (aiemmin vain libertyn c-mallista kokemuksia) ja onhan toi pakettina ihan eri maailmasta kuin type c!! Ei sen näköjään kuulukkaan vuotaa (ilmaa sisään imiessä) aton ja tankin välistä Mutta tuollakin setillä aina välillä meinaa puskea palaneen makua mukaan, tosin huomattavasti vähemmän kuin aiemmin mutta silti.

    Toista uusista atoista lähdin jo avaamaan imulangan virittelyaikeissa (tyoe c.llä ehdin jo harjoitella), ja ilmeisesti imulanka oli tarttunut vastukseen kiinni ja piikin irtoamisen yhteydessä lanka repäisi myös vastuslangan mukanaan irti. Jeah. Onneks toinen vielä ehjänä ja lisää tulossa maailmalta...

    Eipä tainnu mennä ku kaks ekaa lausetta oikeeseen ketjuun mutta kiitos ja anteeksi
    http://peleon.pl/category.php?id_category=198

    warsztat
    4.(10cm 0,6mm) ja 5.(10cm 2mm) tuote listalla, alempana myös 1m pätkät.
    Ite tilasin just egon atoa varten ton 10cm 0,6mm.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •