Sivu 10 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #181
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Alle 5 päivää oli nopein tilaus kiinasta. Kohta 30 tilausta sieltä. Tässä mitään kiinavihaa ole. Pitäiskin tulla ensi viikolla satsi sieltä :P

     
     
  2. #182
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: peleon.pl

    varmaan tekee seki mistä päin kiinaa tavara lähtee tuleen...

     
     
  3. #183

    Vs: peleon.pl

    Yea! My Peleon.pl order came today..
    100ml 24mg included

    BUT, my order was not Giftwrapped :-\ (even thou I did pay the extra 5pln)

    Ja on muuten noi G4 ihan näpsäköitä leluja.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #184

    Vs: peleon.pl

    tänään tuli sitte peleonista paketti, ei kestäny ku 3 päivää

     
     
  5. #185

    Vs: peleon.pl

    ego-t 900mAh akuilla tilasin mut tuli 650 akut mutta olkoot iha jees kirsikka,vanilia ja mansikka mehut kaupan päällisiks tuli sahara ja omena pikku putelit mehua

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rapparippa Näytä viesti
    tänään tuli sitte peleonista paketti, ei kestäny ku 3 päivää
    Lasketko tuon toimituksen keston, siitä kun tilaat vai siitä kun 'peleon' postittaa tilauksen ?
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  7. #187

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jkaija Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rapparippa Näytä viesti
    tänään tuli sitte peleonista paketti, ei kestäny ku 3 päivää
    Lasketko tuon toimituksen keston, siitä kun tilaat vai siitä kun 'peleon' postittaa tilauksen ?
    Tilasin tiistai iltana ja tänään hain postista Keskiviikko aamulla peleon pisti paketin tulemaan.

     
     
  8. #188
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: peleon.pl

    Yakousei, kerro kun olet kokeillut, miten nuo G4:set toimii. Meinasin ittekin tilata aikaisemmin.
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  9. #189

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savu62 Näytä viesti
    Yakousei, kerro kun olet kokeillut, miten nuo G4:set toimii. Meinasin ittekin tilata aikaisemmin.
    Elikkäs ne on perjaatteessa kuin Cartomizer ja Clearomizer yhdistettynä.
    Ei tartte neulan kanssa leikkiä kun ei ole mitään mini reikää. Ja kuitenkin näkee mikä määrä säiliössä tavaraa...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  10. #190
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: peleon.pl

    ^ Okay, selvä juttu. Laitanpa ens kerralla noitakin tuleen.
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  11. #191

    Vs: peleon.pl

    G4 tuli boonuksena viime tilauksessa, en ole vielä kokeillu, mutta siis neste laitetaan pienen putken ympärille ja se kulkeutuu atolle niinkun mistä? En oikein nyt tajua toimintaa tuossa ??? Pitäsisi ilmeisesti kokeilla kohtapuoleen
    Bombshell on parhautta!

     
     
  12. #192

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja james_III Näytä viesti
    G4 tuli boonuksena viime tilauksessa, en ole vielä kokeillu, mutta siis neste laitetaan pienen putken ympärille ja se kulkeutuu atolle niinkun mistä? En oikein nyt tajua toimintaa tuossa ??? Pitäsisi ilmeisesti kokeilla kohtapuoleen
    Nähtävästi se valuu ulkoreunaa pitkin sinne alas pienissä määrin...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #193

    Vs: peleon.pl

    Itse en ainakaan pitänyt g4:sta
    Toi kumitatti saattaa lähteä irti, valuttaen nesteet taskuun, ja mulla on alle kahessa viikossa kärähtäny kolme tommosta.
    Voi olla käyttäjässäkin vika, sitä en sano. Olihan noilla helppo päästä sähkötupakoinnin maailmaan, mutta itse en noita enää tilaa.

     
     
  14. #194

    Vs: peleon.pl

    Aika surkeita arvosteluita on tosiaan G4 saanut, ihan tuosta syystä jäänyt itseltä kokeilematta.

     
     
  15. #195

    Vs: peleon.pl

    Haluisko joku laatia sellaisen "pika ohjeen" tuolta tilaamiseen?

    Mahtaako muuten 510-T ato toimia suoraan mun RIVA 510 akkuun?

    EDIT: Tai kysytäänpä näin että mikä atomisaattori mun kannattais tuohon hommata kun noi originaalit on huonoja ja meni jo kerran rikki, en usko että uudetkaan mitkä takuusta sain kestää kauhean kauaa Cartomisaattoreilla oon nyt tuprutellut menemään

     
     
  16. #196

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja swagalee Näytä viesti
    Haluisko joku laatia sellaisen "pika ohjeen" tuolta tilaamiseen?

    Mahtaako muuten 510-T ato toimia suoraan mun RIVA 510 akkuun?

    EDIT: Tai kysytäänpä näin että mikä atomisaattori mun kannattais tuohon hommata kun noi originaalit on huonoja ja meni jo kerran rikki, en usko että uudetkaan mitkä takuusta sain kestää kauhean kauaa Cartomisaattoreilla oon nyt tuprutellut menemään
    Lukaset tämän ketjun, sekä tuolta apulaisen niin kyllä osaat tilata peleonilta
    http://www.e-savuke.com/forum/hankki...ksi-652.0.html
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #197

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja swagalee Näytä viesti
    Haluisko joku laatia sellaisen "pika ohjeen" tuolta tilaamiseen?

    Mahtaako muuten 510-T ato toimia suoraan mun RIVA 510 akkuun?

    EDIT: Tai kysytäänpä näin että mikä atomisaattori mun kannattais tuohon hommata kun noi originaalit on huonoja ja meni jo kerran rikki, en usko että uudetkaan mitkä takuusta sain kestää kauhean kauaa Cartomisaattoreilla oon nyt tuprutellut menemään
    Lukaset tämän ketjun, sekä tuolta apulaisen niin kyllä osaat tilata peleonilta
    http://www.e-savuke.com/forum/hankki...ksi-652.0.html
    Jostain syystä toi modi ei toiminut mulla, chrome macbook prossa käytössä :-\ Osaisko kukaan antaa vinkkejä noihin atoihin ja cartoihin, klearimizissuksesta en sitten tiedäkkään mitään, mitäs se tekee?

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: peleon.pl

    Haa, kohta sitä pääsee höyryttelemään... :

    17.09.2011, klo 16:57 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  19. #199

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja swagalee Näytä viesti
    Haluisko joku laatia sellaisen "pika ohjeen" tuolta tilaamiseen?

    Mahtaako muuten 510-T ato toimia suoraan mun RIVA 510 akkuun?

    EDIT: Tai kysytäänpä näin että mikä atomisaattori mun kannattais tuohon hommata kun noi originaalit on huonoja ja meni jo kerran rikki, en usko että uudetkaan mitkä takuusta sain kestää kauhean kauaa Cartomisaattoreilla oon nyt tuprutellut menemään
    Paina sieltä sivun yläkulmasta saksan lippua,niin sivu muuttuu englanninkieliseksi

     
     
  20. #200
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    4

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hötsyntötsyt Näytä viesti
    Paina sieltä sivun yläkulmasta saksan lippua,niin sivu muuttuu englanninkieliseksi
    Englannin ??? Kyllä tuo minusta ihan saksan ja puolan sekotusta on vielä tuon jälkeen. Tosin itseäni ei hirveästi haittaa kun saksaa jonkun verran ymmärränkin.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •