Sivu 15 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 402

Aihe: Nesteen kypsytys?

  1. #281
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Muutenkin pinkin omat pohjat on hyviä vaikka valitsis sieltä suoraan 50/50 omilla niksoilla (tai pykälää vahvempana ja samaa pohjaa 0mg jatkamiseen), niissä kun ei ole lisättynä sitä 10% vettä niinkuin inan ja atmosin omissa.

     
     
  2. #282
    Näinpä juu. Eikös kannata silti mahdollisimman vahvaa niskapohjaa ottaa, ja jatkaa sitten tolla saman "sarjan" nollanesteellä ? Suhteessa näyttäs olevan melkolailla halvempaa, mitä vahvempaa ottaa.

     
     
  3. #283
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Haapaniemi Näytä viesti
    Näinpä juu. Eikös kannata silti mahdollisimman vahvaa niskapohjaa ottaa, ja jatkaa sitten tolla saman "sarjan" nollanesteellä ? Suhteessa näyttäs olevan melkolailla halvempaa, mitä vahvempaa ottaa.
    Helvetin halpaa se on, mutta tarkkana saa olla niksan suhteen. Eli hyvät mitat tai/ja ruiskut.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #284
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Itsehän teen silleen jopa tuon 52mg nikotiinin kanssa, että laitan 100ml pulloon 10ml nikotiinia ja 90ml pohjaa. Tuon 5.2mg/ml pullon kanssa sitten teen omat sekoitukset. Paljon helpompaa noin.

     
     
  5. #285
    Jep. Käyttöniksaa täälläkin.

    Mitä isomman määrän nestettä tekee kerralla, sitä pienempi riski että menee vahvuudet pieleen.

     
     
  6. #286
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Samaa koitan ylläpitää, niksat vaan laskussa atm niin en tee valmista pohjaa. Kohta vois tehdä taas ku saa tilanteen tasaantumaan =)

    Esim. 4dl valmista pohjaa, johon 10% tiivaria niin tulee 6mg valmista tavaraa. Säilytän pakkasessa, koska ei noita nyt joka viikko tule käytettyä.

    Ja kypsyttely vie sen viikon yleensä mulla, melkein maku kuin maku. Jotkut sit pidempään (ryynänen, tai esim. "Kirsikka" mikä on nyt testissä... 2pvä jälkeen haju ja maku HRRRRRRRRRRRRRRRRRR)
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #287
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Pink-mulelta kun tilaa niksat niin saa laatua. Niitä minä ite käytän Lubrin pohjien kanssa.
    Onkos M&M 100mg niksassa jotain vikaa ?
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  8. #288
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei mutta jos kokkailee pieniä määriä kerralla niin 100mg pötistä on vähän epätarkka ottaa Itsekkin aina laimennan m&m niksat litran pulloon kympiksi ja siitä sitten joko 3 tai 6-8mgseksi jatkolaimentelen.

     
     
  9. #289
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:08.

     
     
  10. #290
    Itse käytin ja tulen käyttämään tota --> DIY e-juice | Steam Engine | free vaping calculators Melko helppo kokkailla ja laimentaa litkut.

     
     
  11. #291
    Mulla on nyt kolmas satsi menossa kaavalla huuhdeltuun vissypulloon 1l VG, 1dl 100mg niksaa ja pullo täyteen PG:llä. Tulee kivasti 67VG/33PG eli maun jälkeen kutakuinkin 50/50 ja niksat jää siihen vähän yli 5mg. Keskimmäistä pulloa tosin jatkoin Pink-mulen 6mg blue labelilla eli lopussa oli varmaan lähemmäs 90% VG. Siinä myöskin oli MnM nikotiini mallia VG, johon en enää aio koskea. Haisi veitikalta. PG-versio ei tuoksu miltään.

    Tokihan tuosta isosta pullosta kaadan pienempään pari desiseen käyttöä varten.

    Kyllä vaan taitaa helppouden ja turvallisuuden kannalta nuo Pink-mulen vedettömät viedä voiton. Aavistuksen kalliimmaksi varmaan tulee kuin Lubri+MnM, mutta tuskin mitään merkittävää jaettuna käyttöpäiville.

    E: Kun kerran kypsytyslangassa ollaan niin aikanaan keksin keittiön lampun päälle laittaa kypsymistä tarvitsevat ja näköjään sillä linjalla vieläkin mennään. Päivän pari saavat siinä ottaa sen muutaman tunnin lämpöä ennen kuin kaappiin mahdollisesti ilman korkkia.

     
     
  12. #292
    Miten näissä valmisnesteissä tämä kypsytys? Onko tarpeellista? Toimiiko näiden pikakypsytys mikrossa? Onko ruukattu mikrohommissa pitää korkkia auki vai kiinni? Mulla on lasipullossa oleva neste jossa on muovikorkki ja tippapullo..

     
     
  13. #293
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä en tosta mikrokypsennyksestä saanut mitään seksuaalista irti... Valmisnesteissäkin on niitä makuja, jotka kaipaa vähän tuulettamista, eipä niille oikein muuta tartte tehdä. Tee se itse ketjusta löytyy UKK ja vastauksia heti ekasta postista
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #294
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Kyllä mun m&m 100mg niksa toimii 5ml neste-erissä ihan normaalisti, mittaa vaan tarkkaan
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  15. #295
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Pitää kokeilla joskus jos sekoitus pysyis tuoreempana teettymisen jälkeen isommassa injektioruiskussa. Eli sekoitus-kypsytys-ruiskuun josta käyttöön. Vajaissa pulloissa maut haalistuu jo viikossa, kahdessa, vaikka korkki olis tiiviisti kiinni.

     
     
  16. #296
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Muutenkin pinkin omat pohjat on...niissä kun ei ole lisättynä sitä 10% vettä niinkuin inan ja atmosin omissa.
    Inan PG pohjassa ei ainakaan ilmoiteta "demi water" pitoisuutta? Onko tuossakin sitten vesijatkettu tuote?

     
     
  17. #297
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Kauanko valmisnestettä voi pitää kaapissa korkki avoimena ennen kuin maut alkavat haalistumaan? Tuli satsi aika kypsymättömiä nesteitä ja mietin että montako vrk pidän ilman korkkia niitä?

     
     
  18. #298
    Riippuu nesteestä mutta pietä viikko eka ja testaa miltä vaikuttaa .

     
     
  19. #299
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wastara Näytä viesti
    Riippuu nesteestä mutta pietä viikko eka ja testaa miltä vaikuttaa .
    MBV mehut on kyseessä. Annoin niiden olla 48h korkki auki ja selvää edistystä on mauissa tapahtunut. Nyt laitoin kuitenkin korkit kiinni, kun en halua että maut häviää. Se kemiallinen paskamaku ainakin tuntuu hävinneen. Hyörytellään nyt niitä mitkä maistui heti hyvältä ja antaa muiden muhia. Muita mielipiteitä makujen häviämisestä liian pitkällä hengityksellä? Tai mieluummin kokemuksia..

     
     
  20. #300
    Olin siinä uskossa, että valmisnesteille ei tarvitse tehdä mitään. Nyt kokeilin takavuosina kai kovin kehuttua Dr Stanley's Snake Oilia, ja sehän maistuu mansikkakiljulta tai lasten nestepenisilliiniltä. Olen hyvin valmis pitämään korkkia auki tms. jonkun aikaa, että tuon saa käyttökelpoiseksi. Toivottavasti auttaa.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •