Sivu 93 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4383899091929394959697103143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,841 - 1,860 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1841
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vielä odotellaan paljastusta ukon nimimerkistä, tai sitten vaan odotellaan jos joku rääväsuu hiljenee

     
     
  2. #1842
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Vielä odotellaan paljastusta ukon nimimerkistä, tai sitten vaan odotellaan jos joku rääväsuu hiljenee
    Kumpaa tarkoitat rääväsuulla? Minua vai ukkoa? Itse en hiljene koskaan kun vauhtiin pääsen!


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  3. #1843
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompstone Näytä viesti
    Maaliskuusta asti on nyt menty 99,99% pelkällä sähkötupakalla. Aikaisemmin meni 3-4 isoa toppaa punasta Chesterfieldiä ja pari-kolme purkkia irto-Ettania viikossa. Toi promille tulee siitä että joskus syksyllä poltin yhden röökin ihan kokeilumielessä. Eipä ole sen jälkeen tehnyt mieli edes kokeilla uudestaan. Röökin katku käy nykyisin henkeen ja **tuttaa kun joutuu esim. lentokentillä käymään röökikopeissa höyryämässä. Tähän asti menty ego-twistien ja clearojen kanssa ihan sujuvasti mutta huomenna pitäisi hakea postista eka modi (SVD kiinanmaalta).
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Oletkin jo aika pitkään höyrytelly. Meinaatko kokeilla Mesh ym. systeemeitä? Ite oon pari viikkoa testaillut ja katotaan miten etenee.
    Että, morjesta vaan ja törmäillään foorumilla.
    Nyt tullut reilu viikko imeskeltyä kotosalla Protank 2:sta SVD:n syöttämänä. Aika lailla toiseen malliin kyllä höyryää kuin noi CE4:set egojen kanssa, mutta ne saa ainakin toistaiseksi säilyä työkäytössä.
    Protankki on toiminut kuin junan vessa, ei kurlausta tai kuivia.

     
     
  4. #1844
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Itte jo runsaan viikon höyrytelleenä sain jo eukonkin mukaan tähän touhuun. Hänenkin mielestä analogisista luopuminen on näillä vehkeillä helppoa. Hän olisi toivonut jotain pientä ja siroa vehjettä, mutta puhuin hänet ympäri ja hommasin hänelle samanlaisia vehkeitä kuin itsellänikin, eli eGo-T -tyyppistä akkua ja iClear 16 -clearoa. Sopivat silleen varaosat ristiin. Eikä ainakaan ittellä oo valittamista toiminnasta. Tasaisen varmasti tulee höyryä, akkukesto on kohdillaan jne.

    Tässä nyt sitten molemmat maistellaan nesteitä (Liqua 18mg), joita meillä on ainakin Menthol, Cola, Mustikka, Banaani ja Omena. On jo alkanut jonkinlaisia suosikkejakin syntymään kummallekin. Eukolla suosikki on Menthol. Itsellä Banaani ja Cola. Banaani menee jopa kahvin kanssa (jotkut maut eivät sovi kahvin kanssa sitten yhtään). Cola tuntuu tajuttoman vahvalta, joten höyryttelen sitä jos tuntuu että tarvii paljon nikotiinia

    EDIT: Just äsken tapahtui hassu yhteensattuma. Selittelin ulkona höyrypaussilla eukolle, että akku vilkkuu ja sammuttaa itsensä sitten kun virta loppuu. Ja juuri samalla hetkellä oma akkuni vilkutti ja sammutti itsensä. Siis niin täydellinen ajoitus kuin olla voi.
    Viimeksi muokannut Don MC; 03.11.13 kello 14:34.

     
     
  5. #1845
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Ihan mukavaa touhua yhdessä höyrytellä. Tässä taloudessa kanssa molemmat siirryttiin analogisista höyryn maailmaan samalla kertaa.

    ...

     
     
  6. #1846
    Tänään kaksi viikkoa höyryttelyä takana.Analogisiin ei ole tarvinnu sortua.Keuhkojen puhdistumista yhä odotellaan?
    Ei ole ainakaan vielä mitään limaa sun muuta irronnut(pitäisikö?).36 vuotta tuli analogisia vedettyä, joten kai jotain
    pitäisi alkaa irrota?

     
     
  7. #1847
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    10kk höyryttelyä takana, 18 savullista vuotta sitä ennen. Vieläkään ei oo irronnu mitään...

     
     
  8. #1848
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    46
    Terve kaikki - Jerppu89 esittäytyy!

    Täältä lapin suunnalta siis huutelen, höyryttely mulla alkanut tuossa reilu vuos sitten kun tilasin itellleni alotuspakkauksen sauhupuoti.com:ista, Maxx Blend:in(6mg/ml) kera. Siinä meni tupakatta näppärästi 4kk jonka jälkeen erinäisistä syistä "ratkesin" analoogiseen versioon uudelleen. Nyt otin jälleen itseäni niskasta kiinni uuden suhteen myötä ja puhuin eukonkin lopettamaan tupakoinnin, nyt tässä sitten menty jo reilu viikko ilman tupakin tupakkia.
    Laitteina minulla edelleen tuo sama ego-starttipakkaus, mihin tuli viimekerralla hommattua toinen akku ja jokunen clearo kaveriksi. Tällä kerralla kuitenkin kasvoi nälkä syödessä, ja pitihän se tilata myös hieman jotain "uutta" itselle, niinpä eksyin internetin ihmeellisessä maailmassa tälle foorumille. Selatessani huomasin SiB77, Urdu:n sekä Barolen joutuubbi videot ja silloin kiinnostus erinäisiin laitteisiin heräsi. Siis ei muutaku tuumasta toimeen, tilaus Puff.fi:lle josta eGo-vv T6 (joka laitevian myötä lähti takaisin) parempien savujen toivossa ja Sauhupuoti.com:ista 100ml 6mg/ml PVG-nestettä ja parit maut (mansikka ja vanilja) jonka seurauksena upposin DIY-nesteiden maailmaan. Vaan eipä nuo piisannut Makuja sekotellessa tuli orpo olo, vain nämä kaksi, ja ei muutaku tilausta Liberty Flights:ille josta enempi vähempi makuja aina suklaasta mangon kautta minttuun (tilausta odotellessa). Tajuttuani että eihän tässä yksi 100ml pohjia riitä mihinkään niin taas eksyin sauhupuodin nettisivuille josta laitoin tilaukseen tarttui pohjanesteen lisäksi Pro Tank mini eukolle ja itelle Vivi Nova V3 (näitäkin odotellessa). Tällä hetkellä nesteitten virkaa hoitvat hyväksi havaitta Maxx Blend (6mg/ml) sekä Inaweran Mansikka (n.12%) ja Inan Vanilja (n.10%) pohjana kummallekkin toimii Inan VPG Power Smoke 6mg/ml.

    Näillä siis mennään ja uusia kokemuksia haetaan kunhan tilaukset saapuu (LF:n ja Sauhupuodin) ja tuon em. eGo-vv T6:sen tuomio paljastuu.

    -Jerppu89

     
     
  9. #1849
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tere tulemasta, ja onnea valitsemallanne tiellä! Sydäntä lämmittää jos on tosiaan ollut jotain iloa meikäläisen videoista. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #1850
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    14
    Esittelenpä minäkin itseni. Höyryä takana nyt vajaa 2kk, sitä ennen analogista kauemmin kuin viitsii ajatellakaan. Kulutus on ollut siellä vähän alle askissa punaista päivittäin. Vuoden mittaisia ja lyhyempiä lopetuksia matkan varrelle mahtuu nikotiinipurkan, -laastareiden, -pillereiden ja sitten niiden lääkkeiden avulla. Se vuosi vaan aina tuntui olevan kynnys. Joku työstressi tai muu aina iski ja tupakka löytyi huulesta. Oma syynsä varmaan oli silläkin että tupakasta ei koskaan pysynyt irti alkoholin kanssa. Nyt mielenkiinnolla odotankin huomista, jollon on tiedossa ensimmäinen juopottelukerta höyryttelyn aloittamisen jälkeen kun vietetään firman syyspäiviä. Tupakka jäi nyt kuitenkin vaivatta kerralla, joten kiinnostaa kyllä, syntyykö kuitenkin mielitekoja polttamiseen.

    Kalustona mulla on näin aluksi pari Smokin Winderia ja läjä eVodeja + ProTank2 sekä isona että pienenä, jotta voin testailla myös niitä hankalampia nesteitä. Nesteitä on tullut hankittua vähän laidasta laitaan mutta ei tässä ajassa vielä ihan hirveää määrää ole ehtinyt testata. Omaan makuun (ja tällä kalustolla) sellaisia, joita en muuttaisi mitenkään on toistaiseksi osunut kohdalle Finnvapen Tervalaku ja Wingnutsin Vampire's kiss (sinänsä hauskaa kun menthol ei tupakassa niin kovasti mua miellyttänyt). Laitteiden upgreidaamisen ajattelun olen toistaiseksi itseltäni kieltänyt, sen verran olen kerinnyt täällä lueskella että ymmärrän kyllä, mitä seuraa sille polulle astumisesta.

     
     
  11. #1851
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iTTi Näytä viesti
    Nyt mielenkiinnolla odotankin huomista, jollon on tiedossa ensimmäinen juopottelukerta höyryttelyn aloittamisen jälkeen kun vietetään firman syyspäiviä. Tupakka jäi nyt kuitenkin vaivatta kerralla, joten kiinnostaa kyllä, syntyykö kuitenkin mielitekoja polttamiseen.
    Mulla tais olla ensimmäinen kännitesti viikon höyryttelyn jälkeen eikä tuottanut ongelmia. Viimeistään sen myötä tämä touhu alko herättämään aika vahvasti luottamusta.

    Ja tervetuloa itse kullekin. bounce.gif

     
     
  12. #1852
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tervetuloa vaan meikäläisenkin puolesta kaikille uusille tulokkaille.

    Ei siitä kannata hirveitä paineita ottaa, vaikka ekoilla kerroilla alkoholin kanssa syöpäkäärylettä tuliskin kiskottua; kyllä se aamunen olo sitten kannustaa pysymään niistä myöhemmin erossa.
    Vinkkinä voisin heittää, että riittävän niksapitoset nesteet kunnollisella "tupakka"maulla, eli esim. jotain El Toroa pykälää vahvemmalla niksalla (jos siis normaalisti vetää esim. 12mg nesteitä, niin ottaa kännejä varten 18mg litkua), niin helpottaa kummasti. Itsellä teki alkuun muutaman oluen jälkeen tupakkaa mieli, mutta noilla eväillä siitä pääsi helposti yli.

     
     
  13. #1853
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    14
    On mulla noita tupakkamakuja, jotka ei sellasenaan ole mitään herkkua mutta niitä sekoittelemalla on tullut ihan käytettäviä sotkuja. Pitää tankata huomenna mukaan sieltä vahvemmasta päästä. Meinaan kyllä ottaa noita muitakin makuja mukaan kun duunikaverit tuntien ne tahtoo maistella. Pelkona lähinnä onkin että akut ja nesteet loppuu kesken iltaa

     
     
  14. #1854
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    No niin, Finnvapen kokeilu pakkaus tuli postista ja ensimmäiset savut on vedetty. Olen polttanut vakituisesti 10 vuotiaasta ( 45 vuotta), saapa nähdä miten pirun käy.

     
     
  15. #1855
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    27
    Terve kaikille.
    Uusi höyryttelijä ilmoittautuu joukkoon. 15vuotta nuuskaa ja tupakkaa takana. Reilu kuukausi on tällä hetkellä höyryttelyä takana. Aluksin hommasin eGo-C aloituspaketin, nälkä kasvoi syödessään ja hain melkein samantien Kangerin ProTank II:n. Viime viikolla nälkä kasvoi taas ja hommasin Evicin. Olen todella tyytyväinen valintaani lopettaa ja jatkaa höyryttelyllä.

     
     
  16. #1856
    Höyryttelijä Ruiz's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iTTi Näytä viesti
    Nyt mielenkiinnolla odotankin huomista, jollon on tiedossa ensimmäinen juopottelukerta höyryttelyn aloittamisen jälkeen kun vietetään firman syyspäiviä. Tupakka jäi nyt kuitenkin vaivatta kerralla, joten kiinnostaa kyllä, syntyykö kuitenkin mielitekoja polttamiseen.
    Meikäläinen lähti radalle n. kk höyryttelyn aloittamisesta, ja hyvin pärjäsin ilman tupakkaa. Positiivista reissussa oli se että viime aikoina vaivannutta nousuhumala-päänsärkyä ei tullut lainkaan. Monta reissua mennyt melkein pilalle sen vuoksi..
    Seuraavan päivän päänsärystä en ole niin välittänyt, mutta nyt sekin loisti poissaolollaan.
    Tästä ei nyt voi vielä vetää tieteellistä johtopäätöstä "Ei tupakkaa pohjia vedellessä--> ei päänsärkyä kylillä puolenyön aikaan", mutta aika paljon sitä röökiä kului alkuillasta lähtien.

     
     
  17. #1857
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Itellä lähti kaikki siitä kun vuos sitte tuli eka ego paketti tilattua libertyltä kokeiluun... sittemmin olin serkun tupareissa ja löyty kanssa höyrytteliä ( liekkö foorumilainen kun tänne ohjannut lukemaan matskua ja suositteli paremman alotus setin dct muodossa). Puffilta ekat dct setit kouraan ja sillohan se lähtiki lapasesta täysin. On kätösten läpi kulkenu niin mekaanista telescopee kuin dna20 modia ja nyt vihdoinki tuntuu et oma game over laite on löytyny... mister

    Kiitokset vaan herrasmiehelle joka opasti oikeeseen suuntaan höyryttelyssä ja saanu kokeilemaan eri laitteita et löytyy se oikee itelle

     
     
  18. #1858
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Moi ma olen jani ja vasta eilen panin tommottii tilaukseen: FinnVape eGo-K aloituspaketti, 900mAh, musta | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Tekeekö sillä mitään? Siihen vois sittentilata plätkäyttää seuraavan liemisatsin mukana tollasen: Aspire Glass Vivi BDC | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa onko järkee vai ei?

    Tupakkia olen poltellut suunnilleen askin päivässä 15vuotta ja kerran olin puolvuot lakossa. Nyt ol tullut pian viikko kärvisteltyä melkein ilam tupakkaa. Kakspäivää nyt pystyy heittämällä aina oleen vallan ilman, mutta kolmantena alkaa oleen vaikeeta. Pahimpaan himoon on tullut nyt parina päivänä otettua pari henkosta ja tumpattua odotteleen seuraavaa himokohtausta
    Siksipä tuon tilasinkin koska tuntuu, että enemmän kaipan sitä tupakin polttelua saati sitä nikotiinia.. Sekin jo pelkästään helppaa pahimmassa paikassa jos vaan laittaa tupakan palamaan vaikka ei edes titä ime.. Kaikista pahin taitaa olla se että tietää mikä on edessä kun sillon joskus puolivuotta olin polttamatta ja jokapäivä teki mieli tupakkaa..

    Mutta joo pihalla olen vielä näistä sähkökörmyjen maailmasta, mutta nyt kun olen paripäivää kahlannut näitä sivuja niin aika moni asia on jo auennut hieman.

     
     
  19. #1859
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    ihan ok aloitussetti, jos vaan tuo iclear16 sattuu olemaan kunnollinen. Toimiva antaa tosi hyvät ja lämpöiset höyryt mutta noita maanantaikappaleita ei taas pysty käyttämään pirukaan (maistuu kumpparilta). Huomaat kyllä nopeasti jos sellainen sattuu kohdalle. Älä siis luovuta jos näin sattuu käymään. Höyrystimiä kannattaa kokeilla erilaisia ajan kanssa jotta löytyy se omaan makuun paras. Aspiren BDCC:t, Kangertechin evod ja Pro Tank, Smokin Aro ja bogen kartomisaattorit ainakin kannattaa jossain välissä kokeilla.

     
     
  20. #1860
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Itse aloitin vastikään pari-kolme viikkoa sitten tuolla satsilla ja ihan heti en ole vaihtamassa pois. Tuo iClear16 toimii itselläni hyvin. Minulla on niitä 6kpl ja yhtään maanantaikappaletta ei ole joukossa. Yhdessä tosin oli vastuspään silikonitutissa liian pieni ilmareikä, mutta se oli helposti korjattavissa kynsisaksilla. Ostin kivijalkakaupasta lisävastuksia (1,8 Ohm), mutta vielä en ole joutunut vaihtamaan (kop-kop).
    Akkukesto on mulla ihan hyvä. Apauttirallaa vajaa pari vrk menee yhdellä latauksella.

    Ostin muijallekin samaa sarjaa, niin sopivat varaosatkin ristiin.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •