Sivu 92 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1821
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kai sitä jotenkin se tupakansavu houkutti koska jos vaan istuskelin pihalla kun se oli ulkona niin se löhöili auringossa tms. eikä kiinnittänyt niin huomiota, mutta kun tupakka syttyi niin kohta oli katti sylissä.

    Mulla on myös erikoinen havainto siitä että villieläimet päästää/tulee todella lähelle jos polttaa tupakkaa, ilmeisesti se on niistä "luonnollinen" haju ja peittää ihmisen hajun. Supikoirien, hirvien ja varsinkin peurojen kanssa toimii, mäyrän suhteen joten kuten, kettu ja ilves taas lähtevät pakoon heti. Saa nähdä mitä elikot sanovat höyrystä, tulevatko pussaamaan!
    Oon kyllä eri mieltä tupakasta, hirvet karttaa aika reippaasti tupakanhajua, kokemusta parikymmentä vuotta kessu huulessa hirvenpyynnissä
    Nuotion savu ei häiritse ollenkaan, se on luonnollinen tuoksu metsän elukoille ja peittää ihmisen hajun. Toissa vuonna meinas iso sonni tulla kopix passissa kun oli nuotio kytemäs vieressä, onnex oli kivääri turvana ja viime viikonloppuna meni hirvi 30m päästä ku oltiin paistamas makkaraa nuotiolla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #1822
    Kummasti muuttunut höyryttelytapa tässä huomaamatta kyllä, kun voi vapaasti kotona imasta just silloin, kun siltä tuntuu. Alkuun yritin pitää tupakista tuttua taukomenettelyä, mutta äkkiähän se karis pois. Tosin kodin ulkopuolella pidän samat säännöt kuin sen körssinkin kanssa.

     
     
  3. #1823
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Oon kyllä eri mieltä tupakasta, hirvet karttaa aika reippaasti tupakanhajua, kokemusta parikymmentä vuotta kessu huulessa hirvenpyynnissä
    Nuotion savu ei häiritse ollenkaan, se on luonnollinen tuoksu metsän elukoille ja peittää ihmisen hajun. Toissa vuonna meinas iso sonni tulla kopix passissa kun oli nuotio kytemäs vieressä, onnex oli kivääri turvana ja viime viikonloppuna meni hirvi 30m päästä ku oltiin paistamas makkaraa nuotiolla
    Viime kesänä näin yhtenä iltana kun metsän reunasta tuli kaksi isoa hirveä, ilmeisesti peltojen yli oikaisemassa järvelle, lähdin niiden perään kävelemään rauhaksiin mutta vaikuttivat hyvin epäileväisiltä. Sitten keksin sytyttää tupakan ja pääsin kuromaan välimatkaa lyhyemmäksi, kävelin niiden perässä aika lähellä muutaman sata metriä ja ihailin niitä. Ylväinä astelivat kuninkaallisin elkein. Järkyttävän isoja!

     
     
  4. #1824
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Noniin, eka ilta takana ilman analogisia. Vamo + eVod toimii kun unelma. FinnVapen testipullosta (18 mg Jamaica jotain) imenyt muutaman tunnin tässä koneella ja alkaa pikkuhiljaa tottumaan. Ikävä kyllä Protank II ei oikein pelittänyt kunnolla. Ekalla atolla kusi alleen ja toisella tuntuu kauheen tukkoselta mut toimii jotenkin. Samaa vissiin jokumuukin kirjoitellut tuosta.. =/ Tarvinnee laittaa toinen eVod vaan hankintaan tms..

    No, mutta huomenna on tulikoe, selviytyykös ekasta työpäivästä ilman analogisia =)


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  5. #1825
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tere tulemasta, ja on mukava kuulla ettei ekat vastoinkäymiset lannistanu! (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #1826
    Itse aloitin kolme kuukautta sitten ja ei ensimmäistäkään analogista kun sen päätti. Itsellä Iclear 16 pelittäny 100% ja ihan helvetin hienot höyryt ja maut...Evod ollu kakkosena ja hätä käytössä. Itsellä kanssa Vamo peruspelinä ja kokeillu monia clearoja ton Vamon kanssa mutta itse vedelly tolla iclear 16:lla ja toimii ainakin minulla...Lämpimät höyryt ja riittävät. Makuasioita...

     
     
  7. #1827
    Minulle osui heti napakymppiin toi Iclear 16..Ihan uskomaton kampe vaikka monet haukkuneet sinne minne aurinko ei paista...Itse tsekannu nyt isommalla säiliöllä olevaa mutta Top coil juttua kuitenkin...koska höyryt on lämpimät ja omasta mielestä täyteläiset verrattuna Evodiin....Kukin taas tyylillään ja Kalepolle Thumbs up Vielä Vamosta se että uskomaton kampe ja 25e..........

     
     
  8. #1828
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Jeps kyll se tästä varmaan lähtee. Lievästi sanottuna **tuttaa toi Protank II kyll kun on aika hintavakin. Eilen illalla pelitti hetken mut sit taas prätinää kuuluu, mutta mitään ei anna. Se aton pitkäpää joka menee sinne imuputkeen on melko märkä, mutta alleen ei ole päästänyt. Olen koittanut huuhdella atot ja kuivata ne, mutta toistaiseksi en ole saanut uudelleen toimimaan. Kolmatta atopäätä en ole vielä viittinyt uhrata tuohon kikkailuun. Olisko mitään vinkkejä, mistä mahtaa kiikastaa?


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  9. #1829
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peratus Näytä viesti
    Jeps kyll se tästä varmaan lähtee. Lievästi sanottuna **tuttaa toi Protank II kyll kun on aika hintavakin. Eilen illalla pelitti hetken mut sit taas prätinää kuuluu, mutta mitään ei anna. Se aton pitkäpää joka menee sinne imuputkeen on melko märkä, mutta alleen ei ole päästänyt. Olen koittanut huuhdella atot ja kuivata ne, mutta toistaiseksi en ole saanut uudelleen toimimaan. Kolmatta atopäätä en ole vielä viittinyt uhrata tuohon kikkailuun. Olisko mitään vinkkejä, mistä mahtaa kiikastaa?
    No miten sen tulikokeen kanssa kävi?

     
     
  10. #1830
    Höyrykonkari Olmi's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    311
    Lainaan gurua,
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Perusteita vähäsen jo ammoisien kartotankkien ajoilta.Korvausilmaa tulee tankkiin niin paljon, että paine alkaa painaa nestettä vastukselle siihen tahtiin, että tihkuu läpi.
    Kandee lisätä juissia ennen tuota kriittistä kohtaa.
    Jos englanti sujuu, niin tässä asiasta:
    A PBusardo Video - Let's Talk About Air & The Aspire Some More - YouTube
    Jos alkaa tarpeeksi harmittamaan niin myydään palstalla vaan myyntiin, sieltä ostin omani kanssa...
    Tsemppiä vaan, kyllä se siitä lähtee alkuvaikeuksien jälkeen, täältä kyllä löytää vastauksen kaikkeen mikä askarruttaa höyryttelyn saralla!

     
     
  11. #1831
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Työpäivää on vielä tunti ja vartti jäljellä, mutta so far so god. En tiedä minkälainen höyryhimmari oikein olen, mutta ei oo evodin pinta oikeestaan laskenutkan vielä, vaikka normaaliin analogisen tahtiin about kerran tunnissa käynyt pihalla muutamat imut ottamassa =)


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  12. #1832
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Toinen kerta toden sanoo?

    Mokwai tässä hei! Siirryin kolmisen viikkoa sitten uudelleen sähkötupakkaan.. Ukko se "pakotti" rekisteröitymään tänne. About 9 vuotta tuli kiskottua enemmän tai vähemmän menthoolia keuhkoihin tupakan muodossa. 2012 maaliskuussa, kavereiden innoittamana, kokeilin sähkötupakkia kuukauden ajan. Se kuitenkin loppui lyhyeen koska minulla oli ego-t aloituspakkaus ja se oli suoraan sanottuna perseestä. Hirveää näpräämistä, pesemistä, putsaamista, vuotamista.. Mikään ei koskaan mennyt niinkuin olisi kuulemma pitänyt. Nesteitä piti kokoajan tilailla ja maistella uusia ja mikään ei ollut hyvää! Siirryin katkerana takaisin norttiin kunnes reilu kuukausi sitten ukko keksi että pitäisi vaihtaa tupakointi sähkötupakkaan että säästäisi ehkä rahaa. Kuitenkin talouden tupakkamenot olivat väh. 300e/kk. Tupakkia ostettiin aina isompi kasa kerralla joten jonkun aikaa meni polttaa ne pois ja kolme viikkoa sitten se vaihtui nyt tähän..

    Hyvin on pyyhkinyt.. Ensimmäisenä hommattiin ce5 aloituspakkaus joita itse käytin jonkun aikaa ja ukko hommasi itselleen pari evodia ja winder akut hetken myöhemmin. Eihän se niistäkään sitten tykännyt tarpeeksi ja siirtyi jo eteenpäin niin evodit ja winderit siirtyivät minulle. Sittemmin tämän perheen ostelu on lähtenyt lapasesta. Onneksi minulla se on vain vitsistä muodostunut pakkomielle kerätä jokaisen värinen aito evodi ja saada jotain "söpöjä" akkuja silloin tällöin. Pakko se ol saada dragon kuvioitu ego akkukin vaikkei se kertaakaan ole vielä käytössä ollut.. On nuo säädettävät akut niin paljon kivempia.. Nyt löytyy jo 3 väriä aitoa kanger evodia ja yksi feikki.. Ja tulihan sitä tuossa äskön klikkailtua tilaus joka sisälsi neljä eri väriä lisää. Puuttumaan jää enää violetti Mitäs meni äijä murjaisemaan vitsin koko väriskaalan keräämisestä - sitä saa mitä tilaa ;D

    Liite 9884

    Näissä evodeissa meinaan pysytellä. Protank 2 tuli ostettua ja kokeiltua kerran. Totesin ettei ole minun juttu ja "lahjoitin" ukon käyttöön. Mutta nytkun pitäisi kokkailla cola ja lime nesteitä, on varmaan pakko koittaa sitä protankkia uudelleen ettei päräytä noita evodeja paskaks heti alkuunsa.. Modit ei nappaa. Tässä taloudessa kaiken hoitaa toinen osapuoli. Minä rehellisesti sanottuna isken tyhjän tankin ja/rai akun ukon kouraan ja totean että "Täyttäisitkö, lataisitko, korjaisitko.." Opin ensimmäisestä kerrasta ettei se näpräys ja läträys ole mun juttu..

    Nesteetkin teemme jo itse.. Menthoolia ja eucalyptusta.. Nammm..

    Saas nähä.. Pysyykö tää tässä vai palaako nortti huuleen vielä joku päivä? Ei ainakaan vielä ole tehnyt kertaakaan mieli tupakkia.. Romaani olkaa hyvät.

    <3 Mokwai


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  13. #1833
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tervetuloa ja toivotaan tosiaan että nyt onnistut! Määkin aloin vasta eilen! Kuulostaapa ihanilta nuo värikkäät/kuviolliset laitteet, täytynee googlailla itsekkin mitä ne on...

     
     
  14. #1834
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Onnea, teillä on jo voitto että löysitte nämä sivut
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #1835
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    ... Sittemmin tämän perheen ostelu on lähtenyt lapasesta. ..
    Höyrypään ominaisuudet siis ovat kohdallaan. Höyryt sille!

    Ja Tervetuloa!!!

     
     
  16. #1836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    reilu kuukausi sitten ukko keksi että pitäisi vaihtaa tupakointi sähkötupakkaan että säästäisi ehkä rahaa.
    Ah höyryttely, tämä halpa tupakan korvike.

    Tervetuloa.

     
     
  17. #1837
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Toinen kerta toden sanoo?
    pitäisi vaihtaa tupakointi sähkötupakkaan että säästäisi ehkä rahaa.

     
     
  18. #1838
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Ah höyryttely, tämä halpa tupakan korvike.

    Tervetuloa.
    Halpaa kuin saippua.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #1839
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Joo se rahan säästöhän mullakin oli yks motiivi, eikä oo kun sellasen kolmen kartongin verran mennyt vasta tähän mennessä että pääsi alkuun! =) Nooh katotaan miten eteenpäin, jos vaikka seuraavat litkut tekis jo ite tiivisteillä tms


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  20. #1840
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Halpaa kuin saippua.
    Juu se olikin alkuperäinen ajatus Sittemmin se lähti pahasti lapasesta


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •