Sivu 91 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4181878889909192939495101141 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,801 - 1,820 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1801
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    16
    Ihanko tosi?! Lähinnä siis sarkastista. Tänne kun tulee joku uus nainen, niin 400 läskiä käy kuumana ja koittaa päästä apajille

     
     
  2. #1802
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja acid Näytä viesti
    Ihanko tosi?! Lähinnä siis sarkastista. Tänne kun tulee joku uus nainen, niin 400 läskiä käy kuumana ja koittaa päästä apajille
    Onpas kaunista tekstiä. <3 Vai olisiko kyse kenties siitä, että kuten täällä jo puhuttiin niin höyryttely on miesvaltainen harrastus ja porukkaa tykkää että saadaan naisiakin mukaan. Ihan sama juttu mun hevosharrastuksen parissa, kun 90% harrastajista on tyttöjä ja naisia niin on aina tosi hienoa kun joku mies uskaltaa harkita ratsastuksen aloittamista. Silloin on 100 naista neuvomassa koska mekin oltaisiin iloisia jos saataisiin talleille vähän miehiäkin. Eikä siis siinä mielessä että käytäisiin vähän heinäladossa pöyhimässä. Vaan ihan yleisesti.

     
     
  3. #1803
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voi vittu, TosiMies taas älähtää!
    Älkääpä provosoituko, se menee pois, jos sille ei puhu.
    KGO & Twist

     
     
  4. #1804
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Voi vittu, TosiMies taas älähtää!
    Älkääpä provosoituko, se menee pois, jos sille ei puhu.
    Kutsuit, guruveljeni?

     
     
  5. #1805
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Olisi pitänyt tarkentaa "KARVATON TosiMies", nyt näitä furryjä tunkee joka lovesta.
    KGO & Twist

     
     
  6. #1806
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ei kannata välittää noista guruista, niillä on vaan sellainen hom....
    Öö hauska veljeskerho heterolla? tavalla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #1807
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Don MC/ Mä olen myös sitä mieltä (vielä kokeilematta) että parempi ottaa varmuuden vuoksi vahvempaa, varsinkin kun en haluaisi koko ajan höyrytä vaan pitää sauhutaukoja siihen malliin kuin ennenkin. Oon polttanut kultaista mallua puoli askia päivässä, joten luulisi olevan ainakin tarpeeksi yläkanttiin tuo 18mg, tosin olen lukenut ettei se ole kuitenkaan ihan sama asia kuin tavallinen rööki.
    Tuolla 18mg nesteellä höyryttelen hieman useammin kuin kävin tupakilla ennen. Jos kävin tupakilla noin tunnin välein, niin nyt käyn höyryttelemässä n. 45min välein. Tosin, höyryttelyt ovat karvan verran lyhyempiä kuin tupakkitaukoni olivat. Sillä on jotain tekemistä nikotiinin imeytymisen kanssa. Höyrytellessä se on hitaampaa kuin sauhutellessa ja se tulee lisäksi pienellä "viiveellä". Yleensä lopetan höyryttelyn, kun nikotiini kunnolla kirvelee suussa (kuten se tekee esim. nikotiinipurukumilla). Siitä menee vielä jokunen minuutti ennenkuin "nikke" laantuu. Tarkoituksenani on kuitenkin harventaa höyryttelyjäkin, kunhan tupakanhimo ensin laantuu. Kokemusta on ennenkin tupakoinnin lopettamisesta (laastarin ja purukumin avulla), joten tiedän että himo kyllä laantuu aikanaan. Höyryttely on kyllä auttanut suuresti, eikä tupakoinnin lopettamisessa tällä kertaa ole juuri mitään ongelmia.

     
     
  8. #1808
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don MC Näytä viesti
    Tuolla 18mg nesteellä höyryttelen hieman useammin kuin kävin tupakilla ennen. Jos kävin tupakilla noin tunnin välein, niin nyt käyn höyryttelemässä n. 45min välein. Tosin, höyryttelyt ovat karvan verran lyhyempiä kuin tupakkitaukoni olivat. Sillä on jotain tekemistä nikotiinin imeytymisen kanssa. Höyrytellessä se on hitaampaa kuin sauhutellessa ja se tulee lisäksi pienellä "viiveellä". Yleensä lopetan höyryttelyn, kun nikotiini kunnolla kirvelee suussa (kuten se tekee esim. nikotiinipurukumilla). Siitä menee vielä jokunen minuutti ennenkuin "nikke" laantuu. Tarkoituksenani on kuitenkin harventaa höyryttelyjäkin, kunhan tupakanhimo ensin laantuu. Kokemusta on ennenkin tupakoinnin lopettamisesta (laastarin ja purukumin avulla), joten tiedän että himo kyllä laantuu aikanaan. Höyryttely on kyllä auttanut suuresti, eikä tupakoinnin lopettamisessa tällä kertaa ole juuri mitään ongelmia.
    Mä oonkin lukenut siitä että höyryllä nikotiini imeytyy hitaammin että tiedossa on jo etukäteen ettei turhaan odota 6 sekunnissa "tupakkafiilistä". Siitähän on myös ollut jotain, että saako höyrystä juuri ollenkaan nikotiinia kun tupakassa ne lisäaineet auttaa nikotiinia imeytyyn, mutta ei se voi olla siitä palamisesta vain kiinni koska nikotiinipurkastakin saa nikotiinia. Tiedän kun joskus jauhoin reippaasti jotain vahvaa purkkaa ja se pisteli pahasti ja askellus oli kuin humalaisella sen jälkeen. Joten varmasti höyrystäkin saa nikotiinia tarpeeksi... Mutta eihän siinä sinänsä ole pahaa jos leikkii koko ajan höyryveturia, mä en vaan haluaisi kun joutuu aina menemään ulos paleleen kun ei sisällä viitsi ettei mun lemmikit kärsi.

     
     
  9. #1809
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Kyllä mä näen sen ulos pakkaseen lähtemisen sillä lailla, että se tarkoituksella hillitsee niitä haluja. Jos kerta olen niin tyhmä, että itteeni haluan sitä nikotiinia imeä, niin saan kyllä kiltisti mennä pakkaseen sitä tekemään. Kun ulkona on kylmä, niin se kummasti panee miettimään miksi tätä tekee. Tyhmyydestä saa kärsiä ja itteään ruoskia sen takia, että joskus hurahti tupakoimaan.

     
     
  10. #1810
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Jostain oon lukenut että kissat ei tykkää hyvää pg:stä, luultavasti nestemmäisessä muodossa. Ei meillä ainakaan koira mitään piittaa sisällä höyryttelystä. Ainut missä en höyryttele on pienten lasten(alle18) kanssa samassa tilassa, menen vessaan ja jos kersat nukkuu niin vetelen olohuoneessa. Tämäkin vain koska just in case vaikkei kukaan niistä lapsista oma olekkaan.

     
     
  11. #1811
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä oonkin lukenut siitä että höyryllä nikotiini imeytyy hitaammin että tiedossa on jo etukäteen ettei turhaan odota 6 sekunnissa "tupakkafiilistä". Siitähän on myös ollut jotain, että saako höyrystä juuri ollenkaan nikotiinia kun tupakassa ne lisäaineet auttaa nikotiinia imeytyyn, mutta ei se voi olla siitä palamisesta vain kiinni koska nikotiinipurkastakin saa nikotiinia. Tiedän kun joskus jauhoin reippaasti jotain vahvaa purkkaa ja se pisteli pahasti ja askellus oli kuin humalaisella sen jälkeen. Joten varmasti höyrystäkin saa nikotiinia tarpeeksi... Mutta eihän siinä sinänsä ole pahaa jos leikkii koko ajan höyryveturia, mä en vaan haluaisi kun joutuu aina menemään ulos paleleen kun ei sisällä viitsi ettei mun lemmikit kärsi.
    Kokeilehan ihan testimielessä miten lemmikit reagoi höyryyn. Hyvin harvassa nimittäin on tapaukset joissa eläimet olisivat paenneet höyryä / aivastelleet höyrylle alitstuttuaan. Tähän voitaneen lisätä tutkittu fakta, jonka mukaan passiivisen höyryttelyn teho on äärimmäisen pieni, lähes olematon.

     
     
  12. #1812
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    joutuu aina menemään ulos paleleen kun ei sisällä viitsi ettei mun lemmikit kärsi.
    Älä turhaan. Ei ne lemmikit kärsi höyryttelystä. Ei ainakaan mun pitkopulla (pit bull, suom. huom.), joka lähinnä haistelee mun höyryjä, kun taas tupakka-aikana rupes aivastelemaan joutuessaan vahingossa mun savupilven sisään.

    Ja onhan sitä näitä tutkimuksiakin siitä, että "passiivinen höyryttely" ei altista käytännössä yhtään millekkään.

     
     
  13. #1813
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Kanssa muksujen takia höyryttelen pääosin ulkona. Mutta omat kissat ei kyllä tuumaa höyrystä mitään. Toinen tosin sokea ja hajuaistikin varmaan menny. Mutta nuorempi kolli millä aistit herkimmillään (reilu 1v) ei kyllä sekään reagoi millään tapaa.

     
     
  14. #1814
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    (En keksi miten täällä voi tehdä lainauksen monelta ihmiseltä)

    Don MC/ Munkin mielestä on hyvä käydä ulkona ihan senkin takia ettei rutiinit katkea, ja se hillitsee käyttöä ettei vaan pääse käymään niin että nikotiiniriippuvaisuus kasvaa suuremmaksi kuin tavallisella tupakalla jos on sisällä koko ajan tutti suussa.

    Muille näistä lemmikkijutuista, että en kanssa usko että jotkut koirat tai kissat itseensä ottaa höyryttelystä. Mutta kun löytyy kani ja marsuja, niin tuommoisilla pirpanoilla on äkkiä pöhinät päällä jos ne joutuu tuommoista hengittämään. Tai pahempaa, löytyy pienet tassut kattoa kohti ojossa...

     
     
  15. #1815
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    En mä usko että jyrsijät on sen enempää moksiskaan, mutta tyyli on vapaa. Meidän vanha seefferi joskus käy tutkimassa höyryrenkaita ja menee takasi nukkumaan..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #1816
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei kannata välittää noista guruista, niillä on vaan sellainen hom....
    Öö hauska veljeskerho heterolla? tavalla
    Oot vaan katkera, kun et päässy mukaan "rinkiin"..

     
     
  17. #1817
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Meidän vanha seefferi joskus käy tutkimassa höyryrenkaita ja menee takasi nukkumaan..
    Tai sitten siltä menee taju? No ei vaan, silloin kun mulla oli vielä kissa niin ulkona se tunki syliin istumaan jos istuin jossain puutarhatuolissa tupakkaa käryttämässä. Mitähän senkin päässä liikkui...

     
     
  18. #1818
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Tai sitten siltä menee taju? No ei vaan, silloin kun mulla oli vielä kissa niin ulkona se tunki syliin istumaan jos istuin jossain puutarhatuolissa tupakkaa käryttämässä. Mitähän senkin päässä liikkui...
    Silmät. Jos sekin oli tupakoija? ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #1819
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Sinällään en itsekkään suosi että jokapaikassa putki huulilla. Vaikkei suoranaista vaaraa tai estettä olekkaan. Ei se purkan syöntikään hääviä ole jos jauhaa aina ja jokapaikassa. Mutta sinällään höyryä on kivempi imailla rauhassa. Höyryttelylle pyhitetty netti ja pelihuone tms ois tietty luxusta. Höyryäminen kun ei ole parhaimmillaan että nopeasti pyörähtää pakkasessa.

     
     
  20. #1820
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Silmät. Jos sekin oli tupakoija? ^^
    Kai sitä jotenkin se tupakansavu houkutti koska jos vaan istuskelin pihalla kun se oli ulkona niin se löhöili auringossa tms. eikä kiinnittänyt niin huomiota, mutta kun tupakka syttyi niin kohta oli katti sylissä.

    Mulla on myös erikoinen havainto siitä että villieläimet päästää/tulee todella lähelle jos polttaa tupakkaa, ilmeisesti se on niistä "luonnollinen" haju ja peittää ihmisen hajun. Supikoirien, hirvien ja varsinkin peurojen kanssa toimii, mäyrän suhteen joten kuten, kettu ja ilves taas lähtevät pakoon heti. Saa nähdä mitä elikot sanovat höyrystä, tulevatko pussaamaan!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •