Sivu 77 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 276773747576777879808187127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,521 - 1,540 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1521
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Tai sitten ei. Tuolla terveys triidissä tais olla jotain jutun tynkää jostain tutkijasta, joka on sitä mieltä, että niksa ei koukuta niinkään pahasti, kuin tupakan muut ainesosat. Aloituksessa riittävän tujut nesteet ovat tarpeen, jotta tulee kunnon tuntumaa, että imaileekin jotain. Mutta täällä palstalla on useita lopettaneita. Ja varsin moni menee erittäin alhaisilla niksoilla.
    mulla ainakin just se niksan antama kurkkutuntuma on isompi syy ylläpitää nikotiinipitoisuutta kuin mikään riippuvuus. Ei nimittäin tule enää mitään vieroitusireita jos on ilman nikotiinia vaikka koko päivän. Röökaamisaikoina se oli max 2-3 tuntia kun rupesi jo levottomuutta pukkaamaan. Hyvin yksilöllisiähän nämä riippuvaisuudet on.
    Tapariippuvuus myös yksi merkittävimpiä ja siihenhän höyryttelyn luulisi auttavan paremmin kuin mikään muu 'vieroitusmenetelmä'.

     
     
  2. #1522
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    mulla ainakin just se niksan antama kurkkutuntuma on isompi syy ylläpitää nikotiinipitoisuutta kuin mikään riippuvuus. Ei nimittäin tule enää mitään vieroitusireita jos on ilman nikotiinia vaikka koko päivän. Röökaamisaikoina se oli max 2-3 tuntia kun rupesi jo levottomuutta pukkaamaan. Hyvin yksilöllisiähän nämä riippuvaisuudet on.
    Täysin samoja havaintoja itsekin tein, kun olin pari päivää kokonaan ilman höyryjä; ei mitään kummempia tärinöitä tai hermokireyttä, mutta höyryttely on vaan niin mukavaa ja eri makuja on kiva testailla (laitteista puhumattakaan), etten sitä viitsi lopettaa ja ilman nikotiinin tuomaa kurkkutuntumaa siitä jää jotain puuttumaan..
    Ehkä fiksuin vertaus mihin olen nikotiinia kuullut rinnastettavan on kofeiini, enkä ajatellut kahvista nauttimistakaan lopettaa.

     
     
  3. #1523
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jeps, on ollut ihan mahtavaa tajuta ettei tätä höyryämistä ole pakko tehdä; vrt. silloin kun tupakoi. Jos lähti kauppaan ja jäi röökiaski himaan niin pakko oli palata se hakemaan vaikka olisi jo puolimatkaan kerinnyt. Nyt jos jää höyryvehkeet kotiin niin ei puhettakaan että viitsisi edes pihalta enää palata takaisin. Toki joskus saattaa vähän askel kaupassa olla normaalia reippaampi

     
     
  4. #1524
    Täysin sama täälläkin päin. Päivä ilman höyryjä, no problem (kuten kahvinjuonnissakaan), toinen päivä on sellanen että "oishan se ihan mukava vähän höyrytellä" - fiilis, muttei kummempaa. Mutta joku taisi sanoa että 6. päivä on pahin... no siitä en tiedä. Mutta olinhan ilman röökiä 2 viikkoa ennen kuin alotin höyryttelyn, joten enpä usko.

    "mitä väliä on riippuvuudella, joka ei tapa?"


     
     
  5. #1525
    Minäkin voisin nyt esittäytyä kun tuli nää tunnuksetkin tänne tehtyä. Eli siis olen tuota tupakkia poltellut nyt viimoiset 7 vuotta lähinnä sen takia kun sitä savua on niin kiva puhallella... Oon siis ite nyt 21 vanha.

    Tuli sitten tossa mieleen että miksi pilata keuhkot ja terveys moisella syöpäkääryleellä kun voisi säästää tupon rahaa ja terveyttä polttamalla sähkötupakkaa. Tossa rupesin sitten asiaan perehtymään tarkemmin ja täähä vaikuttaa iha hauskalta puuhalta..

    Ajattelin aluksi hommata parit kappaleet noita nikotiini nesteitä ja myöhemmin sitten jättää ne pois siirtyen polttamaan pelkästään makuja. Mutta nytten kuitekin mitä enemmän oon lueskellut asiasta ni vaikeemmaks tää tuntuu vaa menevän näin aluksi..

    Ensinnäkin pitäs tilata tommone e-savuke. Vaatimuksenahan tähän on että mahollissiman paljon savua pitäs kerralla saaha. Koska se on siistiä piste.

    Sitten törmäsin Provariin. Vaikuttaa iha asialliselta peliltä. Hintaahan toki laitteella on mutta täältä löysin käytettynä ihan siedettävään hintaan ko. laitteen. Siinä on vielä säädettävä se savunmäärä ilmeisesti ni se laiteha on iha täydellinen mulle. Muutenkin jossain oli mainittu ku lueskelin erilaisia alotuspakkauksia ja niiden arvosteluja ni joku fiksu laittanu että ostaa suoraa kunnolliset pelit ja vehkeet ni ei tartte heti ruveta vaihtelemaan. Kuulosti omasta mielestä iha järkevältä.

    Sitten kuitenkin kun tohon pakkaukseen kuuluu vain se body ja isommalle akulle tehty pääty ni multa loppuuki tietämys että mitä muuta tartteen tohon että pääsen polttamaan ja mitä kannattaisi hommata ja mistä

    Taitaa mennä kyllä vähän ohi aiheen ja osittain joutaisi tonne alottelijoiden kysymykset topicciin mutta menkööt nyt täällä.
    Viimeksi muokannut Tikkaz; 18.07.13 kello 07:35. Syy: Viimoinen lause tuli lisättyä huomatessa että hyppäs vähä aiheesta ohi.

     
     
  6. #1526
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tikkaz Näytä viesti
    Minäkin voisin nyt esittäytyä kun tuli nää tunnuksetkin tänne tehtyä. Eli siis olen tuota tupakkia poltellut nyt viimoiset 7 vuotta lähinnä sen takia kun sitä savua on niin kiva puhallella... Oon siis ite nyt 21 vanha.

    Tuli sitten tossa mieleen että miksi pilata keuhkot ja terveys moisella syöpäkääryleellä kun voisi säästää tupon rahaa ja terveyttä polttamalla sähkötupakkaa. Tossa rupesin sitten asiaan perehtymään tarkemmin ja täähä vaikuttaa iha hauskalta puuhalta..

    Ajattelin aluksi hommata parit kappaleet noita nikotiini nesteitä ja myöhemmin sitten jättää ne pois siirtyen polttamaan pelkästään makuja. Mutta nytten kuitekin mitä enemmän oon lueskellut asiasta ni vaikeemmaks tää tuntuu vaa menevän näin aluksi..

    Ensinnäkin pitäs tilata tommone e-savuke. Vaatimuksenahan tähän on että mahollissiman paljon savua pitäs kerralla saaha. Koska se on siistiä piste.

    Sitten törmäsin Provariin. Vaikuttaa iha asialliselta peliltä. Hintaahan toki laitteella on mutta täältä löysin käytettynä ihan siedettävään hintaan ko. laitteen. Siinä on vielä säädettävä se savunmäärä ilmeisesti ni se laiteha on iha täydellinen mulle. Muutenkin jossain oli mainittu ku lueskelin erilaisia alotuspakkauksia ja niiden arvosteluja ni joku fiksu laittanu että ostaa suoraa kunnolliset pelit ja vehkeet ni ei tartte heti ruveta vaihtelemaan. Kuulosti omasta mielestä iha järkevältä.

    Sitten kuitenkin kun tohon pakkaukseen kuuluu vain se body ja isommalle akulle tehty pääty ni multa loppuuki tietämys että mitä muuta tartteen tohon että pääsen polttamaan ja mitä kannattaisi hommata ja mistä

    Taitaa mennä kyllä vähän ohi aiheen ja osittain joutaisi tonne alottelijoiden kysymykset topicciin mutta menkööt nyt täällä.
    Lukaseppa tuo ajankuluksi läpi Höyrypään Käsikirja - Ilmainen sähkötupakka e-kirja

     
     
  7. #1527
    Joo tää kaveri kuka ton provarin mulle kauppas oli lukenu ton esittelyn ja kerto mulle tommoset pikaset käyttöohjeet tohon laitteesee ja lukasin tonki käsikirjan lävitse kans, nyt alkaa pikkuhiljaa hahmottumaa mite tää homma toimii. Nyt vaan ootellaan iha kuin lapsena joulupukkia että saapuu laitteet postissa ja pääsee kokeilemaan teoria taitoja käytännössä.

     
     
  8. #1528
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5
    Tuore höyryttelijä esittäytyy. Tuli tuossa yli 20 vuotta tupakkaa poltettua ja nyt keväällä sain idean siirtyä höyryttelyn pariin.Laitteina Ego twist,pari normi Egoa,Kangerin Protank,Kangerin Evod,E-nesteitä useampi pullollinen. Niin ja nyt katsellut Modia.(Ehdotuksia saa laittaa)

     
     
  9. #1529
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Tervetuloa vaan. Mimmosta modia vailla? VV vai mekaaninen?
    edit. ja tietty missä hinnoissa haluat modisi?

     
     
  10. #1530
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5
    No VV tai VW modia oon katsellut,alle 100 euron kapistusta.

     
     
  11. #1531
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja isoarska77 Näytä viesti
    No VV tai VW modia oon katsellut,alle 100 euron kapistusta.
    Kannattaa sitte kattoa mihin tän hinta nousee
    http://www.e-savuke.com/vb/showthread.php?t=5802

    E: Pahoittelut jos tää oli sopimatonta mainostusta. Ei kuitenkaan ole minun ilmotus

     
     
  12. #1532
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    3
    Tervehdys. Reilu 30:nen noobiehöyryttelijä ilmoittautuu. Tupakkia palanut elämän varrella vaihtelevasti. Enempi oon varmasti ollut tapatupakoija kun mikään nikotiininarkki. Pitkään olin polttamattakin kokonaan, mutta Emännän retkahdettua hieman meinaa ruveta käryämään itelläkin. Kaveri esitteli männä viikonloppuna sähkösavuvehkeitään ja innostuin. Ei niinkään se että tarvisin tupakoinnin lopettamiseen tätä, vaan ns. pienenä nautintona elämässä. Auringon laskua kun kattelee takapihan terassilla niin mieluusti siinä jonkin sorttiset "sauhut" vetäsee samassa kun istuskelee. Hieman lueskelin aiheesta ja päädyin tilaamaan vGo alotus setin Phoenix-vGo eli tuommosen. Siihen otin tuon pink spotin black mamba maun matkaan. Kaveri antoi mulle 2 ce4 clearoa matkaan ja sano et jos tilaan niin nuo käy. Kaverilla kokeillut vehkeet oli eGo akku ja DCT tankki ja Carto jos oikein ymmärsin. Kaveri sekotteli sinne omat seokset ilmeisesti jotain maitosuklaata ja kahvia. Oli hemmetin makosat höyryt. Ilmeisesti tuo nikotiinin puute tuossa maussa aiheuttaa tuon että minkäänlaista kurkku tuntumaa tuossa ei ole. Höyryä tulee kyllä hyvin. Maistuu melkein höyrystetylle saippuapalalle, eli aika paskalle. Nyt kysymys kuuluukin että mitä seuraavaksi? 12mg oli kaverin pohjaneste johon se heitti soosit sekaan. Meinasin että jos tilais tuolta inaweralta noita pohjia. Olisko joku 18mg VPG 50/50 hyvää pohjaa ja makuja siihen päälle. Meinasin heittää myös pienen tilauksen ecigwiziinkin valmisnesteistä että pääsis höyryttelyn makuun. Joku vois suositella semmosia 100 varmoja makuja. Vähän tahmeesti lähti liikkeelle mun höyryttely ura, mutta ehkä tää tästä. Ja kiitoksia jo etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan.

     
     
  13. #1533
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tervetuloa!

    Ecigwizardiltahan löytyy hyviä nesteitä vaikka millä mitalla. Vermillion River on laadukas valmistaja, makuja joka lähtöön. Welhon omasta WizMix-sarjasta löytyy hieman edullisempia makuja, osa niistäkin todella hyviä. Myös Pipe Saucet ovat erittäin suosittuja, Long Bottom Leaf taitaa olla suosituin?

    Tupakkamauissa suosittelen El Toroja, The Finest eLiquid Brands Worldwide

    Todella hyviä hedelmämakuja valmistaa ROAR Vapor, ostopaikkana E-Liquid - E Liquid UK - E Cig Liquid - tuolta löytyy myös paljon muutakin.

    Myöskin e-smokeirelandin Wingnuts-sarja on aika suosittu joskin tehokkaasti jakaa mielipiteitä, osan mielestä täyttä paskaa ja osa hehkuttaa suoraan taivaisiin.

    Näillä jos alkuun! ego2.pl saa hyviä niksapohjia mutta välttämättä niiden tiivisteet ei laadukkaammasta päästä ole. Esim. 28vapeslater myy tiivisteitä joka lähtöön, osa erittäin laadukkaita.

     
     
  14. #1534
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Pesusieni puhuu täyttä asiaa. eCigwizardilla ei enää huonoja nesteitä taida ollakkaan nyt kun tuo WizMix-sarjakin on rukattu ihan uusiksi. Aidon tuntuisia tupakkamakuja on IMO aivan turha edes metsästää muualta kuin El Toro-ja Cellar-sarjoista. Cellarit tosin voi olla aika tylyjä ihan vasta-alkajille . Wingnutsin nesteissä on käytetty suhteessa aivan helkkaristi makuaineita, tai sitten erittäin vahvoja sellaisia, mistä varmaankin johtuu tuo kaksijakoinen vastaanotto.

     
     
  15. #1535
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ja sen voisin vielä lisätä, että tällä hetkellä ecigwizardin bargain basketista löytyy muutamia FSUSAn nesteitä ~3 euron hintaan. Nekin ovat laadukkaita ja varsinkin Jägerbomb on suhteellisen suosittu. Niitä kannattaa myös tilata kun niitä vielä halpaan hintaan saa.

     
     
  16. #1536
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    3
    No mutta kiitoksia vinkeistä. Tosiaan tuolta bargain basketistahan löytyi muutama oikeinkin oivan oloinen maku. Nyt kun vielä menis toissa päivänä laitettu paypal siirto perille, niin pääsis tilaamaan.

     
     
  17. #1537
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mikäli mahdollista niin kannattaa liittää luotto-/pankkikortti suoraan Paypal-tiliin, pankin kautta Paypal-tilille siirto kestää tosiaan useamman arkipäivän. Korttia käytettäessä raha lähtee suoraan tililtä niin tilaaminen käy joutuisasti.

     
     
  18. #1538
    Itsellä on myös liitettynä tuo PayPal ja kortti. Niin paljon kätevämpää kun ei tarvitse rämpläillä niitten numeroiden kanssa ja PayPal käy melkeen kaikkialla.


     
     
  19. #1539
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    3
    Katohan skerbeles. Ei oo tullu tota paypalia niin paljon käytettyä, että olis jaksanu perehtyä noin tarkaan. Muutama ebay osto tullu tehtyä. Thanks for the tip.

     
     
  20. #1540
    Tuore höyryttelijä esittäytyy Eli 26 vuotta tupakointia takana josta kaikki miedompia tupakkeja. Tuttava suositteli ja kehui sähkötupakkaa ja sanoi että koita kun hinnatkaan missään pilvissä ole alottelijoille. Kävin lukemassa höyrypään kirjan tai mikä lieneekin ja päätin kokeilla. Työkaveri suositteli aloituspaketiksi tuota FV:n aloituspakettia jossa oli kaksi samassa paketissa ja nesteitä lisäksi 7 purkkia näin aluksi tilasin. Paketti tuli eilen ja nyt 27 tuntia ilman röökiä kun latasin laitteen ja tein oman sekotuksen FV:n mallusta ja mentholista Ihan loistava setti aloitukseen ainakin minusta ja kaikki pelittäny alusta asti...Vaimolle sanoin kun kanssa lopettamassa mukana että minulle ei tarvi enää ikinä ostaa tupakkaa kaupasta...Ihan vit.. hieno kampe ja toimii. Tottakai päivityksiä kamppeisiin kohta mutta pääasia että röökistä,tervasta...ym haitta-aineista pääsisi eroon. Nikotiinit nyt 9-12mg aineissa ja tiputellaan sitten pikkuhiljaa alemmas. Ei voi kuin kehua tätä höyryttely hommaa. Kiitos vielä työkaverille että kertoi ja ehdotti On tää kyllä hienoa ja terveellisempää touhua

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •