Sivu 72 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226268697071727374757682122172 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1421
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    1
    Viikon verran höyryä nyt takana ja tarvitsee sanoa että siirtyminen oli helpompaa kuin kuvittelin. Aikaisemmin on tullut kokeiltua purkasta pilleriin ja yhdelläkään en saanut aikaisemmin lopetettua tupakointia. Aikaisemmin tupakkaa paloi 20 - 30 savuketta / päivä ja hiukan jännitti onnistuuko tällä höyrystelemällä oikeasti lopettamaan tupakoinnin.

    Viimeisin kimmoke höyrystelyn maailmaan teki Tammikuussa tempaistu MS Diagnoosi. Kaikista selkeimmät erot meikäläisellä, jopa sairauden näkökulmasta: Käsien & Jalkojen random pistely vähentynyt huomattavasti, tuntopuutokset vähentyneet, näkö alkanut paranemaan huomattavasti (NHT:n jälkitila jossa toinen silmä oli 3/4:n sokea). Lisäksi jaksaminen on parantunut. Aivan takuuvarmasti terveellisempi vaihtoehto kuin tupakka.

    Helpoin kokeilemani tapa vaihtaa tupakka johonkin muuhun, ei voi kun suositella!

     
     
  2. #1422
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tervetuloa joukkoon, mukava kuulla että on lähtenyt hyvin liikkeelle.

     
     
  3. #1423

     
     
  4. #1424
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    8
    Morjesta foorumilaisille.

    23-vuotias ilmoittautuu. Täysikäisyydestä asti tupakkaa mennyt noin aski / päivä. 1,5 vuoden aikana oma hyvinvointi alkanut kiinnostaa aiempaa enemmän, parhaimmillaan vaaka näytti n. 15 kiloa enemmän, liikunta oli tuolloin parin vuoden ajan nollassa. Nykyään liikuntaa joka päivä, olo niin fyysisesti kuin henkisesti parempi kuin koskaan. BMI nykyään vahvasti normaalipainon puolella. Lähiaikoina kiinnostus e-laitteista kasvanut, jonka myötä halu löytää itselleni parhaiten toimiva kombo, jolla jättää tupakointi kokonaan.

    Digiaikaan siirryin jo itseasiassa vajaat pari vuotta sitten. Riva 501 tulille Liberty Flightsista. Alkuinnostus kuitenkin katosi syystä tai toisesta nopeasti parissa viikossa ja laite jäi laatikon pohjalle pyörimään.

    Vuosi sitten paluu takaisin sähkötupakan pariin, löysin eGo Visionit ja sain niistä uutta intoa. Tupakanpoltto väheni puolella. Viime syksynä hommasin Elektrosavusta ensimmäisen Twistin + clearoja. Alkuun tuntui hyvältä ja käyttö oli aktiivista, kuitenkin taas ajan mittaan sähkö jäi vähemmälle. Maku ei tuntunut entiseltä, lähes jatkuvaa kurlausta putsauksesta huolimatta, kiinnostus taas nollassa. Tuntui, ettei mitkään CE4:t / CE5:t toimi mulla, tilasin uuden akunkin, josta ei apua. Kiinnostus ei riittänyt testata kartoja tai muita vaihtoehtoja.

    Kevään aikana uusi yritys. Vehkeet oli alkuun samat kuin syksylläkin, samoilla ongelmilla, mutta tyydyin siihen - en tiedä miksi. En saanut varsinaista iloa höyryttelystä, mutta se auttoi vähentämään tupakointia entisestään.

    Nyt parin viikon ajan ollut eGo-V V2 + CE8 meshit käytössä. Fiilikset tosi hyvät, satunnaista kurlausta, josta kuitenkin pääsee eroon. Maku parempi kuin aiemmin. Jälleen höyryttely tuottaa mielihyvää.

    Reilun kuukauden ajan tupakointi ollut nollassa lukuun ottamatta viime viikonloppua. Perjantaina odottelin nesteitä, mutta eivät ehtineet kotiovelle. Maanantaina tuli tuo isompi satsi, jolla pärjää pitkän aikaa. Ensi kerralla tilaus tarpeeksi ajoissa vetämään. Tupakoinnin lopettamisesta en ole jaksanut ottaa sen suurempaa stressiä. Yrityskertoja on takana muutama, tuloksena lähinnä ulkona ravaamisen harveneminen. Nyt kuitenkin vehkeet alkavat olla siinä kunnossa, ettei tupakkaa ole edes ikävä.

    Töissä olen ollut nikotiinipurkan avulla muutaman viikon ajan, joten höyryttely jäänyt iltaan ja viikonloppuihin. On ollut mulle toimiva ratkaisu, jolla saanut vähennettyä liiallisen vapottelun, aiemmin tuli höyryteltyä lähes yhtä soittoa.

    ----------------------------------------------------

    Vehkeet siis vanhimmasta uusimpaan:
    - Riva 501 + normi atot, myöhemmin isompi akku + eGo Vision clearot
    - Twist 650mAh ja myöhemmin 1000mAh + CE4, CE5, Kanger T2 jne.
    - eGo-V V2 + CE8 mesh

    Nikotiinilliset nesteet aina tullut tilattua Liberty Flightsista, jatkossa pitää kokeilla muitakin vaihtoehtoja ja uusia makuja, nykyään pääasiassa Double Mint low käytössä. Vahvuudet tippuneet ajan mittaan 18 -> 8 mg. Laitteet tulee nykyään yksinomaan Elektrosavulta loistavan palvelun ja hyvien hintojen vuoksi. Liike myös lähellä, joten pääsee tarvittaessa paikanpäälläkin käymään.

    Summa summarum, meikällä siis käyttö ollut parin vuoden aikana melko satunnaista, välillä pidempiä jaksoja käytössä ja taas pitkän aikaa käyttämättä. Nyt kuitenkin innostus puhjennut kukkaan. Ei jaksa stressata analogisen lopetusta, mutta fiilis on nyt hyvä ja motivaatio kohdillaan. Kanger Protank ehtii toivottavasti testiin viikonlopuksi.

     
     
  5. #1425
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Huoh... Pakkohan tämä esittäytyminen on kai tehdä, eli...

    36v mies (poika?) Jyväskylästä, päivää (iltaa?). Höyryttelyyn tutustuin viime kesänä, kun kaveri lahjoitti jonkun ego-tankkivehkeen parilla (kiina)nesteellä. Noh, ensivaikutelma oli kovin keskinkertainen (toimii/ei toimi). Jonkun ajan päästä ei enää toiminut eli taisi mennä rikki, joten se siitä sitten niillä näkymin.

    Tänä vuonna veljeni lahjoitti minulle ego-twistin (J-tech 1000 mah?) ja kasan clearoja, kartoja ja nesteitä. Alku oli hankala, laitteet toimi oikein hyvin (ja toimii edelleen), mutta röökiä paloi vielä kuukauden verran ennenkuin päädyin pelkän höyryn käyttöön. Nyt ei enää tupakkia kaipaa .

    Joten, näillä mennään ja nikotiiniannosta tiputellaan koko ajan (nyt n. 12mg, alussa 18-24mg). Vielä ei ole kiirettä lopettaa vapottamista, mutta ehkä noin vuoden päästä (sormet ristissä). Tosin, niksattomien nesteiden käyttöä voisi jatkaa pitkälle tulevaisuuteen, ellei niistä koidu mitään oireita. Well, live and learn...

    PS. En ole varma, mutta taisin viime viikonloppuna jättää 'Jasseri'lle vastaamatta. Sorry, I was THAT drunk. Mutta terveisiä...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  6. #1426
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tervetuloa mukaan reissulle tuntemattomaan, parempaan elämään No paremmasta en todella tiedä, mut varmasti viihdyt täällä!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #1427
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Tervetuloa mukaan reissulle tuntemattomaan, parempaan elämään No paremmasta en todella tiedä, mut varmasti viihdyt täällä!
    Juu, kiitoksia...

    Itse asiassa olen viihtynyt täällä salaa () jo pari kuukautta, mutta rekisteröidyin vasta viikko sitten. Pirun hyvä foorumi! Kiitokset KAIKILLE! Ilman teitä olisin todennäköisesti turhautunut koko hommaan.

    PS. Harmi, etten päässyt vapefesteille. Ehkä ensi vuonna sitten...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  8. #1428
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    10
    Kaipa minäkin sitten kirjaudun ja esittäydyn, kun ruudun takaa anonyymisti lukien tämä foorumi on ollut minulle erittäin tärkeä kimmoke ja tietopankki.

    Ikää tulee lasiin ensi kuussa 26 vuotta, ja nimestä voi päätellä että naisihminen olen. Koskaan teini-iässä en nähnyt tupakassa mitään järkeä, maistelin kyllä. Tein täysin älyttömän siirron ja aloin polttaa yliopistoon mennessä, siispä kohta 8. vuosi olisi alkanut. Aski päivässä menee, aiemmin meni kevyempää vihreää mutta hintasyistä siirryin Tallinnan tupakoihin. Samalla vaihtui vahvempaan, sieltä kun ei tuota minun merkkiäni saanut oikeassa vahvuudessa.

    Olin kokeillut puolitosissani aiemmin lopettaa nikotiinipurkalla. Ihan täysin turha toivo. Överit tulee vedettyä mutta röökinhimo ei hävinnyt minnekään. Sähköröökiä olin kokeillut aiemmin kerran (kaksi?), mutta missä lie syy, en saanut siitä mitään oikein irti. Sitten tuli poika. Pojalla oli laite, joka ei näyttänyt minun silmääni pahalta - en tykkää röökiä imitoivista enkä mistään äärimmäisen epänaisellisista hifistely-megajärkäleistä (vielä ). Lisäksi pelotti, että tämä on sellaista säätämistä ja hifistelyä, että en jaksa kiinnostua. No, tuon pojan laite oli simppeli ja hyvännäköinen. Se tuntuikin jossain - tunne, jonka myöhemmin täältä opin kurkkutuntumaksi. Jossain vaiheessa tuli fiilis, että ennemmin sitä tässä sohvalla röhnöttää tuon kanssa, tämähän korvaa röökin ihan hyvin.

    Kypsyttelin ideaa kuukauden. Totesimme, että minulle ostetaan myös simppeli ja minun silmääni miellyttävä hökötys heti palkkapäivänä. Ajattelin, että jos vaikka vähentäisi tupakointia. Halusin kuitenkin tietää vähän lisää, eksyin tänne. Opin, että härvelini _on_ minulle simppeli. Opin härvelin eri osien nimiä. Tässä vaiheessa varmaan suurin osa arvaakin, että juurikin clearo on naisellinen, helppo ja idiot-proof jopa mulle. No niin, clearoilla siis lähdetään. Tämä foorumi sai kuitenkin miettimään, josko sitä oikeasti lopettaisi analogisen kokonaan. Mulla ei ollut käynyt se mielessä tosissaan, koskaan, mutta viime viikon odottelin kädet ja jalat ristissä, milloin saan polttaa viimeisen analogisen tupakkani. Se alkoi maistua ja haista pahalta jo ennen lopettamista, mitä ihmettä? Järjettömän vahva motivaatio syntyi viimeistään täältä lukiessa.

    Omien nesteiden tulossa kestää vielä hetki, mutta eilen poltin sitten sen maagisen viimeisen analogiseni. Toivottavasti. Vielä ei ole tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa, ei tosin nuolaista ennen kuin tipahtaa. Hifistelyksi tämä ei ole menossa, mutta kiitos perustiedoista täältä! Ensimmäinen tilaukseni onkin tunteella ja rakkaudella koostettu satsi eri valmistajia, eri pg/vg-suhteita ja hieman eri vahvuuksia 15-20 mg:n välillä.

    Mikä hulluinta, sain vouhotukseeni mukaan myös työkaverin, ja muukin duunin tupakkapaikkajengi on yllättävän kiinnostunut ja positiivisesti yllättynyt kokeillessaan.

     
     
  9. #1429
    Toi on tosi hyvä alku, jos työpaikalla muut ovat positiivisesti kiinnostuneita. Paljon helpompaa, jos lähipiirissä on muitakin, joilta voi hätätilassa saada jotain varaosia/nesteitä.

    Terve tuloa höyryttelyn maailmaan ja tänne foorumille.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #1430
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sonia Näytä viesti

    Mikä hulluinta, sain vouhotukseeni mukaan myös työkaverin, ja muukin duunin tupakkapaikkajengi on yllättävän kiinnostunut ja positiivisesti yllättynyt kokeillessaan.
    ..Hyvä alku että edes jonkun työpaikan röökipiiri suhtautuu positiivisesti..tervetulloo vaan..

     
     
  11. #1431
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193
    terve vaan kaikille... kuten tarkkasilmäisimmät ovat varmaanki jo huomanneet että laskuri nollautunut... pientä eksymistä oli höyrymaailmasta mutta nyt jälleen höyryjen maailmassa kohti savutonta elämää eiköhä tämä tästä... nyt tukena myös niksapurkat+laastarit+tabletit. tuntuu ettei mukamas saa tarpeeks niksaa pelkistä höyryistä vaikka olisiki 24mg... kurkkutuntumaa liikaa jne. opettelua vaan

     
     
  12. #1432
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wesku88 Näytä viesti
    terve vaan kaikille... kuten tarkkasilmäisimmät ovat varmaanki jo huomanneet että laskuri nollautunut... pientä eksymistä oli höyrymaailmasta mutta nyt jälleen höyryjen maailmassa kohti savutonta elämää eiköhä tämä tästä... nyt tukena myös niksapurkat+laastarit+tabletit. tuntuu ettei mukamas saa tarpeeks niksaa pelkistä höyryistä vaikka olisiki 24mg... kurkkutuntumaa liikaa jne. opettelua vaan
    Onnea revanssiin!

     
     
  13. #1433
    Itsekin lopetin n. 3 viikkoa sitten, äsken meinasin sortua analogiseen, tai siis sorruinkin, mutta puolivälissä meinasin oksentaa. Hyi ****! Kauhea paperin maku yms. Analogiset pois. Ei enää ikinä. Kai nämä e-nesteet muuttavat makutajuntaasi kun niitä höyryttelet ja huomaat että parempia ja tarkempia makusteltavia.

     
     
  14. #1434
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    No esittäydytään nyt minäkin vaikka tullut jo ympäri foorumia huudeltua... ;D
    -77 syntynyt mieshenkilö, vaimo ja kaksi tytärtä. Yläaste ajoilta polttanut päivittäin ja nyt oltu vajaa 4 viikkoa pelkillä höyryillä.
    Siskoni avomies yllytti tutustumaan sähkötupakkaan kun oli itselleen ja siskolleni tällaisia aloitus settejä tilaamassa. Kohtalaisen pitkällisen googlettelun jälkeen täytyy myöntää että oli kyllä koko sähkötupakasta täysin käsittämättömän väärä kuva jäänyt takaraivoon kytemään. Jotakin tyyliin inhalaattori fake tupakan nokassa ja ledivalo toisessa päässä.. lol Siitähän se sitten lähti käsistä koko touhu samon tein, eli evic ja protank lähtivät tilaukseen. Jotenkin kaiken tiedonhaun lomassa tästä tuli harrastus jo ennen kuin sain edes ensimmäisiä laitteita kotiin saakka. Laitteiden kotiuduttua ja setin saatua kasaan siirtyivät nuo analogiset samalla kertaa laatikon pohjalle jossa ovat siis edelleen. Sauhuakaan en ole polttanut ensimmäisen höyryn jälkeen, ja toivottavasti en tule polttamaan jatkossakaan. Johan sitä pääsi parin ensimmäisen viikon aikana eroon jokailtaisesta tajunnan räjäyttävästä kurkussa ja keuhkoissa majailevan sitkeän liman köhimisestäkin vihdoinkin eroon.

    Aloittelijalta vinkkinä aloittelijalle, eli kannattaa tosiaan niitä laitteita joilla lähtee liikkeelle miettiä helppokäyttöisyyden ja toimivuuden sekä mahdollisesti tietysti taloudellisuudenkin kannalta, eikä päälimmäisenä ulkonäön (tupakan näköinen/kokoinen/muuten vain niin hieno) kannalta jollei tahdo ongelmia ja hampaiden kiristelyä heti alkumetreillä. Voipi jäädä höyryttelyt lyhyeen jos laitteiston kanssa tappelu vie enemmän aikaa kuin itse käyttö.

    Samaa nesteistä, eli kyllä kannattaa vähintään paria, mielellään useampaa ja mieluummin jotakin tuttuja perus makuja (tupakka/menthol/minttu jne.) varata heti laatikkoon niin ei sitten sen yhden maun vuoksi lopahda kiinnostus alkumetreille jollei satukkaan miellyttämään. Helpompi se on höyrytellä sellaista jota höyryttelee mielellään eikä vain nikotiinin puutteesta väkisin. Erikoisempia ja eksoottisempia makuja kerkee kyllä myöhemminkin maistelemaan.

    No jopas tuli tekstiä... Joka tapauksessa hyvää ja savutonta kesää kaikille! ;D

     
     
  15. #1435
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    76
    Nyt yhdyn kyllä edelliseen, ja ihan heterolla tavalla Itse olen 79 vm ja polttanut sätkiä 13v saakka. Olen kokeillut röökistä vierottautumista kutakuinkin yhtä monella tavalla kun keinoja on keksitty. Tulos: 20 vuoden aikana olen ollut 3 päivää ilman röökiä. Yhtäkkiä iski totaalinen vittuutuminen siihen että nukkumaan mennässä pitää haukkoa henkeä ja putket rohisee kuin veneellä. En edes muista kuinka eksyin foorumeille mutta pari päivää juttuja luettuani ajattelin kokeilla itsekkin tätä ihmeellistä "sähköhöyrykettä"
    Alkuun pääsin kun tilasin 510 setin ja vähän niksapitoista mehua.. Röökin tarve väheni. Pakko oli kokeilla eteenpäin eli eGo-c + lisää mehua. Seuraavaks Twist. En polta enää mut tästä vapottelusta tais tulla harrastus Vaimo ihastu RY4 ja tilauksessa koko ajan lisää tavaraa.. EVic, protank & Vivi nova tulossa yms hässäkkää.....melkein toivos polttavansa taas.. (ei sentään,harrastuksia pitää olla)

     
     
  16. #1436
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Hienoa että toimii teilläkin. Itsellä jäi 12v tupakointi laakista kun vuosi sitten kokeilin sähkötupakkaa. Harrasteluiksi mennyt täälläkin kun laitteita alkas olemaan "toimintatonnin" verran.

     
     
  17. #1437
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    ^^ Sätkiä myös pääasiassa poltin joten säästöillä ei juuri voinut aloitusta perustella. Hieman oli ja on välillä edelleen huono omatunto laitella pienistä rahoista tällaiseen mutta eiköhän se tästä tasaannu kunhan sa sellaiset perustarpeet kasaan. Eli parit toimivat litkut ja varalaitteet. No onhan ainkin toivottavasti huomattavasti terveellisempää kuin se syöpäkääryle. Ja tällä pystyy sitä nikotiinin määrääkin kontrolloimaan helposti itse. Minäkin aloitin 18mg ja nyt menee toista viikkoa jo 12mg:a.

     
     
  18. #1438
    Höyryttelijä Skyetail's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    49
    Moro moro, täs on Skyetail "Skye" tampereelt ja ajattelin sit vihdoin tehdä käyttäjän tännekkin kun vihdoista viimein jaksoin moisen vääntää monien kuukausien jälkeen xD
    Mitäs ihmeempiä täs ollaan duunailtu? Yli vuosi höyrytellen ja aloitettu ecigwizardin 510 aloituspakkauksella ja siitä pikkuhiljaa siirrytty sitten (valitettavasti) kiinalaiseen eGo-C:hen, siitä eGo-C Twist säätöihin ja Bogen cartoihin.
    Nykyisin on käytössä musta Lavatube 1700mAh akulla sekä Olympia tankki Bogen LR XL cartolla. Tulevaisuudessa hankin luultavasti Tesla - VV & VW modin mutta jäänee haaveeksi tällä hetkellä.
    Ecigwizardin nesteitä lähes aina käyttänyt (nykyisin itselleni tuttu ja "turvallinen" kauppa :P)

    Sekä noin suunnilleen 20 kaveria auttanut siirtymään sähkötupakoiden ihmeelliseen maailmaan sekä suositellut tiettyjä nesteitä mistä pidän ja pitänyt höyryttely-iltoja ^^;;
    Nesteitä sitten kuluu aika roimasti, johtunee bogen cartoista?? noin 120ml nestettä riittää 1-1,5kk ja tiputellut pikkuhiljaa nikotiinin vahvuuksia, lähinnä sen "the it" maun perässä juoksen.
    Ainiin, Astmaa valitettavasti "sairastan" ja olen polttanut sen 5 vuotta aika aktiivisesti ja loppupäässä (ennen kuin aloin höyryttelemään) meni se 2 maxi-askia punaista päivässä -.-
    sitä hapenpuutteen määrää..
    Nykyisin voi jopa harrastaa liikuntaa, saa paremmin happea ja jaksaa enemmän sekä on pirteämpi \o/
    Tulevaisuudessa mahdollisesti teen nesteistä ja laitteista youtubeen videoita sun muita settejä.
    Keep on vaping!

     
     
  19. #1439
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Tervetuloa sinullahan on homma hanskassa!

     
     
  20. #1440
    sirkku
    Vieras
    Mistähän firmasta noita Lumi lasitankkeja voisi etsiä ?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •