Sivu 56 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066106156 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1101
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Sen verran jo tullut kyseltyä tyhmiä tuolla aloittelijoiden pikku kysymyksiä -ketjussa, että laitetaan nyt tännekin jotain.

    Joskus aiemmin tullut mietittyä tupakanpolton lopettamisyrityksissä tätä sähkötupakka-asiaa, mutta sen kummemmin ei ole silloin tehnyt asialle mitään. Viime viikolla sain sitten jostain päähäni, että vois vaikka tuollaisen tilata. Lähinnä ihan mielenkiinnosta ja sillä verukkeella, kun tuo vaimoke vuorotöissä ja itse iltoja usein kotona kahden pikkuihmisen kanssa, voisi olla mukava sauhutella jotain vaikka liesituulettimen ääressä. Tupakalle meno ulos tuntuu joskus hieman riskialttiilta, sisällä esim. takassa tuli ja pari polvenkorkuista pyörii sen ympärillä...

    eGo CE4+ siis tuli tilattua "muuten vain". Pari pikkupulloa nesteitä ecigiltä tuli maanantaina ja iltapäivällä pääsi testaamaan. Yllätys on kyllä ollut melkoinen, kun silloin puolillaan olleesta tupakka-askista on vieläkin jäljellä muutama (nyt perjantai, tai oikeastaan jo lauantai). Lähinnä aamusavut tullut polteltua analogisia, pari muuten satunnaisesti. Tällä hetkellä kun pitää valita, ottaa mieluummin höyryt kuin savut. Saa nähdä innostuuko vain lisää, jos alkuviikosta tulisi ecigiltä 5 uutta makua vielä joita pääsisi kokeilemaan (nyt ollut vain 2 tupakan makuista).

    Valtavaa tekniikan opiskeluahan tämä ainakin tässä vaiheessa tuntuisi olevan, mutta eipä se mitään. Mielenkiintoista kylläkin, eikä ainakaan mun kalustolla vielä kovin kallistakaan. Puffille on toki maanantain jälkeen lähtenyt tilauksia jo kaksi. Ja nyt viikonloppuna varmaan kolmas... Perinteisesti kaikki tekniset vimpaimet on kiinnostaneet ja niitä pitänyt hommailla. Eli kuukauden päästä lavatube ja kahden päästä provari... :

    Niin ja samalla nickillä löytyy joiltakin muilta foorumeilta.

     
     
  2. #1102

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa Joillakin meistä tupakanpolton lopettaminen taitaa olla sellainen kerrasta-poikki -tyylinen päätös. Itselläni se oli lajia "kokeillaan hieman vähentää höyryttelemällä". Ei siis tuntunut missään vaiheessa itsensä ruoskimiselta tai muulta pipon kiristelyltä. Meitä on kuitenkin moneksi: yhdelle varmasti sopii paremmin ankara ja tiukka itsekuri, toiselle taas se, että lopettamiselle ei laita mitään jyrkkää pakkoa. Tuo kirjoittamasi kuulostaa hyvin tutulta: itselleni höyryttely alkoi hyvin pian tuntua mukavammalta vaihtoehdolta tyydyttää tupakoinnin tapaa - ja myönnetään, myös nikotiinin tarvetta. Tokihan sitä itsekuriakin tarvittiin välillä, ainakin pieni ripaus Kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa sinne! (Ihan vain siltä varalta, jos sattuisi välillä tulemaan hankalia hetkiä.)

     
     
  3. #1103
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tervetuloa Joillakin meistä tupakanpolton lopettaminen taitaa olla sellainen kerrasta-poikki -tyylinen päätös. Itselläni se oli lajia "kokeillaan hieman vähentää höyryttelemällä". Ei siis tuntunut missään vaiheessa itsensä ruoskimiselta tai muulta pipon kiristelyltä. Meitä on kuitenkin moneksi: yhdelle varmasti sopii paremmin ankara ja tiukka itsekuri, toiselle taas se, että lopettamiselle ei laita mitään jyrkkää pakkoa. Tuo kirjoittamasi kuulostaa hyvin tutulta: itselleni höyryttely alkoi hyvin pian tuntua mukavammalta vaihtoehdolta tyydyttää tupakoinnin tapaa - ja myönnetään, myös nikotiinin tarvetta. Tokihan sitä itsekuriakin tarvittiin välillä, ainakin pieni ripaus Kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa sinne! (Ihan vain siltä varalta, jos sattuisi välillä tulemaan hankalia hetkiä.)
    Nimenomaan, kukin tyylillään. Kuten jo taisinkin mainita, niin täällä tarkotus oli "testata" ja kattella josko pääsis eroon analoogisista, toista askia ku kumminki meni päiväs niin toiveet ei ollu korkeella. Loppu kuitenki ku seinään, ja vaikken ilman nikotiinia pärjääkään, niin aina ennemmin höyryttelen ku kessuttelen. Tänään neljäs viikko täyteen ilman ainuttakaan analoogista. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #1104
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve vaan!

    Täällä uusi nörttinortin höyrystelijä ilmoittautuu foorumille. Ego-c-vehkeet tuli tuossa kuukausi sitten tilattua ja kovisnortit jäikin vehkeet saatuani samantien, tosin baarireissuille otan oikeat tupakit mukaan, kun egon oma tankkisysteemi tahtoo vuotaa helposti touhukkaimissa reissuissa povi- tai rintataskussa. 20-vuotta kuitenkin aktiivista tupakointia takana, eikä käytännössä tee, eikä ole missään vaiheessa tehnyt oikeeta röökiä ollenkaan mieli siiryttyäni höyryttelyyn, joten yllätävänkin helppoa on ollut siirtyminen näihin nörttinortteihin. Tosin, rehellisesti täytyy todeta, että höyryä tulee määrällisesti vedettyä enemmän päivässä kuin savua röökiaikana.

    Ekan paketin mukana tilasin LIQUAN menthol nestettä, mikä ei maistunut aluksi millekkään mutta muutaman päivän jälkeen makua alkoi jo löytymään mukavasti. Johtuni varmaankin makuaistin parantumisesta, mene ja tiedä. Vehkeiden mukana tuli vielä lisäksi 10ml pullo jotain lähinnä hikisiltä villasukilta, eli basmatiriisiltä maistuvaa nestettä.

    Nyt tuli seuraavan nestesatsin mukana tilattua myös DC-tankki ja kartoja siihen, jos vaikka niillä saisi tuon vuotamisen kuriin, ja toki myös nestettäkin mahtuu kerralla koko päiväksi.

     
     
  5. #1105
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hojo hojo!

    Aika tarkkaan 33v erilaista tupakointia takana ja 1.5 kk huuruteltu. Ensimmäinen viikko oli yhtä infernoa, onneksi olin umpihumalassa :-[ Krapulassa taasen tämä meni ok, pari vetäisyä ja miettimään elääkö vai ei... No elossa toistaiseksi Ihmeellistä on se että tupakka jo haisee, aiemmin se oli jumalainen tuoksu. No minulle oli yhdentekevää hyvää tai ei, analogista en enää suuhuni laita, en ole laittanut, enkä laita. Tämäkin loppuu paljon nopeammin... ... toivottavasti

    Onnea ja menestystä kaikille.

     
     
  6. #1106
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    37

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tere!

    Uusi höyrähtänyt höyryttelijä ilmoittautuu alotin höyryttelyn 8.11.2012 klo 14:30 xD
    Ostin ekaksi laitteeksi ego vision ce4 v2+hangsen american usa mix tupakka, tyytyväinen olen ollut ja tuskin tupakkaan enää koskenkaan
    tänä perjantaina poltin yhden analogisen sätkän pikkupienissään koska olin pessyt sähköröökin ja se oli kuivumassa, hyi kamala mille se tupakka maistukaan, sama ku ois vuollu jotai kumia sinne sätkän väliin maistu siis kirjaimellisesti kumille, hyi olkoon

    Eihän siinä menny ku 2 työpäivää ni sain työkaverinkin ostamaan höyrykkeen tosin nesteet sille ei oo vielä tullu mut pari tankillista sille lainasin et se pääs vähä maistelemaan

    Hyviä höyryttelyjä vaan muillekkin on muuten hyvä foorumi tämä, tietoa ja vastauksia tuntuu tulevan salaman nopeasti

     
     
  7. #1107
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AriBAri Näytä viesti
    Tere!

    Uusi höyrähtänyt höyryttelijä ilmoittautuu alotin höyryttelyn 8.11.2012 klo 14:30 xD
    Ostin ekaksi laitteeksi ego vision ce4 v2+hangsen american usa mix tupakka, tyytyväinen olen ollut ja tuskin tupakkaan enää koskenkaan
    tänä perjantaina poltin yhden analogisen sätkän pikkupienissään koska olin pessyt sähköröökin ja se oli kuivumassa, hyi kamala mille se tupakka maistukaan, sama ku ois vuollu jotai kumia sinne sätkän väliin maistu siis kirjaimellisesti kumille, hyi olkoon

    Eihän siinä menny ku 2 työpäivää ni sain työkaverinkin ostamaan höyrykkeen tosin nesteet sille ei oo vielä tullu mut pari tankillista sille lainasin et se pääs vähä maistelemaan

    Hyviä höyryttelyjä vaan muillekkin on muuten hyvä foorumi tämä, tietoa ja vastauksia tuntuu tulevan salaman nopeasti
    Tervetuloa. Hienoa kun tulee uutta porukkaa

     
     
  8. #1108

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Moi!

    Noin kuukauden höyrytelleenä ilmoittaudun tänne iloisten höyryttelijöiden joukkoon.
    Ensiksi haluaisin kiittää esavuke.com sivustoa ja kaikkia teitä tällä foorumilla kirjoittelevia, jotka ovat täällä jakaneet tietoaan, kokemuksiaan ja vinkkejä tästä höyryttelyn ihmeellisestä maailmasta, ja tehneet tästä sivustosta todellisen tietopaketin höyryttelyyn hurahtaneille.

    Itse ajauduin tähän höyryttelyn maailmaan epäonnistuneen nicorette inhalaattori kokeilun jälkeen, Mitään suuria ennakko odotuksia tästä sähkötupakasta ei mulla ollut. Ajattelin että oon todella tyytyväinen jos saan tällä vehkeellä edes vähän vähennettyä tuota röökin polttoa, kun yli 25 vuoden tupakanpoltto reilun ”perhe askin” (30+ tupakkaa / päivä) kulutuksella on mielestäni liikaa. Ja tuon kessuttelun haittavaikutuksetkin ovat tuntuneet konkreettisesti jo pitemmän aikaa eli jotain piti tehdä asian eteen, Mutta kokonaan tupakasta luopuminen tuntui ylivoimaiselta ajatukselta, koska en ole koskaan tupakointi aikanani yrittänytkään minkäänlaista tupakkalakkoa.

    Kun sitten posti toi tuon Olympian iMist 1100mAh starter kitin kotiin alkoi ihmettely / testailu, ja reilun kolmen viikon ”sekakäyttö”. Jo muutaman päivän höyryttelyn jälkeen huomasin tupakanpolttoni vähentyneen huomattavasti. Toisella höyryttely viikolla huomasin ilokseni että otan mielummin sähkötupakan parvekkeelle ”kaveriksi” kuin perinteisen tupakan! Aamu, kahvi, ruokailu ja iltasavut piti kyllä hoitaa vielä perinteisin menetelmin, Mutta nyt tuo maxi aski tupakkaa riitti jo kolmeksi päiväksi! Kolmannella höyryttely viikolla normaali tupakka alkoi maistua jotenki pahalle, Ja loppuviikosta ajattelin että koitan jättää nuo kessut kokonaan pois kuvioista.

    Nyt mennään jo viidettä päivää ilman perinteistä tupakkaa! Ja fiilis on mahtava! Vielä en voi sanoa että olen ”kuivilla” Koska tuota normi tupakkaa tekee kumminkin aivan sikana mieli, ja se haiseekin muka todella hyvälle… Mutta periksi en meinaa tupakanhimolle antaa! 24mg nesteet nyt pääosin käytössä kun niistä saa näköjään aamullakin tarpeeksi nikotiinia. eli sähköllä mennään päivä kerrallaan eteenpäin…
    Oon myös huomannut että olen jäänyt koukkuun näiden laitteiden virittelyyn ja eri laitekombinaatioiden testailuun, Sekä erillaisten makujen kirjoihin, joten ei tämä ”harrastus” näytä ainakaan tupakinpolttelua halvempaa olevan… Kun posti kantaa uusia laitteita ja nesteitä kotiin. Mutta rahasta viis koska olen nyt niin tyytyväinen tähän uuteen kessuttomaan elämään. Joka alkaa tuoksumaan, maistumaan ja tuntumaan päivä päivältä niin paljon paremmalta!

    Lopuksi voin todeta että tämä höyryttely taisi olla mulle ”se juttu” tupakoimisen lopettamiseen!

     
     
  9. #1109
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    On tää vaan hieno laji kertakaikkiaan! Teksti oli kuin suoraan omasta tupakoinnin lopettamisesta sähkön avulla! Se on vaan ihmeellinen fiilis, kun pystyy olemaan ilman analogisia sen ensimmäisen viikon ja kuukauden. Juurikin tuo harrastelu laitteiden ja nesteiden kanssa on antoisaa varsinkin porukalla. Ja sen oman ultimaattisen höyryntuottajan etsiminen O0
    Haastava homma on löytää ns AllDayVape neste ja laitekombinaatio ja epäilenkin ettei semmosta nestettä ole olemassakaan, jota voisi kuukausitolkulla imeskellä. Makumieltymykset ainakin itsellä vaihtuu monta kertaa päivässä. Toki työpäivän menen yhdellä laitteella ja nesteellä, mutta kotona odotteleekin aina useampi neste, tankki ja laitekokonaisuus, josta nautiskelen kulloiseenkin tilanteeseen sopivaa höyryä.

    Pitkään on työpäivä laitteen virkaa toimittanut Provari 18490 akulla, xl tankki ja 3 Ohmin boge. Siinä oma sopivin paketti työpäiväksi, eikä tarvitse vaihdella akkuja, eikä lisäillä nesteitä.

     
     
  10. #1110
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Full steam
    ... ja se haiseekin muka todella hyvälle...
    Lähes vuosi menty pelkällä höyryllä ja edelleen tupakka ulkoilmassa tuoksuu ihanalle.
    Se ei taida muuksi muuttuakaan, mutta enää ei tee mieli maistaa.
    Tervetuloa Full steam ja muut uudet foorumin löytäneet, ihan loistava hommahan tämä on!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  11. #1111
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Lähes vuosi menty pelkällä höyryllä ja edelleen tupakka ulkoilmassa tuoksuu ihanalle.
    Se ei taida muuksi muuttuakaan, mutta enää ei tee mieli maistaa.
    Tervetuloa Full steam ja muut uudet foorumin löytäneet, ihan loistava hommahan tämä on!
    Niin ne monet sanovat! Mummoni, joka lopettanut tupakoinnin -50 luvulla, sanoi, että edelleenkin saattaa kesäisenä päivänä hakeutua torilla tupakoivan henkilön lähelle, vaan haistellakseen tupakan hajua.

     
     
  12. #1112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    120

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hai kaikille :

    32 vuotta tupruttelua on nytten toivottavasti takana, minimissään 2 maxi askia punaista röökiä meni päivässä, joskus useampikin .
    19.11.2012 klo 13.35 viimeisen savukkeen poltin, hihii silloin tuli nesteet ja pääsi hyöryttelemään. Helppoa on ollut nytten olla röökistä erossa, olen
    kokeillut jos vaikka mitä että pääsis röökistä eroon(lääkkeet,purkat,inhalaattorit ja laastarit), tää hyöryttely ainut joka ei tuonut sivuoireita( hermostuneisuutta,
    pahantuulisuutta,vapinaa ja suurtavitutusta).
    Tää on jotenkin samankaltaista kuin tupakointi, mutta luultavasti vähän vähemmän vaarallista.
    Ja boonuksena alkaa haju ja makuaisti palailla pikku hiljaa, kahvissa huomaa jo että se jopa maistuu jollekkin, ei ole pelkästään mustaneste kuin ennen.
    Toivotaan että tää uusi polku toisi toivotun tuloksen, eli irti tupakasta.
    Uteliaisuus voittaa turhamaisuuden


     
     
  13. #1113

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Esittäydytäänhän nyt, vaikkei vielä varsinainen höyryttelijä ollakkaan (prkl. postikusti on vielä matkalla). Ikää on 24 ja Syöpäkäärylettä on takana viitisen vuotta. Kulutus on ollut vaihtelevaa askista päivässä nykyiseen pariin askiin viikossa. Lopettamista on tullut yritettyä pari kertaa, lähinnä kaupan niksakorvaustuotteilla, jotka on aina kaatunut käytännössä parissa viikossa siihen, ettei siitä helvetin purkasta tai imeskelytapletista ole korvaamaan tupakoinnin tapaa. Vaikka pahimmat niksat kaikkoaakin, niin silti puuttuu se tekeminen siitä. Mulla ainakin riippuvuus tuntuu olevan 2/3 tupakoinnin tapaa ja 1/3 niihin kaikenmaailman kemikaaleihin, joita tuolla elimistöönsä saa.

    Foorumille tuli eksyttyä aikalailla sattumalta. Toista viikkoa tuli varmaan lueskeltua silmät pyöreinä ja hoomoilasena juttuja ja youtubesta videoita tiiraillen. Vieläkin suurin osa termeistä ja systeemeistä on hepreaa. Hieman monimutkaisempaa kuin kaupasta askin ostaminen (vaikka nykyinen +52 numeron kessubingo onkin tehnyt siitäkin jo piirun verran vaikeampaa). Päädyin sitten lopulta tilaamaan itselleni setin Libertyltä. Tulollaan on Vision Ego V2 KIT (ja hieman nesteitä), eli kaksin kappalein manuaalisia eGo-T 650mAh akkuja ja kaksi kappaletta Vision eGo clearomizereita (Tuo V2 nimi kyllä hieman hämää, sillä ainakin kuvien perusteella clearot näyttäisivät olevan niitä lyhyemmillä imulangoilla varustettuja). Clearoihin päädyin puhtaasti siitä syystä, että ne tuntuivat kaikista yksinkertaisimmalta ratkaisulta näin aloittelijan näkökannalta. Netin perusteella osa vihaa niitä kuin paisetta ruttoaikana ja osa ylistää maasta taivaaseen. Saa nähdä, mihin lokeroon itse niiden kanssa putoaa. Tavoitteena oli myös saada mahdollisimman kompakti ja helposti mukana liikkuva setti, joten isommat akut jätin suosiolla tulevaisuuteen mikäli niille tarvetta ilmenee.

    Kessusta on tosiaan tarkoitus päästä vihdoinkin eroon, sillä viisikin vuotta tuntuu rupevan jo tökkimään ihan tarpeeksi. Kannatusta tämä on saanut myös avokin puolesta, jonka oletin tyrmäävän höyryttely ajatuksen lähinnä taas uutena riippuvuutena. Ei kuulemma haittaa vaikka rahaa ehkä aluksi palaisikin enemmän, jos se edes rahtusen terveellisempää on ja se ainainen katku lähtisi

    Täytyy kyllä samalla kehua foorumia, sillä täällä tuntuu olevan aika vahvaa vertaistuki-meininkiä ja muutenkin avuliasta touhua. Yleensä tietyn pienen piirin foorumit tuntuu olevan lähinnä sisäänpäin lämpenevien elitistien omia leikkimökkejä. Toivottavasti tästä suunnataan kohti savutonta tulevaisuutta. Pahin henkinen taisto on varmaan edessä kun pitää elektroniikka pötkylällä höyrystellä ihmisten ilmoilla. Kumma miten paljon helpompi ajatus se on tuollaista kaikkia vatuttavaa ja paskalta haisevaa patukkaa imeä :P.

     
     
  14. #1114
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Teretulemast vaan
    Erittäin harvinaislaatuinen foorumi, apua löytyy aina mihin vuorokauden aikaan tahansa
    Kannattaa testailla tota haku toimintoa niin löydät ainakin oikean osion mistä vois jo löytyäkkin tietoa. Melkeen joka aiheesta löytyy ketju niin ei tarvi turhaan uusia ketjuja perustella:
    Eikä tuu äkäisiä vastauksia
    Toivotaan pikaista irtaantumista syöpäkääryleistä kivan vertais-harrastuksen parissa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #1115
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys kaikille!

    Onpas tämä laaja foorumi... Kysymyksiä minulla olisi näin ihan aloittelijana mutta ilmeisesti on tarkoitus ensin yrittää löytää vanhoista
    ketjuista vastauksia :-)

    Olen 42 vuotias mieshenkilö joka aloitti tupakanpolton jo 13 vuotiaana ja valitettavasti rahaa ja tupakkaa löytyi jo tuolloin niin että
    polttelin askin päivässä. Nykyään menee n. 30 savuketta. Vain pari noin 2kk mittaista lakkoa olen saanut aikaiseksi elämäni aikana
    ja voin sanoa että keuhkot ovat nyt huonossa kunnossa. Oikeastaan pitäisi tutkimuksiin mennä...

    Anyway. Ostin Paul Saar sähkötupakan ja piipun kolme päivää sitten. Käytän tupakanmakuista 18 mg nestettä. Näin lyhyen kokeilun
    jälkeen olen tyytyväinen tuotteeseen ja nesteeseen. Tupakoin samalla, mutta yritän vähentää aidon tupakan tapatupakointia polttamalla
    sähkösavuketta välillä ja toivon voivani siirtyä sähkötupakkaan jossain vaiheessa kokonaan.

    P.S Hätäisenä kysymyksenä että kestävätkö nuo laitteet ja niiden sisällä olevat nesteet pakkasta?

     
     
  16. #1116

    Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji
    Tervehdys kaikille!

    Onpas tämä laaja foorumi... Kysymyksiä minulla olisi näin ihan aloittelijana mutta ilmeisesti on tarkoitus ensin yrittää löytää vanhoista
    ketjuista vastauksia :-)

    Olen 42 vuotias mieshenkilö joka aloitti tupakanpolton jo 13 vuotiaana ja valitettavasti rahaa ja tupakkaa löytyi jo tuolloin niin että
    polttelin askin päivässä. Nykyään menee n. 30 savuketta. Vain pari noin 2kk mittaista lakkoa olen saanut aikaiseksi elämäni aikana
    ja voin sanoa että keuhkot ovat nyt huonossa kunnossa. Oikeastaan pitäisi tutkimuksiin mennä...

    Anyway. Ostin Paul Saar sähkötupakan ja piipun kolme päivää sitten. Käytän tupakanmakuista 18 mg nestettä. Näin lyhyen kokeilun
    jälkeen olen tyytyväinen tuotteeseen ja nesteeseen. Tupakoin samalla, mutta yritän vähentää aidon tupakan tapatupakointia polttamalla
    sähkösavuketta välillä ja toivon voivani siirtyä sähkötupakkaan jossain vaiheessa kokonaan.

    P.S Hätäisenä kysymyksenä että kestävätkö nuo laitteet ja niiden sisällä olevat nesteet pakkasta?
    Tervetuloa. =)

    Seuraavaksi sitten vaan kunnon laitteita kehiin, niin jää ne vähätkin tupakat pois. Litkuja kannattaa pitää kunnolla varastossa ettei pääse sen takia into lopahtamaan, kun on nesteet loppu niin pakko vetää röökiä mentaliteetillä.

    Kyllä nuo laitteet on melko hyvin pakkasta kestää. Akkuhan nopeammin vaan kyykähtää, eikä niitä pakkasessa säilyttää kannata. Ihan normaalisti olen talvitakin taskussa kannellut noita halvempia vehkeitä viime talvena ja pakkasessa käyttänyt enkä ongelmiin törmännyt. Muovi driptipit on vaan suositeltavia kovilla pakkasilla.

     
     
  17. #1117
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kiitos tervetulotoivotuksesta :-) Joo, tilasin litkuja eilen 100ml. Paljonkohan niitä kerrallaan saa nikotiinipitoisia tilata?
    Mikä se "kolmen kuukauden " annos mahtaa olla?

     
     
  18. #1118
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Mulla menee n.30ml viikossa. 30mlx12vk=360ml

     
     
  19. #1119

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Morjens,
    eilen kotiutui lavatube mini ja olen nyt ollut virallisesti 28h ilman analogista. Polttanut olen yli 20v. - pahimmillaan on leiri-/koetilanteessa mennyt 2-3 maxiaskia / päivä ja nyt viimeaikoina normalisoitunut arkena 12-15 keppakkoa / vrk. Tilasin lava minin mukana myös kartoja ja tankin, joskin olen nyt höyrytellyt kitissä tulleella clearolla - täytyy vielä tutkia, miten tuo tankki + karto -homma toimii. Ikävä kyllä toinen kitissä tulleista clearoista oli ilm. sökö - sain imaistua max. 5 sauhut (tosi köyhät vs. tuo toinen) ja sen jälkeen clearo ei inahdakaan laitoin kyllä myyjälle viestiä. Noita aion tilata lisää, sen verran helppoa on käyttö tällaselle n00bille neulapullon kanssa.

    Litkut on 18mg ja paketissa oli myös 15 ja 16mg tavaraa. Toivotaan, että homma toimii - vaikuttaa kyllä hyvältä tähän mennessä.
    Lavatube mini 2.01T

     
     
  20. #1120
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Camikaze Näytä viesti
    Morjens,
    eilen kotiutui lavatube mini ja olen nyt ollut virallisesti 28h ilman analogista. Polttanut olen yli 20v. - pahimmillaan on leiri-/koetilanteessa mennyt 2-3 maxiaskia / päivä ja nyt viimeaikoina normalisoitunut arkena 12-15 keppakkoa / vrk. Tilasin lava minin mukana myös kartoja ja tankin, joskin olen nyt höyrytellyt kitissä tulleella clearolla - täytyy vielä tutkia, miten tuo tankki + karto -homma toimii. Ikävä kyllä toinen kitissä tulleista clearoista oli ilm. sökö - sain imaistua max. 5 sauhut (tosi köyhät vs. tuo toinen) ja sen jälkeen clearo ei inahdakaan laitoin kyllä myyjälle viestiä. Noita aion tilata lisää, sen verran helppoa on käyttö tällaselle n00bille neulapullon kanssa.

    Litkut on 18mg ja paketissa oli myös 15 ja 16mg tavaraa. Toivotaan, että homma toimii - vaikuttaa kyllä hyvältä tähän mennessä.
    Tervetuloa! Hommahan toimii jos sen haluaa toimivan, osalla jopa vaikka itse olisikin skeptinen. Itse aikoinani ostin eGon ja ajattelin että josko sillä korvais osan tupakeista, ei ollut edes tarkoitus lopettaa. "Harrastus" vei mennessään ja ensimmäinen savuttomuuden vuosipäivä jo vietettynä Tsemppiä

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •