Sivu 55 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 54551525354555657585965105155 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1081
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Niin, ei se kitinäkään viihtyisyyttä tee, jos joku aloittelija vahingossa eksyy väärään paikkaan viestin laittamaan.. Tämän niin vakavaa pitäisi olla Kaikki meistä on joskus ollut aloittelijoita, ainakin luulisin

    Ja Luuponen hoitaa musta asiat vahvalla ammattitaidolla
    yhdyn tinttaleenan kirjoitukseen

     
     
  2. #1082
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Moro
    Meikä on nyt vajaan kuukauden verran höyrytelly ja normi röökit jäi heti ku sain puffilta röökin ja ecigiltä nestettä. Olin jo pidemmän aikaa harkinnu "lopettamista". Olin tupakoinu n. 20v ja käyttänyt nuuskaa samalla n.15v putkeen. Höyrykkeiden jälkeen nuuska on jäänyt kokonaan pois ja röökiä oon vetäny vissiin kolme. Eikun höyrytellen eteenpäin.

    Ps. Himo kasvaa höyrytellessä. nimim 200-250 € menny kuukaudessa vehkeisiin ja nesteisiin Eiköhän se ole sitä "säästöä" tästä eteenpäin

     
     
  3. #1083
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jymmy Näytä viesti
    Moro
    Meikä on nyt vajaan kuukauden verran höyrytelly ja normi röökit jäi heti ku sain puffilta röökin ja ecigiltä nestettä. Olin jo pidemmän aikaa harkinnu "lopettamista". Olin tupakoinu n. 20v ja käyttänyt nuuskaa samalla n.15v putkeen. Höyrykkeiden jälkeen nuuska on jäänyt kokonaan pois ja röökiä oon vetäny vissiin kolme. Eikun höyrytellen eteenpäin.

    Ps. Himo kasvaa höyrytellessä. nimim 200-250 € menny kuukaudessa vehkeisiin ja nesteisiin Eiköhän se ole sitä "säästöä" tästä eteenpäin
    Ei muuten ole, jos tällä foorumilla tykkää pyöriä ja luonne on vähänkään heikko ja utelias. Varsinkin e-nesteet osiosta kannattaa pysyä poissa jos aikoo säästää. Nimimerkillä "kuukausi höyrytelty ja nesteitä olis nyt pariksi vuodeksi..."

     
     
  4. #1084

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Ei muuten ole, jos tällä foorumilla tykkää pyöriä ja luonne on vähänkään heikko ja utelias. Varsinkin e-nesteet osiosta kannattaa pysyä poissa jos aikoo säästää. Nimimerkillä "kuukausi höyrytelty ja nesteitä olis nyt pariksi vuodeksi..."
    Hmmm kuulostaa jotenkin tutulta

     
     
  5. #1085
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: 10kk ilman tupakkaa ja 4kk ilman sähkistä

    Itse reilu vuosi sitten, syyskuun alussa ostin eGo-T:n. Silloin lopetin tupakanpolton, muuten kuin "viihteellä".
    Tupakanpoltto loppui kokonaan n. 5 kk tästä, eli helmikuun lopulla. Elokuussa sitten tuli sähkötupakan kanssa sellainen olo kun kartot loppui, että miksi edes tilata lisää kun ei jaksaisi? Eli silloin loppui höyryttelykin kokonaan...

    Tuossa loppuvaiheessa olin tiputtanut nikotiinimäärät johonkin alle 6mg, ja sekin tuntui välillä turhan vahvalta. Todella kivuttomasti meni kokonaisuudessaan tuon riippuvuuden lopettaminen, nyt ei ole edes käynyt mielessä vetää jotain henkeen.
    Kilot pompsahti vähän niinkuin edelliselläkin, tosin saattaa silläkin olla jotain tekemistä asian kanssa kun tuntuu että salitreeni kulkee paremmin nyt.

    Mutta kiitos foorumille ja sähkötupakalle, oli vuoden arvoinen sijoitus.

     
     
  6. #1086
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Hmmm kuulostaa jotenkin tutulta
    Luonteen heikkoutta

     
     
  7. #1087
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    No niin, pitkän vatvomisen jälkeen lähtee ensimmäinen postaus tälle forumille.
    Vuoden alussa lähti ekat eGo-t aloituspakkaukset ja litkut tilaukseen. Niillä sitten mentiin pari kuukautta, välillä analogin käryessä, välillä vaporoiden, enimmäkseen kuitenkin vaporoiden. Kunnes laturinperkele paloi. Olin kuitenkin vakuuttunut konseptin erinomaisuudesta, ja suosittelin sitä laajalti ympärilleni. Duunissa pari tyyppiä tarttuikin höyrystimeen. Ja nyt, reilu puoli vuotta myöhemmin, omassa vuorossani on määrällisesti enemmän hyöryttelijöitä kuin analogisen ystäviä.
    Kesäkuussa lähtikin tilaukseen pari DCT:tä ja Swift-akut ja kokopäiväinen höyryttely alkoi. Elokuussa sain sitten synttäreiden kunniaksi rahoituksen ekaan modiin. SmokTech Zmax lähti ensimmäisten joukossa tilaukseen, ja ensimmäinen laadullisesti riittävältä tuntuva konsepti löytyi. Sillä ollaan menty tähän hetkeen asti (DCT+Zmax). Samalla on niksatasot litkuissa tiputettu 24mg -8mg.
    Seuraavat tavoitteet ovat Kayfun ES III, kohti 0mg meneminen sekä ensimmäinen DIY-modi. Aikuisopiskelen sähköasentajaksi, ja koulun puolesta löytyy ihan kivat tilat sekä elektroniikan asiantuntemus projektin toteuttamiseen.
    Osin senkin takia oli pakko saada joku postaus alle, jotta kehtaa mennä tonne modiosioon kyselemään neuvoja (aka kuuntelemaan vittuilua)

     
     
  8. #1088
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve tuloa, ja PS ei täällä kukaan vittuile

     
     
  9. #1089
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Terve tuloa, ja PS ei täällä kukaan vittuile
    Ei, ei. Ei varmasti. Varsinkaan jos menee kyselemään tyhmiä elektroniikasta alan nörteiltä.

     
     
  10. #1090
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Avain onneen on haun käyttäminen ja yleiset kyselyketjut, selvästi laitekohtaiset sitten omiinsa.
    KGO & Twist

     
     
  11. #1091
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Avain onneen on haun käyttäminen ja yleiset kyselyketjut, selvästi laitekohtaiset sitten omiinsa.
    Saman käsityksen olen saanut. Pitänee siirtyä Modien osat yms topiciin...

     
     
  12. #1092
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Uusi jäsen esittäytyy **rumpujen pärinää**

    Eli reilu puolisen vuotta on tullut höyryteltyä säännöllisen epäsäännöllisesti. Aluksi instrumenttina toimi Joyen 510T joka on juuri vaihtunut eGo-C:hen. Litkuja on lähinnä tilailtu Liberty Flightsista ja nyt myös Finnvapelta. Röökin poltto on jäänyt aika kiitettävästi taka-alalle tosin lievää sekakäyttöä on havaittavissa etenkin viikonloppuisin.

    Tästä alkaa foorumin kahlaus ja tyhmien kysely!

    I salute you! O0
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  13. #1093

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Uusi jäsen esittäytyy **rumpujen pärinää**

    Eli reilu puolisen vuotta on tullut höyryteltyä säännöllisen epäsäännöllisesti. Aluksi instrumenttina toimi Joyen 510T joka on juuri vaihtunut eGo-C:hen. Litkuja on lähinnä tilailtu Liberty Flightsista ja nyt myös Finnvapelta. Röökin poltto on jäänyt aika kiitettävästi taka-alalle tosin lievää sekakäyttöä on havaittavissa etenkin viikonloppuisin.

    Tästä alkaa foorumin kahlaus ja tyhmien kysely!

    I salute you! O0
    JukkaPoika on tainnut lippa vinossa vetää muutakin kun höyryä ja reggaeta.

     
     
  14. #1094

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Iltaa!

    Monikymmenvuotinen tupakoitsijan urani on nyt sitten katkennut kuin seinään, kun kuusi viikkoa sitten pääsin sisään tähän höyryttelyn maailmaan.

    Viime talvena tuli juttua jossain pirskeissä tupakanpolton lopettamisesta ja sen vaikeudesta ( itse olen kokeillut kaikkea mahdollista nikotiinipurkasta...Champixiin ) ja joku mainitsi sähkötupakan, joka mielestäni kuulosti silloin liian hyvältä ollakseen totta.

    Ajatus jäi kuitenkin itämään ja niin mä löysin itseni harkitsemasta oman höyrykkeen hankkimista. Aikani selailtuani näitä foorumeita päätin hankkia itelleni ekaksi höyryttimeksi eGo c aloituspaketin.

    Paketti tuli postista joskus Toukokuussa ja ja kyllähän siinä niin kävi, että höyrykkeet jäivät laatikonpohjalle odottamaan aikoja parempia, ilman että olisin niistä yhtäkään henkäystä ottanut.

    Mä vietän kesäisin paljon aikaa mökillä ( työmaa on kannettava ja nettiyhteys ) ja mulla on nääs ihan hirveä pakkomielle, että mökillä nyt vaan kuuluu saunan jälkeen se rööki käteen ja jääkylmä kalja toiseen ja pelkäsin että nää höyrytikut ei vaan ” voi ” tuntua samalta kuin oikea rööki. Niinpä ajattelin mennä kesän analoogisilla ja palata asiaan syksyllä.

    No, Elokuun viimeisenä viikonloppuna lähin taas mökille, mutta tällä kerralla otin sekä röökit että höyrytikun mukaan. Niinhän siinä sitten kävi, että kokeilin ja vaikka se viikonloppu meni vielä sekaisin röökiä poltellessä ja höyrytellessä, niin en ole yhteenkään tupakkaan koskenut sen jälkeen.

    Höyryttely ei suinkaan ole meikäläisellä alkanut auvoisasti, vaan tuntuu, että olen tehnyt kaikki mahdolliset virheet.

    Ehkä mun tekniikassa on ollut jotain pahasti pielessä, koska löysin itteni joka päivä pyyhkimästä huuliani hihoihin tai räkimästä nesteitä suusta lavuaariin ( ei oo meinaan mikään makunautinto ) Olen ostanut varmaan kaikki mahdolliset kartot, clearot, tankit ym härpäkkeet siihen Egon nokkaan mutta ei.....aina vaan sitä litkua sinne suuhun tulee.

    Pari viikkoa sitten meni hermo sitten ihan totaalisesti ja mielenhäiriössä menin ja tilasin itelleni mini-ProVarin...ja no.. mitä tässä voi sanoa..Höyryttely on noussut ihan uusiin sfääreihin..Ei vuoda suuhun ja tuntuma on tosi hieno.

    Tosin olen tämänkin kanssa töpeksinyt..Tankkiä täytellessä oon hassannut pöydälle varmaan pullollisen litkua..parit kartot olen onnistunut polttamaan ym.. mutta kaiken kaikkiaan tappiot ei ole mitään sen rinnalla että olen päässyt röökistä eroon.

    Provari on päivittäiskäytössä ja Ego on käsilaukussa ja sitä kiskon ulkona, koska toi Provari ei ehkä sittenkään vimpan päälle naisellinen vehje ole!!

    Elikkäns, kiitos tälle foorumille ja foorumilaisille kaikesta infosta jota olen täältä löytänyt, ilman tätä, en olis tännekkään asti selvinnyt!

     
     
  15. #1095
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    6

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Josko sitä itsekkin uskaltautuisi tulla tänne esittäytymään!

    Eli suht tuore höyryttelijä oon. Noin 2kk mennyt nyt höyrytellessä ja tähän mennessä ei ole analogista tehnyt mieli kertaakaan, kyllähän tossa meni noin 15 vuotta niitä poltellessa. Tosin jonkinmoinen addiktio kyllä tullut tähän hommaan jo tässä ajassa.
    Ego twistillä on menty tähän asti ja eiköhän kohta olis aika hankkia jo se ensimmäinen modi, sen verran nuo laitteet kumminkin kiinnostaa.

    Jos sitä menis takasin sohvalle höyryttelemään nallekarkkia. Illan jatkoja!

     
     
  16. #1096
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa höyryävään joukkoomme

     
     
  17. #1097
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    niin juu, terve vaan kaikille miespuoleinen(ikuinen poika) 24v lahtelainen uus höyryttelijä esittäytyy

    ite en vielä tiedä todellakaan kaikkea. pintaa ehkä jo hieman raapastu mutta kyllä tää tästä. hyviä vinkkejä täällä ja Sib77 hyviä videoita tuubis

     
     
  18. #1098
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Niimpä. Oikeen höyryveljiä- ja siskojahan täällä ollaan.
    Paljon suurempaa tää sosiaalisuus ku tupakoitsijoiden keskuudes, mutta eipä haittaa. Harmittaa vaan kun ei täälläpäin taida olla noita höyryveljiä- ja siskoja.. Jos oon väärässä, heittäkää yv ja tulkaa käymään! ^^

    Itsehän tuon analoogisten kiskomisen lopetin 9 vuoden jälkeen ku seinään Ego-T:llä. Tänään tuli 3 viikkoa täyteen ilman analoogisia.. Välillähän tuo tupakantuska hyökkää kimppuun, mutta se peto kaasutetaan höyryllä hyvin vikkelästi!

    Koko hommahan täällä lähti siitä että menin kihlaamaan eukkoni, ja sovittiin että kumpikin lopettaa tupakanpolton ennen häitä. Eukko vielä savuaa, mutta kehtaa silti väittää että meikäläisen HS Storm - Deep tobacco haisee järkyttävältä... :/ Nyt tilauksessa erilaisia makuja, ties vaikka saisi emännän vielä käännytettyä!

    Nyt on päässyt nesteet loppumaan kesken, eli niksoja vastaan taistellaan eikä ajatus luista, mutta toivottavasti selvitään maanantaihin jolloin mehujen olisi toivottavaa saapua..

    Tervetuloa kaikille uusillekin höyrypäille, jatketaan lisääntymistä!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #1099
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: 10kk ilman tupakkaa ja 4kk ilman sähkistä

    About vuosi sitten tuli ensimmäinen höyrytin tähänkin taloon. Viime joulukuun alussa kiskottiin viimeiset röökit ja höyryttely alkoi. Tuossa sitten syyskuun alussa päätin huvikseni testata kuinka kauan pystyn olemaan ilman höyryjä ja tällä tiellä mennään vieläkin Tässä voisi alkaa lahjottelemaan laitteita kavereille, koska tuntuu että uudestaan ei jaksa enää aloittaa. :

     
     
  20. #1100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: 10kk ilman tupakkaa ja 4kk ilman sähkistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    About vuosi sitten tuli ensimmäinen höyrytin tähänkin taloon. Viime joulukuun alussa kiskottiin viimeiset röökit ja höyryttely alkoi. Tuossa sitten syyskuun alussa päätin huvikseni testata kuinka kauan pystyn olemaan ilman höyryjä ja tällä tiellä mennään vieläkin Tässä voisi alkaa lahjottelemaan laitteita kavereille, koska tuntuu että uudestaan ei jaksa enää aloittaa. :
    hei, jos sulta löytyy modeja tai jtn muuta vastaavaa kiinnostusta herättävää niin pistä yv. voisin nimittäin ostella

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •