Sivu 54 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44450515253545556575864104154 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,061 - 1,080 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1061
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannesa Näytä viesti
    nyt jo joutuu miettimään minkä isomman akun tuon 510t:n mukana tulleiden 280 tilalle hommaisi ettei koko ajan tarvitsisi ladata
    eGo twistin.

     
     
  2. #1062
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    650mah?

     
     
  3. #1063
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Jos et kovin paljoa höyryttele niin 650mAh riittää. Jos aski päivässä meni tupakkaa niin sitten 1000mAh. Tuo toki pituutta lisää, mutta kestää varmasti koko päivän.

     
     
  4. #1064

    uusi höyrypää

    Moi mä olen gaius, mä olen höyryttäjä toisella vuorokaudella.

    Olen tässä selaillut tätä saittia jonka sain kaverilta tietooni kun seurasin hänen jalanjälkiä sähköisen höyryämisen maailmaan. Täytyy kyllä sanoa että äärimmäisen positiivinen kuva tulee ihmisistä ja yhteisöstä jota tätä sivustoa käyttelee, miellyttävää tiedon jakamista aiheesta joka on pystymetsästä tulevalle yksi iso kysymysmerkki.

    Olen siis itse aivan täysi keltanokka aiheen tiimoilta, mutta olen jo jotain perusasioita saanut selviteltyä. Ensimmäisenä minulle jo mainostettiin Sib77 juutuupi videoita ja kävin kuin kävinkin katselemassa niitä, aivan hiton hyvää infoa tuppasi naamalle, vaikkakin olen niin alkutaipaleella että vielä ei ole syvemmän tiedon aika, vaan enemmänkin kyse itselle on niiden välppeiden kanssa selviämisestä jotka on tullut hankittua.

    Itse hommasin ego-ce4+ (900mA) startterin puffilta (2 clearoa tuli mukana) ja yhden 3 ohmin karton jolla olen nyt testaillut vermillionin kentucky (jotain jotain, etiketti on epäselvä) 18 millin niksanestettä. Aluksi toki mokasin enkä tajunnut sekoitella niksaa ja niksatonta vaniljaa jonka tilasin laitteen mukana, vaan olivat nätisti eri kerroksissa kun kortsutin kartoon nesteet. Noh eihän se oikein sitten tuntunut vanhasta tervakeuhkosta juuri miltään kun yritin imuutella rauhassa ilman mitään kurkkutuntumaa ja niksatkin oli aluksi aivan kadoksissa ja ohimoilla tuntui lievä kiristävä olo että nyt ei tule tarpeisiin riittävästi niksaa. (btw penska varmisti että isin sauhuttelu loppuu, hiipi kuin ninja ja viskasi kissan vesikuppiin röökiaskin kun tarkistelin juuri saapunutta egoa)

    Imutekniikasta minua oli jo neuvottu että iiiihan rauhassa, nyt ei imetä filtterin läpi kuin 100 metrin sprintteri vaan pikkuhiljaa.

    Mutta mutta, se mikä minua nyt tässä ihmetytti on että olen lisäillyt pelkkää em. niksaa vuorokauden aikana kartoon ja kurkkutuntuma on edelleen täysin kadoksissa (sitä vähän kaipailisi, ei mahdotonta hittiä mutta jotain edes.) niksaa taasen pakosti tulee suht hyvin koska en ole sortunut hakemaan savukkeita eikä ole ollut sitä samaa seinään lopettamisen savukepaniikkia kuin aiemmin.

    Clearoja en ole edes kokeillut vielä koska säästelen niitä nyt toisia niksanesteitä varten jotka saapunee jossain vaiheessa arizonan postittamana.

    Kaveri informoi kyllä että hitin puute voipi olla myös siitä kun kartoni on 3 ohminen, tilasin paketin siis 2 ohmisia samantien.

    Ei minulla nyt tässä mitään ihmeempiä kysymyksiä oikeastaan ole, kunhan nyt tässä joutessaan vähän hölisin omia alkuhöyryttelijän kokemuksia.

    Yksi asia mikä suurenmoisesti minua häiritsee, fanaattisimmat eSauhuttelun vastustajat on niitä jotka eivät ole koskaan polttaneet ja hienona kakkosena ne jotka ovat olleet vuosia erossa tupakasta.

    Jokainen ihminen tuntuu jotenkin tietävän varmuudella että asia on pahasta, yleisin syy on "kun ei ole testattu riittävästi". Noh se on hieman liikkuva käsite jos miettii muitakin ristiriitaisia aiheita, aspartaami on ollut 70-luvulta asti käytössä elintarviketeollisuudessa ja monet on sitä mieltä ettei sitäkään ole testattu tarpeeksi, tai heidän mielestään oikealla tavalla tai tai tai tai. Mutta se että kun ei ole testattu heidän mielestä tarpeeksi, on pahempi asia kuin se että jatkat sellaisen tuotteen (tupakka) käyttämistä mistä on jo tuhansia erilaisia tutkimuksia vuosikymmenien ajalta, erittäin ikävien tulosten kera.

    Hyvin moni asenne on vain henkilökohtainen mutu, ja perusteluja ei joko ole, ainakaan hyviä, tai sitten ne on jotain hyvin geneeristä mikä soveltuu aika moneen sellaiseen asiaan mitä ko. henkilöt omassa elämässään käyttävät muissa yhteyksissä, olkoon kyse eineksistä, mausteista tai jostain elintarviketeollisuuden tuotteesta yleensä tai vaikkapa alkoholista, mutta siinä ei nähdä ongelmaa tai ongelma on muka niin pieni ettei sitä kannata miettiä.

    Ihmiset on just niin kaksinaismoralistisia, muilla ei saa olla kivaa, mutta kyl mun pitää saada tehdä omat ratkaisuni silti, vaikka sun ei tarviiskaan saada samaa oikeutta. Varsinkin jos sä neliökilometrin sisällä teet sitä minun lokaatiooni verrattuna. Näin minä sitä tai en.

    Mjoh, jos nyt lopettelisin tähän ennenkuin kerkeän saarnaamaan jo uskonnoistakin ja astrologiasta aina suomalaisen koulujärjestelmän heikkouksiin.

    Tohon ohmi kertaa käämi pimeenä koko lääni-karto asiaan saapi kommentoida, myös vinkata kurkkutuntuman antaviin nesteisiin / osiin jotka mahdollisesti toimii parhaiten tuon minun akun kanssa. En nyt etsi varsinaisesti ihmeemmin mitään aidon tupakan makuisia nesteitä, kun itse en koskaan oikein tupakasta maun suhteen pitänyt.


     
     
  5. #1065
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: uusi höyrypää

    hieno teksti!!
    Ja varmasti paranee kurkkutuntuma noilla matalampiohmisilla, kyllä se siitä kun löydät sulle sopivat
    kamat ja nesteet. kannattaa kokeilla dual-coil-kartoja, ainaki mulle tulee niistä helvetisti enemmän
    kurkkuhittiä kuin normi matalaohmisilla, en kyllä käytä niitä enää kuin harvoin mutta ehkä vois auttaa sulle, ja jotain 1,5 ohmisia. Kyllä sieltä oikea setti löytyy sullekki, malttia ja tavaroita testiin vain.

     
     
  6. #1066

    Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Ah juu, pahoittelen mokaani, kiitos ylläpidolle siirtämisestä.

     
     
  7. #1067

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gaius Näytä viesti
    Ah juu, pahoittelen mokaani, kiitos ylläpidolle siirtämisestä.
    Tervetuloa joukkoon höyryämään

     
     
  8. #1068

    Vs: uusi höyrypää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis
    Ja taas uuden topicin arvonen höyryttelijä....
    Nää saa mut näkemään punasta, jos tarkoitit väärään osioon laittamista Ei pidä olla niin suppea het kättelyssä, jos joku aloittelija pikkasen eksyy osiosta!!! Relax

    Gaiukselle tervetuloa joukkoon Mulle aukeni ihan uusi maailma höyryttelystä, kun tilasin dual coilin ( matala ohminen ) Musta sellanen pitäs olla pakollisena aloittelijalle ja varsinkin jos on pössytellyt analogista paljon. Tsemppiä höyryttelyyn!

     
     
  9. #1069
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Itse taas en 1.5ohmin dual coilista (kokeilin sekä tankkicartoja, että MDCC:tä) saanut mitään kunnollista irti, ennen kuin VMaxilla sai syötettyä 5 volttia - alle 4V ei juuri mitää kurkkutuntumaa; makua tuli "ihan OK", mutta ei silti LR Bogeen (joita siis ilmeisesti sullekin tulossa) verrattavissa senkään puolesta. Toki korkeammilla volteilla alkoi pelittämään huomattavasti paremmin, mutta jos vakiovolteilla mennään, niin suosittelen silti ennemmin LR:ää. Toisekseen maku on mun mielestä parempi Bogella, kuin dual coileilla.

    Mutta tervetuloa gaiukselle höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan ja propsit siitä, että olet vaivautunut itsekin selvittelemään asioita, etkä vain tullut foorumille vaatimaan "mullehetinytkaikki"-asenteella vastauksia.
    Toki saa ja pitääkin kysyä, jos joku mieltä askarruttaa, mutta perusteet on silti hyvä olla hallussa ja aika moneen asiaan täältäkin foorumilta löytyy omat ketjunsa ja yleensä vielä paljon infoa jo valmiiksi (toki siitäkin osa on jo vanhentunutta).

     
     
  10. #1070
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tai Kysyy Gurulta.
    KGO & Twist

     
     
  11. #1071
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Ehdotan että kysy Gurulta ketju avataan sittenkin!





    Gurut odottavat kärsimättöminä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #1072
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    ^Saunasolmutreenit kovassa vauhdissa meidän guruilla näköjään.

     
     
  13. #1073
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    4

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve! Olen 33v mies Espoosta ja oon polttanu tupakkaa 18v.
    Viikko sit ostin Ego Vision sähköröökin, ja ei oo tehny mieli yhtään oikeaa tupakkaa.
    Toimii ainakin minulla

     
     
  14. #1074

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hieno homma Kari siitä se lähtee,sitten vaan makuja kokeilemaan ja kun ne oikeat löytyy niin pienentämään nikotiini annosta,tervetuloa höyrytteliöihin.

     
     
  15. #1075

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys ja kiitos. Tätä foorumia lueskeltua rohkaistuin tilaamaan 510 starter kitin ja nyt viikon höyrystelyn jälkeen en ole 4pv koskenutkaan analogiseen vaikka niitä jonkun 14v ehdinkin polttaa.

    Nyt kun olen maistanut vr:n blueberryä ja minnesota mentholia niin sormet syyhyten on alkanut lista kasvamaan kaikista niistä uusista mauista joita täytyy kohta laittaa tilaukseen.

     
     
  16. #1076
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: uusi höyrypää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Nää saa mut näkemään punasta, jos tarkoitit väärään osioon laittamista Ei pidä olla niin suppea het kättelyssä, jos joku aloittelija pikkasen eksyy osiosta!!! Relax

    Gaiukselle tervetuloa joukkoon Mulle aukeni ihan uusi maailma höyryttelystä, kun tilasin dual coilin ( matala ohminen ) Musta sellanen pitäs olla pakollisena aloittelijalle ja varsinkin jos on pössytellyt analogista paljon. Tsemppiä höyryttelyyn!
    no teekkistä pitää yrittää ymmärtää, se on wanna be luupponen A.K.A höyrypoliisi xD

     
     
  17. #1077
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Oh noes, mua karsinoidaan enkä mä saa floodata vapaasti!
    For real?
    KGO & Twist

     
     
  18. #1078

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Oh noes, mua karsinoidaan enkä mä saa floodata vapaasti!
    For real?
    On se hyvä että on "herpedia", koska muuten en olis ymmärtänyt pätkääkään
    Teinikään ei ollut kotona ja se yleensä tuota nuorisokieltä käyttelee

    http://www.hear.fi/pedia/Floodaaminen

    Statsivilpistä ei ollut selitystä

    Mutta aina voi siis oppia uutta

    Tsemppiä Mylismolle ja Karille, siitä se häyryttely lähtee

     
     
  19. #1079
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Nojoo, molempi huonompi. Powertrippailu tai siitä valittaminen ei kumpikaan paranna foorumin viihtyisyyttä.
    KGO & Twist

     
     
  20. #1080

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Nojoo, molempi huonompi. Näin voisin kuvitella :


    Powertrippailu tai siitä valittaminen ei kumpikaan paranna foorumin viihtyisyyttä.
    Niin, ei se kitinäkään viihtyisyyttä tee, jos joku aloittelija vahingossa eksyy väärään paikkaan viestin laittamaan.. Tämän niin vakavaa pitäisi olla Kaikki meistä on joskus ollut aloittelijoita, ainakin luulisin

    Ja Luuponen hoitaa musta asiat vahvalla ammattitaidolla

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •