Sivu 49 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394546474849505152535999149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #961
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manaman Näytä viesti
    Termos,
    Sen verran historiaa että tupakin kanssa meni 20v "harrastellessa" ja sitä sitten lopettelin nuuskaamalla. Sitten hirtti tuo nuuskaaminen kiinni ja nyt kun on perhettäkin tullu ja toinen nyytti matkalla niin ei tuo nuuska oikein sovi omaan ajattelumaailmaan enään, melkeen 4v sitäkin nyt kuitenki...

    Jos suoraan sanotaan niin minulle on melkein ihan sama mistä nikotiinini saan, mutta purkat yms ei ole ollut se juttu. Lueskelin näitä foorumeita ja sain jonkinlaisen käsityksen tästä höyryttelystä ja pakkohan se oli heti kokeilla. Nyt on 2 vuorokautta takana pelkällä höyryllä ja saan tällä sen ihanan euforisen fiiliksen jonka vain nikotiini saa aikaan!! Vaimo tuntuu olevan tyytyväinen jos nuuskavuoret katoaa tästä torpasta ja kannustaa kyllä tähän höyryttelyyn (inhoaa tupakkaa JA nuuskaa).

    Nämä on hienot foorumit josta löytää kyllä infoa jos vain haluaa, mutta on yllättävän hankalaa aluksi ymmärtää mitä tässä pitää ostaa koska tapoja on monia kuten myös käyttäjiä
    alku aina vaikeeta varsinkin näissä hommissa, ku pitää miettii mitä tilaa akun nokkaan jos akuutteja kysymyksiä niin irc/quakenet #e-savuke siel jeesataan aina

     
     
  2. #962
    Höyrykonkari Mikuel's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    132

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Heps,
    Pakko avautuu puolen vuoden höyryttelyn jälkeen, vika S**rt palo 6.2.2012. Tuli alotettuu aikanaan Multifilterillä ja punasella mallulla joskus 27v. sitte, joskus 2000v taittees tuli siirryttyy mentholeihin, loppu vaihees meni lähes 2 maxi askii päiväs. Höyryjen alotus settinä oli Ego/c, muutamien päivien päästä siirryttiin Lavatubeen ja MVVV boksiin. Nykyään tulee käytettyy päivisin Lt2.1T cartotankilla (Arry Act4/kiitos "Mosse70"). Elikkä oon yks niistä jotka vetää huulilla noin 20cm silver/rst moloa, ja kotosalla Lt1 Phoenix ra:ta imeskellen. Tällee täällä tänään ja toivottavasti myös huomenna.
    SX Mini M, iStick 50W, SuBox * 2, Peacemaker #164, GGTS #2715, ProVari Mini, Poldiac #2349, EA Mod#110, GUS 22...
    Subtank Mini *5, Kayfun Lite+, Helix, GP Spheroid v2, Taifun, Storm Rider 2.1, Hatty, Zag...

     
     
  3. #963
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve vaan kaikille. Itse ostin tänään Jyväskylästä ihan liikkeestä eka höyryttimen, joku TGO. Ei löydä täältäkään oikein mitään siitä. Kovin saman näköinen kuin nuo ego tuotteet. No toivottavasti ei mikää romu. Pitää kohta ruveta enempi testailee. Toive olisi että tuota normitupakkaa saisi ainakin vähennettyä tämän myötä.

     
     
  4. #964

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja halo Näytä viesti
    Terve vaan kaikille. Itse ostin tänään Jyväskylästä ihan liikkeestä eka höyryttimen, joku TGO. Ei löydä täältäkään oikein mitään siitä. Kovin saman näköinen kuin nuo ego tuotteet. No toivottavasti ei mikää romu. Pitää kohta ruveta enempi testailee. Toive olisi että tuota normitupakkaa saisi ainakin vähennettyä tämän myötä.
    Ymmärtääkseni ihan käypäpeli, tehokaskin vielä

     
     
  5. #965
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Ymmärtääkseni ihan käypäpeli, tehokaskin vielä
    Aika samat arvot kuin eco-t ssä kai, 900 mAh akku ainakin. Ehkä joku kopio, mutta eiköhän tuolla alkuun pääse. Aika hifistelyä taitaa vaan olla Alkuun ei ymmärtäny tästä foorumista mitään.. no saa tupakointikin uusia ulottuvuuksia

     
     
  6. #966
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    43

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja halo Näytä viesti
    Terve vaan kaikille. Itse ostin tänään Jyväskylästä ihan liikkeestä eka höyryttimen, joku TGO. Ei löydä täältäkään oikein mitään siitä. Kovin saman näköinen kuin nuo ego tuotteet. No toivottavasti ei mikää romu. Pitää kohta ruveta enempi testailee. Toive olisi että tuota normitupakkaa saisi ainakin vähennettyä tämän myötä.
    Sen minäkin ostin, ekan kiinan härvelin räjähdettyä! Luulin tuota TGO:a egoksi. Eipä se sitten ollutkaan, vaan 901-sarjaa ja adapterilla pitäisi sopia cartot sun muut vermeet siihen, vaan ei pihahdustakaan Lojuu laatikon pohjalla. Akut tuntuivat kestäviltä, vaan atot kurluttivat ja maistuivat palaneelta, vaikka kuinka munien kanssa keittelin Sammuivat sitten kuukaudessa kokonaan.

     
     
  7. #967
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    43

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Oliskohan jo aika esittäytyä, kun liki 8kk höyryttelyä on takana. Olen kuuttakymmentä lähestyvä rouvashenkilö ja liki yhtä monta vuotta kessuttelua takana. Väliin on mahtunut nelisen vuotta sauhutonta, silloin laastaria persuksiin -metodilla. Vaan tupakka houkutteli takaisin.

    Tästä sähkökessusta olen nyt löytänyt korvaavan nautinnon ja toivon mukaan niitä tupakan neljää tuhatta myrkkyä ei tutkimuksissa e-savukkeesta paljastu. Ainakin olo on kohentunut huomattavasti, yskä lähti viikossa, limanuljaskat seuraavissa, henki kulkee paremmin ja kunto kaikenaikaa parantunut, hampaatkin valkoisemmat.

    Kovasti kiitoksia tämän foorumin ystävällisille vastaajille. Tuntuu, että täällä ei tyhmiä kysymyksiä ylenkatsota. Matka on ollut kuin hebreankielen opiskelua, sanakirja kainalossa. Täällä on tuhansia sivuja, joita olen yrittänyt kahlata lävitse ja imeä tietoa. Just kun olen luullut jotain oppineeni, joku toinen kumoaakin asian. Mutta kaikenkaikkiaan upea foorumi e-savukkeen tiedonvälityksessä!

     
     
  8. #968
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    43

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Mielestäni Maailman terveyssäätiön WHO:n pitäisi palkita tämän foorumin perustaja tupakan vastaisesta työstä. Niin moni kaltaiseni on vuosikymmeniä taistellut tupakanhimoa vastaan, liimaillut laastareita persuksiin, jauhanut leukansa kipeiksi nikotiinipurkasta, syönyt pillereitäkin... vaan ei ole löytänyt rakkaansa korvaajaa. Nyt se on löytynyt!

     
     
  9. #969
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koukku Näytä viesti
    Mielestäni Maailman terveyssäätiön WHO:n pitäisi palkita tämän foorumin perustaja tupakan vastaisesta työstä. Niin moni kaltaiseni on vuosikymmeniä taistellut tupakanhimoa vastaan, liimaillut laastareita persuksiin, jauhanut leukansa kipeiksi nikotiinipurkasta, syönyt pillereitäkin... vaan ei ole löytänyt rakkaansa korvaajaa. Nyt se on löytynyt!
    +1
    Mitä olisi sähkötupakka ilman tätä foorumia?

     
     
  10. #970

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Ilman tätä foorumia mä olisin heittänyt hevoon 510:n ja palannut takaisin analogisiin. Tuskinpa olisin alkutuskissa jaksanut ruveta englanninkielisiltä foorumeilta etsimään tietoa. Tätä terminologiaa kun tuskin tajuaa alussa suomeksikaan, saati sitten vieraalla kielellä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #971
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel
    Mitä olisi sähkötupakka ilman tätä foorumia?
    Voin vastata vain omasta puolestani, mutta sähkötupakkaa ei totisesti olisi ilman tätä, vaan kessuttelisin edelleen ja se on vissi.
    Sen verran otan aina asioista etukäteen selvää, että sikaa säkissä en osta koskaan ja mistään muualta en tarvitsemaani tietoa olisi tähän liittyen saanut.

    Ja tervetuloa uusille käyttäjille!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  12. #972

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve!
    Eilen tänne foorumille rekisteröidyin ja ajattelin nyt sitten hieman esittäytyä. Röökiä tuli imeskeltyä kymmenisen vuotta kunnes työpaikalle ilmestyi uusi mies jolla sitten tälläinen sähkötupakka oli, aloin siinä sitten uteliaisuuttani kaveria tenttaamaan että mikäs se tälläinen on. Lopulta innostuin e-tupakasta ja viime viikon tiistaina kävin postista omani poistamassa, siitä lähtien on tullut polteltua pelkästään ego visionia ja erittäin tyytyväinen olen ollut! Tässä viikon aikana olen laittanut sanaa työpaikalla eteenpäin ja nyt viikon aikana jo 6 muuta on omansa tilannut

    Sitten vielä pikainen kysymys:
    elikkäs onko noita "hienompia" ego akkuja jossain myynnissä? esim. liberty flightsilla on niitä EGO Q & K akkuja. Olisi kiva saada näyttävä mutta kuitenkin tuollainen kompaktin kokoinen akku. Välineurheiluksihan tämäkin taitaa mennä mutta pitäähän miehellä harrastus olla

     
     
  13. #973
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Puff.fi löytyy ainakin tälläinen Dragon kuvioitu.
    Tervetuloa foorumile ja onneksi olkoon tupakoinnin lopettamisesta!

     
     
  14. #974
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kai se olis ittekki esittäydyttävä. Oon vasta 18-vuotias ja tupakasta ja vähän nuuskastakin olis päästävä eroon. Harrastan erilaisia urheilulajeja ja keuhkot ei oo viimeaikoina pahemmin tykänny polttamisesta. Tupakkaa ei tee hirveesti mieli, mutta aina joku kaveri houkuttelee seuraks tupakalle jne. Mutta siis tupakointia tullu "harrastettua" semmone vuos, välillä enemmän ja välillä vähemmän.
    Mutta tänää tuli ego twisti tilattua ja nesteet tilaan mahd. pian.

     
     
  15. #975
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Täällä uusi vahvistus riveihin

    24 vuotta on tullut röökattua ja sähkötupakka tuntui vielä muutama viikko sitten naurettavalta pelleilyltä.

    Mitä sitten tapahtui? Mökille, kaljaa, viunaksia ja röökejä riittävästi ja hauskaa pitämään. Oli sukulaismies perskules hommannu itelleen sähköröökin, sen naurettavan pelleilykapineen, itse asiassa kaksikin sellaista ja ilmeisesti taka-ajatus mielessään antoi minulle käyttöön sen toisen. Ensimmäisen kerran 24 vuoteen illanvietto hyvässä seurassa hauskaa pitäen ilman ensimmäistäkään analogista! Ei edes tehnyt mieli. Vaimo tykkäsi kun ei ukon henki haissut paskalle, ei vaatteet haissut paskalle, eikä kädet.

    Aski päivässä, reilu askikin aina välillä paloi savuna ilmaan, mutta juuri tuli meiliin vahvistus eGo-T aloituspaketin postituksesta, nesteet mukana tietty. Foorumia lueskeltuani piti toisesta paikasta vielä tilata clearoja ja 1100 mAh akku. Jospa vanha tervakeuhkokin pääsisi vauhtiin tässä "naurettavassa pelleilyssä" joka vakuutti minut täysin ensimmäisellä kokeilulla. Tähän taitaa päteä porttiteoria, analogisten röökien polttaminen johtaa helposti sähkötupakkaan siirtymiseen

    Nyt pitäisi vielä malttaa mieli parin päivän ajan jotta kusti saa poljettua tarpeeksi ja sitten onkin suunnitelmissa heittää coltti ja ällämmät lähimpään kaivoon!

    Isot kiitokset kaikille höyryttelijöille, jotka jakavat mielipiteitään ja tietojaan täällä, aloittelijalle kullan arvoinen foorumi!

     
     
  16. #976
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    nyt napsahti litkut lootaan ja pääsi vihdoinkin kokeilemaan tuota höyryttelyä =) olen ollut jo 12 päivää polttamatta, mutta ajattelin ottaa varmaan päälle tällä kertaa koska edellinen 4kk tupakkalakko kariutui liian helposti ja tällä tavoin toivon pysyväni erossa analogisesta pötkylästä. tällä hetkellä fiilis on ainakin hyvä, vaikka tuo flunssa hieman maku nystyröitä haittaakin jos noilla kahdella ego-c twistillä pääsisi alkuun ja sitten vaihtaisi johonkin mod vempaimeen..no aika näyttää..mutta ei muuta kuin hyviä höyryjä



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  17. #977
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    4

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve kaikille, uusi (itse asiassa vasta tuleva) höyryttelijä on saapunut kaupunkiin.

    Aloitetaan pikaisella tietoiskulla itsestäni:
    Ikä ja paikka: 24 vuotta, majaani pitelen Tampereen rauhallisella laitaseudulla.
    Kauanko polttanut: Noin 9-10 vuotta, välissä on ollut lopetusyrityksiä ja aikoja jolloin tullut vähennettyä käyttöä. Suurimman osan ajasta punaista tupangia kului.
    Muuta: Opiskelut alkavat huomenna AMK:ssa, joten tällä toivotaan terveydellisen hyvän lisäksi positiivista vaikutusta opintotuen riittävyyteen, plussaa ettei tarvitse (ainakaan kotona) talvella palelluttaa itseään pihalla.

    Mitä sitten tulikaan tilattua:
    Aloituspaketti: eGo- Twist XL 1000mAh CE4+ vv-mod
    Valmiit nestesekoitukset: 4 eri makua Liquaa testiin
    Makuaineet: 6 eri Pink Spotin makua + tarvikkeita sekoitteluun
    Base nesteet: 2 pulloa 12mg VPG mikstuuraa
    Hinta: Alennuskoodeja hyödyntämällä koko setille tuli hintaa PayPal muunnoksineen 119,90€, melko suurelta investoinniltahan tuo aluksi tuntui, mutta pitkälle tähtäimelle ajateltuna varmasti hyvä investointi.

    Hieman otin riskin ja heti aloittelevana lähdin säädettävälle linjalle + tekemään omia sekoituksia, toivotaan että homma hoituu jouhevasti
    Varmaan tarvinnee myöhemmin tilailla pienempää akkua matkakäyttöön ja testata DCT-tankki + carto yhdistelmiä.
    Innostus hommaan lähti, kun kesäduunipaikassa porukka alkoi innokkaasti vaihtamaan näihin sähkövermeisiin, lopulta ei tainnut enää kukaan käydä pihalla röökillä itseni lisäksi :P
    Laite ja ensimmäiset litkut pitäisi saapua parin päivän sisään, jolloin pääsee heivaamaan analogiset (opiskellut termistöä tässä odotellessa) roskiin, ehkä jopa tulee väsäiltyä arvosteluja tilatuista nesteistä.
    Ei muuta kuin vapottelemisiin
    Joye eVic | Joye eGo Twist 1000

     
     
  18. #978

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    ^Tervetuloa joukkoon. Selvästikkin olet perillä asioissa. Itse suosittelisin hommaamaan näin alkuun vielä vara-alun ja laturin, sekä esim. Cartoja ettei tyhjä akku yllätä.

     
     
  19. #979
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    4

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    ^Tervetuloa joukkoon. Selvästikkin olet perillä asioissa. Itse suosittelisin hommaamaan näin alkuun vielä vara-alun ja laturin, sekä esim. Cartoja ettei tyhjä akku yllätä.
    Kiitoksia

    Olen tosiaan sitä sorttia, joka tutkii ennenkuin hutkii ja miettii mitä sanoo, esimerkkinä viime vuoden lopulla hommattu videotykki; valintaan meni n.3kk ja täydellistä kangasta ei ole vieläkään löytynyt, joten valkoinen seinä toimii heijastuspintana :

    Toinen aloituspakkaus tulee varmaankin hommattua tosiaan jossain vaiheessa, kunhan eka saa konkreettisen käsityksen kuinka suuri tuo 1000mAh oikeasti on
    Kaapissa on yksi ylimääräinen 5V 1A USB-laturi, jolla varmaan saa noita latailtua aloituspakkauksen USB-mötikällä(?)

    Hieman päälle viikon päästä tulee kesäduunin viimeinen palkka + lomakorvaukset, niin siihen asti kerkiää näitä tulevia vermeitä testailemaan ja miettimään mitä tarvitsee lisää.
    Joye eVic | Joye eGo Twist 1000

     
     
  20. #980

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hyvää huomenta,päivää, iltaa tai yötä mikä nyt onkaan siellä missä tätä luet.

    En ole kovinkaan "tuore" höyryttelijä enään ja foorumikirjoittelustakin ylipäätään on kulunut jo joitain vuosia, joten yritän pitää tämän nyt simppelinä...
    Ikää on jo kohtapuoleen 34 vuotta, asun Tampereen naapurissa avokkini kanssa. Aika perusduunari ollu koko ikäni ja tupakoinut ankarasti siinä sivussa.

    Asiathan olivat vähän erilailla minun lapsuudessani, vanhemmat veti norttia ketjussa esim. lomareissussa kun itse istuin auton takapenkillä, yskin ja kiukuttelin kuin pahainen kakara (jota myös olin)
    Lentokoneissakin sai tupakoida (tosin jossain erillisessä sille varatussa paikassa) Ruotsinlaivoja vihasin myös noina aikoina, sielläkun tupakansavua ei päässyt pakoon kuin menemällä yläkannelle raitttiiseen.
    Kuitenniin kunhan tulin teini-ikään niin omatkin tupakkakokeilut alkoivat, osittain sosiaalisesta paineesta johtuen sekä kaveripiiristä, näin ainakin itselleni sen uskottelen, koska en paremminkaan tiedä...

    Tupakkatuotteita sai ostaa 16 vuotta täyttäny henkilö ja sellaista ei ollut kovin vaikea löytää. Virsikirjasta väännettiin sätkiä, vanhempien mallu-askilla käytiin, sikarirasiat tyhennettiin myös "vaivihkaa" ja kokeiltiin maissipiippuja yms. yms.

    Sitä tupakointia jatkuikin sitten 33 vuotiaaksi asti. Lukuisia lopetus yrityksiä oli myös, purkkaa ja pastilleita sekä laastareita ja inhalaattoreita tai pelkkää tiukkaa itsekuria ja lenkkipolulle raahautumista.
    Lukuisia samanlaisia aivoituksia yön pimeinä tunteina läpikäyneina kuin HerraHuu (loistava topic muuten: Täydellistä tupakkamakua etsimässä) eli olen tupakoinut/ altistunut passiiviselle tupakoinnille suurimman osan elämästäni ja mietin että tälle hommalle on tultava loppu...

    Löysin jonkun uutisen/ aiheen sähkösavukkeesta viimevuoden vaihteessa ja mietin pitkään ja hartaasti että mikä tämä on ja auttaisiko se?
    Kyselin kavereiltani ja etsin internetistä tietoa ja löysinkin sitten tämän paikan myös, oikeastaan viimeinen "kickstart" oli kun työkaverini osti Ego-T mallin, jota ihmeteltiin sitten oikein porukalla työmaalla.
    Tiedustelin työkaverini tuntemuksia ja fiiliksiä tästä laitteesta ja että onnistuuko lopetus tolla oikeasti? Lyhyen keskustelun jälkeen en jättänyt itselleni muita vaihtoehtoja kuin tilata LF nettikaupasta eGo-C aloituspakkaus ja sillä tiellä ollaan... se oli siis joskus Helmikuussa 2012

    Alkuun höyryttelyssä oli myös ongelmia, kuten asiaan taitaa kuulua... Tankit vuosi, atot kurlasi, enenmmän kuin yksi dryhitti tuli myös otettua ja kummasteltua että tätäkö tämä nyt sitten onkin.
    Sitkeä sissi kun olen, res. ratsumies muuten sotilasarvoltani.... en luovuttanut vaan jatkoin harjoittelua, jakun sain ekan cartotankin toimimaan se oli todellinen "tadaa" fiilis ja niissä olenkin siitälähtien pysynyt (boge 4ver)

    Pitänee myös mainita, että nesteet oli alkuun vähintäänkin kummallisia, Kiinalaisiinhan minä en luota (vanha kiinalainen lääketiede on eri asia kuin sähkötupakkanesteet) joten Dekangit ja Hangsenit jätän suosiolla muille, onneksi tuo jo kertaalleen mainitsemani HerraHuun topic on tullut luettua useasti ja hartaasti. Sieltähän niitä minulle sopivia tuotteita on löytynyt, kuten myös muista tämän foorumin topiceista.

    Jotta tästä nyt ei tulisi itseääntoistavaa rytmitöntä sekä puuduttavaa jargonia niin päätän esittelyni tähän ja siirryn muille alueille, esittäen samalla kiitokset foorumin perustaneille/ ylläpidolle sekä "vakioporukalle" jota täällä pyörii... (olen paljon teidän kirjoituksia lukenut ja kuvia katsellut, mutta laiska kun olen niin näppäimistöön en ole tarttunut ennen tätä hetkeä.
    Tiedän että tulen viihtymään täällä vielä pitkään

    Laitteistoni: Ego akkuja (twisti ja normaaleita), boge sr tai lr kartotankkeja kasa ja niihin joko Halo, Toro tai AV nesteet.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •