Sivu 48 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 384445464748495051525898148 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #941
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    6

    Re: Vs: Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis
    Kyllä se minulla aukesi, sivulla on E9 to 510 Adapter heitin sen googleen
    Kokeilin uudestaan ja sivu aukesi nyt myös tällä. Nyt on vaan kysymys, että onko joku tällä kävijöistä ITSE käyttänyt sitä adapteria Suomen Greensmoken akun ja Ego-Cn kanssa?

     
     
  2. #942
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Re: Vs: Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Atsco Näytä viesti
    Kokeilin uudestaan ja sivu aukesi nyt myös tällä. Nyt on vaan kysymys, että onko joku tällä kävijöistä ITSE käyttänyt sitä adapteria Suomen Greensmoken akun ja Ego-Cn kanssa?
    Taitaa olla aika hiljaista tällä foorumilla noiden greensmokejen suhteen. Teretulemas joukkoon Atsco.

     
     
  3. #943
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    6

    Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan
    Taitaa olla aika hiljaista tällä foorumilla noiden greensmokejen suhteen. Teretulemas joukkoon Atsco.
    Thanks ja toivottavasti joillakin on ollut sama ongelma: Voin ne laitteet heitä vaikka metsään, tai antaa kavereille kokeilla,ei se nyt mikään iso tappio ole, mutta olisi silti parempi, jos olisi mahdollisuus käyttää ne akut itse loppuun. Laite itse on kyllä täysin p....a, mutta akut toimivat ihan ok, niin että why not...

     
     
  4. #944

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Untuvikko-Marjatalle vuoden halinalle -palkinto, ole hyvä .

    Ei muutakun tsemppiä, ymmärrän kyllä että tämä laiteviidakko voi olla musertava alkuun. Hieno juttu on kuitenkin, että olet löytänyt toimivan setin heti alkuun ja voit todeta että homma pelittää. Parin kuukauden päästä olet täälä GGCTSXZYprovaridarwin -vehkeinesi opastamassa uusia untuvikkoja tähän kieltämättä koukuttavaan harrastukseen, sano minun sanoneen.

    Keep Rocking

    Shane
    Lämmin kiitos Sinulle Shane MacGowan minulle suomastasi vuoden hali-nalle -palkinnosta, ja mukavaa keskiviikkopäivää toivottelen Sinulle.

    Ensinkin sydämellinen kiitos tsemppauksestasi minulle tämän höyryttelyn suhteen.

    Tänään olikin ensimmäinen aamu minulla, kun nousin tähän ilman analogista savuketta (joita tosiaan on vielä kaapissa runsaasti).

    Keittelin normaalisti aamukahvit, ja otin valmiiksi täytetyn sähkötupakan esiin. - Tuo maku, mikä minua eilen miellytty, ja tulee jatkossakin miellyttämään päivisin, ei oikein aamusta aamukahvin kanssa pelannutkaan, - vaan onneksi olin laittanut toista makua eilisiltana toiseen patruunaan aamua varten, vaikkakaan siitä mausta en eilispäivänä pitänyt, vaan se makuhan olikin nyt ihan ehdoton aamusauhuja ajatellen. Jännä miten eri mautkin voivat mennä aivan päälaelleen.

    Joten aamusta on hyvä olla jokin enemmän analogista tupakkaa muistuttava maku päivän "lähtöön" (ainakin minun kohdallani), ja päivän aikana voi sitten polttaa enemmänkin pehmeämpiä makuja jopa pitkin päivää. Hyvä, että tuli ostettua makuvaihtoehtoja näin aloittelijana enemmän, että jonkin perusmaun, tai pari sieltä osaa sitten itselleen sopivaksi katsoa eri vuorokauden aikoja ajatellen.

    Tänään tilasin myös eGo T -settiin 1100 mah -akun, ja usb-laturin. Tulihan siihen tilaukseen myös laitettua myös mukaan sellainen Ego -kotelo, missä e-savuketta voi pitää kaulassa.

    Olen liikuntarajoitteinen, joten aika pitkälti elämäni rajoittuu kotiin, sekä lähikaupalle (kävelen toki itse, vaan en voi kantaa mitään), vaan olin ajatellut mennä tässä tämän kuukauden sisällä äitiäni katsomaan, niin ajattelin, että kyläillessä sellainen kaulassa pidettävä kotelo on varmastikin hyvä. Näin kotioloissa sellaisella asioilla ei ole merkitystä.

    Tässä on nyt jo tullut hyvää vinkkiä ei käyttäjien taholta, esim. toisen akun tilauksen suhteen yms, ja tosiaan ilman tätä foorumia en olisi päässyt mitenkään alkuun tämän asian kanssa.

    Tällä hetkellä olen tyytyväinen tähän peruslaitteeseen vallan, vaan eihän sitä koskaan tiedä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

    Oikein hyvää päivää Sinulle Shane MacGowan toivotan.

    Lämpimin terveisin: Marjatta


     
     
  5. #945

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    ^Tuolta täyttönesteet ketjusta voisit löytää hyviä vinkkejä noihin erimakuihin, esim: täydellistä tupakkamakua metsästämässa on lukemisen arvoinen. Samoin paras e-neste äänestys joka toki on jo hieman vanha, mut silti toimiva. Omat suosikit on Welhon ry4 ja VR:n applewood, molemmat taidetaan laskea tupakan makuisiksi.

     
     
  6. #946

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    ^Tuolta täyttönesteet ketjusta voisit löytää hyviä vinkkejä noihin erimakuihin, esim: täydellistä tupakkamakua metsästämässa on lukemisen arvoinen. Samoin paras e-neste äänestys joka toki on jo hieman vanha, mut silti toimiva. Omat suosikit on Welhon ry4 ja VR:n applewood, molemmat taidetaan laskea tupakan makuisiksi.
    Kiitos Flounder jälleen viestistäsi.
    Oikein mukavaa iltapäivää, ja iltaa toivon Sinulle ensinkin.
    Aivan, - vähän olenkin silmäillyt näitä muitakin ketjuja, ja katsonut mihin makuihin eri ihmiset ovat päätyneet. Tosin itse en tilannut nyt makuja sen perusteella, mitä muut ovat tilanneet, - Untuvikko kun olen.
    Aamuksi tosiaan jokin tupakkamaku olisi hyvä olla, ainakin näin ensimmäisenä savuttomana aamuna sen huomasin, ja onni oli, että onkin useampaa nestettä minulla olemassa. Joitain makuja en ole vielä niistä edes koittanut, enkä pulloja siten myöskään avannut. Niiden suhteen voikin siten olla yllätyksiä edessä.
    Kiitos vinkistäsi käyttämiesi nesteiden suhteen Flounder, ja myöskin linkkivinkeistäsi. - Otankin ylös muistiooni nuo käyttämäsi makunesteet tupakkamakuja ajetellen.
    Niin, perustilauksessani tuli kaksi 650 mah akkua, ja tänään tosiaan tilasin sen kolmannen akun 1100 mah vielä varuiksi. Kaksi seinään tulevaa adapteria minulla on, joten siksi tilasin vain yhden usb-laturin.
    Sydänlämmöllä: Flounderille Marjatta

     
     
  7. #947

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Untuvikko Näytä viesti
    Kiitos Flounder jälleen viestistäsi.
    Oikein mukavaa iltapäivää, ja iltaa toivon Sinulle ensinkin.
    Aivan, - vähän olenkin silmäillyt näitä muitakin ketjuja, ja katsonut mihin makuihin eri ihmiset ovat päätyneet. Tosin itse en tilannut nyt makuja sen perusteella, mitä muut ovat tilanneet, - Untuvikko kun olen.
    Aamuksi tosiaan jokin tupakkamaku olisi hyvä olla, ainakin näin ensimmäisenä savuttomana aamuna sen huomasin, ja onni oli, että onkin useampaa nestettä minulla olemassa. Joitain makuja en ole vielä niistä edes koittanut, enkä pulloja siten myöskään avannut. Niiden suhteen voikin siten olla yllätyksiä edessä.
    Kiitos vinkistäsi käyttämiesi nesteiden suhteen Flounder, ja myöskin linkkivinkeistäsi. - Otankin ylös muistiooni nuo käyttämäsi makunesteet tupakkamakuja ajetellen.
    Niin, perustilauksessani tuli kaksi 650 mah akkua, ja tänään tosiaan tilasin sen kolmannen akun 1100 mah vielä varuiksi. Kaksi seinään tulevaa adapteria minulla on, joten siksi tilasin vain yhden usb-akun.
    Sydänlämmöllä: Flounderille Marjatta
    ... siis laturin. P.S. Anteeksi mokani, en ensin osannut muokata viestiäni, kun sen opin, niin nyt en osaa tätä poistaa ...

     
     
  8. #948

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hei Untuvikko-Marjatta ja tervetuloa palstalle.

    Saatat huomata myöskin, että makumieltymykset muuttuvat. Tämän hetkinen herkku, voi kuukauden päästä maistua kammottavalle. Kannattaa myös niitä avaamattomia testailla varsin pian. Huonolla tuurilla suurin osa niistä maistuukin kammottavalle, ja tarve tilata lisää nesteitä iskeekin pikemminkin kuin luuli. Hyvällä tuurilla suurin osa tai kaikki ovat vähintään höyryttelykelpoisia, tai jopa herkullisia.

    Mä en ole löytänyt mitään all-day-nestettä. Pidän enemmän vaihtelusta, ja höyryttelen vuorotellen tujumpaa kahvi-vanilja-sikari-comboa ja jotain kevyempää hedelmänestettä.

    Ja makuasiat on niin yksilöllisiä, toisen nektari on toiselle kammotus. Osasta nesteistä jakaa mielipiteet tosi voimakkaasti, joistain suurin osa pitää, ja osasta hyvin harva pitää.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #949
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti

    Ja makuasiat on niin yksilöllisiä, toisen nektari on toiselle kammotus. Osasta nesteistä jakaa mielipiteet tosi voimakkaasti, joistain suurin osa pitää, ja osasta hyvin harva pitää.
    Tuon huomaa muunmuassa bottom/top nesteäänestyksestä. Esim. dekangin ry4 taisi olla kärkipäässä molemmissa kategorioissa.


     
     
  10. #950

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Hei Untuvikko-Marjatta ja tervetuloa palstalle.

    Saatat huomata myöskin, että makumieltymykset muuttuvat. Tämän hetkinen herkku, voi kuukauden päästä maistua kammottavalle. Kannattaa myös niitä avaamattomia testailla varsin pian. Huonolla tuurilla suurin osa niistä maistuukin kammottavalle, ja tarve tilata lisää nesteitä iskeekin pikemminkin kuin luuli. Hyvällä tuurilla suurin osa tai kaikki ovat vähintään höyryttelykelpoisia, tai jopa herkullisia.

    Mä en ole löytänyt mitään all-day-nestettä. Pidän enemmän vaihtelusta, ja höyryttelen vuorotellen tujumpaa kahvi-vanilja-sikari-comboa ja jotain kevyempää hedelmänestettä.

    Ja makuasiat on niin yksilöllisiä, toisen nektari on toiselle kammotus. Osasta nesteistä jakaa mielipiteet tosi voimakkaasti, joistain suurin osa pitää, ja osasta hyvin harva pitää.
    Lämmin kiitos Avalanche tervetulotoivotuksestasi, ja oikein mukavaa iltaa toivon Sinulle.

    Totta, varmastikin kannattaa kokeilla näitä eri makuja pikapuoliin, joita tuli tilattua. Niiden suhteen voi tosiaan tulla yllätyksiä, niin positiivisia, kuin negatiivisiakin, ja ei passaa heti antaa nesteiden loppua hyvän aloituksen jälkeen. Tosin nämä nesteet olivat minulla viime perjantain tilauksen jälkeen jo tiistaina kotiovellani.

    Makumieltymyksetkin voivat tosiaan ajan saatossa muuttua, ja eri ihmisillä ne voivat olla aivan erilaiset.

    Minulla on nyt alkuun eri hedelmämakuja tässä kokeilussa, ja lisäksi tällainen kuin Little Space Drop, jonka huomasin käyvän minulle aamuisin paremmin, kun jonkun hedelmänmakuisen nesteen. Eilispäivänä sen maku ei minua miellyttänyt.

    Makuaistimuksetkin muuttuvat tässä varmasti parin viikon sisällä, kun ei enää tule poltettua analogista savuketta.

    Myöhemmin tosiaan voi sitten kokeilla eri yhdistelmämakuja.

    Lämmin kiitos Sinulle Avalanche viestistäsi. Lämpimin tervehdyksin: Avalanchelle Marjatta

    - - - -
    Kiitos myös Popilolle kommentista Bottom/top äänestyksen suhteen. Kaikkea hyvää toivon myös Sinun iltaasi. Lämpimin tervehdyksin: Marjatta


     
     
  11. #951

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Hei Untuvikko-Marjatta ja tervetuloa palstalle.

    Saatat huomata myöskin, että makumieltymykset muuttuvat. Tämän hetkinen herkku, voi kuukauden päästä maistua kammottavalle. Kannattaa myös niitä avaamattomia testailla varsin pian. Huonolla tuurilla suurin osa niistä maistuukin kammottavalle, ja tarve tilata lisää nesteitä iskeekin pikemminkin kuin luuli. Hyvällä tuurilla suurin osa tai kaikki ovat vähintään höyryttelykelpoisia, tai jopa herkullisia.
    Kiitos vielä neuvostasi Avalanche. Avasinkin nuo muut makunestepullot, ja olen nyt kokeillut kaikkia makuja, ja olit aivan oikeassa siinä, että esim. kaikki maut eivät ole sitä mitä kuvittelee. Vaan olen nyt sekoitellut huonomman makuisia nesteitä paremman makuisiin, niin siten niistä olen saanut jotensakin edes höyryteltäviä.

    Tilauksessa on nyt mauton vahva nikotiinipitoinen nestepohja, sekä niitä eri makutiivisteitä, joista otin nyt pari tupakkamakua ensin kokeiluun, ja muista mauista vaniljan, sekä vadelman. Täällä ketjussa jo tulikin joitain hyviä vinkkejä eri makujen suhteen, jotka linkit otin ylös.

    Tilaamaani perussettiin olen ollut tyytyväinen, ja yllättäen tämä myyjän laittama toinen Vision on toiminut täysin moitteettomasti.

    Lämmin hali niin Avalanchelle, kuin kaikille foorumin jäsenille näin elokuisena lauantaipäivänä.

    Lämpimin tervehdyksin: Marjatta

    p.s. Jatkankin aloittelijan pieniä kysymyksiä ketjussa jatkossa. Niitä en nyt tänne laita, etteivät ketjut mene sekaisin.

     
     
  12. #952
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Töttöröö vaan tännekkin.

    Jo viikkoja tätä lautaa lukeneena ja tietoa täältä ahmineena ajattelin, että onhan se jo aika rekisteröityä ja kuten hyviin tapoihin kuuluu, myös esittäytyä.

    Olen 86 syntynyt (paras säteilytetty vuosikerta) Etelä-pohjanmaalainen sittemmin Tamperelaistunut äijänköriläs. Röökiä oon sauhutellut 9 vuotta, joista viimmeiset 5 vähintään aski / pvä vauhdilla. Lopetusyrityksiä on takana muutama kohtuu onnistunut, mutta aina olen sortunut.

    Olen viimmeisen päälle hifistelijä ja laite pervo kaikessa elektroniikkaan liittyvässä. Niin todennäköisesti tämäkin lähtee lapasesta.

    Aloituspaketiksi lähti juuri pari minuuttia sitten tulemaan parit eGo:n vv twist 1000mAh akut ja kourallinen bogen LR dc kartoja ja 3 kpl 6ml ja 3kpl 3ml tankkeja näille, sekä kuutisen kappaletta erimakuisia 12-18mg nesteitä 30ml pulloissa. Lähinnä noita SiB77 videoiden perusteella suosittelemia tai e-savukkeen Top10 listalta.

    Ja tästä, että osasin tilata itselleni varmasti riittävän paketin kaikkea rojua heti alkuun, enkä edes sekoile noiden kauppojen omien aloituspekettien kanssa nesteet suussa, taskuissa, housuilla yms. Niin kiitos kuuluu teille foorumin väki! Joten KIITOS!

    Nyt voin sitten höyrytä sisällä tietokoneen ääressä, töissä, kotona (erityisesti emännän vieressä herkän hetken jälkeen) ja frisbee golffatessa... vain mielikuvitus on rajana! Mitenkäköhän tässä malttaa odotella pakettien saapumista..
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  13. #953

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa Vihtis, jäitä hattuun, ja koita säilyttää vähän malttia tässä laiteviidakossa, ennen kuin olet vararikossa.

    Untuvikko, valmiiden ei-niin-hyvien nesteiden sekoittelusta se mullakin lähti, nykyisin sotken litkut itse. Ekat nesteet oli genesiksen tupakka ja menthol, kumpainenkaan ei ollut kamalan hyvää sellaisenaan, niinpä kokeilin piristää tupakka-makua muutamalla menthol pisaralla ja avot, se toimi. Yleensäkin menthol, vanilja ja kahvi ovat hyviä peittämään ei niin loistavat maut.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #954
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Termosta vain.

    Höyryävää elämää takana 24h eGo-C:llä. Ensivaikutelmat erittäin positiiviset.
    Postissa matkalla Smokin Woo ja hirvee määrä kilkkeitä

    Nesteitä kymmentä eri sorttia ja makuaisti erittäin sekaisin.

    Lueskelin tosiaan tätä foorumia kesälomalla ja täältä sai todella paljon vinkkejä, joten pakkohan tätä oli koittaa.
    Tupakkia tullut kärtsäiltyä semmonen 15 vuotta. Tupakkilakkojen määrää en ole laskenut, mutta aina ne on kusahtanu. Jospa tällä pääsisi siis irti kokonaan

     
     
  15. #955
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vihtis Näytä viesti
    Nyt voin sitten höyrytä sisällä tietokoneen ääressä, töissä, kotona (erityisesti emännän vieressä herkän hetken jälkeen) ja frisbee golffatessa... vain mielikuvitus on rajana!
    Tämän aiheen kanssa kohtelias muiden huomioonottaminen mukaan (ei kaupassa, bussissa yms höyryttelyä) niin juuri näin! Ja tervetuloa voorumille

     
     
  16. #956
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Purkka Näytä viesti
    Termosta vain.

    Höyryävää elämää takana 24h eGo-C:llä. Ensivaikutelmat erittäin positiiviset.
    Postissa matkalla Smokin Woo ja hirvee määrä kilkkeitä

    Nesteitä kymmentä eri sorttia ja makuaisti erittäin sekaisin.

    Lueskelin tosiaan tätä foorumia kesälomalla ja täältä sai todella paljon vinkkejä, joten pakkohan tätä oli koittaa.
    Tupakkia tullut kärtsäiltyä semmonen 15 vuotta. Tupakkilakkojen määrää en ole laskenut, mutta aina ne on kusahtanu. Jospa tällä pääsisi siis irti kokonaan
    Ei tämä mitään tupakoinnin lopettamista ole, harrastus ennemminkin Tupakoinnin lopettamiseksi tämä olisi liian helppo konsti :

     
     
  17. #957
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja väiski Näytä viesti
    Ei tämä mitään tupakoinnin lopettamista ole, harrastus ennemminkin Tupakoinnin lopettamiseksi tämä olisi liian helppo konsti :
    Kunhan vain pääsisi tuosta normiryökäleestä irti.
    Eiköhän tästä ihan pysyvä harrastus tule

     
     
  18. #958

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Uusi jäsen ilmoittautuu täälläkin 4v röökaamisen jälkehen

    Settinä puffilta tonninen ego twisti parilla ce4+ clearolla ja pari päivää höyryä takana. Ei ole tehnyt ihmeemmin röökiä mieli, tai on mutta muutamalla sauhulla lähtee nekin halut. Yllätti täysin miten yrmäkät höyryt tästä vekottimesta lähtee, yskitti tosissaan alussa ennenkun pääsi homman juoneen kiinni Litkuja tulossa vajaa desi näin alkuun peleonilta 18-24mg. Pitää kyllä kohta tilata kevyempiä nesteitä, toinen akku ja muutamat clearot ettei käy hassusti. Van on mukavaa touhua, tulkaahan muutkin uudet immeiset pyörimään irkkiin quakenettin #e-savuke Kyllä tämä tästä

     
     
  19. #959
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja väiski Näytä viesti
    Ei tämä mitään tupakoinnin lopettamista ole, harrastus ennemminkin Tupakoinnin lopettamiseksi tämä olisi liian helppo konsti :
    Mulla on erilaiset lähtokohdat tässä vapottelussa, ensisijaisesti lopettaa tupakointi ja onhan tämä varmaan jonkinlainen harrastuskin, kun täällä foorumillakin roikkuu. :
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Purkka Näytä viesti
    Kunhan vain pääsisi tuosta normiryökäleestä irti.
    Eiköhän tästä ihan pysyvä harrastus tule
    Helppo tapa tämä on kyllä päästä noista normiryökäleistä eroon, että tervetuloa vaan joukkoon

     
     
  20. #960
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Termos,
    Sen verran historiaa että tupakin kanssa meni 20v "harrastellessa" ja sitä sitten lopettelin nuuskaamalla. Sitten hirtti tuo nuuskaaminen kiinni ja nyt kun on perhettäkin tullu ja toinen nyytti matkalla niin ei tuo nuuska oikein sovi omaan ajattelumaailmaan enään, melkeen 4v sitäkin nyt kuitenki...

    Jos suoraan sanotaan niin minulle on melkein ihan sama mistä nikotiinini saan, mutta purkat yms ei ole ollut se juttu. Lueskelin näitä foorumeita ja sain jonkinlaisen käsityksen tästä höyryttelystä ja pakkohan se oli heti kokeilla. Nyt on 2 vuorokautta takana pelkällä höyryllä ja saan tällä sen ihanan euforisen fiiliksen jonka vain nikotiini saa aikaan!! Vaimo tuntuu olevan tyytyväinen jos nuuskavuoret katoaa tästä torpasta ja kannustaa kyllä tähän höyryttelyyn (inhoaa tupakkaa JA nuuskaa).

    Nämä on hienot foorumit josta löytää kyllä infoa jos vain haluaa, mutta on yllättävän hankalaa aluksi ymmärtää mitä tässä pitää ostaa koska tapoja on monia kuten myös käyttäjiä


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •