Sivu 47 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 374344454647484950515797147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #921

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Vielä tulin tähän ketjuun ilmoittamaan teille rakkaat ystäväni, että tänään tuli e-nesteet, jotka perjantaina tilasin, joten pääsinkin näin nopeasti aloittamaan tämän "höyryttelyn", ja voin ilokseni kertoa teille, että tämähän on aivain toista luokkaa polttaa tällaisiä nesteitä eGo T -setillä, kun analogista tupakkaa, makuhan näissä on vallan mahtava verrattuna analogisiin savukkeisiin, tai sätkiin. Aivan riittävä kurkkutuntuma, sekä höyryn määrä, - miltei parempi, kun analogisessa tupakassa.

    Näyttää sille, että taitavat nuo 5 purupussia jäädä avaamatta, mitkä ovat vielä tuolla kaapissa. Onneksi ymmärsin ottaa nesteitä, joissa on kaikissa 18 mg nikotiinia näin aluksi.

    Kumpikin tilaamastani akusta, sekä atomisaattorista toimii moitteettomasti, - lisäksi minulla on kaksi atomisaattoria, joita en ole vielä koittanut, vaan saatan ottaa nekin kokeiluun. Parempi akkukin pitäisi sitten tilata tähän perussettiini, - vaan koitellaan nyt näin ensin. Eihän nämä akut kuitenkaan niin kauan lataudu. Seinäadapterin avulla latasin kummankin perussetissä tulleen akun eilen.

    Onneksi ostin makujen testipaketin 5 x 10 ml, koska tuo Little Space Drop 30 ml ei ole ihan mieleeni, vaikka vallan luulin toisin päin tämän asian olevan. Varmastikin täytyy vielä tilata sitten ajoissa näitä e-nesteitä lisää, vaan onhan tässä nyt joksikin aikaa niitä kokeilla kuitenkin.

    Lisäksi ostin VPG Power Smoke 100 ml nikotiinivahvuudella 18 mg, kuten nuo muut nesteetkin, - kaiketi sille keksin käyttöä myöhemmin. Tänään vähän tutustuinkin noihin täällä teidän konkareiden itse tekemiinne e-nesteisiin, ja - harmikseni huomasin, että olisi pitänyt tuo pohjaneste ostaa paljon vahvemmalla nikotiinipituisuudella. Vaan josko myöhemmin selviäisin lievemmälläkin nikotiinimäärällä, ja jossain vaiheessa osaisin sitten itsekin tehdä tästäkin mauttomasta nikotiinipitoisesta perusnesteestä jotain sopivaa sekoitusta.

    Vielä kerran sydänlämmin kiitos kaikille ihanille ihmiselle, joilla on jo homma hallussa, ja jotka olette kirjoitelleet tänne loistavia ohjeita meitä aloittelijoita ajatellen, että tällainen untovikkokin pääsi nyt alkuun tähän systeemiin mukaan.

    Jatkossa tulee varmasti jos mitä kysyttävää, vaan olen ilokseni huomannut, että ihmiset täällä auttavat toinen toisiaan todella mielellään, ja ilmapiiri vaikuttaa mukavalle kaikkinensa

    Lämpimin tervehdyksin: Marjatta

     
     
  2. #922
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Untuvikko Näytä viesti
    Kumpikin tilaamastani akusta, sekä atomisaattorista toimii moitteettomasti, - lisäksi minulla on kaksi atomisaattoria, joita en ole vielä koittanut, vaan saatan ottaa nekin kokeiluun. Parempi akkukin pitäisi sitten tilata tähän perussettiini, - vaan koitellaan nyt näin ensin. Eihän nämä akut kuitenkaan niin kauan lataudu. Seinäadapterin avulla latasin kummankin perussetissä tulleen akun eilen.
    Tervetuloa joukkoon mukaan. Mukava lukea virheetöntä ja sujuvaa tekstiä, sekä muutenkin oikeanlaista asennetta tätä höyryttelyä kohtaan tuntuu löytyvän.
    Uskon vakaasti, että tällä tulet pääsemään tupakasta eroon, mutta en voi taata että malttaisit luopua höyrystä kokonaan, vaikka nikotiiniriippuvuutesi selättäisitkin.

    En olisi uskonut että tulen ikinä suosittelemaan mitään Clearoja, mutta nyt löytyi toimiva kampe, eGo-SCT clearo.
    Helppo, hyvä, puhdas maku, paljon höyryä, ei vuoda ja on aina sopivan kostea höyryttelyyn: http://www.esauhut.com/egosct-tankki-25ml-p-875.html
    Tippi ruuvataan irti, nesteet sisään, tippi ruuvataan kiinni ja höyryä! Sopii saumattomasti eGon akkuun.

     
     
  3. #923
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Untuvikko Näytä viesti
    -harmikseni huomasin, että olisi pitänyt tuo pohjaneste ostaa paljon vahvemmalla nikotiinipituisuudella. Vaan josko myöhemmin selviäisin lievemmälläkin nikotiinimäärällä, ja jossain vaiheessa osaisin sitten itsekin tehdä tästäkin mauttomasta nikotiinipitoisesta perusnesteestä jotain sopivaa sekoitusta.
    Tulet kyllä aika pian huomaamaan että yllättäen pärjäätkin pienemmällä nikotiini määrällä. Itse aloitin perinteisesti 24 mg niksoilla ja siitä tuli kyllä aika pian alas 18mg:n. Nykyiset perus nesteet mulla on 10-12mg. Varastossa pyörii kyllä useitakin nesteitä vielä 18-24mg:nä..mutta niitä tulee höyrysteltyä vain satunnaisesti tai äkilliseen nikotiinin tuskaan ..silloin tällöin..aamusauhut....24mg nesteitä voi tosin myös hiukan laimennella nikotiinittomalla PG/Vg pohjalla ilman että maku kauheasti kärsii ja sekin vähän riippuu nesteestä. Viimeksi kun olen kokeillut 6-8mg nesteillä pärjätä niin kävi niin että tuntui että on jatkuvasti joku pilli tai tuuba suussa ..täytyy tässä taas myöhemmin kopasta miten niillä menis. Höyryttelyä on nyt takana 8kk..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #924

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Untuvikko Näytä viesti
    Kumpikin tilaamastani akusta, sekä atomisaattorista toimii moitteettomasti, - lisäksi minulla on kaksi atomisaattoria, joita en ole vielä koittanut, vaan saatan ottaa nekin kokeiluun. Parempi akkukin pitäisi sitten tilata tähän perussettiini, - vaan koitellaan nyt näin ensin. Eihän nämä akut kuitenkaan niin kauan lataudu. Seinäadapterin avulla latasin kummankin perussetissä tulleen akun eilen.



    Lämpimin tervehdyksin: Marjatta
    Siitähän tuo siten lähtee Sen verran sanoisin vaikken nyt täysin tiedäkkään laitearsenaaliasi, mut pari akkua kannattaa hommata ja varalaturi, ettei tarvi sitten niihin sätkäpuruihin koskea

     
     
  5. #925
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Untuvikko Näytä viesti
    Vielä tulin tähän ketjuun ilmoittamaan teille rakkaat ystäväni, että tänään tuli e-nesteet, jotka perjantaina tilasin, joten pääsinkin näin nopeasti aloittamaan tämän "höyryttelyn", ja voin ilokseni kertoa teille, että tämähän on aivain toista luokkaa polttaa tällaisiä nesteitä eGo T -setillä, kun analogista tupakkaa, makuhan näissä on vallan mahtava verrattuna analogisiin savukkeisiin, tai sätkiin. Aivan riittävä kurkkutuntuma, sekä höyryn määrä, - miltei parempi, kun analogisessa tupakassa.

    Näyttää sille, että taitavat nuo 5 purupussia jäädä avaamatta, mitkä ovat vielä tuolla kaapissa. Onneksi ymmärsin ottaa nesteitä, joissa on kaikissa 18 mg nikotiinia näin aluksi.
    Tein ihan samat havainnot myös. Nyt on reilu pari viikkoa höyryttelyä takana ja missään vaiheessa ei ole tehnyt mieli polttaa tupakkaa vaikka niitäkin vielä olisi. Pari yötä sitten näin jopa painajaisunen siitä miten jostain syystä oli pakko poltella analogisia ja maistuivat ihan hirveälle. Otin tosin itse aloitussatsiini 24mg nesteitä mutta nyt kun tilailin vähän lisää otin jo myös 18mg ja miedompiakin. Olen tosin noita 24mg laimennellut laittamalla mukaan nikotiinitonta kahvi- tai tupakkamakua.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  6. #926

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kai sitä maalaisjärjellä aattelee, että 10 mg on parempi kuin 24 mg. Ei tästä kuitenkaan ole mitään todisteita tutkimuksissa. E-tupakka verrattuna analogisiin on kuitenkin ihan eri maailmassa. Nikke on myrkky, joku raja siinä on, jotta se nähdään tilastollisesti. Alkoholilla se on ilmeisesti luokkaa 1 - 2 annosta/päivä.

     
     
  7. #927

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lämmin kiitos JALIPPO tervetulotoivotuksestasi minulle höyryttelijöiden maailmaan.

    Kiitos myös siitä, mitä sanoit tekstini suhteen, sekä asenteestani tätä höyryttelyä kohtaan ylipäätään. Ilman teidän asiantuntevia keskustelujanne täällä foorumilla en olisi mitenkään päässyt tähän maailmaan sisään, ja toisekseen, en olisi osannut ostaa minkäänlaista järkevää settiä itselleni, saatika ottaa sitä käyttöön. Ilman näille sivustoille "eksymistäni" en olisi nyt tässä tilanteessa missä olen, ja tälläkin hetkellä polttaisin analogisia savukkeita.

    Sille nyt näyttää, että pääsen tupakoinnista eroon, vaan miltei olen jo samaa mieltä kanssasi, että tämä höyryttely ei sitten niin herkästi minulta mitä ilmeisemmin tule loppumaan, vaan nikotiinimäärät kuitenkin kenties ajan kanssa alenemaan. Purupussi päivässä on paljon, mitä minulla on tupakkaa mennyt nyt viimeisten vuosien aikana, ja siksi aloitin näillä 18 mg:n nikotiinipitoisilla nesteillä tämän höyryttelyn ylipäätään.

    Sehän on jo hyvin tärkeää, että ylipäätään pääsee eroon tupakasta, koska tupakassa on niin paljon niitä vaarallisia aineita nikotiinin lisäksi.

    Kiitos myös vinkistäsi Clearojen suhteen. Täytyy laittaa tuo linkkisi ylös.

    Sitä olen miettinyt, että kun en saanut sitä settiä, missä olisi ollut se 1100 mah -akku, niin kuinka isoilla ohmi luvuilla nyt tällaisella 650 mah -akulla voin niitä clearoja, tai kartoja ylipäätään käyttää. Sähköstä kun ei minulla ole juurikaan tietoa. Tosin tarkoitus on tilata parempi akku, josta taisin jo aiemmin mainitakin, ja sitten se laturi on pyörinyt myös mielessäni, ja silloin ei kaiketi enää tällaisilla asioilla ole niin suurta merkitystä.

    Tosin myyjä jolta tuotteeni tilasin, laittoi minulle pari Clearoa mukaan, jotka ovat tällaisia, pidemmillä langoilla vain, ja en nyt ole satavarma, voiko näitä käyttää, - vaikka kierre käykin täysin, eikä vuotoja ole. Muutaman kerran vain olen uskaltanut sitä imaista.
    http://arizona.mycashflow.fi/product...-pitkat-langat

    Iltatervehdyksin: Marjatta

    - - - -

    Syvä kiitokseni myös sinulle HELLRAISER kannustuksestasi.
    Totta, ihan varmasti pian tulen huomaamaan sen, että pienemmälläkin nikotiinimäärällä pärjää, vaan alkuun on hyvä olla tarpeeksi vahva se nikotiini, ettei sorru analogiseen tupakkaan.

    Aivan, minulla on nyt kaksi seinään tulevaa adapteria, ja yksi usb-laturi, joten ehdottomasti tarvitsisin ainakin vielä toisen usb-laturin.

    Vahvalla nikotiinimäärällä oletkin aloittanut höyryttelyn, - sellaista minäkin ensin ajattelin 24 mg:n nikotiinivahvuutta nesteisiin, vaan jälleen, kun luin teidän kirjoittamia tekstejänne, huomasin, että vaikka olen polttanut aika lailla ketjuun päivittäin, niin se on monelle vastaavia määriä polttaneelle, kuin minä, jo ihan liikaa, joten jopa päänsärkyä siitä voisi jopa koitua, joten suosilla päätin sitten valita tämän 18 mg.

    Uskonkin, että aika pian pudotit oman nikotiinimääräsi tuosta 24 mg:sta sinne 18 mg:aan, ja siitä sitten pikkuhiljaa alaspäin, kuten kerroitkin, että nyt perusnesteesi ovat 10-12 mg:ia. Varmastikin se varasto on sen verran kerennyt karttumaan, että siellä sinulla pyörii vielä niitä 18-24 mg:n nesteitä, ja ne ovat sitten tarkoitettu hetkellisiin tilanteisiin, joissa kenties sitä nikotiinia tarvitsee enemmän. Yön jälkeen nikotiinin tarve onkin useimmiten suurempi.

    Totta, vahvoja nesteitä voi aina tarvittaessa laimennella, ja se on hyvä asia se. Tosin pitää tietää millä, ja miten niitä nesteitä lähtee laimentamaan, tai jopa makua tehostamaan.

    Hienoa, että olet jo niin alhaisilla nikotiinipitoisilla nesteillä pärjännyt aina välillä, kuin 6-8 mg.

    Se onkin tässä höyryttelyssä hyvä asia, että voi kokeilla, ja jos laimeampi seos alkaa käymään ns. hermoille, voi palata vaikka tilapäisesti vahvempaan, ja sitten taas kokeilla sitä alhaisempaa nikotiinimäärää. Pitkään oletkin jo höyrytellyt, kun 8 kk.

    Lämmin kiitos vielä sinulle Hellraiser viestistäsi minulle.
    - - - - -

    Kiitos vinkistäsi FLOUNDER, tuo laturiasia onkin minulla heti perussetin saatuani pyörinyt mielessäni, ja se pitääkin oitis tilata, ettei tosiaan tarvitse turvautua sitten sen tähden ainakaan analogisiin puruihini enää. Onneton kun en tiennyt vielä juurikaan mitään tästä höyryttelystä, niin tilasin kyllä toisen seinäadapterin, vaan usb:ia en ymmärtänyt tilata.
    Lämmin kiitos Sinullekin viestistäsi, ja nimenomaan muistutuksesta asian suhteen Flounder.
    - - - - -
    Tervehdys GRAVEHILL sinullekin, ja lämmin kiitos viestistäsi.
    Aivan, hienoa, että itsekin olet tehnyt sellaisen havainnon parin viikon höyryttelysi jälkeen, ettei sinun ole tehnyt missään vaiheessa mieli enää siirtyä analogiseen tupakkaan.
    Hyvinkin voi tulla jopa uniin tämä asia nimenomaan siirtymävaiheessa, kuten sinulle on käynyt. Kyllähän analoginen tupakka on suorastaan pahaa. Oletkin aloittanut rajulla aloitusnikotiinimäärällä, kun peräti se 24 mg:aa, vaan oletkin huomannut nyt tässä parin viikon aikana, että saattaisit pärjätä silla 18 mg:llakin, ja jopa niistä miedommillakin nesteillä. Totta, vahvempia nesteitä voi tosiaan laimennella nesteillä, joissa ei ole lainkaan nikotiinia.
    Lämmin kiitos Sinullekin viestistäsi minulle GRAVEHILL
    - - - - -
    Tervehdys GALAHAD.
    Näin se vain on Galahad, että nikotiini on myrkkyä siinä missä moni muukin asia, ja jos sitä myrkkyä on mennyt paljon ennen höyryttelyyn siirtymistä, sitä onkin sitten hyvä siitä lievästi alkaa annostusta tiputtamaan vaikkapa tosiaan sinne 10 mg:aan.
    Se on totta, - että e-savukkeen kanssa pyöritään kuitenkin aivan toisessa sarjassa. Liika tahtoo olla liikaa vähän joka suhteessa.
    Lämmin kiitos viestistäsi Galahad.


     
     
  8. #928
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Untuvikko Näytä viesti
    voiko näitä käyttää, - vaikka kierre käykin täysin, eikä vuotoja ole
    Kyllä noita voi eGo:n vakiokaulla ihan turvallisesti käyttää. Hienoa, että myyjä laittoi sellaiset mukaan, niin pääset samantien kokeilemaan, jospa vaikka noi clearot olisi "sinun juttusi".

     
     
  9. #929
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    6

    Re: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hola kollegat! Noin 28 vuotta tuli poltettu (aloitin 12 vuotiaana) noin aski päivässä, loppuu vuodet kyllä pikku sikareita ja piippua, kunnes kolme kuukautta sitten ostin puoliksi vahingossa Greensmoke laitteen.
    Ja vaikka laite on, mitä se on, jäi perus tupakkaa jo pari päivää nikotiini nesteen ostamisen jälkeen hyllyille pölyä keräämään. Niin että reilusti yli kaksi kuukautta polttaamatta ja tosi tyytyväinen, että täysin vahingossa menin kokeilemaan esavua!
    Greensmoke laitteet jne jäivät myös parin viikon käytön jälkeen seisomaan, kun tuli tilattu Ego-C ja siihen olen hetkellä tosi tyytyväinen. Erilaisia litkuja,atomizereita jne on varastossa noin pariksi vuodeksi, niin että myös se tilaamiseen homma meni jossakin välissä vähän överiksi

    Mutta, mutta, ei se mitään, tupakan himo on kadonnut ja se on hetkellä se tärkein asia. Aloitin 24 mg litkulla, nyt käytän sellaista noin 8-12 mg litkua ja se riittää ihan hyvin hetkellä. Sekoittaan itse erilaisia makuja, tilattu on myös paljon erillisiä mausteitä, VG,PG nestettä, puhtaasta nikotiini nestettä jne niin että jotain jo tiedän näistä asioista.

    Mutta nyt tuli yksi kysymys, jolle en ole vielä löytänyt vastausta ei täältä, en myöskään parista englannin kieliseltä foorumiltä, joita käyn myös tutkimassa välillä. Ja kysymys seuraava: onko olemassa jotain adaptereitä tai muita konsteja, miten voisin käyttä myös nämä pari Greensmoke 900 mah akkua loppuun? Tarkoitan siis sitä, että saako ne akut yhdistää jotenkin sen Ego-C kanssa? Jotain adaptereitä myydään eri paikoissa, mutta millainen olisi se sopiva, tai onko sellaista ollenkaan olemassa?

    Ja jos kirjoitin jotain jossakin väärin, niin toivottavasti annetaan anteeksi Olen nimittäin virolainen ja suomeksi kirjoittaminen on välillä vielä vähän vaikea.

    Ats.

     
     
  10. #930
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Atsco
    Mutta nyt tuli yksi kysymys, jolle en ole vielä löytänyt vastausta ei täältä, en myöskään parista englannin kieliseltä foorumiltä, joita käyn myös tutkimassa välillä. Ja kysymys seuraava: onko olemassa jotain adaptereitä tai muita konsteja, miten voisin käyttä myös nämä pari Greensmoke 900 mah akkua loppuun? Tarkoitan siis sitä, että saako ne akut yhdistää jotenkin sen Ego-C kanssa? Jotain adaptereitä myydään eri paikoissa, mutta millainen olisi se sopiva, tai onko sellaista ollenkaan olemassa?

    Ja jos kirjoitin jotain jossakin väärin, niin toivottavasti annetaan anteeksi Olen nimittäin virolainen ja suomeksi kirjoittaminen on välillä vielä vähän vaikea.
    Tere tulemast ja vabandage palun, ma ei kirjuta väga head eesti keelt, aga sa tahab tama: http://www.madvapes.com/pv-parts/ada...0-ml-11mg.html

    Heh, olen asunut joskus 4 kuukautta Tallinnassa ja tuli alkeet opeteltua siinä sivussa.

     
     
  11. #931
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Ole vait kurati pede v6i ma annan sulle peksa!

    Kyllä täältäkin löytyy ne tärkeimmät

     
     
  12. #932
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    6

    Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo
    Ole vait kurati pede v6i ma annan sulle peksa!

    Kyllä täältäkin löytyy ne tärkeimmät
    Jep, perus asiat selvät

     
     
  13. #933
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    6

    Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Tere tulemast ja vabandage palun, ma ei kirjuta väga head eesti keelt, aga sa tahab tama: http://www.madvapes.com/pv-parts/ada...0-ml-11mg.html

    Heh, olen asunut joskus 4 kuukautta Tallinnassa ja tuli alkeet opeteltua siinä sivussa.
    Kiitos ja kyllä sain sinun kirjoituksesta selvää ihan riittävästi

    Mutta en saa jostakin syystä sitä linkkiä auki, näyttää, että joku error sivuilla. Onko siis siellä juuri sellainen adapteri, jonka avulla pystyy käyttämään niitä Greensmoken akkuja Ego-C kanssa? Niin että sellaisia on olemassa?

    Ja jostakin syystä on minun ensimmäinen kirjoitus 2 kertaa edellisellä sivulla, voiko ja saako toisen niistä itse poistaa?

    Ats.

     
     
  14. #934

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lämmin kiitos JARNO, kun selvensit, ettei ole vaaraa käyttää ainakaan näitä clearoja näiden akkujen kanssa, joita minulla on. - Jonkun myyjän sivustolta luin, olisiko sitten ollut kyse nimenomaan tietyistä kartoista, että olisi syytä olla tietyntyypistä kartoa käyttämättä nimenomaan 650 mah akkujen kanssa, - vaan tässä olen vielä aika pallo hukassa näiden asioiden suhteen, joten en nyt tarkalleen muista, mistä oli kyse, - mutta josko asiat jossain kohtaa sitten vähitellen loksahtaisivat sitten ajatuksissani paikoilleen epäselvien asioiden suhteen. Alkuun on varmasti syytä edetä askel askeleelta, ja asia kerrallaan eteenpäin.
    Kaikkea hyvää Jarno sinulle myöhäisiltaasi. Lämpimin tervehdyksin: Marjatta

     
     
  15. #935

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti
    Kyllä noita voi eGo:n vakiokaulla ihan turvallisesti käyttää. Hienoa, että myyjä laittoi sellaiset mukaan, niin pääset samantien kokeilemaan, jospa vaikka noi clearot olisi "sinun juttusi".
    Piti ihan kokeilla Jarno sinun viestilläsi tätä lainausta, jos sallinet.

    Hyvänyöntoivotuksia kaikille foorumilaisille. Lämmöllä: Marjatta

     
     
  16. #936

    Vs: Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Atsco Näytä viesti
    Kiitos ja kyllä sain sinun kirjoituksesta selvää ihan riittävästi

    Mutta en saa jostakin syystä sitä linkkiä auki, näyttää, että joku error sivuilla. Onko siis siellä juuri sellainen adapteri, jonka avulla pystyy käyttämään niitä Greensmoken akkuja Ego-C kanssa? Niin että sellaisia on olemassa?

    Ja jostakin syystä on minun ensimmäinen kirjoitus 2 kertaa edellisellä sivulla, voiko ja saako toisen niistä itse poistaa?

    Ats.
    Mulla linkki toimii kyllä.Ja näyttää ohjaavan adapteriin

     
     
  17. #937
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Jos viesti tullut kahteen kertaan, niin saa ja pitääkin poistaa ylimääräinen.

    E9 to 510 adapteri kyseessä.
    Koitas mennä vaikka tonne: http://www.madvapes.com/pv-parts/adapters.html?p=3

     
     
  18. #938
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Untuvikko-Marjatalle vuoden halinalle -palkinto, ole hyvä .

    Ei muutakun tsemppiä, ymmärrän kyllä että tämä laiteviidakko voi olla musertava alkuun. Hieno juttu on kuitenkin, että olet löytänyt toimivan setin heti alkuun ja voit todeta että homma pelittää. Parin kuukauden päästä olet täälä GGCTSXZYprovaridarwin -vehkeinesi opastamassa uusia untuvikkoja tähän kieltämättä koukuttavaan harrastukseen, sano minun sanoneen.

    Keep Rocking

    Shane

     
     
  19. #939
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    6

    Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Jos viesti tullut kahteen kertaan, niin saa ja pitääkin poistaa ylimääräinen.

    E9 to 510 adapteri kyseessä.
    Koitas mennä vaikka tonne: http://www.madvapes.com/pv-parts/adapters.html?p=3
    Thanks, nyt pääsin heti oikealle sivulle.

    Ja kysymys siitä poistamisesta olikin, että mistä se tehdään? Käytän Tapatalkia, sieltä antaa kyllä mahdollisuuden muokata viestiä, mutta en löytänyt mistään paikka, mistä saa sen viestin täysin poistaa?

     
     
  20. #940
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Re: Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Atsco Näytä viesti
    Kiitos ja kyllä sain sinun kirjoituksesta selvää ihan riittävästi

    Mutta en saa jostakin syystä sitä linkkiä auki, näyttää, että joku error sivuilla. Onko siis siellä juuri sellainen adapteri, jonka avulla pystyy käyttämään niitä Greensmoken akkuja Ego-C kanssa? Niin että sellaisia on olemassa?

    Ja jostakin syystä on minun ensimmäinen kirjoitus 2 kertaa edellisellä sivulla, voiko ja saako toisen niistä itse poistaa?

    Ats.
    Kyllä se minulla aukesi, sivulla on E9 to 510 Adapter heitin sen googleen

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •