Sivu 22 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425263272122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #421
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Morjen kaikille True Puffin pyynnöstä lisätään tää..
    Mun lempiväri on musta ja punanen.. Ja joo oon höyrytelly jo jonnin tovin
    Lempi makuja on Jagerbomb ny ainakin :P
    Poltin ennen sen n.30 röökiä päivässä...

    Niin...
    Tervetuloa porukkaan! Musta ja punainen on just passelit värit...kannattaa varmaan tsekata noi modit jos meinaat enemmänkin kiinnostua hommasta. Lavatubessa taitaa nuo värit olla jo valmiina Täällä foorumilla pyöri yks toinen tyyppi tovi sitten mut se katosi foorumilta yllättäen...eli hyvä et lähdit hommaan mukaan niin korvattiin se puuttuva linkki porukasta
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #422
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Morjen kaikille True Puffin pyynnöstä lisätään tää..
    Mun lempiväri on musta ja punanen.. Ja joo oon höyrytelly jo jonnin tovin
    Lempi makuja on Jagerbomb ny ainakin :P
    Poltin ennen sen n.30 röökiä päivässä...

    Niin...
    Tervetuloa porukkaan!

    Muistahan sitten lukea foorumia ja käyttää hakua jos joku asia askarruttaa, ja haluat lisätietoa.
    Mielelläänhän täällä porukka auttaakin aloittelijaa, välillä on vaan vähän "henkilökunnasta" pula. Kuten esim. tällä viikolla, sattuneista syistä.

    Welcome back, oli ikävä!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  3. #423
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    13

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Uus höyryttelijä olen minäkin,tutustuin höyryttelyyn noin kuukausi sitte halppis 510 mallilla ja se mäni ihan reisille Nyt sain postissa joytechin ego T mallin niin sujuu jo paremmin. Olen poltellut 10 vuotta tupakkia ja mennyt noin 20-40kpl päivässä,, nyt höyryttelyn lomassa mennyt vain n.3 tupakkaa päivässä, kahvin ja ruuvan jälkeen kaipaa oikeen sätkän makua. Höyryttelyyn en ole mitään hirveen hyvää makua löytänyt vielä

     
     
  4. #424

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Ei nyt mitään iltapäivälehtien lööppimateriaalia, mut ehkä meikäkin vois hiukan itsestään kertoa kun täällä jo muutaman kerran apujakin pyytänyt

    Oon akka, muutaman vuoden saa (onneks) vielä nelikymppisiään odotella. Kolmisen viikkoa höyrytellyt eGo-T type B hässäkällä, saanut 4 atoa jo tähän mennessä palaneen makuisiksi ja sinnittelen vallan ilman tupakkaa kartojen voimin. Tupakointikokemusta 20 vuotta. En kyllä meinaa niiden atojen kanssa luovuttaa, vaan tilasin lankaakin Peleonilta ja meinaan saada ne taas pelikuntoon!

    Meitä oli nelisen tyyppiä tossa syksymmällä, kun törmättiin höyryttelijään yöjuoksulla ja kaikki innostui ajatuksesta. Jostain kumman syystä puolet innostuneista menee nykyisellään höyrytellen, mutta toinen puoli joukkiosta ei kuitenkaan lämmennyt höyryttelylle ja jatkavat tupakkilinjalla.

    Muutoin oon ihan tavallinen kummajainen, tykkään kissoista ja hyvästä punkrokista ja death metalista. Täällä foorumilla on kyllä hyvä meininki

     
     
  5. #425
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    14

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    54-v äijä, polttanut n.43 vuotta tupakkaa 50 päivittäin. Nyt viikko mennyt höyryillä, tosin 15 analogista poltettu tällä välin. Että näillä mennään.

     
     
  6. #426
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hyvää päivää ja alkanutta viikkoa kaikille! Olenkin jo ehtinyt kirjoitella foorumille jonkun verran mutta ajattelin että esittäydytään nyt vielä kohteliaisuus syistä. Olen 20 vuotias ja 5vuotta polttanut miehen alku Oulusta. Asun yhdessä avovaimoni kanssa. Kävin armeijassa tuhoamassa keuhojani oikein urakalla sillä siellä jos jossakin vasta sitä tupakkaa kuluukin ja todella paljon. Aliupseerin uran alkuni kuitenkin kariutui kun yskin kylkiluuni hajalle ja sain lähdön kotiin. Koulutuspohjaa löytyy lukion verran, mutta aloitan 9.1.2012 PSK aikuisopistolla datanomi pilvipalveluasiantuntija opinnot. Harrastelen musiikkia, soittelen kitaraa sekä bassoa ja myös huuliharppua, sarjakuvat ja elokuvat myös lähellä sydäntä. Muualla netissä olen myös takkutukka foorumilla. Niin että terve vaan kaikille.

     
     
  7. #427
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaiho Näytä viesti
    Hyvää päivää ja alkanutta viikkoa kaikille! Olenkin jo ehtinyt kirjoitella foorumille jonkun verran mutta ajattelin että esittäydytään nyt vielä kohteliaisuus syistä. Olen 20 vuotias ja 5vuotta polttanut miehen alku Oulusta. Asun yhdessä avovaimoni kanssa. Kävin armeijassa tuhoamassa keuhojani oikein urakalla sillä siellä jos jossakin vasta sitä tupakkaa kuluukin ja todella paljon. Aliupseerin uran alkuni kuitenkin kariutui kun yskin kylkiluuni hajalle ja sain lähdön kotiin. Koulutuspohjaa löytyy lukion verran, mutta aloitan 9.1.2012 PSK aikuisopistolla datanomi pilvipalveluasiantuntija opinnot. Harrastelen musiikkia, soittelen kitaraa sekä bassoa ja myös huuliharppua, sarjakuvat ja elokuvat myös lähellä sydäntä. Muualla netissä olen myös takkutukka foorumilla. Niin että terve vaan kaikille.
    Terveppä terve ja teretulmas! Alkaahan sitä Oululaisiakin tänne viimein pesiytymään.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  8. #428
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervetuloa vain joukkoon sumuiseen. Millä laitteistolla Kaiho olet aloitellut homman?
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  9. #429
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HolyDriver Näytä viesti
    Tervetuloa vain joukkoon sumuiseen. Millä laitteistolla Kaiho olet aloitellut homman?
    Tein huonoa laitteiden taustatutkimus työtä ja hankin itselleni ylihintaisen greensmoke(se suomalainen) uudelleen brändäämän joye510(?). No alkuunhan tämä menee, mutta haaveilen jo ego-t hankkimisesta. Ei näillä akuilla oikein mitään tee ja saa nestettäkin koko ajan laittaa lisää. Mutta tärkeintä on tupakointi loppui siinä entisessä muodossaan. Olisi vain pitänyt tajuta tämän mainion foorumin olemassa olo ennen kuin ostin mitään.

     
     
  10. #430
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Voisin sinulle Kaiho suositella tätä seuraavaksi: http://www.nikotiiniton.fi/product/2...00mah-passthru Erittäin halpa tapa saada moninkertaistettua akkukesto, höyryn määrä ja kurkkutuntuma. Tosin vähän kallistunut, kun itse ostin niin maksoi 26€. Taitaa olla ehkä tukevin vaihtoehto ilman modeja ja että ulkonäkö pysyy kadulle sopivana.

    Edit: No perskelet ovat poistaneet koko setin valikoimasta, mutta jokatapauksessa suositan eGO 900mAh Passthrough akkuja tuolta lafkasta ja Mega Dual Coil Cartomizereita. =)
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  11. #431
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HolyDriver Näytä viesti
    Voisin sinulle Kaiho suositella tätä seuraavaksi: http://www.nikotiiniton.fi/product/2...00mah-passthru Erittäin halpa tapa saada moninkertaistettua akkukesto, höyryn määrä ja kurkkutuntuma. Tosin vähän kallistunut, kun itse ostin niin maksoi 26€. Taitaa olla ehkä tukevin vaihtoehto ilman modeja ja että ulkonäkö pysyy kadulle sopivana.

    Edit: No perskelet ovat poistaneet koko setin valikoimasta, mutta jokatapauksessa suositan eGO 900mAh Passthrough akkuja tuolta lafkasta ja Mega Dual Coil Cartomizereita. =)
    Kiitoksia tästä. Pitääkin tutkia nuita ja varmaan päätyvät tilaukseen alkuvuodesta.

     
     
  12. #432
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaiho Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HolyDriver Näytä viesti
    Voisin sinulle Kaiho suositella tätä seuraavaksi: http://www.nikotiiniton.fi/product/2...00mah-passthru Erittäin halpa tapa saada moninkertaistettua akkukesto, höyryn määrä ja kurkkutuntuma. Tosin vähän kallistunut, kun itse ostin niin maksoi 26€. Taitaa olla ehkä tukevin vaihtoehto ilman modeja ja että ulkonäkö pysyy kadulle sopivana.

    Edit: No perskelet ovat poistaneet koko setin valikoimasta, mutta jokatapauksessa suositan eGO 900mAh Passthrough akkuja tuolta lafkasta ja Mega Dual Coil Cartomizereita. =)
    Kiitoksia tästä. Pitääkin tutkia nuita ja varmaan päätyvät tilaukseen alkuvuodesta.
    Joo suosittelen lämpimästi ja näemmä ei ole poistunut tuo starttipakettikaan valikoimasta, oli vaan joku päivitys ilmeisesti kun hetkellisesti näytti "tuotetta ei valikoimassa".
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  13. #433
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    30

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Hei,
    Olen Jukka, mutta forumeilla ja IRCissä mut löytää nimellä dzyan. Olen 30 vuotias koodiapina Turusta. Imailin syöpäkääryleitä noin 12 vuotta, joista viimeiset pari vuotta mennyt nikotinipurkan ja kännitupakoinnin parissa. Ensimmäisen kerran perehdyin sähkösavukkeisiin vuoden 2010 kesällä/syksyllä. Edelliskerralla harrastus ei kuitenkaan kestänyt kuin muutaman kuukauden.

    Nyt kuukauden aktiivisesti hyörytellenä kunnon laitteila, en varmasti palaa enää ikinä tupakiin tai nikkispurkaan. Terveys ei nyt varsinaisesti ollut kortilla, mutta rahaa nikotinituotteisiin paloi aivan liikaa. Nikotinipurkkaa mulla meni pahimmillaan varmaan 3/4 pakettia päivässä, mikä on aika paljon ja röökiä sitten kännissä pari askia per kaljareissu. Kunhan saa laitekustannukset jollekkin järkevälle tasolle tän alun jälkeen, niin veikkaan että pääsen aika paljon halvemmalla

    Mitäs muuta sitä kehtais kertoa itsestään. Harrasta sci-fi kirjallisuutta, lautapelejä, konsoli ja pc -pelejä, oluen juontia sekä ohjelmointia. Olen insinööri ja väsäilen työkseni Lääkintälaitteiden koodia. Huudan Linuxin ja OS X:n nimeen.

     
     
  14. #434
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    8

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve!

    Olen 20v mies Kouvolasta. Poltin kolme vuotta vajaa askin päivässä, noin kuukausi sitten surffailin päättömästi netissä ja päädyin tälle sivulle, vähän aikaa selailin ja innostuin heti.
    Maanantaina kolahti eGo-t postilaatikkoon, ja en oo yhtään analoogista vetäny sen jälkeen.

    Ja hyvää joulua kaikille!!

     
     
  15. #435
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    28

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Moro,

    Pistetäänpä nyt tännekin viesti näin joulun kunniaksi

    Elikkäs oon 29 vee, polttanu ehkä jonku reilu 10v säännöllisesti , välillä lyhyempää ja pidempää lakkoo, mut aina se on enemmän tai vähemmän alkanu uudestaan.

    Täs odotellaan nesteitä postista, ku eivät jouluks ehtineet. Tällä viikolla koittanu vähennellä analogisia ja höyrytelly kaverilta lainattuja nesteitä välillä. Sisäinen nörtti rupee samantien heräileen, mut koitan ny pitää tän ilman modeja ainaki hetken aikaa Mut eiköhän sitä saada uus terveellisempi vuosi käyntiin höyryttelyn merkeissä. Enemmän ja vähemmän koittanu selailla foorumeita ja kysellä kavereilta neuvoo, ku aika termiviidakkohan tää alotus on aina.

    Tota itte saittia vois vähä kehittää, ainaki eka lukemiskerralla jäi tos keväällä siihen alottaminen ku siellä on jotenkin selitetty koko systeemi tosi vaikeesti...

     
     
  16. #436
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    124

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve!

    Mie oon kohta viidenkympin kantturois oleva, tällä hetkellä äänialan sekatyömies Kuusankoskelta. 30 vuotta tuli röpöteltyä. Jotain on jo tullu tänne foorumille kirjoiteltuakin, mutta aattelin silti esittäytyä vielä täällä.

    Tossa joulukuun alussa vaimo kerto, että myö lopetetaan sitte vuoden vaihteessa röökaaminen. Mie siihen pikku hönössä, että lopetetaan vaan, ei tunnu missään. Olin jo itekin vähän suunnitellu vähentäväni pikku hiljaa, mutta niin olin tehny aikaisemminkin ja aina se homma taas luisu takas siihen 25 sätkän päivävauhtiin.

    Sitte kun mie aloin tosissaan ajattelee tota lopettamista, niin iski paniikki. Mitäs hittoo mie sitten teen, kun mie tarviin sellasia ajatus- ja tuumailutaukoja pitkin päivää, jotta hommat toimii ja röökillä käyminen on ollu työmaalla just se juttu. Mulla ainakin on se röökillä käyminen vain tehostanu duunihommia, mutta alasta riippuvainenhan se tietty on. Eipä se oo kyllä työantajaakaan haitannu. Sitte mie satuin ohimennen aamuteeveestä sattumalta näkee jutun sähkötupakasta ja illalla sitte tutkimaan asiaa netistä. Aluks sitte kävin noilla Green Smoken sivuilla ja lueskelin sieltä juttuja ja lupaavalta vaikutti. Onneks en kuitenkaan menny tekeen tilauksia suunapäänä, vaan aloin tutkia asiaa syvällisemmin ja sitte löysin nää sivut ja sieltähän se sitte aukeskin taivas...Tietoa oli ja foorumilla ihmisiä, jotka sitä auliisti jakavat.

    Näitä neuvoja ja arvosteluja pitäen ohjenuoranani tein sitte päätöksen, että mitäs mie nyt sinne uuteen vuoteen odotan, vaan pistetään tilaukset heti sisään. Pyrin tilaamaan kamat suomalaisista kaupoista, sillä suosin suomalaista yrittäjyyttä. Paljon oli vaan ei oota, mutta kuitenkin sain setin kasaan. Aluksi otin myös suomiputiikeista 0 mg nesteitä, koska ne tulee nopeasti ja pääsee heti alkuun. Nicoretteä sitte niitten lisäks. Tilaus päivänä ostin juhlan kunniaks ison askin sinistä smarttia ja ne oli vielä valmistupakoita. Aattelin, että nää polttelen loppuun ja sitte siirryn höyryttelyyn. Sitte vielä Libertyltä reilu satsi 18-12 mg litkuja eri mauilla tilaukseen. Tulevat sitte joskus kun tulevat.

    13.12.2011 klo 18.18 sitte vedin viimeisen smartin ja hautasin loput sätkäkamat kirjahyllyyn. 2 kpl eGo 900 passthru akut olivat nyt latautuneet päivän ja aamulla oli tiputeltu omenan(0mg) makuista juissia ja cappucchinoa(0mg) omiinsa LRdualcoileihin semmoset 5 ml vetäytymään. Sitte höyryille. Omena oli sellanen miedon makuinen, mutta runsaasti höyryävä kokemus. Mutta ei TH:ta. Cappu maistu jotenkin lähempänä röökiltä ja savusi sekin hienosti, mutta ei tietty siinäkään TH:ta. Mutta sai käydä höyryillä normaaliin tapaan ja aamulla klo 9 ja päivällä klo 15 vedin yhen 2 mg nicoreten(jotka muuten oli sikamaisen kalliita). Näillä mentiin 8 päivää. Eikä tehny heikkoakaan. Kyllä mulle oli koukuttavinta se tapatupakointi eikä niinkään toi nikotiini.

    Sitte 21.12 alko tippuu Libertyltä niitä nesteitä. Olin tilannu niitä niin, että saan tehtyä aina mausta sellasen 50/50 sekotuksen. Ekan tei tosta PinkSpotin HONEY CURENT TOBACCOsta, ja sitä on piipussa tänäänkin. Jumankekka, täähän ihan kuin röökiä vetäisi. Vai vaikuttiko toi muutaman päivän nollanesteillä pelailu jo hämäävästi? Siihen jäi nicorettet heti ja paskaa ne oli ollukin, koska niistä tuli mulle hikka ja kävi mahaan, kun en niitä osannu oikein jyystää. Sensitte kyllä huomasin, että 12 mg litkut on mulle liian vahvoja THn suhteen ja seuraavaks hommaan sellasia, että saan miksattua sellasia 6 mg satseja. Nyt vetelen jatkossa nää koemakustelut loppuun ja sitte pitäydyn tossa Honeycurrenttobacossa ja mustikassa. Kait? Täytyy vaan saada selkeytettyä tätä hommaa. Nyt on pieniä purnukoita niin pirusti.

    Tietty, kun oon tyyppi, joka aina hoyrähtää hommaan kuin hommaan, niin itelle on tulossa jo LavaTube kotikäyttöön. eGon pötkylöillä sitte mennään maailmalla ja duunissa. Rahaa tässä palaa mukavasti alkuvaiheessa, mutta helvetti soikoon: Mie oon out of rööki. Se on jotain se! Motivaatio oli kova heti e-savukkeen löydyttyä ja usko onnistumiseen valtava. Ekaa kertaa elämässä. Eikä oo ees ahistanu.

    Ja alkohooli maistuu niinku ennenkin, eikä oo tullu senkään kanssa mitään probleemia, sillä pössyttely on ihan hauskaa hommaa humalassa. Analoginen on vaan jääny unholaan. Niin ja se, että kun krabieksessa veti niitä aamusauhuja, tuli huono olo. Nyt kun käy kankkushöyryllä aamulla, niin olo ei siitä ainakaan huonone. Ei se kyllä taida parantuakaan, mutta ero entiseen on valtava.

    Vaimolle oon myös tilannu kamat ja hän liittyy höyryttelijöiden sankkaan joukkoon uutena vuotena. Paljonkohan meitä kaikkiaan jo on? Siis röökin lopettaneita sähköpötkylällä. Sais joku tehdä siitä tutkimuksen. Joku sellanen, joka opiskelee jotain terveydenhuollonalaa ja siihen vois liittää tällasen tutkimuksen, josta sais lisäksi opintopisteitä.



    Täten toivotan kaikille lupsakkaa loppu vuotta ja höyryisää uutta!

    eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

     
     
  17. #437
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    ^ Näitä on aina ilo lukea; Tervetuloa joukkoon tummaan.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  18. #438
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Teretulemast vaan miunki puolesta.. joukko täällä on enemmän värikäs ku tumma Ja saa jatkaa kirjoittelua, kertoa kokemuksia ja kysellä melkeen mitä tykkää Tervetuloa 8)

     
     
  19. #439
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    44

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve vaan kaikille!

    25-vuotias miehenalku Turusta ja päälle 11 vuotta on tullut keuhkoja tervattua pääasiallisesti L&M tummanvihreällä.
    Ekan höyrystimen sain 6 päivää sitten ja se oli eGO-T starttipaketti. Alkuperäinen tarkoitus on ollut että vähennän analogisten vetoa, en suinkaan suoraan jättämässä kokonaan, ainakaan aluksi.

    Joulupostin kunniaksi LF:ltä tilaamani litkut eivät ole vieläkään tullut hyppysiini ja kaverilta saama LF:n XO Choc Vanilla Fudgea on mennyt kaikki 4ml mitä hänellä oli lahjoittaa. Joten jouluna on pitänyt vetää analogisia urakalla.

    Opinnäytetyötä vajaa tietotekniikan insinööri (AMK) ja olen IT hommissa eräässä firmassa joka rakentaa isoja risteilyaluksia

    Ircistä löydyn myös samalla nimimerkillä kuin täältä eli Azukki.
    Yks chilipää höyryllä.

     
     
  20. #440

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys! Melkein 30 vuotta päivittäin polttanut ja nyt 2,5 päivää(!) pelkkää sähkötupakkaa. Tarkoitus ei edes ollut siirtyä sähköröökiin, tai edes yrittää lopettaa tupakointia, mutta maistiaiset kaverin sähkötupakasta pisti "suunnitelmat" uusiksi. Koko tupakointiurani aikana en ole kokenut yhtä nautinnollisia pössyttelyhetkiä kuin upouuden eGo-t:ni kanssa. Suosittelen!

    Edit. Hyvää joulua!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •