Sivu 171 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71121161167168169170171172173174175 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,401 - 3,420 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #3401
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ei se PS ihan huono ole, vastaavalla ite aloitin
    Tuon mukaan niksaa olis saatavilla tuolta???
    http://e-nesteet.com/nikotiininestei...ssa/rovaniemi/
    Lienee jokin virhe. Maakuntakatu 10 ei sijaitse huoltoasemaa ja Näätämö sijaitsee Norjan ja Suomen rajalla. Kiitos linkistä, saa tuolta seurattua jos jossain välissä ilmestyisi paikka.

     
     
  2. #3402
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiivi Näytä viesti
    Lienee jokin virhe. Maakuntakatu 10 ei sijaitse huoltoasemaa ja Näätämö sijaitsee Norjan ja Suomen rajalla. Kiitos linkistä, saa tuolta seurattua jos jossain välissä ilmestyisi paikka.
    No eipä ole luottamista tuohon linkkiin
    Kukahan tonne tyrkkää väärää tietoa???

     
     
  3. #3403
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    4
    Päivää vaan kaikille. Täällä tuore esavuttelija. Kokeilin joskus 2008 jotain ihan hirveää e-tupakkia (olisko ollut Sedansa?), mutta hylkäsin sen. Nyt sitten pari viikkoa sitten Tallinnasta tarttui matkaan Eleaf iStick Pico 25. Vaikuttaisi aika mainiolta vehkeeltä. Ostin myös samalla muutaman nikotiinillisen nestepullon. Hyvin menee eikä ole sen koommin tavallista röökiä mennyt.

    Joitakin kysymyksiä olisi, mutta taidan etsiytyä oikealle alueelle niitä tekemään.

     
     
  4. #3404
    Höyryttelijä Roland2's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    44
    Kirjoitin just 30 minuuttia historiaani höyryttelijänä kuvineen ja lauta löi meikää suoraan päähän ja kaikki katosi. Kirjoitan ehkä kaiken uudestaan....jos jaksan.
    Viimeksi muokannut Roland2; 30.07.17 kello 23:21.
    "The man in black fled across the desert and the gunslinger followed."

     
     
  5. #3405
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roland2 Näytä viesti
    Kirjoitin just 30 minuuttia historiaani höyryttelijänä kuvineen ja lauta löi meikää suoraan päähän ja kaikki katosi. Kirjoitan ehkä kaiken uudestaan....jos jaksan.
    Mikä ihmeen "lauta"?

     
     
  6. #3406
    Höyryttelijä e-juice leskinen's Avatar

    Liittynyt
    10/2017
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    25
    Hei kaikille! Olen 37-vuotias mies, tupakointia takana 20 vuotta. Olen muutaman kerran aikaisemmin yritänyt lopettaa nikotiinipurukumin avulla, molemmat jäivät muutaman viikon yrityksiksi. Lapsen syntymän jälkeen motivaatio lopettamiseen nousi uusiin sfääreihin, en halunnut haista tupakalle hänen seurassaan enkä näyttää huonoa esimerkkiä.

    Annoin lopettamisen jälkeen itselleni luvan sortua kännitupakointiin viihteellä ollessani, mutta muutamaa alkuaikojen röökiä lukuunottamatta olen pysynyt täysin erossa analogisista, eikä niitä tee enää edes mielikään, edes humalassa. Nyt takana on noin 7 kuukautta savuttomuutta. Viime maaliskuussa marssin lähimpään sähkötupakkakauppaan; mukaan tarttui Eleaf iStick TC40W ja kasa nesteitä. Aloitin 6 milligrammalla nikotiinia, ja tätä kirjoittaessani olen tiputtanut sen 3,6 milligrammaan.

    Ihmeen pitkään selvisin yhdellä laitteella, vasta viime viikolla ostin kakkoslaitteeksi eGo One V2:sen, ja huomasin pitäväni siitä paljon. Seuraavana hankintalistalla onkin laadukkaampi putkimodi. Ja joku e-piippu on myös pakko saada, koska onhan se nyt tyylikäs. Näyttää siltä, että lompakkoni ei tule pitämään tästä uudesta harrastuksestani

     
     
  7. #3407
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:59.

     
     
  8. #3408
    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-juice leskinen Näytä viesti
    Näyttää siltä, että lompakkoni ei tule pitämään tästä uudesta harrastuksestani
    Vaikkei lompakko ehkä tykkää alkuun uudesta harrastuksesta, niin pääasia on se, että pääsit tupakasta eroon.

    PS. Hauska nikki sulla.
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #3409
    Höyryttelijä e-juice leskinen's Avatar

    Liittynyt
    10/2017
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tervetuloa joukkoon mustaan.

    Ei kannata ressata kunhan ei mene tähän harrastukseen enemmän kuin tupakointiin, ja se vaatii sentään vähän yritystä.
    Siitä ei ole huolta. Tupakointiin kului n. 100 euroa kuukaudessa, nesteisiin menee nyt puolet siitä joten jää ylimääräistä vielä laitehankintoihinkin. Menisi vieläkin vähemmän, mutta tuo lakimuutos tuli juuri kun höyryttelyn löysin, enkä älynnyt tilata litrakaupalla niksaa varastoon.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Vaikkei lompakko ehkä tykkää alkuun uudesta harrastuksesta, niin pääasia on se, että pääsit tupakasta eroon.
    Tämä aivan totta. Ainahan harrastuksiin rahaa saa kulumaan, varsinkin jos on hieman hifistelyyn taipuvainen kuten allekirjoittanut. Terveys on kuitenkin pääasia, ja olen ylpeä siitä että onnistuin lopettamaan vuosien tupakoinnin höyryttelyn avulla niinkin kivuttomasti

     
     
  10. #3410
    Höyrähtänyt Joe Coyote's Avatar

    Liittynyt
    09/2017
    Sijainti
    Psk kaupunni
    Viestit
    14
    Kaipa se pitää jokunen sana tännekin huikata vaikka jo muilla osastoilla huuteleekin.

    Eli suht lyhyesti; analogisen röökin kanssa on historiaa varmaan lähemmäs 20v ajalta, joskin välissä on ollut pitempiä jaksoja kuivilla
    (1-2kpl vuodessa ei vielä lasketa, ehehe) Noh, tämä digiaika tuli oikeastaan tutuksi ehkä vuosi sitten, tyttökaveri (sittemmin avokki) on
    harrastanut tätä lajia jo useamman vuoden ja siitä tuli kipina kokeilla itsekin.
    Viihteellä ollessa (tai muuten vaan todella huonona päivänä) sitä sortuu toisinaan oikeaan tupakkiin, mutta rutkasti on vähentynyt siitä huolimatta.
    +höyryttely on aivan mukavaa puuhaa myös kotisohvalla tai auton ratissa.
    Ja oma jälkikasvu alkaa olla siinä iässä että epämääräinen käry herättää epäilyksiä!
    Eikä vähiten siksi että on vähintäänkin tarpeeksi puhuttu tupakin polton vaarallisuudesta. Höyryn puhaltelu lähinnä naurattaa tenavia

    Nyt ollaan sitten harrastusvaiheessa jossa alkaa paremmat laitteet kiinnostaa, lievää gas:ia (termi lainattu muusikoiden.netistä) on havaittavissa..

     
     
  11. #3411
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    Moro!

    Alotin höyryttelyn tossa eilen, ostin FinnVapesta Eleaf iJust NexGenin, ja pakko sanoo että hyvin on kyllä toiminu.
    Mut tänään kävin ostamassa uusia atopäitä tohon ja myivät mulle HW3 päitä ja mietin nyt et voiko noita käyttää NexGenissä, ja minkälainen ero on HW1 päihin?

     
     
  12. #3412
    Ainakin pikatutkiskelulla hw1 näyttäs olevan yhellä vastuksella ja hw3 kolmella vastuksella. Eli hw3 tarviis enempi tehoa. Ainakin suositus näyttäis olevan et nexgenil käytetään hw1 tai hw2.
    Kait ne periaattees toimis mut ei mahda saada tarpeeks puhtia. Ite kävisin vaihtaa ne.

    Kopsattu ecigwizardin sivulta:
    Choice of coil

    You can choose from the following specification of replacement coil:


    • HW1- 0.2ohms - Single Cylinder for use at 40-80w
    • HW2 - 0.3ohms - Dual Cylinder for use at 30-70w
    • HW3 - 0.2ohms - Triple Cylinder for use at 50-130w
    • HW4 - 0.3ohms - Quad Cylinder for use at 40-110w



    Compatibility



    HW1/HW2/HW3/HW4 coils work with the following tanks
    • Pico 25 kit
    • IKon kit
    • Ello tank



    HW1/HW2 coils work with the following tank
    • iJust Nexgen Kit

     
     
  13. #3413
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akuztse Näytä viesti
    Moro!

    Alotin höyryttelyn tossa eilen, ostin FinnVapesta Eleaf iJust NexGenin, ja pakko sanoo että hyvin on kyllä toiminu.
    Mut tänään kävin ostamassa uusia atopäitä tohon ja myivät mulle HW3 päitä ja mietin nyt et voiko noita käyttää NexGenissä, ja minkälainen ero on HW1 päihin?
    Niissä on 3 vastusta atopään sisällä (toimii parhaiten 70-90w) ja kun se modi ei anna yli 50w ulos niin ei ne oikeen toimi varmaan siinä... hw1 tai hw2 atot toimii varmaan paremmin tai smok baby beastin m2 vastukset (pitäisivät myös sihen sopia koska ello tankkiin sopii jossa hw1 vastukset)

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #3414
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sp44 Näytä viesti
    Niissä on 3 vastusta atopään sisällä (toimii parhaiten 70-90w) ja kun se modi ei anna yli 50w ulos niin ei ne oikeen toimi varmaan siinä... hw1 tai hw2 atot toimii varmaan paremmin tai smok baby beastin m2 vastukset (pitäisivät myös sihen sopia koska ello tankkiin sopii jossa hw1 vastukset)

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

    Hmm... Miksköhän sitten kun sanoin että mul on iJust NexGen ja siihen tarvis atopäitä niin heitti mulle HW3? En siinä tajunnut kysyä asiasta.

     
     
  15. #3415
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akuztse Näytä viesti
    Hmm... Miksköhän sitten kun sanoin että mul on iJust NexGen ja siihen tarvis atopäitä niin heitti mulle HW3? En siinä tajunnut kysyä asiasta.
    Jos sulla ei ole pitkä matka ko. kauppaan, niin suosittelisin menemään sinne selvittelemään asiaa. Selkeästi sulle on myyty "vääriä" atopäitä, tai ainakin sun laitteeseen "ei niin sopivia".
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #3416
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akuztse Näytä viesti
    Hmm... Miksköhän sitten kun sanoin että mul on iJust NexGen ja siihen tarvis atopäitä niin heitti mulle HW3? En siinä tajunnut kysyä asiasta.
    Ei varmaan myyjä ollut ihan tutustunut laitteeseen tarpeeksi, ja kun kaikkea uutta tulee paljon niin ei oikeen kerkeäkkään oppia samaa vauhtia. Mutta itse kävisin liikkeessä kysymässä jos ne vaihdettaisiin hw 1/2 atoihin koska niiden atojen kanssa uskoisin höyryn olevan kylmää ja vähän mitään sanomatonta...

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  17. #3417
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sp44 Näytä viesti
    Ei varmaan myyjä ollut ihan tutustunut laitteeseen tarpeeksi, ja kun kaikkea uutta tulee paljon niin ei oikeen kerkeäkkään oppia samaa vauhtia. Mutta itse kävisin liikkeessä kysymässä jos ne vaihdettaisiin hw 1/2 atoihin koska niiden atojen kanssa uskoisin höyryn olevan kylmää ja vähän mitään sanomatonta...

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
    Okei, pitääpä käyä selvittelemässä sitten kun taas on asiaa tuonne suuntaan.

     
     
  18. #3418
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    2
    Moi! Mulla on taustalla sellainen tarina, että en oo polttanut röökiä koskaan, mutta nuuskaa on kulunut toistakymmentä vuotta. Sen olen onnistunut arkikäytöstä poistamaan, mutta kaljoitellessa tekisi niin maan perusteellisesti mieli. Olenkin siis tyytynyt imeskelemään kaverien vehkeitä juopotellessa ja siihen kyllästyttyäni ostin vapen. Ainakin vielä menee ihan hyvin, ei kiinnosta höyryttelykään kuin alkoholin yhteydessä. Toivottavasti onnistunkin säilyttämään viihdekäyttäjän statuksen!

     
     
  19. #3419
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2017
    Viestit
    1
    Moi vaan kaikki. Kiitos heti alkuun kaikesta infosta jota täältä foorumilta olen jo saanut kaiveltua.
    Muutama kuukausi nyt mennyt edellisestä -eiku viimeisestä - röökistä. Vähän on vieläkin pelko persiissä ja epävarma olo, et olikohan tuo nyt viimeinen. Ei ole helppo rasti tää lopettaminen, mut tuntuu et pikkuhiljaa tuo korvien välynen alkaa bonjata, et tupakkaa ei ole tulossa. Tähän asti olen höyrytellyt vahvimpia valmislitkuja mitä kaupasta saa. Alkaa tuo tupakan maku kuitenkin tympiä ja tuntuu, et siitä vois alkaa irtaantumaan. Niinpä tässä onkin syntynyt ajatus keitellä omat sopat ja alkaa höyrytteleen jotain vähemmän tupakan makuista, ja siinä sivussa alkaa pudottaan nikotiinin määrää hitaasti mutta varmasti.

     
     
  20. #3420
    Se on. Jos tupakan maku tympii,niin se on positiivista,sillä se tarkoittaa vähemmän höyryttelyä. Sen sijaan jos jatkossa vetelee maukkaita höyryjä pienemmillä nikotiini pitoisuuksilla kulutuksen lisääntyessä,niin ei sitä kannata ansioksi laskea.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •