Sivu 163 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 63113153159160161162163164165166167173 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,241 - 3,260 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #3241
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    14
    Terve. Hommasin ensimmäisen sähkötupakkavekottimen muutama päivä sitten (Paulsaar, pikaisen penkomisen jälkeen taisi olla yleinen aloittelijan virhe). Vekotin ei täysiä vakuuta ja nesteitä ruikkii suuhun, mutta näen sentään potentiaalia sähkötupakeissa yleensä kuitenkin. Tulen ärsyttämään teitä aloittelijan kysymyksillä.

     
     
  2. #3242
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tervetuloa Temppa! Tosiaan virheen teit heti aloituksessa No, asiat täällä selviää ja kunnon laite sulle löydetään jne. Aloittelijan kysymyksiä otetaan ihan mielellään täällä vastaan, joten ei mitään hätää

     
     
  3. #3243
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tilaa Temppa Aspire Nautilus 5ml tankki ja jos haluat pienempääkin kokeilla niin tilaa samalla saman valmistajan mini versio (2ml). Siihen atopäitä 1,8 ohmisia heti 20 kpl (niitä menee korkeintaan yksi viikossa) ja virtalähteeksi vaikkapa eleaf 40w TC modeja pari kappaletta. Niillä pääsee hyvin alkuun. Varmasti tulee muitakin mielipiteitä täältä, mutta nuo mainitsemani Nautiluksen tankit ovat kyllä hyviä.

     
     
  4. #3244
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tilaa Temppa Aspire Nautilus 5ml tankki ja jos haluat pienempääkin kokeilla niin tilaa samalla saman valmistajan mini versio (2ml). Siihen atopäitä 1,8 ohmisia heti 20 kpl (niitä menee korkeintaan yksi viikossa) ja virtalähteeksi vaikkapa eleaf 40w TC modeja pari kappaletta. Niillä pääsee hyvin alkuun. Varmasti tulee muitakin mielipiteitä täältä, mutta nuo mainitsemani Nautiluksen tankit ovat kyllä hyviä.
    Kiitos kiitos, suosittelitkin samaa tuolla itse kyselyketjussa. Tuntuu että näissä vekottimissa on niin perhanasti liikkuvia ja vaihdettavia osia, ja vielä jokaiselle osalle tuhannen eri valmistajaa, että vähän hukassa ollaan. Laitan muistiin kyllä tuon, mutta yhtäkkiä on sellainen olo että mahdollisimman simppeli vekotin pitäisi olla. Kattelen tässä muutaman päivän, ehdotuksia tullut jo useampi sinulta ja muilta, ja lisääkin vastaanotan mieluusti.

    Eiköhän täältä tosiaan hissukseen jotain käsitystä ala löytymään! Kovin avuliasta väkeä näkyy olevan täällä, hieno homma.

     
     
  5. #3245
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tuo nautilus on tosi simppeli. Valmiit atot siinä joita vaihdetaan sitten kun vanha alkaa maistua palaneelta. Ruuvataan vanha irti ja ruuvataan uus paikalle. Sen helpommalla ei pääse. Modiin (akkuun) kun laitetaan 12 wattia tehoiksi niin se on siinä. Helppoa.

     
     
  6. #3246
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    80
    Iltaa. Parisen vuotta jo höyryttelyä takana ja hyvin on mennyt. Siirtyminen höyryihin tapahtui minulla vähän vahingossa, kun sain kaveriltani laitteen ja pari tankkia lainaksi. Sillä tiellä ollaankin sitten edelleen. Alunperin tarkoitus oli lopettaa tupakointi apteekkituotteilla, mutta tupakointi tuppasi aina palaamaan kuvioihin. Esikoisen syntymä ei sitten enää antanut armoa tuolle ”jojoilulle”. En halunnut altistaa häntä tupakansavulle ja tässä sitä nyt ollaan.Höyryillä mennään. Tätä forumia on tullut kahlattua melko paljon ja kivastihan täältä löytyy tietoa.

     
     
  7. #3247
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tuo nautilus on tosi simppeli. Valmiit atot siinä joita vaihdetaan sitten kun vanha alkaa maistua palaneelta. Ruuvataan vanha irti ja ruuvataan uus paikalle. Sen helpommalla ei pääse. Modiin (akkuun) kun laitetaan 12 wattia tehoiksi niin se on siinä. Helppoa.
    Voisin lisätä omien kokemuksieni pohjalta, et vastus vaihtoon
    -jos alkaa esiintymään vuotoa ilmarööristä
    -jos nesteen orkkismaku häviää
    -jos imuvastus kasvaa liian suureksi=karstaa vastuksessa

     
     
  8. #3248
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Voisin lisätä omien kokemuksieni pohjalta, et vastus vaihtoon
    -jos alkaa esiintymään vuotoa ilmarööristä
    -jos nesteen orkkismaku häviää
    -jos imuvastus kasvaa liian suureksi=karstaa vastuksessa
    Juu, voi myös alkaa kurlaamaan ja vinkumaan. Hyvä että arskaxx täydensi tätä sanomaani. Kiitos!

     
     
  9. #3249
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Juu, voi myös alkaa kurlaamaan ja vinkumaan.
    Ne unohtu

     
     
  10. #3250
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Moro, vast ikään palstalle kirjauduin ja muutenkin uusi näissä höyry hommissa.
    Tupakkia vedellyt 32 vuotta ja pariviikkoa sitten ostin ensimmäisen sähkövempaimen kun oltiin lomareissulla. Se oli sellainen Liqua merkkinen pötkylä hintaa tais olla 16€. Sitä polttelin muutaman päivän jonka jälkeen huomasin että tää voi ollakkin mun juttu. Muutaman päivän jälkeen hankin eVic VTwo minin jolla olen pöllyytystä jatkanut sen verran hyvällä menestyksellä että ainoatakaan oikeeta röökiä en ole polttanut.
    Käytössä on niksu pohjaisia valmisnesteitä mitä reissulla ostin. Toivottavasti eivät lopu ennen kuin uudet saapuvat. Tänään tein parit tilaukset Vapetalosta ja Imawerasta. Ei vaan älynnyt tarpeeksi ostaa litkuja alkuun.
    no tämä on aloittelijan moka mutta eiköhän tästä viisastu.

    Nurmijärvellä jos valkoisesta piipusta
    näkyy pöllähtävän niin saatan olla minä.

     
     
  11. #3251
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Terve tuloa! Itselläni on 33 vuotta tupakkaa takana ja ilman tätä foorumia ja foorumin ystävällisiä ihmisiä en nyt olisi ilman tupakkaa! Tuki on mielestäni tärkeää ja jos tuntuu hankalalta niin tältä foorumilta löytyy oikeasti apua. Minullekin saa lähettää yyveetä jos on kysyttävää, vaikka olenkin vielä "rookie" kun vasta olen vajaa puoli vuotta höyrytellyt, mutta on minullakin jo jotain tietoa ja neuvoja ehkä että mistä saa niitä parempia neuvoja Tämä höyryttely on yllättävän laaja ja monipuolinen juttu. Ja tosiaan apua ja neuvoja täältä löytyy. Tsemppiä!

     
     
  12. #3252
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi-Weicco Näytä viesti
    Moro, vast ikään palstalle kirjauduin ja muutenkin uusi näissä höyry hommissa.
    Tupakkia vedellyt 32 vuotta ja pariviikkoa sitten ostin ensimmäisen sähkövempaimen kun oltiin lomareissulla. Se oli sellainen Liqua merkkinen pötkylä hintaa tais olla 16€. Sitä polttelin muutaman päivän jonka jälkeen huomasin että tää voi ollakkin mun juttu. Muutaman päivän jälkeen hankin eVic VTwo minin jolla olen pöllyytystä jatkanut sen verran hyvällä menestyksellä että ainoatakaan oikeeta röökiä en ole polttanut.
    Käytössä on niksu pohjaisia valmisnesteitä mitä reissulla ostin. Toivottavasti eivät lopu ennen kuin uudet saapuvat. Tänään tein parit tilaukset Vapetalosta ja Imawerasta. Ei vaan älynnyt tarpeeksi ostaa litkuja alkuun.
    no tämä on aloittelijan moka mutta eiköhän tästä viisastu.

    Nurmijärvellä jos valkoisesta piipusta
    näkyy pöllähtävän niin saatan olla minä.
    Tervetuloa ja huoli pois, Vapetalon kamppeet on sulla varmaan huomenna.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  13. #3253
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Tiksi
    Viestit
    11
    Moikka, just kans rekisteröidyin tänne. Oon blaadannu n. 37v. 6 vikaa vuotta välillä nuuskaa ja sit taas röökii. Höyryttelyä kauan miettinyt ja puntaroinut, härkää sarvista ja Finnvapen steissin myymälään matka mars. Tollona tsiigailin siellä tovin ja myyjä tuli kysyyn mitä sais olla? En tiennyt oikeesti hevonvit... Mut myyjätytteli neuvoi ja opasti, halusin tietoa KBOX 160:stä johon olin netin kautta ihastunut! Eli siitä lähdettiin kysymään, et sopiiko noviisille? Miks ei neuvoi myyjä, kandee kumminkin aloitella pienillä wateilla? Saattaa muuten olla liian paljon potkua, olin taas pihalla vit.. watit. No puoltoist timmaa siellä uunoilin ja lähdin hyvien neuvojen ja Kangerin KBOX 160 ja SMOKin TFV4:än kans himaan. Ja eikun Litkuja tilaamaan ja laturi + akkuja. Vajaa viikko ja kamat haettu ja akut äkkii laturiin, vedin varmaan 3h aikana puol askii röökii ennen kuin akkulaturi näytti vihreetä, akut boxiin ja partsille ekoille höyryille. Ai saatana ku oli hyvää, Liqua RY4 tobacco oli eka neste!! BLAADAAMINEN LOPPUI KU SEINÄÄN!!! Laskuri kertoo loput.

    Tsori sekavasta postauksesta, mut siinä lyhyesti mun aloitus setti! harjoittelu jatkuu ja opettelu niiden vit.. Wattien kans + plus muiden käsittämättömien härpäkkeiden kanssa. Taidan olla liian vanha, tai ehkä en mut oon edelleen pihalla!

     
     
  14. #3254
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Tervetuloa ja huoli pois, Vapetalon kamppeet on sulla varmaan huomenna.
    Nöu hätä Vapetalosta tuli lähetystunnus ja samoin Inawerasta. Vapen tilauksen tein noin klo 16 aikoihin niin eivät kerinneet samanpäivän posteihin, no pääasia että homma on edennyt.

     
     
  15. #3255
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Moi olen jo 25v kärytellyt, ja vasta ihan viime aikoina olen alkanut tutustumaan ilmiön sähköiseen puoleen. Syynä lienee se, että nykyisessä asunnossani, johon vastikään muutin, ei ole mitään keinoa vetää kessua sisätiloissa. Ulkona ramppaaminen, ja jatkuva nikotiinivaje alkoivat niinikään risoa, joten aloin käydä läpi vaihtoehtoja.

    Nikotiinipurkasta tuli pelkästään hikka, ja kerran käydessäni r-kioskilla, huomasin siellä olevan myynnissä kertakäyttöisiä e-savukkeita. Ostin yhden sellaisen, ja kiskoin sen aika nopeasti loppuun. Mutta jo siitä sain esimakua ihan oikeasta vaihtoehdosta.

    Päädyin sitten tilaamaan aloituspaketin, perusnesteen, ja yhden juicen. Haettuani paketin, katselin Youtubesta perusohjeita, etten ryssisi heti alussa.

    Hyvin tuntuu pelittävän, kun ei ole tullut tarvetta ravata ulos.

     
     
  16. #3256
    Tervetuloa joukkoon tummaan! Oikean polun olet valinnut!

    Olet tietenkin jo tietoinen uuden tupakkalain härskistä nikotiinin kieltolaista. Muistutan varmuuden vuoksi, että vielä on kolmetoista päivää hankkia varalle halpaa nikotiinia. Yleensä olemme kerralla tilanneet 100 ml:n pullon 100 mg (10%) nikotiinia. Uusi laki astuu voimaan 15.8.2016.

     
     
  17. #3257
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Kiitoksia, tuo on hyvä tietää. Täytyy myöntää, etten ole aiemmin edes aavistanut, mitä kaikkea lakihässäkkää ko. virvoitusaineeseen voikaan liittyä.

    Siitä huolimatta olen jo alustavasti lueskellut englanninkielistä materiaalia, koskien juurikin nikotiininjuicen mehustamista normirehusta, eli piippu/irtotupakasta.
    Mulla on aina ollut diy, tai tee-se-itse -asenne lähellä sydäntä. Guru en ole oikeastaan missään asiassa, mutta sen osaan sanoa, että kyseinen aihe tarjoaa kosolti mahdollisuuksia
    omakohtaisiin kokeiluihin.

     
     
  18. #3258
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Aloittelija taas kyselee. Mistä tuota nikotiinia kannattaisi nyt tilata varastoon jos sitä nyt ottaisi hiukka reilummasti.

     
     
  19. #3259
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Itse suosinut vapetaloa ja happy juicea.
    Viimeksi muokannut mikagee; 02.08.16 kello 20:15. Syy: Typo

     
     
  20. #3260
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    jos aikoo isompia määriä niin kannattaa jakaa eri tilauksiin.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •