Sivu 161 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61111151157158159160161162163164165171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,201 - 3,220 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #3201
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Löysin kaapin perältä 25mg KY4:sta Maku on ikhan ok mutta niksat, hui. ja 70pg/30vg oli silloin vielä ok nyt se tulee tankista läpi lisäsin puolet VGtä, vähän laimensi makua.
    Olisikohan puteli ollut '12 vai '13 eli vanhaa Vermillion river KY4:sta

     
     
  2. #3202
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Löysin kaapin perältä 25mg KY4:sta Maku on ikhan ok mutta niksat, hui. ja 70pg/30vg oli silloin vielä ok nyt se tulee tankista läpi lisäsin puolet VGtä, vähän laimensi makua.
    Olisikohan puteli ollut '12 vai '13 eli vanhaa Vermillion river KY4:sta
    Mulla oli pikkusikareista tehtyä. Oli jo melkein puoltoista v. PG:ssä steeppaantunut, mutta heitin meneen, kun sain niksaöverit jo pari vko vanhana n. 15% suhteella. Vähän kaduttaa, olishan sen voinut lantrata vielä alemmas, maistu nimittäin todella hyvältä.

     
     
  3. #3203
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Ei ole välttämättä paha olla varastossa pientä määrää väkevää. Ensialkuun voi pärjätä pienillä niksoilla mutta takapakkeja voi tulla jolloin joutuu siirtymään takaisin vahvoihin väliaikaisesti. Niin minulle juuri kävi äskettäin. Niin ja tervetuloa vaan jatkamaan höyryttelyä ja juttelemaan forkalle!
    Kiitos!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Juu, nikotiinia kun vähentää niin useasti vastaavalla suhteella nesteen kulutus kasvaa..
    En tiiä voiko se enää tästä hirveesti kasvaa kun tää laitehan on miulla melkein koko ajan suussa Lieköhän miten terveellistä... Taidan ottaa aika pieniä höyryjä kerrallaan, tää iskee niin hyvin kurkkuun verrattuna tupakkaan... Toivoisin ehkä vähän vähemmän iskua ja enemmän makua, pitäiskö nesteen sit olla enemmän VG-painotteista jos oikein käsitin...

     
     
  4. #3204
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Kiitos!



    En tiiä voiko se enää tästä hirveesti kasvaa kun tää laitehan on miulla melkein koko ajan suussa Lieköhän miten terveellistä... Taidan ottaa aika pieniä höyryjä kerrallaan, tää iskee niin hyvin kurkkuun verrattuna tupakkaan... Toivoisin ehkä vähän vähemmän iskua ja enemmän makua, pitäiskö nesteen sit olla enemmän VG-painotteista jos oikein käsitin...
    Voi siitä lisätä helposti. Alle 10 ml kulutus päivässä on vielä maltillista. Tehokkaammat laitteet ja pienet nikotiinit johtavat vääjäämättä kulutuksen ekspotentiaaliseen kasvuun.

    Ja se on se nikotiini ja pg mitkä iskevät kurkkuun.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #3205
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Kiitos!



    En tiiä voiko se enää tästä hirveesti kasvaa kun tää laitehan on miulla melkein koko ajan suussa Lieköhän miten terveellistä... Taidan ottaa aika pieniä höyryjä kerrallaan, tää iskee niin hyvin kurkkuun verrattuna tupakkaan... Toivoisin ehkä vähän vähemmän iskua ja enemmän makua, pitäiskö nesteen sit olla enemmän VG-painotteista jos oikein käsitin...
    Kokeileppas vaihtaa nautilus subohmiin, cleiton on ainakin mun mieleen 0,4:lla atopäällä. Sitten pudotat niksaa rajusti, ainakin puoleen ellei enemmän. Rupee makua irtoon eikä ota kurkkuun.
    e. Nesteenkulutus kyllä varmaan vähintään nelinkertastuu. Ja tietty joudut vetään suoraan keuhkoon.
    ee. Ite alkuunsa ostin valmiita nesteitä mutta tuli pirun kalliiksi. Vaihdoin ne mietoon nikotiinipohjaan (6mg 70vg/30pg) ja yhteisönesteisiin (valmiisiin tiivistesekoituksiin), ja eikun liemet oikeilla sekoitussuhteilla tyhjään pulloon. Helppoa sekoittelua.
    Nykyään yritän kokkailla vahvemmista niksoista ja tiivareista sekoituksia valmiilla resepteillä.
    Viimeksi muokannut Kynä; 26.05.16 kello 10:06.

     
     
  6. #3206
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Kokeileppas vaihtaa nautilus subohmiin, cleiton on ainakin mun mieleen 0,4:lla atopäällä. Sitten pudotat niksaa rajusti, ainakin puoleen ellei enemmän. Rupee makua irtoon eikä ota kurkkuun.
    e. Nesteenkulutus kyllä varmaan vähintään nelinkertastuu. Ja tietty joudut vetään suoraan keuhkoon.
    Niinjoo... Aattelinkin et joskus rahapäivänä vois tilailla jonkun subohmin kokeeks mut idea saattaa tyssätä tuohon nesteenkulutukseen kun sähkikseen siirtymiseen oli pääasiassa taloudellinen syy. Tupakkaan meni viime kuussa 140€ ja laskeskelin että tällä kulutuksella sähkikseen nesteisiin menis 16,35-21,80€ /kk + atopäät 17€/kk... Jos neste nelinkertaistuis niin sit oltais taas satasessa/kk ainakin... Mutta kiitos ehdotuksesta!

     
     
  7. #3207
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Ei niihin atoihin kk:ssa uppoa rahaa, vaihtaa atopään kun maistuu pahalta tai polttaa sen, nimimerkillä kolmekin atopäätä päivässä samaan tankkiin vaihtanut unohtui yelkkarin edessä täyttää tankki ja dryhitithän sieltä sai muuten saattaa kestää 4 viikkoakin

     
     
  8. #3208
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Niinjoo... Aattelinkin et joskus rahapäivänä vois tilailla jonkun subohmin kokeeks mut idea saattaa tyssätä tuohon nesteenkulutukseen kun sähkikseen siirtymiseen oli pääasiassa taloudellinen syy. Tupakkaan meni viime kuussa 140€ ja laskeskelin että tällä kulutuksella sähkikseen nesteisiin menis 16,35-21,80€ /kk + atopäät 17€/kk... Jos neste nelinkertaistuis niin sit oltais taas satasessa/kk ainakin... Mutta kiitos ehdotuksesta!
    Mutta jos siirryt itse sekoitettuihin nesteisiin niin pieni lisä kulutuksessa ei niin haittaa
    Itse sekoittelen 3mg liemiä ja 100ml hinnaksi tulee n.5€ riippuen käytetystä tiivarista. 18mg nesteen sekoittamiseen tiivareista riippuen niin 100ml hinta pyörii 7-15€ paikkeilla.
    E. Lisäksi rba laitteiden kanssa coileihin menee vuodessa varmaan tuo 17€ jos ultimaattista säästöä haetaan

     
     
  9. #3209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mutta jos siirryt itse sokoitettuihin nesteisiin niin pieni lisä kulutuksessa ei niin haittaa
    Itse sekoittelen 3mg liemiä ja 100ml hinnaksi tulee n.5€ riippuen käytetystä tiivarista. 18mg nesteen sekoittamiseen tiivareista riippuen niin 100ml hinta pyörii 7-15€ paikkeilla.
    E. Lisäksi rba laitteiden kanssa coileihin menee vuodessa varmaan tuo 17€ jos ultimaattista säästöä haetaan
    Ahaa okei Onkos suositella jotain tiivarimerkkiä? Happyjuicesta aattelin tilata niksaa... Maut mistä luulen tykkääväni on jotain luonnonmakuja, hedelmiä ja sen semmosia... Sit vissiin ois hyvä joku VG-voittoinen pohja varmaan

     
     
  10. #3210
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Esim. 4dl 6mg nikotiini pohjaa ja 10 pl Patrikin pirtelöö maksaa vapetalolla n. 70€ ja niistä tekee puoli litraa valmista.
    Mulle toi riittää n.2,5 kuukautta.
    Atopäitä cleito syö n. 2/kk joten se paketti riittää saman 2,5/kk. Tää kesto on kyllä paljolti kiinni mehuissa.

     
     
  11. #3211
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Ahaa okei Onkos suositella jotain tiivarimerkkiä? Happyjuicesta aattelin tilata niksaa... Maut mistä luulen tykkääväni on jotain luonnonmakuja, hedelmiä ja sen semmosia... Sit vissiin ois hyvä joku VG-voittoinen pohja varmaan
    Mä suosittele chemnovaticin 70vg/30pg pohjaa. Tiivaria lisätessä pg pitoisuus kasvaa, mutta maku lisääntyy. Oman maun mukaan otat vähän erilaisia, mistä luule tykkääväsi.

     
     
  12. #3212
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Ahaa okei Onkos suositella jotain tiivarimerkkiä? Happyjuicesta aattelin tilata niksaa... Maut mistä luulen tykkääväni on jotain luonnonmakuja, hedelmiä ja sen semmosia... Sit vissiin ois hyvä joku VG-voittoinen pohja varmaan
    Mä oon väärä suosittelemaan makuja kun oon varmaan jo pari vuotta päästellyt samoja jälkkärimakuja ja muita ihmeellisiä jotka 90% mielestä ovat pahoja Kannattaa mennä tuonne diy-neste osastolle kyyläilemään.

    Vg voittoista suurin osa käyttää mutta se on oikeastaan henkilöstä riippuva preferenssi, mulla pyörii 60-80vg(pg pitoisuuteen laskettuna tiivarikin) välillä riippuen atosta. Varsinkin jos nautiluksella höyryttelee niin paksut vg liemet voivat aiheuttaa turhia kuivia hittejä kun eivät wickaa tarpeeksi nopeasti. Pullo pg:tä mukaan niin saa tarpeen tullen parannettua juoksevuutta.
    E: just tommonen Kynän mainitsema valmis pohja on kätevää aloittavalle kokille kun ei tarvi muuta kun heittää tiivari pulloon ja loput sitä pohjaa.

     
     
  13. #3213
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Freemax Starre + vuoden atopäät (15kpl) Kiinasta yht. 45€.
    100ml 100mg/ml niksa Kyprokselta 17€
    5litran kannu VG kotimaasta 40€
    1litran pullo PG kotimaasta 16€
    24pulloa Ry4D @15ml kotimaasta 96€ (sekoitussuhde 10%)

    Lopputuloksena 3650ml valmista höyryteltävää karvan alle 3mg/ml ja 10ml päiväkulutuksella laskettuna. Jäljelle jää vielä noin 2.5 litraa VG ja nelisen desiä PG. Loppusumma 214€. Ja huom pitää siis sisällään atomisaattorin ja atopäät.

    Paljonko siihen röökiin menikään rahaa kuukaudessa?

    Ja siis jos tuplaryynänen maistuu. Jos taas jokin FA:n tai Suolubaromen riittoisampi maku kelpaa, niin päästään alle kahdensadan.

    Ja premium yhteisönesteillä vähän kalliimmalla. Omassa käytössä Patrikin Pirtelö (10%) tuolla setillä maksaisi melkolailla tasan 300€. Jolla olisin nippanappa ostanut omat röökit kuukaudeksi.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #3214
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ei niihin atoihin kk:ssa uppoa rahaa, vaihtaa atopään kun maistuu pahalta tai polttaa sen, nimimerkillä kolmekin atopäätä päivässä samaan tankkiin vaihtanut unohtui yelkkarin edessä täyttää tankki ja dryhitithän sieltä sai muuten saattaa kestää 4 viikkoakin
    Eka pää kesti muistaakseni 5 päivää... Pari oon paskonu kun oon kiristäny liian tiukalle ja joutunu pihdeillä kiertämään irti... Mut mikäs tässä nyt on kun eilen vaihdoin pään ja äsken lähti maut höyryistä melkein kokonaan Suu turtunu makuun tietysti vaiko noin nopeesti kulahtanu atopää

     
     
  15. #3215
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Eka pää kesti muistaakseni 5 päivää... Pari oon paskonu kun oon kiristäny liian tiukalle ja joutunu pihdeillä kiertämään irti... Mut mikäs tässä nyt on kun eilen vaihdoin pään ja äsken lähti maut höyryistä melkein kokonaan Suu turtunu makuun tietysti vaiko noin nopeesti kulahtanu atopää
    Mulla semmonen normi kesto atopäille on 50-100ml nestettä eli 2-4 viikkoa
    Makuaistin turtuminen (vaperstongue) on myös mahdollinen.. Tai sit on vaan susi atopää ? Testaa uudella atolla ja laita vanha jemmaan. Jos vika ei ollutkaan siinä, niin sen voi käyttää myöhemmin ?

     
     
  16. #3216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla semmonen normi kesto atopäille on 50-100ml nestettä eli 2-4 viikkoa
    Makuaistin turtuminen (vaperstongue) on myös mahdollinen.. Tai sit on vaan susi atopää ? Testaa uudella atolla ja laita vanha jemmaan. Jos vika ei ollutkaan siinä, niin sen voi käyttää myöhemmin ?
    Joo taitaa olla vapottajankieli... Höyryää uudella ehkä hitusen paremmin mut ei maistu edelleenkään sen kummemmin... Noh, sainpahan vihdoin vaihdettua tuohon verkkotankkiin, oli vähän ongelmia sen kanssa aluks...

     
     
  17. #3217
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Täällä kestää Kangerin Protankin singlekoil 1.8 ohmin atopäät 7.4W teholla helposti yli kuukauden (nyt taitaa käytössä olevalla olla ikää olla jo lähemmäs 2kk), nesteenä on itse sekoitettua menthol kristalleista ja 20/80 PG/VG juissia..
    Ilmeisesti tuo sopivan pieni tehokin vaikuttaa aikas lailla kestävyyteen, näinhän se on myös hehkulampuissa.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  18. #3218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hermanni Näytä viesti
    Täällä kestää Kangerin Protankin singlekoil 1.8 ohmin atopäät 7.4W teholla helposti yli kuukauden (nyt taitaa käytössä olevalla olla ikää olla jo lähemmäs 2kk), nesteenä on itse sekoitettua menthol kristalleista ja 20/80 PG/VG juissia..
    Ilmeisesti tuo sopivan pieni tehokin vaikuttaa aikas lailla kestävyyteen, näinhän se on myös hehkulampuissa.
    Niinjoo... Jostain muistelen lukeneeni et uutta Nautiluksen atopäätä kannattas alkaa käyttämään 7:llä watilla ja pikkuhiljaa nostaa yhteentoista, pitää koittaa...

     
     
  19. #3219
    Höyrähtänyt Fume Knight's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Imatra
    Viestit
    24
    Voisin itsekin jonkin asteista esittelyä kirjoittaa. Elikkä siis tullut höyryteltyä jo vuosia, mutta vasta lähiaikoina "tositarkoituksella". Eli tupakan korvikkeena. Sitä enne lähinnä hauskana kuriositeettina, halvoilla vehkeillä. Nyt melko mittava kokoelma jo höyrystimiä ja setupointivälineitä, tarkoitus laajentaa kokoelmaa vielä huomattavasti (joka viikonpäivälle oma modi/piippu -kombo). Sain lisäpontta tupakoinnin lopettamiseen isäukon sairastuttua tupakoinnin aiheuttamaan keuhkosyöpään, ja hän onkin onnellinen että lopetin (melkein kokonaan) tupakan polton. Hmmm, mitäs vielä. Tykkään höyryttelyn lisäksi sarjakuvista sekä näiden piirtämisestä, julkaisen netissä aika ajoin lisää settiä. Myös kirjat ja koirat ja tytöt lähellä sydäntä.
    Cinder And Fume Foul The Air We Breathe.

     
     
  20. #3220
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla semmonen normi kesto atopäille on 50-100ml nestettä eli 2-4 viikkoa
    Makuaistin turtuminen (vaperstongue) on myös mahdollinen.. Tai sit on vaan susi atopää ? Testaa uudella atolla ja laita vanha jemmaan. Jos vika ei ollutkaan siinä, niin sen voi käyttää myöhemmin ?
    Mulla sama kesto atoilla. RY4 duoblea ja defunctan ry4 on nesteinä ollut jo aika pitkään. Ajan heti uudella atopäällä 12,5W ja sillä ajan muutoinkin. Ainoastaan siinä olen tarkkana etten aja atoa kuivana missään vaiheessa.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •