Sivu 151 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51101141147148149150151152153154155161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,001 - 3,020 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #3001
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    25
    Moro.
    kolme viikkoa höyryttelyä harjoiteltu.
    tätä palstaa on Tullut selailtua ja tietoa löytyy kiitettävästi.
    toinen setti laitteitakin jo menossa ja tästä näyttääkin tulevan ihan harrastus. 😀

     
     
  2. #3002
    Moro, en uusi höyryttelijä mutta foorumilla suht uusi. 7kk nyt vapottelua putkeen, viimevuonna 4kk pätkän tuli vapoteltua mutta paskan laitteiston vuoksi lopetin. Alottelin alkuvuodesta Istick30w+ subtank ja niillä pärjäili hyvin. Nyt tuli hommattua sigelein 150w TC punaisena ja siinä päällä subtankkia, velocity rda:ta, 454 big blockia yms. Aromamizer rdta seuraavaksi olisi hakusessa kunhan löytäisi mistä sen voisi tilailla..

     
     
  3. #3003
    Perjantaita kaikille.
    Tässäpä yksi onnellinen liittyy mukaan porukkaan. olen 50v. nikotinisti joka poltellut noin 35 vuotta, ja uskomatonta kyllä mutta 4 päivää ollut ilman ainuttakaan "analogista" nyt. Eli onnekseni tilasin kunnon setin heti aluksi (ps:n power aloituspakkaus, joka on näköjään täysin sama kuin eleaf istick 30w + melo subtank). Löysin nämä sivut vasta viime viikon loppuna mutta nyt tuntitolkulla näitä selailtuani olen saanut todella paljon tietoa vapottelusta, todella tärkeät sivut aloittavalle nämä. Nyt jo löytynyt monta eri kauppaa mistä tilata tavaraa. (tulossa on jo nautilus mini koska luin että se soveltuisi paremmin suusta keuhkoihin tyyliin) ja niitä makuja... luulin että haluan tupakan makua mutta metsään meni, kaikki muut mauthan on paljon parempia. saas nähä mitä kaikkea tuleekaan kokeiltua mutta yksi on varmaa: röökaaminen loppu tähän. Ja kiitos sivuistanne.

     
     
  4. #3004
    Tervetuloa vaan, jos tilasit Paul Saaren tupakkamakuja, niin Deluxe Tobacco ainakin oli aivan hirveää, yksi kevyesti pahimpia nesteitä mitä olen maistanut, ja sen perusteella ei kannata kaikkia tupakkamakuja tuomita. Jotkut ryynäset ovat aika tykättyjä.

     
     
  5. #3005
    No just tota deluxeahan mä tilasin, ja tobacco light 18mg on vielä kaameempaa...

     
     
  6. #3006
    Mut mikä tärkeintä niin nikot saa verenkiertoon ja pysyy rööki poissa. Taitaa mulle olla parempikin että maistuu pahalta näin aluksi, muuten imuttelisi kokoajan. Eli ihan sama kunhan pystyn lopettamaan orginaalin vedon. I feel good...

     
     
  7. #3007
    Nii, se tosin ei haittaa mitään, jos nyt alussa vaikka koko ajan höyryttelisi, ei ainakaan sitten koske tupakkaan. Itsellä meni muutama päivä tupakkaa ja höyryjä rinnakkain kun oli nesteet aika yrjöä ja laitekin kämäsesti pihisevä.

    Edit: 29 v. meni röökiä täällä, kokeillut kaikki nikoretet sun muut, mitkä oli aivan yhtä tyhjän kanssa. Röökiä teki aina mieli. Höyrytellessä ei tee röökiä mieli.

     
     
  8. #3008
    Just. samat täällä, kaikki mahdollinen nikotiinin sekasoppa kokeiltuna ja tämä höyrystely vaan kertakaikkiaan toimii. Mikään muu kokeilu ei ole tuottanut mitään tulosta. Kyllä tää tupakka liemikin menee kun sekoitin sekaan capuchinoa fifti-sixti suhteella. Onneks otin pari putelia samaan konkurssiin mukaan. Hyvät viikonloput kaikille.

     
     
  9. #3009
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Ei se kokoajan höyryttelykään hyväksi oo varsinkin jos on korkeampia niksoja käytössä. Voi tulla pienet yliannostukset ja sitä kautta huono olo ja pää kipeeksi ja taas sitten vaikuttaa negatiivisesti omaan fiilikseen höyryttelystä. Höyryät about samoihin aikoihin kun tupakoitkin aikaisemmin ja vetelet jotain noin 10 henkäyksen verran höyryjä kerrallaan (oma lasku monta imasua otin tupakasta ennen kuin loppui) niin homma pitäisi olla bueno.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  10. #3010
    Terve.

    Olen uusi foorumilla mutta höyryttely joten kuten tuttua. Aikoinaan ostin ego-t ja käyttö loppui melko lyhyeen tyytymättömyyden takia mutta nyt taas kesällä aloin tutkailemaan höyryvehkeitä ja huomasin niiden kehittyneen huomattavasti. Eipä kauaakaan niin huomasin eksyneeni Fasttech:in ihmeelliseen maailmaan ja seuraavaksi olikin jo subox mini kitti tulossa. Nyt 3kk höyrytelleenä olen ollut melko tyytyväinen suboxiin.

     
     
  11. #3011
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Tampere/Nokia
    Viestit
    52
    Se ois moro.
    Uusi olen minäkin foorumilla. Höyryihin tutustuin Nicopointin hehkuva kärki ihmeiden kautta, akku aina tyhjä joten röökiä sai R-kiskalta. Nyt sitten katsellut että vehkeet on kehittyneet kivan oloisiin ja käteen sopiviin malleihin. Tiistaina sitten rantautui Eestin maalta joyetecin eVic VT lisäksi vielä muutama maku ja niksapohjaa. Vimonen rööki paloi keskiviikkona. Hyvin on pärjänny höyrykoeella, joten tästä eteenpäin mennään höyryillä. Hyvä metholi vielä haussa...

     
     
  12. #3012
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Hattula
    Viestit
    6
    Terve ja moro kaikille. Uutena höyryäjänä liityin minäkin tänne foorumille pariviikkoa takaperin ja eiköhän se alkaisi ensimmäisen viestin aikakin jo pikkuhiljaa olemaan. Viimeisestä kessustakin on jo mennyt sen reilu pariviikkoa ja tyytyväinen olen kun siitä oli tavallaan kumminkin melko helppo vaihtaa höyryttelyn pariin

     
     
  13. #3013
    Tervetuloa. On todella helppoa vaihtaa tupakointi höyryttelyyn, mutta joillekin se ei ole, itse tunnen monia höyryttelyä kokeilleita mutta sen jättäneitä ja tupakkaan takaisin siirtyneitä. Vika kaiketi ollut huonoissa laitteissa ja nesteissä, tai sitten höyryttelyssä on vain ollut liikaa näpertämistä verrattuna tupakkaan. Tätä sietäisi tutkia, että miksi joku ei pysy höyryttelyssä vaan palaa tupakkaan.

     
     
  14. #3014
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    37
    Heipparallaa!

    Eli n. 6kk menty pelkällä e spajarilla..... eipä oo normi röökiä ekan vko jälkeen tehny mieli, tuhkis maut mulle ollu ihan karseita !! mut onnex o kaikkee vanilijia juttuja tarjolla! tai no joo kaikkiii eri hyvii makuja on tarjolla..... onnex o muutamia kavereita jotka hurahtanu vapotteluun..... vaikka kaverit tunkee tonneja uuteen harrastukseen niin itseä ei oikein kiinnosta.... cadut ja styxit saati wapareiden hinnat sellasia et meinannu perseelleen ! Onnex kiinan mini ihmiset tehny budjetti vapotteluun sopivampia laitteita! Eikä siinä mitään hienoja laitteita ovat käsityön jälkeä osaan arvostaa.... pointti on et antaa kaikkien kukkien kukkia vaan... pääasia ettei analoginen spaddu oo huulessa

     
     
  15. #3015
    36v äijä Pohjanmaalta, 20 v röökiä takana. Nyt etsinnässä eka modi. Istick 100w on kiinnostanut edullisen hintansa ja tuotearvioiden perusteella...

     
     
  16. #3016
    47v ukko Keski-Suomesta 25 v tupakointia enemmän tai vähemmän keskimäärin 20-30 käärylettä pv:ssä nyt 3vk ilman röökiä :-).Alla olevilla laitteilla aloitin höyryttely harjoitukset.
    Laitteisto:
    -ELeaf iStick 100W VW-box-mod
    -Kanger SubTank MINI
    -Aspire Nautilus BVC clearomisattori
    -Akku Sony US 18650VTC4 30A 3,7V 2100mAh Tehomalli

    iStick on ihan pätevän oloinen laite mutta pirun liukas eli tuohon myytävä silikoni suojus on ehdoton lisävaruste.Nautiluksen tankin sain muutaman kerran kusemaan kintuille kun ajelin liian pienillä Wateilla ja imeskelin liian kovaa jolloin rupesi kurlaamaan ja vuotamaan modin liittimeen.Litkuilla aloitin Halon 30ml Sub-Zero menthol 12mg joka tuli käytettyä 3vk:ssa osa kylläkin valu ohi.Sitten tuli vuoroon Liqua 10ml Menthol noin 3ml nyt tankissa imeskeltävänä niin on tullut ihme kihelmöintiä selän kutinaa niin voiko se johtua tuosta Ligua 70%PG / 30%VG suhteesta?.Tuon esimmäisen 30ml putelin kanssa en ehkä tuollaisia oireita havainnut.Tavallisen menthol sätkien pariin en enään kuiteskaan aio palata :-).

    Mika
    Viimeksi muokannut Skyliner68; 03.11.15 kello 18:28.

     
     
  17. #3017
    Höyryttelijä Morice's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    25
    32 kaveri Turusta tupsahtanut foorumille uutena tulokkaana. 17 vuotta tupakoimista takana ja askin verran paloi päivässä. Jotenka pienen ajatuksen kypsyttelyä jälkeen hankkisin perjantaina Joytech evic vtc minin. Ihan soiva peli ollut, mutta jotain varalaitetta tarvitsi katsella, kun tuon oon tiputtanut jo muutaman kerran töissä. Ihan varmuuden vuoksi. Mahdollisesti jopa kaksi laitetta, sekä muutama tankki vaihtoon/varalla.

    Tässä palanut laina nesteitä ja omia on tulossa postissa, joten sen suhteen ollaan päästy liikkeelle. Olisi mielenkiintoa alkaa sekoitellemaan omia nesteitä, ihan kiinnostuksen vuoksi. Katsotaan mitä siitä tulee.

    Eli tervehdys pöytään.

     
     
  18. #3018
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    2
    Satakunnasta terveiset, ja täällä päättyi 5v tupakointi kuin seinään SuBoxilla, ja siitä on ny 3kk.

     
     
  19. #3019
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    Moroo...

    tuppaudun sitten minäkin joukkoon... rapiat 50 v. ikää ja savukkeita vaihtelevasti koko aikuisiän, joitain lopetusyrityksiä purkan ja pillereitten kanssa, ei vaan toiminut.
    Ajatus tästä lähti joskus vuosi sitten ja sittemmin seurannut sivusta työkaverin onnistunutta röökaamisen lopetusta höyryttelyn avulla joten päätin itsekin tarttua toimeen.

    Täytyy sanoa että tämä on paras keksintö sitten pyörän... nyt viikon höyrytellyt eikä ole käynyt mielessäkään normitupakointi, enpä olisi uskonut mahdolliseksi tuommoista... (pitääpä muuten muistaa heittää pois auton ovitaskuun jääneet askit...)

    Kalustoksi otin alkuun istick 60W/Melo 2:sen, ihan soiva peli, höyryä lähtee minulle ihan tarpeeksi alle 20 W teholla. Jatkossa on tarkoitus hommata (ainakin) toinen laite ja alkaa sotkemaan liemet itse, jotain jääkaappiin jo hommasinkin sitä varten ja luultavasti vielä vähän lisää jos nuo päättäjät sössii tämän... (ja sössiihän ne ).

    (Lähdin alkuun 12mg/ml nesteellä, tuntuisi ihan sopivasti pitävän nikotiinihimot kurissa höyryttelytahdin ollessa suunnilleen sama kuin tupakointitahti aikaisemmin eikä tarkoitus ole pahentaa niksahimoja, tarkoitus on kuitenkin pikkuhiljaa "loiventaa" tämäkin pois...)

    Palataan asiaan...

     
     
  20. #3020
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    13
    Terve kaikille foorumilaisille! Tammikuussa siirryin röökaamisesta sähköröökiin ja oli kyllä hyvä veto. Aikasemminki lukenu foorumia paljon, mutta ei ole tullut kirjoitettua mitään. Alkuun oli iStick 20w ja Aspiren et-s bvc. Hyvin pärjäsin niillä noin 9 kuukautta, mutta baari-illan päätteeksi laitetta ei sitten löytynyt enää mistään. Kyselin kovasti, mutta jäi sille tielle. Liekkö joku röökaaja päättäny lopettaa tupakin mun vehkeillä Siinähän tuli hätä saada uus ja posteja ei malttanu oottaa, mutta onneksi foorumin kautta selvis, että Ouluun oli avattu kivijalkaliike! Nyt mennään iStick TC40w ja Kangerin subtank minillä. Pakko sanoa, että onhan tuo paljon parempi kombo kuin edellinen. Nesteistäkin löyty aivan uusia makuja!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •