Sivu 150 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50100140146147148149150151152153154160 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,981 - 3,000 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2981
    Höyrähtänyt LilyIsDead's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    9
    Terve! Toista kertaa yritän aloittaa höyryttelyn, ja ensimmäistä kertaa yritän aloittaa foorumeilla pyörimisen. Ensimmäinen sähköröökiyritys jäi hieman lyhyeen huonon laitteen takia (Joyetechin E-roll) mutta ehkä tällä kertaa onnistuu kun on parempi vehje ja motivaatio!

     
     
  2. #2982
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LilyIsDead Näytä viesti
    huonon laitteen takia (Joyetechin E-roll)


    Yks parhaista vehkeistä! Mutta, ei sillä röökinpolttoa lopeteta. Ensin tykkisavua että röökiä ei tee mieli ,sitten herkempiin svääreihin vaikka nyt 2v. janalla.
    Tsemppiä kaikille ja tervetuloa!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #2983
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    9
    Tervehdys vaan.Vuoden verran olen höyrytellyt josta 9kk pelkästään sähkötupakilla höyrytellet.Sitä ennen tuli poltettua 26vuotta purullista tupakkia suunnilleen 2askia päivässä ja jos oli viihteellä nii vielä enemmin meni.Kakarasta asti on ollu rasitusastma ja nyt kun on ainoastaan ollu sähkötupakin varassa nii hengitys ei ole koskaan ollu näin hyvä mitä se nyt on.Nikotiinin vahvuus oli aluksi 18mg nyt se on tippunnu jo 2mg vahvuuteen.Laitteena ipv4s starre pro

     
     
  4. #2984
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    20
    Heippa! En ihan tuore höyryttelijä, mutta uudehko foorumilainen kylläkin. Tämän vuoden huhtikuun alussa tuli aloitettua höyryäminen iStick 50w + Subtank plus kombolla. Voi kun naurattaa muistella sitä kun eka paketti tuli ja ihmettelin, että mikä nyt menee mihinkin ja mitä helv. mä teen tälläkin pikkuosalla. Eka ato tuli poltettua sillä sekunnilla, kun sain sen tankkiin ja modiin kiinni. Piti vissiin kokeilla, että toimiiko tämä, jälkiviisaana sitten vilkaisin ohjetta kun palanut haisi, että tais olla pieni virhe Noh, reilu kuukausi sitten aloitin RBA basen kanssa värkkäilyn, ja ensimmäinen buildi syntyi. Siitä lähtien on valmiit atopäät jääneet laatikkoon ja erillaisilla buildeilla on menty. Subtank plussa lähti kiertoon ja vaihdossa tuli Atlantis. Olin niin tykästynyt tuohon Subtankkiin, että oli pakko hankkia muutama mini kokoinen sen jälkeen. Sitten saapui Lemo2, joka on kyllä kiva haaste. Muutama RDA:kin löytyy; Tugboat, Plume Veil ja Caterpillar II. Doge v1 tulossa. Kovin hauskaa on tuo rakentelu, clapton coili seuraavana haasteena. Analoogista tuli savuttua n. aski päivässä, päissään tyypillisesti enemmän. Ensimmäinen rööki savusi 6-7lk kesänä, ja kohta on 21vuotta mittarissa. Ihan 100% en ole savuton, vaan muutaman kerran viikossa tulee minisikari poltettua. Nesteet värkkään itse 3mg vahvuudella. 15-20ml nestettä häviää päivässä, joskus jopa enemmän joskus vähemmän. Tulipa taas pitkä viesti. edit. pahoittelen mahdollista sekavaa tekstiä.
    Viimeksi muokannut JakeO; 11.09.15 kello 01:48.

     
     
  5. #2985
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakeO Näytä viesti
    Heippa! En ihan tuore höyryttelijä, mutta uudehko foorumilainen kylläkin. Tämän vuoden huhtikuun alussa tuli aloitettua höyryäminen iStick 50w + Subtank plus kombolla. Voi kun naurattaa muistella sitä kun eka paketti tuli ja ihmettelin, että mikä nyt menee mihinkin ja mitä helv. mä teen tälläkin pikkuosalla. Eka ato tuli poltettua sillä sekunnilla, kun sain sen tankkiin ja modiin kiinni. Piti vissiin kokeilla, että toimiiko tämä, jälkiviisaana sitten vilkaisin ohjetta kun palanut haisi, että tais olla pieni virhe Noh, reilu kuukausi sitten aloitin RBA basen kanssa värkkäilyn, ja ensimmäinen buildi syntyi. Siitä lähtien on valmiit atopäät jääneet laatikkoon ja erillaisilla buildeilla on menty. Subtank plussa lähti kiertoon ja vaihdossa tuli Atlantis. Olin niin tykästynyt tuohon Subtankkiin, että oli pakko hankkia muutama mini kokoinen sen jälkeen. Sitten saapui Lemo2, joka on kyllä kiva haaste. Muutama RDA:kin löytyy; Tugboat, Plume Veil ja Caterpillar II. Doge v1 tulossa. Kovin hauskaa on tuo rakentelu, clapton coili seuraavana haasteena. Analoogista tuli savuttua n. aski päivässä, päissään tyypillisesti enemmän. Ensimmäinen rööki savusi 6-7lk kesänä, ja kohta on 21vuotta mittarissa. Ihan 100% en ole savuton, vaan muutaman kerran viikossa tulee minisikari poltettua. Nesteet värkkään itse 3mg vahvuudella. 15-20ml nestettä häviää päivässä, joskus jopa enemmän joskus vähemmän. Tulipa taas pitkä viesti.
    Lähtenyt niiiin lapasesta sulla tää höyrähtäminen, mutta eipä siinä mitään, niin mullakin..............Ja vissiin kaikilla muillakin täällä olevilla,joten tervetuloa foorumille

     
     
  6. #2986
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    4
    laite ollut käytössä nyt 4 päivää ja olen ollut tyytyväinen.... ei ole mennyt ainuttakaan analogista kun pussukan hain postilaatikosta

     
     
  7. #2987
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    11
    Moro! Ensimmäisen kerran sähkötupakan ostin joskus 3 vuotta sit. Mut vaihtu aika nopeesti takas normi tupakkaan (muistaakseni laite meni rikki, oli perus 20e starter kit, jos oikein muistan). No sit 1.1.2014 lopetin tupakan polttamisen ihan seinään ja röökit lens roskiin. Jostain sain yhtäkkiä tämmösen päähän piston ja henkisen voiman toteuttaa se. No sit tuli oltuu 5 kuukautta täysin ilman tupakkaa tai muitakaan nikotiinituotteita. Yks ilta lähettiin kaljottelee kavereiden kans ja tulihan sitä sit muutama tupakka poltettua. Sen jälkeen se oli menoa taas, vittu et teki mieli tupakkaa sinä seuraavana aamuna, kun oli illalla muutaman polttanut. Sitten Lokakuus taisin vaihtaa sähkötupakkaan. Ajattelin täl kertaa alottaa vähän paremmal vehkeel, nii tuli hommattuu vamo v5, sillä tuli mentyä 2015 toukokuuhun asti. Toukokuussa taloon tuli Eleaf iStick 50w ja Kanger SubTank MINI. Oon kyllä tykänny tästä setistä. iStick 50w akku kestää monta päivää höyryttelyä yhdellä latauksella ja laite mahtuu hyvin taskuun. Kanger SubTank ollu kans mieleinen. Oon mies ja alle kuukauden pääst 22v, tupakkaa maistoin ekan kerran 8. luokalla ja säännöllisesti polttaa aloin, joskus 16v.

     
     
  8. #2988
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1
    Terve,

    25-vuotias mies, tupakointia tuli harjoitettua 12 vuotta, aski viikossa. Kaksi edellistä vuotta olin täysin ilman tupakkaa, tuolloin lopetin "kertaheitolla" tupakoinnin, mutta Nicoretteä piti pari viikkoa mutustella. Alkukesästä (2015) tapahtui retkahdus. Nyt syksyllä lopetin taas röökaamisen, mutta jonkinlaista tupruttelua ja sitä tunnetta jäin kaipaamaan. Eli minullakin "tapa" on aina ollut se riippuvuus. Sähkötupakkaan tutustuin ensimmäistä kertaa vuonna 2011, kun armeijassa eräällä komppanian varusmiehellä oli esavuke. Ihmetys oli suuri, kun sellaisen näki ensimmäistä kertaa. Voiko tämä toimia? Eihän se voi vastata tupakoinnista saatavaa tunnetta!

    Asia unohtui, ei kiinnostanut. Katukuvassa esavukkeita näkyi entistä enemmän, mutta vasta tänä kesänä kohtasin uudelleen sähkötupakkan ja pääsin kaverilta sellaista maistamaan. Vaikutti loistavalta korvikkeelta analogiselle tupakoinnille. Viikon oltua taas ilman röökiä, työkaveri linkkasin "Höyrypään käsikirjan" ja niinpä tilasin minäkin aloituspakkauksen (KangerTech EVOD2) ja mintun makuista nestettä kylkeen. Ja muuten nikotiinitonta nestettä Enää ei tee mieli analogisen röökin tunkkaista hajua ja hengenahdistusta. Nyt 3 viikkoa höyrytellyt ja aloituspakkaus on toiminut loistavasti, näin aloittelijan näkökulmasta. Nikotiiniton nestekin on riittänyt täyttämään omat vaatimukset höyryttelyn suhteen.
    Aloituspakkaus oli hinnaltaan hyvä, pakkaukseen kuului kaksi esavuketta (2xakku, 2x tankki, 7xcoil, 2x dripperi), laturi ja ohjekirja. Suurin epäilys esavukkeen tilaamiseen oli se, että epäilin hukkaavani sen saman tien jonnekin ja "kallis" laite on tätä myöten selvä. Kahden sähkötupakan pakkauksen hyvä puoli on, että akkua voi vaihtaa lennosta ja onpahan varalaite mikäli oikeasti tuon hukkaa. Laite on helppo käyttää ja mikäli höyryttelystä ei innostuisikaan, niin kovin paljoa rahaa ei hukkaan mene tuon ostaessa
    Foorumia olen lukenut paljon ja etenkin "Urdu höyryää" - videoita seurannut. Foorumin aloittelijoiden osiot ovat antaneet paljon hyvää tietoa ja vastauksia heränneisiin kysymyksiin.
    Viimeksi muokannut Tr1bes; 14.09.15 kello 21:03. Syy: TYPO

     
     
  9. #2989
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    49
    Moi kaikille!

    Kohta 30-vuotta ikää täynnä ja tupakointi alkoi armeijassa kymmenisen vuotta sitten. Lopetettu on useamman kerran niin nikotiinipurkan kuin pillereidenkin avulla. Pisimmät tauot olleet lähes vuoden mittaisia, mutta aina vaan tullut retkahdettua uudestaan. Viime vuosina tupakka on toiminut enimmäkseen stressinhallinnan välineenä, vai pitäisikö sanoa vaatimuksena. Muksun syntymän jälkeen pidin melkein vuoden tauon ja retkahduksenkin jälkeen olen ollut polttamatta kotona. Viime aikoina tästäkin huolimatta röökiä mennyt noin maksiaski (24 kpl) päivässä poislukien viikonloput, jolloin tulee polteltua korkeintaan muutama savuke.

    Sähkötupakkaa kokeilin ensimmäisen kerran erään kaverin polttareissa reilu vuosi sitten. Se kuitenkin unohtui vähäksi aikaa. Nyt kun taas viimeisin lopetusyritys kosahti niin päätin oikeasti ottaa härkää sarvista ja tutustua kunnolla höyryttelyyn. Erään kaverini vinkistä laitteeksi valikoitui Kanger Subox Mini Kit. Kylkeen tilasin pari akkua ja nesteet (12mg ja 9 mg- nikotiinia). Laite on jo tupsahtanut, mutta nesteitä odottelen vielä saapuvaksi. Tämän foorumin löysin, kun tietoa ja vinkkejä aloittamiseen liittyen Googlen avulla etsiskelin.

    Toivottavasti nyt parin päivän sisään pääsisi oikeasti heittämään tupakkiaskin nurkkaan ja nauttimaan savuttomasta elämästä.

     
     
  10. #2990
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6
    Ehtoota tasapuolisesti,
    Täällä vajaa 40nen tupakkiin 15-16 kesäsenä ihastunut uusi höyryttelijä. Retkahdin pikkusikareihin kymmenkunta vuotta sitten 3 vuoden lakon jälkeen, tällähetkellä ajatuksena vaihtaa nuo tummat, ah niin ihanat pötkylät vähemmän haitalliseen versioon. Tavan tupakki on etonut tuon lakon jälkeen mutta sikarit on heikkous.

    Nyt on pari päivää höyryttelyä takana ja aloituspaketin täältä löytyneiden vihjeiden perusteella onnistuneesti hommasinkin, Kiitos nyypän kysymyksiin vastanneille
    Jo eilen hiiri haeskeli pohjaliemien kohdalla tilaa namiskaa ja vahvasti näyttää siltä että homma lipeää ihan just hanskasta.. Vielä en ole harkinnut itsekäämittäviä atoja.. (paino sanalla vielä)
    Pahin tikki näyttää olevan sopivan maun etsiminen, siitä varmaan toisaalla enemmänkin tarinaa, mutta ootellaan ensin pari tilausta saapuviksi.
    Et tällästä tänne.

     
     
  11. #2991
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    3
    Heipä hei! Itse höyrytellyt jo noin vuoden. Ehkä elämäni paras päätös! Ei oo aamuisin kurkku kipeä ja tyttöystäväkin haluaa lähestyä ku ei haise niin pahalle Tähän asti käyttänyt putkimodeja ja perustankeja mihin ostanut valmiita atoja. Nyt sitte siirtymässä tekemään itse vastuksia ja nesteitä. Vastuksia en ole tehnyt mutta nesteitä oon kaksi satsia kerenny tekemään ja molemmat onnistuneet hyvin Patrikin pirtelö (suosittelen) ja mana potion. Tällähetkellä etsimässä vähän parempaa tankkia, mitä ei tunnu löytyvän oikein, vaikka budjettikin olis n.50-60€. Lähinnä kun itse höyryttelen mouth-to-lung tyylillä.

    Tulipa pitkä teksti, plah, höyryistä päivänjatkoa kaikille o/

     
     
  12. #2992
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samsam Näytä viesti
    Tällähetkellä etsimässä vähän parempaa tankkia, mitä ei tunnu löytyvän oikein, vaikka budjettikin olis n.50-60€. Lähinnä kun itse höyryttelen mouth-to-lung tyylillä.
    Kayfun! Rakenneltava, sopii täydellisesti m-t-l -höyryttelyyn
    Vaikka se on kyllä aivan perkuleen iso tankki. Jotkut myös kehuskelee Subtank miniä rba-pohjalla. Itse en Subtankista niinkään pitänyt, mutta käyttötapakin oli meikäläisellä siellä sub-ohm puolella.

     
     
  13. #2993
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Kayfun! Rakenneltava, sopii täydellisesti m-t-l -höyryttelyyn
    Vaikka se on kyllä aivan perkuleen iso tankki. Jotkut myös kehuskelee Subtank miniä rba-pohjalla. Itse en Subtankista niinkään pitänyt, mutta käyttötapakin oli meikäläisellä siellä sub-ohm puolella.
    Aijjaa! Mistäs moinen kannattais tilata? Äkkiseltään kännykällä googlettamalla suomesta ei löydy

    edit: nyt taisi löytyä! Kiitos vinkistä!

     
     
  14. #2994
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samsam Näytä viesti
    Aijjaa! Mistäs moinen kannattais tilata? Äkkiseltään kännykällä googlettamalla suomesta ei löydy
    Aidot kaiffarit menee budjetin yli, mutta klooneja löytyy ainakin Puffilasta. Kannattaa vilkaista _tämä ketju_ läpi ja vetää oma johtopäätös noista. En tiedä yhtään kloonien laadusta, joten en siihen kommentoi.

     
     
  15. #2995
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Multa vois löytyä aito mikä istuu budjettiin. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

     
     
  16. #2996
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Tuolla ois elektrosavulla tuollainen Kayfun . JLF Kayfun 4

     
     
  17. #2997
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Noniin, tervehdys forumille. Vuoden verran valmiita nesteitä höyrytelleenä, tämän kautta sai niin hyviä vinkkejä että ekat omat sekoitusnesteet tulossa. Höyryävää loppusyksyä koko porukalle.

     
     
  18. #2998
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    10
    Moi,

    aloitteleva höyryttelijä tässä. Puskaradiosta tullu paljon infoo ja nyt pari viikko tutkinu asiaa niin ajattelin piipputupakasta luopua ja jatkaa höyryttelynä; vaikka sekin nyt enemmän jääny tavaksi kuin riippuvuudeksi.


    Aloitus setuppi tuli tänään postiin ilman RTAta mut toisesta tilauksesta tulee RDA todennäkösesti/toivottavasti huomenna.
    Viimeksi muokannut Ossi; 30.09.15 kello 22:04.

     
     
  19. #2999
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Mordor! Kolmisen kuukautta sitten vakituisen syöpäkääryleen lopettanut, ja nuuskaa vihaava nikotiiniaddikti tilaili eilettäin ensimmäisen boxin nautiluksen kera.
    Innolla odottelen höyryttelyn aloittamista, ja pelkään eniten että se muodostuu harrastukseksi näin lompakkoni puolesta.

     
     
  20. #3000
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Tänne vaan rohkeesti avautumaan. Ei täällä kukaan ollu seppä syntyessään ja tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa.
    Terrrrvetuloa vaan kaikille uusille naamareille. Tää aloittelijoiden alue on muutenkin hieman vapaampaa moderoinnin osalta,
    eli rauhassa vaan kysymään kaikenlaista mikä askarruttaa.



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •