Sivu 147 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4797137143144145146147148149150151157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,921 - 2,940 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2921
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Tervetuloa Usvatar tutun kuulosta tarinaa että kaikki konstit on kokeiltu.Itsellä nyt toinen viikko menossa ilman tupakkaa viime viikonloppuna tosin pieni repsahdus vielä kävi.Mutta työviikko taas täysin nollilla savuilla pelkän höyryn voimalla Vaikea uskoa että tämä voi olla näin helppoa .Tilauksia on tullut tehtyä ja nyt on ensimmäinen akku modi käytössä ja nesteitä niin paljon ettei lopu kesken kaiken.Eilen pääsin ensimmäiset kunnon höyryt ottamaan smokin catebillarilla ja akku modilla niin olihan eroa tuohon aloitus pakkaukseen Evodin kynään mikä on ihan kätevä just kauppamatkoilla ja töissä voi aina muutamat höyryt vetästä.

    Jos olisi sellainen lopetus banneri niin siinä lukisi 5 päivää viimeisesta tupakasta 400 Eur kulutettu 100 tupakkaa vältetty Tsemppiä vaan

     
     
  2. #2922
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Usvatar Näytä viesti
    Nyt vielä ainakin arvostan helppoutta. Eli sitä, että kaikki on valmiina, litkut ainakin. Kaikki osat on löydettävä heti, jos varaosia ostan, etten joudu miettimään pienillä naisen aivoillani, että mikä vastus nyt sopikaan ja etsimään sitä oikeaa kolmea tuntia. Näillä hermoilla saattaisi pian olla asunto meinaan remontissa. Ajan kanssa nämä hommelit varmaankin oppii eikä ole jatkuvasti hämillään, että mikä nyt oli mikäkin.

    Niin joo, jotain kai täytyis esitellä... siis kertoa. Nainen, 28 vuotta, Lahti. Kova olen kirjoittelemaan, joten saatte varautua, että jos löydän aiheen ja ketjun, johon rupean postausta väsäämään niin teen pienoisromaaneja... Anteeksi jo etukäteen. Anteeksi muuten monista tulevista typeristä kysymyksistäkin. Koittakaa kestää.
    Köööh, sun pitää hankkia mies hoitamaan sähkötupakka-asiat

     
     
  3. #2923
    Juu, juuri liityin tälle foorumille. Eli lopetin joskus aikoja sitten tupakan polton ja siirryin nikotiinipurkkaan. Mulla on kaksinainen suhde nicoretteen, on hyvä, että pystyy osallistumaan mihin tahansa tilaisuuksiin, ilman että tarvitsee miettiä tupakalla käymistä, voi viettää aikaa mummilassa tai mökillä vanhempien kanssa, ilman että täytyy piiloutua nurkan taakse tupruttelemaan. Lisäksi hampaat pysyvät hyvässä kunnossa. Vaikka nyt alottaisin höyryttelyn, niin nikotiinipurkka pysyisi varmaan rinnalla.

    Miksi sitten e-savuke? Koska tupakointi on kivaa ja nautinnollista. Aina välillä olen ostanut savukeaskin ja tuprutellut sen, mutta en ole kuitenkaan halunnut alkaa polttamaan vakituisesti, koska tupakka haisee pahalle, enkä halua ajatella itseäni tupakoijana. Nikotiinipurkan ansiosta voin poltella vaikka kaksi viikkoa putkeen ja sitten taas lopettaa ilman mitään ongelmia. Mutta tämä sähkösavuke! Ihan loistava kapine! Olin myyty ensimmäisestä imaisusta asti. Ehkä tämä on takapakkia, jos ajattelee, että olin jo lopettanut tupakoinnin, mutta elämässä pitää olla iloja

     
     
  4. #2924
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja talvitamma Näytä viesti
    Juu, juuri liityin tälle foorumille. Eli lopetin joskus aikoja sitten tupakan polton ja siirryin nikotiinipurkkaan. Mulla on kaksinainen suhde nicoretteen, on hyvä, että pystyy osallistumaan mihin tahansa tilaisuuksiin, ilman että tarvitsee miettiä tupakalla käymistä, voi viettää aikaa mummilassa tai mökillä vanhempien kanssa, ilman että täytyy piiloutua nurkan taakse tupruttelemaan. Lisäksi hampaat pysyvät hyvässä kunnossa. Vaikka nyt alottaisin höyryttelyn, niin nikotiinipurkka pysyisi varmaan rinnalla.

    Miksi sitten e-savuke? Koska tupakointi on kivaa ja nautinnollista. Aina välillä olen ostanut savukeaskin ja tuprutellut sen, mutta en ole kuitenkaan halunnut alkaa polttamaan vakituisesti, koska tupakka haisee pahalle, enkä halua ajatella itseäni tupakoijana. Nikotiinipurkan ansiosta voin poltella vaikka kaksi viikkoa putkeen ja sitten taas lopettaa ilman mitään ongelmia. Mutta tämä sähkösavuke! Ihan loistava kapine! Olin myyty ensimmäisestä imaisusta asti. Ehkä tämä on takapakkia, jos ajattelee, että olin jo lopettanut tupakoinnin, mutta elämässä pitää olla iloja
    Onnea harrastukselle.
    tosin mielessä kävi että pitäisikö sun lopettaa tämäkin ennen kuin edes aloitat? Jos meinaat pystyt.
    mä näen srookin ainoastaan tupakin lopetusvälineenä/vaihtoehtona. Voin olla väärässäkin ja olenkin, sillä hedonistisenä ihmisenä tämä on kyllä nautinto jonka sallisi kaikille. Olisipa tämä haitatonta. Tulevina vuosina tämä toivottavasti voidaan näyttää toteen.
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  5. #2925
    Olen ollut vanhainkodilla töissä. Ei ole semmoinen paikka, missä mielellään viettäisi aikaa "asiakkaana" En kanna huolta pienistä elinaikaa lyhtentävistä paheista, sillä se elämän lyheneminen on kuitenkin sieltä loppupäästä pois eli leikkaukset tapahtuvat ensisijaisesti vanhainkotiaikaan

     
     
  6. #2926
    Höyrähtänyt Usvatar's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Köööh, sun pitää hankkia mies hoitamaan sähkötupakka-asiat
    Ei tarvi. Opin itsekin, koska te opetatte.
    Kahta en vaihda: mielipidettäni ja sitä mitä olen.

    Spoileri!


    Ircissä nickillä Ulmis, enimmäkseen Quake.netin verkossa.

     
     
  7. #2927
    Talvitamma käyttää siis purkkaa kaiken aikaa ?

    Nikotiini(koukku/halu käyttää) siis on. Ei siis ole kyse vapotteluun nollalla lähtevästä. Näkisin 2 vaihtoehtoa:
    - vapottelu vie ne viikon tupakointiputket pois, ja kokonaissaldo on vähän miinuksella/+-0/ehkä jopa plussalla (odotetaan tutkimustuloksia)
    - vapottelu vahvistaa tupakointia muistuttavaa tapakäyttäytymistä, ja jos rööki ei jää pois, kohta voi olla että purkkakaan ei toimi

     
     
  8. #2928
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Usvatar Näytä viesti
    Ei tarvi. Opin itsekin, koska te opetatte.
    Niin, siis, kyllä, aivan oikein, vaikka kädestä pitäen

     
     
  9. #2929
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Olen ollut vanhainkodilla töissä. Ei ole semmoinen paikka, missä mielellään viettäisi aikaa "asiakkaana" En kanna huolta pienistä elinaikaa lyhtentävistä paheista, sillä se elämän lyheneminen on kuitenkin sieltä loppupäästä pois eli leikkaukset tapahtuvat ensisijaisesti vanhainkotiaikaan
    Aivan oikein. En halua viettää vanhainkodissa dementoituneena vuosituolkulla tajuamatta mitään maailmanmenosta. Sukulaisten hylkäämänä... Mielummin nautin elämästä nyt. Pienet asiat saavat onnellisiksi, kuten aamuhetki kahvin ja sähkötupakan kanssa

    syön siis nikorettea jatkuvasti, aina purkka suussa. Riippuvaisuus siis on. Nicorttea söisin tilanteissa, joissa polttaminen on sosiaalisesti tepäkorrektia tai jos olen paikassa, jossa ei voi tupakoida. Muuten polttelisin sähkötupakkaa. Mulla ei ole mitään syytä olla polttamatta, mutta tavallinen tupakka ei oikein vedä puoleensa sen jälkeen kun maistoin tuota sähkötupakkaa.
    Viimeksi muokannut talvitamma; 19.07.15 kello 16:24.

     
     
  10. #2930
    Pienet ja isot asiat Onkohan kukaan vielä kokeillut, öh, sähkötupakkaa sen jälkeen kuten elokuvissa ennen tehtiin

     
     
  11. #2931
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Pienet ja isot asiat Onkohan kukaan vielä kokeillut, öh, sähkötupakkaa sen jälkeen kuten elokuvissa ennen tehtiin
    Ihan perus et aktin jälkeen makoillaan sängyssä ja höyrytään, paljon parempi ku ei tarvi parvekkeelle vaivautua

     
     
  12. #2932
    Höyrähtänyt Rutiger's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    9
    Tervehdys foorumille

    Tuore höyryttelijä esittäytyy. Tupakkaa poltin miltei 20 vuotta loppuvaiheessa reilun askin päivässä. Keväällä alkoi tuntumaan siltä, että tupakan hinta on jo niin korkea, ettei oikeastaan huvittaisi maksaa siitä niin paljoa ja henkeäkin tuntui ahdistavan enemmän kuin ennen. Sysäyksen höyryttelyyn sain bändikaverilta joka oli ostanut paikallisesta kivijalkaliikkeestä lähinnä mustekynältä näyttävän pötkylän. Tiesin tosin höyryttelystä jo aiemmin, koska joskus ehkä vuonna 2011 ostin Briteistä 510 e-savukkeen, mutta se ei toiminut pienen akunkeston takia. Mutta kuitenkin idean tasolla höyryttely oli siis tuttua. Bändikaverin sähkörööki näytti jo astetta asiallisemmalta, joten päätin lampsia suoraan samaiseen kauppaan mistä hänkin oli sähköröökinsä ostanut. Mukaan tarttui Evod twist ja jotain nikotiinitonta nestettä. Laite tuntui kyllä selkeästi paremmalta kuin vanha 510, mutta nikotiiniton neste vähän häiritsi kokonaan höyryttelyyn siirtymistä.

    Evod twistiä höyrytellen sitten lähdinkin surffailemaan netissä etsien paikkaa josta ostaa nikotiininesteitä. Päädyin tänne ja totesin miltei saman tien, että taisin ostaa "välimallin" höyryttimen. Foorumia heteken tutkittuani pistin tilauksen Finnvapelle. Nesteitä sekä Istick 30w ja Nautilus mini. Niillä Jaksoinkin höyrytellä miltei kaksi viikkoa kunnes päätin tilata vielä kolmanneksi laitteksi mustan Subox minin. Se on tämän hetkine laitteisto ja näillä tuntuisi ainakin hetken pärjäävän.

    Paljon on tullut foorumia luettua ja asioita sitä kautta opittua. Ensimmäiset coilitkin on jo väännetty tuohon subtankkiin ja nesteetkin sekoittelen nykyisin itse.
    Täysin tupakatta olen ollut kesäkuun alkupuolelta saakka. Ja hyvältä tuntuu. Sain käännytettyä avovaimonkin tähän touhuun (hänkin poltti yli askin päivässä) ja nyt höyryillään yhdessä. Sen on huomannut, että tietyn tyyppistä välineurheilua tämäkin tahtoio olla. Aina on jotain uutta mielenkiintoista ostettavaa, mutta se on toisaalta mulle jo tuttua tuolta bänditouhuista. No vaikka rahaa ei säästyisikään niin ehkä terveys säästyy.

     
     
  13. #2933
    Morjens!

    Pari viikkoa höyryttelyä takana. Joyetech Ego One Mega-aloituspaketti käytössä, lisäksi ostin myös toisen tankin. Tänään vietän ensimmäisen päivän ilman analogista, eilenkään ei tainnut mennä kuin 3. Tupakointia takana reilut 20 vuotta. Olen tyytyväinen tähän Megaan, höyryä tulee riittävästi, laite toimii ja akkukin kestää lähes pari päivää. Varmasti on parempiakin laitteita mutta en osaa niitä kaivata. 12 ja 18 milligrammaisilla nesteillä mennään.

     
     
  14. #2934
    Tervakeuhko myrial's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    3
    Heissan hei. Täälläkin ujosti heiluttelee nyt kokonaan höyryihin siirtynyt. Pari vuotta sitten ostin itelleni eGo-T:n, oli kuulemma hieno ja toimiva ja niin kallis että uskoin. Kyllähän se hetken toimi vähentävällä vaikutuksella, mutta jäi äkkiä pois kun alkoi clearot vuotamaan ja akut lakkasi toimimasta ja meni noin muuten hermot kun ei jaksanut paneutua niin tarkasti. Siispä tervat sai vielä pari vuotta kaveria sinne keuhkoihin. Tuossa vähän alta pari viikkoa sitten kaivoin sen vanhan romun kaapista ja päätin että nyt loppuu tää rahan haaskaaminen ja löysin kotikaupungista kioskin josta löysin uuden ja paremman clearon. Sitten tosin pamahti akku ja alkoi olemaan piuhat aika tiukalla.

    Periksi ei annettu! Tässä on Riihimäellä ihan mukeva pieni putiikki mistä sitten maanantaina kävin hakemassa ihan upouuden kaverin (en nyt jaksa muistaa mallia millään, en ole niin superkiinnostunut siitä mitä käytän, vaan miten se toimii). Mutta jessus kun on ollut niin paljon helpompaa taistella halua vastaan kunnollisella vekottimella. Tässä olleena kovaa tahtia menossa jo nikotiinittomaankin elämään (siirryin suoraan analogisesta 6mg nesteeseen), ei tule enää tärinöitä eikä hiosta. Ärtyneisyyden myönnän. Löyty myös ihan superherkkua nestettä, jota saa läheltä ja vaivatta. Avomieskin innostui ja polttelee tuossa sivussa vikaa askiaan tällä hetkellä. Saa nähdä onnistuuko Marlboronkin karistelu. ; ) Oishan se kiva ettei haisis kun rakkitynnyri.

     
     
  15. #2935
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja myrial Näytä viesti
    päätin että nyt loppuu tää rahan haaskaaminen
    Ei tämäkään aluksi halvaksi tule, mutta helpottaa (ennen kuin alkaa HARRASTAMINEN ) kun on saanut ostetuksi kunnon laitteet. Juu, monikossa siksi, että yhden setin varassa käy 99%:n huonosti jos/kun se sanoo sopimuksen irti. Samoin mun mielestä toi 6mg on liian mieto heti röökin jälkeen. Toki se voi riittää, mutta silti ottasin edes sen 12mg. Ajan kuluessahan sitä voi tiputella sitten, kiirehän ei kai ole mihinkään?

    Teretulemast!

     
     
  16. #2936
    Tervakeuhko myrial's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    3
    Juu ostettiin ihan kunnon laitteistot ja nesteet ja menihän siinä aika sievoinen köntsä rahaa. Mulla on vaan enemmän ongelma tavan kun nikotiinin kanssa, sama miehellä. Ei oo tullu nyt tässä parin viikon aikana kun pari hassua kertaa sellanen todella inhottava olo, sekin ekoina päivinä. Siis koko ajan olen sauhuillut 6mg vahvusella. : ) Rahan haaskaus on 5,50 euroa 20 savukkeesta, jotka menee päivässä. Aloitus on kallis, mutta sen säästää jo kuukaudessa takasin. Ainakin kun mies vetelee tuota 6,40 euroa maksavaa herrasmiesten versiota. Laskettiin että päälle 200 menee kuukaudessa tupakkiin meillä molemmilla, joten halvempaa tää on vaikka miten päin kääntää. Nyt on hienot ja paljon höyryävät laitteet ja maukas neste, ei oo ollu edes ikävä analogisia enää viime viikon puolesta välin.

    Mun tuntuu olevan helpompaa laittaa kerrasta poikki ja kärsiä hetken ku yrittää tehä se hissukseen. Vähän semmonen joko-tai. : )

     
     
  17. #2937
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:44.

     
     
  18. #2938
    Tervakeuhko myrial's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    3
    Mulla tuntuu toimivan, pitänee toivoa että miehelle toimii kanssa. : ) Saattaa joutua jotain litkuja tilailemaan netin kautta sitten, oon yrittäny noita nesteenvalmistusvideoita ynnä muita seurailla jos vaikka kokeilis moista, ehkä sitten jos ukko sanoo poks. : D Hänellä oli ensimmäinen ilmaisu että suoraan nikotiinittomaan vaan kun ei se kauaa kirpase, joten taisi olla itekkin valmis moiseen siirtymään. Katsotaan muuttuuko ääni kellossa kun Mallukat loppuu.

    Eniveis, oma katko toimi näin. : ) Enemmän se on se tapariippuvuus ja tunnetilojen helpotus mikä tupakassa on mulle ollu se koukku. Ja sosiaalinen tapa kun lähes kaikki ympärillä kiskoo. Kiva kun voi edelleen mennä tupakalle muutenkin kun kärsimään ja istumaan, nämä kokonaan lopettamiset on aina kaatunu siihen että tavasta ei pääse eroon. Mutta kiitos vinkeistä noin muuten! Otan neuvosta vaarin jos kuulen naksuntaa tuosta naapuripäästä. : )

     
     
  19. #2939
    Tervehdystä vaan tänne.
    Tuli tässä päätettyä että sähkötupakointiin voisi alkaa siirtymään itsekkin kun monet on sitä suositelleet.
    Tässä on kovat arvonnat käynnissä laitteen suhteen , mutta onneksi törmäsin tähän sivuun ja noihin oppaisiin.
    Selvisi monta asiaa oppaan vilastessa ,joten suuret kiitokset niiden kirjoittaneille tahoille ja yp:lle sivustosta.

    Vähän ehkä manitoun käärimistä tulee ikävä kun niin monta vuotta sitä on harrastettu mutta eiköhän se siitä.

    nyt sitten vaan kahlaamaan sivua läpi ja vertailemaan käyttäjäkokemuksia eri vermeistä

     
     
  20. #2940
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    54
    Monet asiat itel selvinny pelkästään täält lukemal Kans tutustuminen ja lopult asiaan syventyminen. tervetuloa

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •