Sivu 133 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3383123129130131132133134135136137143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,641 - 2,660 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2641
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    16
    Moron vaan kaikille. Täällä reilut 42v säännöllisesti 20-30 kpl/vrk tupakoinut höyryttelyä aloitteleva. En ikupäivinä olisi uskonut miten helppoa tupakoitsijan oli siirtyä höyryttelijäksi. Olisinpa tajunnut vuosia aiemmin! Poden tyypillisiä tupakoitsijan krooniksiksi kehittyneitä sairauksia, astmaa ja ahtaumaa yms. Mutta nyt n. 1kk höyryttelyn jälkeen olo alkaa pikkuhiljaa kohentua, räkä irtoaa paljon vähemmällä rykimisellä ja henki kulkee sisäänpäinkin. Sen tiedän ettei tämäkään mua terveeks tee, mut parempi tääkin kun kokonaan ilman.
    Ainiin, en malta olla kehumatta oon saanut ainakin yhen, luultavasti kaksi henkilöä siirtymään höyryttelijöiksi. Toiset kaks vielä harkitsevat, mutta uskon, että hekin tulevat mukaan.

     
     
  2. #2642
    Täällä ilmottautuu yksi uusi höyryttelijä Pohjois-Satakunnasta. Tupakkaa poltellut n. 7 vuotta ja viime lokakuussa tuli tilattua FinnVapelta Kangerin Emow Mega startti paketti ajatuksella, että voisihan tuotakin kokeilla. Lokakuussa aloittelin tämän harrastuksen ja hienosti se lähtikin liikenteeseen, kun tupakin poltto väheni siitä n. 1,5 askista siihen about 5 savukkeeseen per päivä. Sitten loppui nesteet ja analoginen taas maistui tuohon joulukuun puoleen väliin kunnes taas tuli tilattua nesteitä ajatuksella, että koitetaas nyt vielä. Siitä se sitten taas lähti ja nyt on oltu suurinpiirtein savuttomana 3.1 lähtien, mitä nyt tuli viime vkl pari tupakkaa poltettua kun loppui tuosta kangerista akku baarireissulla. Uusi modi ja atomisaattori tilauksessa, joilla koitetaan pitää kiinnostusta yllä. Hyvältä tämä nyt on ainakin tuntunut ja itseäni ei haittaa vaikka tulisi höyryteltyä hautaan saakka.

     
     
  3. #2643
    Höyrähtänyt läjä's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    6
    jeps...

    Just alotin höyryttelyn ja sanon kaikille aloittelijoille, että hommatkaa kunnon vehkeet heti alkuun.

    Ensimmäinen yritys jäi viikon mittaiseksi (2v sitten) huonojen akku kestojen ja litku läträämisen takia.

    Ostin eleaf istick 20w ja mini nautilus clearon ja nyt onkin sitten höyryttely alkanut sujumaan...

     
     
  4. #2644
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    60
    Täällä ilmottautuu 24v jyväskyläläinen. Tupakkaa menny 7vuotta ja nyt tuli innostus sähkötupakkaan takasi. Pari vuotta sitten hommasin aloituspakkauksen, mut se jäi lyhyeks kokeiluks silloin. Nyt uudestaan on alkanut kiinnostamaan todenteolla ja nyt mietitään kuumeisesti pärjäänkö samalla aloituspakkauksella vai tilaanko jotaki uutta.

     
     
  5. #2645
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Joroinen
    Viestit
    31
    Täällä esittäytyy 39v ukko savosta. Itse alotin tupakanpolton vuonna 1988 ja lopetin 2008 tytön synnyttyä(ensimmäinen ja tällä hetkellä ainut lapsi). Sitten sorruin tupakin kiroihin uudelleen vuosi sitten. Ei purukumit ja inhalaattorit tuntunu enää kovin mielekkäälle, kun yrittää lopetella tupakointia. joten tilasin reilu kuukausi takaperin Finnvapelta aspiren ce-5 BDC aloituspaketin bvc atopäillä ja 900 akuilla. Nyt kuukausi takana ilman tupakkaa ja iselläni vaivattomasti on onnistunut!!! Laitteistoon olen tilannut 1,6ohm atopäitä ja smok:in volttisäätöisen akun samaisesta kaupasta. Suosittelen kyllä höyryttelyä SUURESTI! Ei vaimo eikä tyttö enää joudu kärsimään analogisen kärystä! Hieno juttu tosiaan tämä e-savuke.com, näin aloittevalle höyrystelijälle varsinkin. Aika paljon on tullut lueskeltua asiaa (ja ehkä asian vierestäkin).

     
     
  6. #2646
    Klone, samoilla paketeilla on näemmä aloiteltu. Onkos se smokin akku hyvä? Tuossa paketin alkuperäisakussa (eVod näyttää olevan) on minulla ainakin hitusen rimpula nappi, meinaa välillä juuttua pohjaan.

     
     
  7. #2647
    Tervehdys

    Tosiaan tupakkia polteltu jo vuodesta 2009-2010 enpä juurikaan muista... Idioottina tullut polteltua kaikennäkösestä sairaudesta ja vaivasta huolimatta. Astma tullut ansaittua, keuhko kertaalleen
    puhjennut, keuhko kuume joka talvi ja silti nortti huulessa... Sähköröökiä on tullut tupakan ohella kokeiltua sillointällöin. Ensi kosketus oli siihen tupakinnäköseen paskalaitokseen missä valo syttyi kärjessä ja antoi sitä grillatun pumpulin makua alusta loppuun kunnes laitos posahti huulessa polttaen sormet ja huulen auki.

    Vuodet vierivät ja parin kaverin kanssa hetken mielijohteesta tuli tilattua Ce4 bundle ecigwizardista ja aijempiin kokemuksiin taivaan lahja... Ei pe*** täähän vois toimia.. Ja tässä vaiheessa touhu karkasi hetkeksi lapasesta... Wizmix mömmöjä tuli kokeiltua laidasta laitaan ja samassa tuli todettua et tupakkaa matkivat nesteet toimivat parhaiten ja näillä sitten mentiin pari kolme viikkoa

    Noh taas hiukan lipsu ja röökiä rupesi palamaan koska palanut wic ei ei ei.. Taas se kosahtaa naamalle... Ja siinä sitten löytyikin tämä foorumi ja tieto vapoilun kummallisesta ja mielenkiintoisesta maailmasta avautui. One thing went to another Innokin VTR & Kanger Protank III ja hetkeä myöhemmin House of liquid ja cigarillos naturales dem heaven... Kunnes eräänä kauniina kesäpäivänä abc n terassilla istuttaessa höyrykkeen ollessa pöydällä joku teenari päätti kääntää sen. Melkein 100 euroa vapoilunannaa whups jonkun pässin taskuun. Arvannetta saattaa jälleen kerran oltiin

    Noh myöhemmin tuli hankittua vamo ja kanger megatank mutta ne jäivät vähän hyllyn perukoille koska tupakkia paloi siihen tahtiin ja firmassa poltetaan sisälläkin... Mutta nytten joulun alla tuli sairasteltua angiina kahdesti ja kruununa vielä keuhkokuume. Näistä syistä tuli oltua hieman pitempi tovi ilman tupakkaa ja päätinpä sitten tilata läjän atoja & pari putelia ah niin loistavaksi todettua edeniä...

    Nyt olisi tarkotus lopettaa kokonaan tupakointi, viimeinen aski jossa jäljellä yksi savuke jäljellä saa pysyä muistutuksena siitä että ei enään tupakkia

    Tämäpä tuntui sitten tyhjentävältä... Äidinkieli oli yläasteella 7 ja amiksessa 1 (1-3 arvosanalla) joten pahoittelen mahdollisesta epäselvyystä...

    Mutta sitten vielä perään tämmöinen kysymys ! Näpertely ja rakentelu on aina ollut luonteessa... Rc harrastuksissa, puutöissä etc joten.
    Millaisella laitteilla kannattaisi alotella rba peepoilua ? Mekaanista modia ja jotain rba tankkia... Tarviiko vastusmittaria ja minkä laista kanttalia wikkiä pumpulia tms kannattaisi alkuun harkita

    Myyntisivua selailen kyllä jatkuvasti jos sattuisi tulemaan jotain rba starttisettiä vastaan vai pitäisiköhän suoraan ostaa joku diablon hybridi ?

    Edit. spoileri näemmä jäänyt kelluskelemaan... Olisikin totta :/ huoh
    Edit.2 Enkä osaa edes vaihtaa sitä \o/

     
     
  8. #2648
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    RBA-laitteiden osalta kannattaa suunnata tänne: Rebuildable

    Tuo spoileri on allekirjoituksessasi, joten mene asetuksiin ja sieltä muokkaa allekirjoitusta

    :wq

     
     
  9. #2649
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Vamo kerran löytyy jo, niin siinähän olis suuntaa antava vastusmittari sisäänrakennettuna. Itselläni aloitus RBAna Bargainilta hankittu Russian 91% Vamo V5n nokassa, käämeissä 0,25 ja 0,30 kanthalit, pirkkapumpuli wickinä ja käämien tekoon apuna laskuri. Hyvin höyrää VG painotteisilla nesteillä, ja helppoa oli tuo ensimmäisenkin käämin teko.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  10. #2650
    Moro. Mies 38v. ketjupolttaja vuodesta 1992. Tämä olisi se vuosi, kun pitäs päästä lopullisesti eroon tupakasta. Kaksi vuotta sitten hankin 510 starttipaketin ja se tuntui kuukauden verran hyvältä ratkaisulta... Nyt uusi yritys paremmilla laitteilla Evod2 starttipaketti, vivi nova xl ja eleaf istick 20w. Lisäksi tein päätöksen, että näitä saa käyttää sisällä ja autossa. Töissä palanu satunnaisesti vihreä bonus sätkä n.5/pvä. muuten kokonaan ilman. Olkoon voima kanssani...

     
     
  11. #2651
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ile... Näytä viesti
    Täällä ilmottautuu 24v jyväskyläläinen. Tupakkaa menny 7vuotta ja nyt tuli innostus sähkötupakkaan takasi. Pari vuotta sitten hommasin aloituspakkauksen, mut se jäi lyhyeks kokeiluks silloin. Nyt uudestaan on alkanut kiinnostamaan todenteolla ja nyt mietitään kuumeisesti pärjäänkö samalla aloituspakkauksella vai tilaanko jotaki uutta.
    Moi ja tervetuloo.Ehdottomasti päivitä kalustosi.Nää härpättimet on tossa ajassa kehittyneet vauhdilla.Itse suosittelisin tätä http://www.elektrosavu.com/istick-mi...ti-p-1199.html

     
     
  12. #2652
    Tervakeuhko Ronkoteus's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    2
    Tervehdys. Pari viikkoa sitten höyryttelyn aloittanut ja nyt savuttelun poistanut. Suosittelen lopettamisyrittäjille, ei ole edes tarvinnut tapella tässä asiassa, loppu röökit ihan itekseen.

     
     
  13. #2653
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Lappi
    Viestit
    12
    Hei olen 24-vuotias mies Lapista. Tupakanpolton aloitin loppuvuodesta 2009 ja lopettanut olen 19.10.2014.
    Tupakkia paloi puolesta askista askiin päivässä ja joskus enemmänkin kun eihän tupakka itärajan tuolla puolen maksanut käytännössä mitään kun vertasi suomen hintoihin. Vapottelu hommat aloitin puolivahingossa kesällä 2014 kun tuli tehtyä heräteostos länsirajan tuolla puolen snuskungenissa josta ostin ensimmäisen laitteeni joka oli perus ego aloituspakkaus. Tupakinpoltto jatkui normaalisti kun eihän vapottelu tupakkaa korvannut niillä laitteille. Päivitin lokakuun alussa aspire 1600 CF VV ego akkuun ja pariin evod 2 clearoon jolloin Vapottelukin alkoi jo olemaan tupakan kanssa samoilla viivoilla.
    Lokakuun lopulla sairastuin kaksi viikkoa minua piinanneesen räkätautiin ja olin polttamatta analogista röökiä melkein puolitoistaviikkoa jonka jälkeen rööki maistui palaneelle paperille ja päätin että tämän paskan poltto loppuu tähän.
    Tämän jälkeen olen päivittänyt Aspiren 20w Istickkiin ja evodit Aerotank kakkoseen ja nestekokkailunkin olen aloitellut onnistuneesti.
    No pitää sen verran myöntää että onhan tuota analogista röökiä tullut polteltua silloin tällöin kun joku on tarjonnut ja uutena vuotena investoin askillisen sinistä lucky strikea.
    Olen sillä politiikalla liikenteessä voihan sitä röökin ottaa jos tarjotaan mutta askit saa jäädä kaupan hyllyyn.

     
     
  14. #2654
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jak_90 Näytä viesti
    Hei olen 24-vuotias mies Lapista. Tupakanpolton aloitin loppuvuodesta 2009 ja lopettanut olen 19.10.2014.
    Tupakkia paloi puolesta askista askiin päivässä ja joskus enemmänkin kun eihän tupakka itärajan tuolla puolen maksanut käytännössä mitään kun vertasi suomen hintoihin. Vapottelu hommat aloitin puolivahingossa kesällä 2014 kun tuli tehtyä heräteostos länsirajan tuolla puolen snuskungenissa josta ostin ensimmäisen laitteeni joka oli perus ego aloituspakkaus. Tupakinpoltto jatkui normaalisti kun eihän vapottelu tupakkaa korvannut niillä laitteille. Päivitin lokakuun alussa aspire 1600 CF VV ego akkuun ja pariin evod 2 clearoon jolloin Vapottelukin alkoi jo olemaan tupakan kanssa samoilla viivoilla.
    Lokakuun lopulla sairastuin kaksi viikkoa minua piinanneesen räkätautiin ja olin polttamatta analogista röökiä melkein puolitoistaviikkoa jonka jälkeen rööki maistui palaneelle paperille ja päätin että tämän paskan poltto loppuu tähän.
    Tämän jälkeen olen päivittänyt Aspiren 20w Istickkiin ja evodit Aerotank kakkoseen ja nestekokkailunkin olen aloitellut onnistuneesti.
    No pitää sen verran myöntää että onhan tuota analogista röökiä tullut polteltua silloin tällöin kun joku on tarjonnut ja uutena vuotena investoin askillisen sinistä lucky strikea.
    Olen sillä politiikalla liikenteessä voihan sitä röökin ottaa jos tarjotaan mutta askit saa jäädä kaupan hyllyyn.
    Tsemppiä sinne pohjoiseen . Ja tervetuloa foorumille. Sen verran moni täällä on kärvistellyt tuon tupakanpolton vähentämisen tai lopettamisen kanssa, että eiköhän täältä vertaistukea ja vinkkejä löydy. Eli rohkeasti vain mukaan! Tupakoinnin vähentämisestä on hyvä aloittaa, ilman turhia paineita. Kun oikeat laitteet ja nesteet alkavat löytyä, jää se tupakkakin hyvin huomaamatta sivuun ja parhaimmillaan kokonaan pois.

     
     
  15. #2655
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Moro!
    Täällä uudenkarhea foorumin jäsen joka on käyttänyt analogisia jo pauttiarallaa kolmekymmentä vuotta.

    Lopetin (jälleen) vuodenvaihteessa analogiset ja nyt koitan sinnitellä nuuskalla ja höyryllä. Kävin hakemassa perussetin Espoontorin kaupasta ja lainailin nesteitä kaverilta. Nyt olen jo tilaillut ensimmäiset omat nesteet ja täytyy sanoa että Enjuicen Menthol Ice toimii mainiosti, vinkin sain tätä foorumia selailemalla.

    Meikällä on taipumusta tekniseen hifistelyyn, joten ei ihme että eilen meni jo modi tilaukseen puffilta. Otin siihen samalla pari clearoa: perus Kanger Protankin ja hifistelyä varten SMOK RSST-C:n. Kangeri ei niinkään huolestuta, mutta saapa nähdä miten Smokin kanssa pärjäilen... Otin samalla valmiiksi tehtyjä setuppeja pussillisen, katsotaan nyt...

    Muttapa mutta, ennen kaikkea kiitokset teille foorumilaisille! Olen surffaillut näitä keskusteluita jo vuoden alusta lähtien ja paljon on selvinnyt asioita tätä kautta.

     
     
  16. #2656
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Moro!
    Täällä uudenkarhea foorumin jäsen joka on käyttänyt analogisia jo pauttiarallaa kolmekymmentä vuotta.


    Muttapa mutta, ennen kaikkea kiitokset teille foorumilaisille! Olen surffaillut näitä keskusteluita jo vuoden alusta lähtien ja paljon on selvinnyt asioita tätä kautta.
    Moro.Itselläni tota röökiuraa takana yli kolkyt vuotta joten samoissa mennään ja kohtapuolin tulee vuosi täyteen ilman sätkän sätkää joten kyllä tää höyrähtäminen toimii!!Ilman tätä foorumia en ois itse röökistä eroon päässyt ja enkä ainakaan mitään näistä härppättimistä ymmärtänyt joten tervetuloo ja rohkeesti kyselee jos ongelmia ilmenee

     
     
  17. #2657
    Jande
    Vieras
    Hellou.

    Täällä kirjottelee tälläinen juuri 22 vuotta täyttänyt nuori nainen. Ikinä en ole tupakkaa polttanut, mutta tarkoitus olisi näillä nikettömillä e-savukkeilla koettaa korjata aivoja sillon kun iskee pakkomielteinen ahmiminen. Kuulostaa varmaan jonkun mielestä todella tyhmältä, mutta itselleni se kaloriton höyry on pienempi paha kuin kilot keskivartalolla.
    "Perheeseeni" kuuluu minun lisäksi kissa ja kaksi hamsteria. Harrasti myös vähän aikaa sitten vielä akvaarioita ja olen muutenkin erittäin eläinihminen.
    Tällä hetkellä höyryttelen suhteellisen mauttomasti eGo-T akulla ja CE-4 clearolla. Hankinnassa on parempi clearo jotta saisi makua enemmän irti ja homman toimimaan kuten suunnitelmissa oli. Ja onhan tuollainen höyryjen tuijottelu erittäin rentouttavaa pahimpiin ahistuksiin :P

     
     
  18. #2658
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Täällä yksi jonka mielestä tämä sun keissi kuullostaa oudolta. Ei tulis ikinä itelle mieleen alkaa höyryttelemään,jos ei tupakkaa olis ennen polttanut.

     
     
  19. #2659
    Kannatan edellistä. Tätä on hankala muotoilla kohteliaasti, mutta mieti vielä, Jande hyvä, haluatko hengittää sekalaisia aineita, kun sinun ei täydy. Luulenpa, että sinulla ei ole ylimääräisiä kilojakaan. Kokeilisit vaikka purkan syöntiä, sitä minä tein vastaavassa tilassa. Toki itse päätät.

     
     
  20. #2660
    Jande
    Vieras
    Ylimääräisiä kiloja löytyy ja ihan kunnolla. Mielummin koetan vaikka sitten hengitellä ns. epämääräisiä aineita jos ne ovat minulle avuksi tähän vaivaan. Purkkaa ei voi syödä loputtomiin, siitä tulee pakostakin jossain vaiheessa laksatiivisia oireita sekä älytöntä pöhötystä. Puhutaan nyt ihan siis sairaudesta, kun minulle tulee pakkomielteinen tilanne syödä ahdistukseen. Siinä ei paljoa auta itelle hokea että syö porkkana, kun pää jomottaa kokoajan kaiken muun hyvän perään. Ei sillä ettenkö olisi koettanut dieettiä jos toista ja syödä sitä purkkaa pullan, keksin, karkin ja vastaavien sijaan. Kuuluu osaksi ahdistuneisuuttani ja masennustani kyseinen ominaisuus. Ja kyllä, teen itse sen viimeisen päätöksen ja tiedän, että omalla tavalla riskeeraan itseäni myös tällä mahdollisella höyryttelyllä. Mutta siinä vaiheessa kun painoindeksi on vaarallisen ylipainon puolella ja oikeasti muita keinoja tuon syömisen estämiseen ei ole, niin olen suhteellisen avoinna testaamaan eri tapoja koettaa huijata niitä aivojani. Se että jos jostain yhdestä henkosesta jotain vaikkapa banaanin makua saan sen saman fiiliksen ja euforian kuin puolikkaan suklaalevyn syönnistä, niin valitsen ilomielin sen yhden henkosen kaloritonta banaanin makua.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •