Sivu 13 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3910111213141516172363113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #241
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    43

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys höyryttelijöille .

    Laitoin tilaukseen ensimmäiseksi laitteeksi tuollaisen:
    "Joyetech logo 1000mAh USB Joye eGo-T starter kits with Type B atomizers"
    http://www.heaven-gifts.com/product-360.html

    ...ja nesteeksi:
    "Vanilla Classic Pre-mixed" (FSUSA) 24mg/ml
    http://www.ecigwizard.com/shop/en/fr...pre-mixed.html

    Tulikohan liian vahva nikotiinilitku? Tupakkaa menee n. 5kpl/päivä

     
     
  2. #242
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    5 kpl/päivässä polttaneelle sanoisin että hiukan rajua. Itsellä jo nyt nesteet 11mg-vahvuutta vaikka aloitinkin 4vk sitten 24mg ry4:lla. Polttelin ennen tuota kuitenkin askin päivässä

     
     
  3. #243
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Itse poltin myös n.5 savuketta päivässä ja 24mg on kyllä liikaa ainakin itselle. Jopa 18mg tuntuu liialta. 11mg ihan ok. Nyt olen jo tilannut 6mg ja seuraavaksi saatan kokeilla ihan 0mg:lla, koska en oikeastaan enää edes kaipaa nikotiinia. Kohta kuukauden höyrytellyt.

     
     
  4. #244
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha81 Näytä viesti
    Itse poltin myös n.5 savuketta päivässä ja 24mg on kyllä liikaa ainakin itselle. Jopa 18mg tuntuu liialta. 11mg ihan ok. Nyt olen jo tilannut 6mg ja seuraavaksi saatan kokeilla ihan 0mg:lla, koska en oikeastaan enää edes kaipaa nikotiinia. Kohta kuukauden höyrytellyt.
    Onnittelut!

    Iso käsi mg-tason vähennykselle.

     
     
  5. #245
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Mä poltin noin 8-10 röökiä(valkoinen Marlboro) päivässä, ja se on siinä ja siinä että onko tuo 18mg liian vahva vai ei, ehkä seuraavassa tilauksessa laimeampaa silti.

     
     
  6. #246
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ss Näytä viesti
    Alunperin sähkötupangiajatus syntyi kun lueskelin aiheesta moottoripyora.orgista ja jo siellä itse asiassa sain neuvot aloituspaketista luultavasti tälläkin foorumilla vaikuttavalta alan harrastajalta. Varsinaisen tupakoinnin lopetin joskus 6-7 vuotta sitten poltetuani sitä ennen vajaa 20 vuotta, siitä eteenpäin olen ollut lähinnä "viihdekäyttäjä", poltellut sikareita tahtiin muutama per viikko... Ongelma tulee sitten kun alkoholi astuu kuvaan mukaan, silloin ei mikään riitä ja pari askia pikkusiggee palaa helposti ja sen huomaa seuraavana päivänä eli tarkoitus olisi korvata kännisikarit kännihöyryillä.
    Akku tuli tänään ja oli niin kova hinku kokeillä että piti käydä autotalissa höyryttämässä kesken päivän... Testiaineina RY4 24mg ja perään menthol 24mg. Eipä taida tarvita enää pikkuziggeen koskea niin kauan kuin puteleissa nestettä riittää, höyryttely korvaa anal-loogisen paremmin kuin hyvin. 24mg nesteet saattaa olla ehkä vähän liiankin stydiä tavaraa kesken päivän poltettaviksi, onneksi on nollaa niin voin blandata. Tosin 24mg:tä pitää jättää perjantaispessuksi, voipi tehdä ns. herkkää jack danielsin kanssa.

     
     
  7. #247

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Miksi autotallissa?

     
     
  8. #248
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Miksi autotallissa?
    Mukavampi harjoitella salaa... Lisäksi halusin varmistaa ettei tule isompaa hajuhaittaa. Ei tullut, mutta vieno RY4:n tuoksu tuntui jäävän leijumaan. Tai sitten maku vaan jäi suuhun.

     
     
  9. #249
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    3

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Moro kaikille Keminmaasta!
    40-vuotias mies. Litkuja höyrytetty Ego-t B:n tankin ja Kartojen kautta jo 4 viikkoa. Tupakointia oli takana 25vuotta ja ei oo tehnyt enää tupakkia mieli. On vissiin sen verran kovat niksat veressä koko ajan. Tästä foorumista on ollut älyttömästi apua tietoa etsiessä. Kiitoksia erityisesti ylläpitäjille!
    Parempi virsta väärään, kuin varsta vaaraan.

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Morjenttes! Tulipa tännekin laitettua tunnukset. Reilun viikon olen EGO-Teellä pössytelly ja röökaaminen alkaa jo pikkuhiljaa olemaan historiaa Sillontällön on tullut vedeltyä esim. kahvitellessa tai aterian jälkeen. Noin 7-8 vuotta tuli analogisia pössyteltyä askin verran päivässä. Lopettamista kokeillu joskus aikoinaan niillä purkilla sun muilla mutta eihän ne mitään auttanut, saas nähdä että jääkö sitä nyt sit koukkuun tähän vapetteluun
    Täytyy kyllä kiittää tätä foorumia ja ylläpitoa, tuntuu olevan sellasia viidakkoja noi verkkokaupat et alkumetreillä ei tuu tulevan mitään tästä hommasta

     
     
  11. #251
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    10

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terve!

    Nelisen viikkoa höryteltyäni ja foorumin viesteistä suuren avun saatuani ajattelin rekisteröityä ja esittäytyä.

    Viitisen vuotta tullut poltettua n. 20 punaista käärylettä päivässä kunnes siirryin sähkötupakin maailmaan. Aloitusvälineinä oli 510-T -setti joka osoittautui nopeasti riittämättömäksi. Tällä hetkellä tiputtelen suoraan 510 LR -atoon eGo -akulla, makunautinto on järisyttävä.

    Joulupukilta toivon kunnon modia jotta akkukesto saadaan vihdoin riittäväksi

    EDIT: humala-typot korjattu.

     
     
  12. #252
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Kirjoitetaampas sitten tätä omaakin tarinaa hieman tänne.
    noin 13 vuotta analogisia takana, elämää kohta 30 vuotta takana (ja toivottavasti vielä paljon edessä).
    e-tupaka tuli vastaan viime lauantaina dealextremessä, kiinnostus heräsi touhua kohtaan samantien ja rupesin etsimään lisätietoa aiheesta. dx:stä en siis mitään tilannut vaan aikani asioita tutkittuani lähti tilaus vielä samana iltana cloud9, wizardille ja healtcabin:iin.
    kovo viikko tuskasteltiin ja kärvisteltiin että milloin kusti polkee mulle tavaraa. tällä väliin olin kokonaan unohtanut, että virolainen työkaverini kiikuttaa minulle 5 punttia malboroa maanantaina. nyt siis on vino pino analogista jäämässä käyttämättä (kai ne saa kaupattua jollekkin vielä tyhmemmälle )
    perjantaina oli sitten viimein ensimmäinen paketti saapunut postiin (cloud9). tässä tilauksessa tuli dse901 ja sille jotain pientä varustetta + liemiä. pienten alkukankeuksien jälkeen (huonosti puhdistettu ato, yms pientä) alkoi homma sujua. vajaa, avattu malboro aski lahjoitettiin samantien hyväntekeväisyyteen eli kaverille jolta oli tupakat loppu joten analogisten käryyttämisen totaaliseen lopettamiseen on usko kova.

    wizardin tilaus saapuu siis oletettavasti maanantaina. sieltä siis tilattu 510t ja sille tarvikkeita + lisää liemiä.
    healthcabinilta tulossa sitten diy mod tarvikkeita, pg+vg nesteitä, carto lajitelmaa sun muuta tuikitarpeellista ja vähemmän tarpeellista (mitään tuhaahan minä en koskaan osta...enhän.)

    e-tupakka vaikutti jo muutenkin ajatuksen tasolla niin minun jutulta. kun voi harrastella jotain mistä valtaväestö ei ole kuullutkaan (uusi juttu) ja suurimpana plussana on se että saa näprätä, suunnitella ja rakennella mielinmäärin. akkumodeja siis vähintäänkin mielen sopukoissa kypsymässä useampiakin ja uskon että näistä ideoista ainakin osa tullaan myöskin esittelemään tällä foorumilla tulevaisuudessa valmiina ja toimivina modeina.

    analogiset ei hajuhaittojen osalta päivätyössäni olleet mikään ongelma koska sillä voi polttaa lähestulkoon missä ja milloin vain, mutta tuon harraste firmani kanssa tupakan hajun puuttuminen on enemmän kuin hyvä asia. itse kun on tottunut tekemään hommia tupakka hampaissa ja teippi/tarrafirman kerrariin olen perustanut, tupakasta toisinaan kun tipahteli tuhkaa paikkoihin minne ei olisi tarvinnut, hommaan keskittyneenä kun on niin helppo unohtaa tupakka karistaa. t-paitoja/huppareita tehdessä sitten ongelmana oli tietysti tämä haju, jos nyt sattuu että tuote on menossa jollekkin tupakoimattomalle niin siinähän voi pieni tuoksu kankaaseen tarttua.

    Että tämmönen tarina. höyryttelemisiin...

     
     
  13. #253
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Nikotiiniaddikti täällä hei! Olen polttanut noin askin päivässä vuosikymmeniä, seissyt parvekkeella sateella, kolmenkymmenen asteen pakkasessa jne. Viime viikolla sain ensimmäisen e-tupakan: Joye 510-t:n. Akut ovat aivan p:stä, pienempi akku voi loppua yhden höyrystelysession aikana :-( Muuten olen ollut tyytyväinen, enkä ole polttanut ainuttakaan analogia muutamaan päivään. Yritin lopettaa tupakanpolton viisi vuotta sitten Zybanin avulla, en pärjännyt edes vuorokautta! Voi kunpa päättäjät ymmärtäisivät mistä on kyse ja sallisivat nikotiinipitoisten e-nesteiden myynnin Suomessa!

     
     
  14. #254
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    Nikotiiniaddikti täällä hei! Olen polttanut noin askin päivässä vuosikymmeniä, seissyt parvekkeella sateella, kolmenkymmenen asteen pakkasessa jne. Viime viikolla sain ensimmäisen e-tupakan: Joye 510-t:n. Akut ovat aivan p:stä, pienempi akku voi loppua yhden höyrystelysession aikana :-( Muuten olen ollut tyytyväinen, enkä ole polttanut ainuttakaan analogia muutamaan päivään. Yritin lopettaa tupakanpolton viisi vuotta sitten Zybanin avulla, en pärjännyt edes vuorokautta! Voi kunpa päättäjät ymmärtäisivät mistä on kyse ja sallisivat nikotiinipitoisten e-nesteiden myynnin Suomessa!
    Tervetuloa höyryttelijöiden kasvavaan joukkoon. Ei muutaku isompaa akkua kehiin, esim ego-t 900 mAh tai 1000 mAh, pärjääpi vähän pitempään

     
     
  15. #255
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tervajoki
    Viestit
    58

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Yli 10 vuotta tullut analogista poltettua ja viimme maanantaina löysin tämän foorumin ja sitä muutaman illan lukeneena tilasin torstaina ensimmäisen sähkötupakkani finnvapelta eGo-t startti paketin. Nesteitä tilasin perjantaina ecigwizardilta... Toivottavasti alku viikosta tulisi.
    Sen verran työkaverit sain asiasta kiinnostumaan että nyt neljä muutakin ovat laittaneet startti paketin tilaukseen...

     
     
  16. #256

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Tervehdys!

    Aivan aluksi haluaisin kiittää kaikkia SDP:n jäs... foorumin asiantuntijoita hienosta foorumista ja sisukkaasta aloittelijoiden neuvomisesta - aivan priimameininkiä. Itselläni on nyt noin kuukausi höyryttelyä takana, innokasta foorumin seuraamista ja kokemusta eri kombinaatioista kertynyt sen verran, että lienee aika esittäytyä ja kertoa vaikutelmia.

    Tällä hetkellä tunnelma höyryttelyharrastuksesta on hieman ristiriitainen, idea on loistava ja parhaimmillaan honmma toimii mahtavasti, mutta toisaalta tekniikka on vielä(kin) niin betatasoista, että laitteiden laadun epätasaisuus ja jatkuvan säätämisen määrä alkaa käydä vakavasti hermoille.

    Parhaana puolena tietysti se, että 25 vuoden savuttelu ja närästävän purkan jauhaminen on katkennut seinään. Miinuspuolena jatkuva pieni päänsärky, joka tasoittunee, kunhan saan höyryttelyn asettumaan järkeviin mittasuhteisiin - uutuudenviehätys ja kokeilunhalu aiheuttaa aivan järkyttävää kulutusta.

    Peruskamoina Janty-brändätty eGo-T B ja siihen sitten Libertyltä, Peleonilta ja eSätkäWelholta hankittuja litkuja sekä lisä- ja varaosia niin, että lompakko laulaa ja luottokortti soittaa rumpuja.

    eGon tankkisysteemi on ideana hyvä, tämän hetken paras kokeilemistani - siis ideana. Käytännössä Tankin ja LR-aton kanssa saa olla jatkuvasti varuillaan, sillä ne rupeavat herkästi kurlaamaan ja lopputuloksena on mehut suussa ja sormilla - varsinkin tunnin taskussa pyörimisen jälkeen. En usko että ongelma johtuu käyttötekniikastani, niin paljon eri tapoja, imuvoimakkuuksia ja muita säätöjä olen kokeillut. Lisäksi minulla on siksi paljon tarvikkeita, että kysymys ei ole myöskään epäkuntoisista kamoista. Mitään reikiä en rupea tankkeihin virittelemään ihan periaatteesta (no okei, olen kokeillut), koska mielestäni tuotteiden nyt vaan kuuluisi toimia sellaisenaan. Imulangan pökkimistä ylös alas olen suostunut kokeilemaan, vaihtelevin tuloksin.

    Bogen 501-kartot. Hehheh. Nämä ovat varmaan huumoria helvetistä. Tamponi joka täytetään kondomilla - how cool is that? Maistuvat nesteeseen dipatulta käytetyltä vaipalta, ikävä imutuntuma, kestävät yhden-kaksi tupakanmittaista sessiota ja palkitsevat lopussa sellaisella dry-hitillä, että hampaat putoavat. Lisäksi pikkukarto-driptip -yhdistelmä on aivan lohduttoman nolon näköinen, conen kanssakin. Arvosana: hankalaa perseilyä. Jostain syystä nämä tuntuvat olevan suosittuja. No, niin on Justin Bieberkin.

    Smoktechin 5ml dual coil cartot. No niin, tässä tamponissa on jo ideaa. Ei tietenkään vedä viittä milliä, mutta 50-60 tippaa menee helposti. Höyryntuotto on hulvatonta, joskin tätä täytyy aina vähän "pumpata" että karto lämpenee ja höyryt ovat kunnollisia. Mukavaa, lämmintä röyhyttelyä, mutta kurkkutuntuma on heikompi kuin muissa tekniikoissa. Tämä tuntuu myös tasoittavan makuja hieman toistensa kaltaiseksi, aivan kuin tässä olisi oma "ominaismakunsa". Hankalasta täytöstä, suurehkosta koosta, akkusyöpöttelystä ja mehustumisajasta (kannattaa jättää yöksi vetäytymään) johtuen ei mikään pese-ja-mene -ratkaisu, mutta oikein hyvä keppana-sohvanmutkapöläyttelijä.

    Drippailu. No, tämä on vähän tällaista trippailua. Hyvä tekniikka makujen maisteluun, mutta perustekniikaksi liian vaivalloinen - koko ajan saa olla pullo kädessä, tai jos lirauttaa enemmän tavaraa kerralla, alkaa ato ennemmin tai myöhemmin menstruoimaan. Mukana myös iloisia dry-hittejä. Sääli, sillä musta 650-akku, valkoinen ato ja musta driptip on aivan järjettömän kaunis yhdistelmä.

    Vielä on siis löytämättä/keksimättä se paras tekniikka. Nyt käytän sekatekniikkaa, pääaseistuksena kuseksiva tankki, kotikäytössä tankki tai DC-karto ja joskus rauhallisissa tilanteissa drippailu. Tuosta DC-kartosta saattaa vielä kehittyä suosikkini, kunhan saan niitä haalittua tarpeeksi ja pääsen yli sen massiivisesta estetiikasta. Toiveissa on, että Joye tai joku muu jatkaa tankkisysteemin tuotekehittelyä (eGo-W ei vakuuta arvostelujen perusteella) tai joku muu kehittää aivan uuden vanuttoman-kusemattoman systeemin.

    Nesteitä en käy tässä nyt erittelemään, niitä on hankittu kymmeniä kaikista alussa mainituista kaupoista ja ovat olleet pääsääntöisesti laadukkaita. Pienen virheen olen tehnyt siinä, että tilasin suurimman osan nesteistä 24mg-vahvuisena, mutta nyt huomaan saavani tuosta vahvuudesta päänsärkyä. Olen laimennellut näitä sitten tuonne 16-18mg -välille, mutta laimennus PG-nesteellä vie makua ja tuntuu aiheuttavan vielä helpommin aton tulvimista. Eniten tällä hetkellä kuluu menthol-minttu -pohjaisia nesteitä kurkkutuntuman takia. Tulossa Puolasta on tilaus tee-se-itse-värkkejä. No hyvä on, loppuun pika-arvostelu: Aloituspakkauksissa usein mukana tuleva RY4 (Janty) on hirveätä lääkenikotiininmakuista innostuksentappajaa, kuuluisa, hypetetty Jägerbomb on yliarvostettua energiajuomaa kun taas toinen hehkutettu suosikki, Pink Spotin Jamaican Me Crazy on mainion maineensa veroinen kookos-hedelmäherkkupommi.

    Yhtä kaikki, suhtaudun höyryttelyharrastuksen tulevaisuuteen varovaisen toiveikkaasti ja kun alkuinnostus tästä tasaantuu ja omat metodit kehittyvät, ei tuo tekniikan kanssa vehtaaminenkaan ehkä tunnu enää niin pahalta.

     
     
  17. #257
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    hahaa herra huu! hieno teksti, komia avaus foorumille. Tervetuloa höyrypilvelle tervetuloa myös kaikille uusille joita en ole vielä henkilökohtaisesti tervehtinyt YV:n muodossa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #258

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Se olis täälläkin uusi höyryttelijä! Tosin vielä toistaiseksi ilman vehkeitä.. Ehkäpä jo huomenna! Tai miten tämän homman nyt ottaa... Toisaalta voisin luokitella itseni konkariksikin. Joskus 4 vuotta sitten ostin ensimmäisen laitteen (supersmokerin) jota taidetaan yhä myydä mutta toivottavasti laadukkaampana kuin ennenvanhaan!

    Laite maksoi siis aikoinaan n.100€ eikä silloin myyty mitään täyttönesteitä vaan oli ostettava kertakäyttökartoja jotka maksoivat ihan tolkuttoman paljon. Olisikohan saattanut olla yksi paketti jossa oli 6 patruunaa n.6€. Maku järkyttävää, savun tuotto olematonta eikä minkäänlaista kurkkutuntumaa! Laite toimi n.2vk silloin kun sitä huvitti toimia. Ja nesteiden tilaaminenhan oli laitonta. 2 kertaa kerkesin tilata ja kuitenkin sain tilaukset kotiin asti ilman tullin puuttumista.

    Nyt viikko sitten tuli huomattua että nesteitä saa laillisesti tilata ja rupesin laitteita huvikseni katselemaan ja olin todella yllättynyt tämän hetkisestä tarjonnasta! 2 hiljaista yövuoroa töissä katselin netistä laitteiden arvosteluja ja päädyin tilaamaan 510 mallin. Sitä siis yhä odotellaan (tilattu 13.10).

    Ensimmäistä kertaa sellainen olo että oikeasti mahdollista lopettaa analogisten vetäminen!! 16 vuotta poltettu joista kymmenisen vuotta aski päivässä. Pelkkä tieto tälläisistä laitteista on saanut analogisen maistumaan pahalta eikä enää yhtään huvittaisi vetää! Saa nyt sitten nähdä.. Jotenkin ei vaan osaa ihan täysin luottaa laitteeseen vuosien takaisten huonojen kokemusten jälkeen! Toivottavasti olen väärässä

    Tilauksessa nyt siis ecigwizardilta Standard 510 Starter Kit. Ja pakkohan se oli laittaa myös suomesta tilaukseen tuo Ego-T vielä lisäksi vaikkei sitä missään tunnu varastossa olevan..

     
     
  19. #259

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Moikka!

    Sain tänään ensimmäisen e-savukkeeni Genesiksen perus 510 kun oli sen kitti tarjouksessa 7 vuotta analogista tullut polteltua vaikka ikää on kertynyt lasiin vasta 21. Työkaveri oli hommannut poikaystävänsä kanssa tankki versiot ja ajattelin että taidan itsekin ostaa 510T atoja ja tankkeja kun ensin nyt alkuun pääsee vanujen kanssa. Ensimmäiset höyryt nappasin samantien kun oli esitäytetyt patruunat mukana ja akussa vähän virtaa, hyvin toimi! Ulkonäkö tuossa myös miellyttää sopivan kompakti Parit "tupakat" vedin ennen kuin muistin että kannattaa atot pestä niinpä laitoin akun lataukseen ja pesin muut osat. Josko huomenna pääsisi jo kunnolla homman ytimeen.

    Äidille tilasin samalla ja hänkin nyt innolla odottelee josko huomenna saisi homman käyntiin. Nesteitä on tilattu eri paikasta, tyhjiä cartridgeja pitäisi kyllä ostaa kun en tiedä jääkö noista esitäytetyistä maku kummittelemaan? Tobacco oli makuna mutta mielestäni maistuu kyllä aivan rusinalle

    On ollut hienoa lukea muiden kokemuksista täällä ja foorumi tuntuu muutenkin mukavalta, luulisi apua ainakin saavan jos ongelmia tulee

     
     
  20. #260

    Vs: Tuore höyryttelijä esittäytyy

    Terse!
    Uusi höyryttelijä täälläkin . Kolmisen viikkoa sitten kattelin duunipaikan pihalla kummissani, kun kollega imutteli hassunnäköistä pötkylää (paljastui myöhemmin eGo-T:ksi). Selvis että pari muutakin talossa vaihtaneet normitupakit sähköiseksi. Illanvieton aikana noita kattellessa ja kokemuksia kuunnellessa kiinnostus heräsi ja aamukrapulassa lähti oma eGo-T starttipakkaus tilaukseen wizardilta sekä ry4:sta iso pullo.

    Nyt pari viikkoa mennyt pääasiassa 16mg ry4:ää ja samanvahvuista mentholia hönkiessä mukavasti- toivottavasti viimeinen analogiaski meni puoliksi emännän kanssa viime vkl. Nyt mennään molemmat vain digitupakeilla sit . Noista sekoittamalla löytynyt molempia miellyttävä maku eikä normitupakin maku enää houkuta.. eikä kyllä hajukaan todellakaan .

    Noin 15v tullut poltettua enemmän ja vähemmän vakituisesti ja pari viimeistä vuotta koitettu yhdessä lopettaa purkkien, imeskelytablettien, salmiakin ja sikarien avulla .
    Mut nyt tuntus todellakin et oikeet aseet löytyny, millä tästä ehkä joku päivä vieroitutaan kokonaan! Saas vaan nähdä miten pitkään riittää tää peruskalusto; tässähän on kauhee kilpavarustelun vaara olemassa . Yritys pärjätä näillä mahdollisimman pitkään välillä uusia makuja tilaillen.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •