Sivu 124 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2474114120121122123124125126127128134174 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,461 - 2,480 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2461
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    12
    Moro vaan kaikille!

    Itse olen tässä noin viikon höyrytellyt. Sikäli ehkä poikkeava tapaus olen, että viimeisen analogisen savukkeeni poltin joskus loppuvuodesta 2001, jolloin olinnkin kerinnyt jo reilusti yli puolet silloin kolmekymmentä vuotta kestäneestä elämästäni kiskoa tervaa ja paskaa keuhkoihin...
    No vaikka polttamisen tuolloin lopetinkin, niin nikotiinia kumminkin on tehnyt koko ajan mieli, ja olenkin sen jälkeen käytellyt nuuskaa ja nikotiinikorvautuotteita, laastaria, purkkaa ja pastilleja joskus ja joskus ollut ilman mitään, kumminkin aina johonkin palannut. Kun tuo nuuskan saaminen nykyään alkaa ainakin laillisesti olemaan suht hankalaa, nikotiinivalmisteet ovat perkeleen kalliita enkä oikeaa tupakkaa aio enää ikina ruveta polttamaan, niin ajattelin kokeilla tätäkin. Joitain kertoja vuosien aikana olin toki kavereiden sähköröökejä kokeillut ja pitkään tupakoimatta olleena oikein yllättynyt siitä, kuinka paljon tuntui siltä kuin olisi oikeaa tupakka imaissut, toki ilman sormiin, suuhun ja vaatteisiin jäävää kamalaa makua ja hajua : )

    Hankinpa siis lopulta itselleni tuommoisen Vision Spinner akun, komeasti sateenkaaren väreissä koska härveleiden ulkonäkö on toki miehillekin tärkeää ja sen kaveriksi Kangerin protank kolmosen ja läjän erilaisia nesteitä... No mitä nyt viikon ajan on touhua harjoitellut niin kovasti olen tykästynyt, lisää nesteitä ja järeämpää kalustoa olen tilannut eikä ole tuota nuuskaa eikä nikotiinipillereitä mieli tehnyt, eli taidanpa tosiaan tätä jatkella ainakin siihen asti, että tutkijat löytävät tästäkin jonkun oikeasti merkittävän terveydellisen haitan, noiden lisäksi siis mitä nikotiini aiheuttaa siitä riippumatta missä muodossa sitä sisäänsä tunkee.

    Päätavoitteeni on ehkä se, ettei tarvitsisi eurollakaan tukea apteekki- ja lääkemafiaa kalliita nikotiinikorvaustuotteita ostamalla, lisäksi tässä viehättää tuo ilmeisen loputon harrastamisen mahdollisuus kaluston ja valtavan eri makuisten nesteiden valikoiman kanssa hääräillessä, ehkä myös tietty kapinahenki nostaa päätään kun on lueskellut mediasta juttuja siitä, miten jotkut tahot tätäkin toimintaa pyrkivät hankaloittamaan ja jopa tyystin estämään.

    Saapa nähdä koska naapurit soittavat huumepoliisin käymään, kun musiiki soi ja makeantuoksuista höyryä puskee rappukäytävään ja itsekin vaan tuijottelen tyytyväisenä kaukaisuuteen rankasta höyryttelysessiosta voipuneena aina kun kotoa lähden...

     
     
  2. #2462
    Höyrähtänyt Shaga's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    9
    Tervehdys! Kolme kuukautta höyryttelyä takana ja paluuta ei enää ole. SMOK RSST+ATOMO by KSD+Tmax Snake Oil nyt käytössä. Suunnittelen kovasti uuden modin ostoa missä on lukittava nappi. Kiinnostaisi Hammer by Tobeco designiltaan mutta olen kuullut vähän huonoa sen jännitteensiirroista.

    Mitähän tähän nyt selittäisi. Seinäjoella asustelen ja 30v vanha miespuolinen henkilö. Minulla on lievä adhd niin höyryttely on sellaista kivaa tekemistä esimerkiksi elokuvaa katellessa joka ei vie keskittymistä eli on suorilta itselle parempi tapa kuin tupakilla käyminen tunnin välein. Aloitin tupakin heti yläasteen perään eli 14v sitten. Kertaakaan en ole halunnut lopettaa. Tapasin ennen sähkötupakkia polttaa käsin käärittyjä tupakkeja.
    Viimeksi muokannut Shaga; 28.08.14 kello 20:47.

     
     
  3. #2463
    Ihis hammastikulla kanhali pysyy paikoillaan ,ns "pirkkaniksi" ja tervetuloa kaikki uudet höyryytelijät joukkoomme ,jokainen polttamatta jäänyt savuke on voitto höyrylle

     
     
  4. #2464
    Näinkin kauan uhkauksesta meni, että hommasin ekan hybridin. Eli siis MISTer kotiutui tänään. Kyllähän tuolla evod setillä olisi pärjännyt oikein mainiosti, varsinkinkin kun vaihtoi vielä pumpulit sisään. Noh, hifistelyksihän tämäkin harrastus taas meni.
    Viimeksi muokannut Perusjätkä; 09.01.15 kello 11:29.

     
     
  5. #2465
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ihis81 Näytä viesti
    Pitää vielä miettiä joku oikeasti laadukas RDA tms.
    Jos jätetään se laadukas vähän taka-alalle, niin suosittelen itse ensimmäiseksi RDA:ksi Smok Octopus RDA. Maksaa alle kympin. Toimii kuin junan vessa. Sillä kun on harjoitellut setuppien tekoa, niin sitten voi hankkia niitä "laadukkaampia" vehkeitä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #2466
    Terve kaikille! Daily Vape esittäytyy. Olen 30+ vuotias mieshenkilö. Olen polttanut tupakkaa n.13v. Siirryin sähkötupakan käyttäjäksi kun testasin kaverin sähkötupakkaa ja työkaverikin oli hommannut oman sähkötupakan. Viikon höyryttelyn jälkeen maistoin eräältä kaveriltani pari kessua. Maistui tod. pahalle. Jatkoin normaalisti sähkötupakan käyttöä. Edes humalapäissään ei ole tullut sorruttua normaaliin tupakkiin. Se on sinällään ihme, koska nikotiinikorvaustuotteita käyttäessäni on paha tapa palannut takaisin ja sen jälkeen on joutunut ostamaan joka päivä tupakkiaskin. Joskus sitä on tullut tuhlattua elämäänsä halvan tupakan takia Venäjän reissuihin. Toki siinä samalla sai myös tankattua halpaa bensaa autoon mutta kuitenkin. Nyt sähkötupakkaa on tullut höyryteltyä viisi viikkoa. Olen tyytyväinen.

    Välillä minua tosin hieman arveluttaa, että onko näissä sähkötupakoissa jotain todella haitallista. Tietoa olen lukenut netistä ja tullut omaan johtopäätökseen, että vaikka ei ole terveystuote, niin todella paljon vähemmän haitallista, kuin normaali tupakka.

    Minua kiinnostaa muiden kokemukset, laitteistot, e-nesteet ja miten e-nesteitä sekoitellaan itse oikeaoppisesti ja pitääkö niiden antaa tekeytyä sekoittamisen jälkeen kuinka kauan.

    Alku oli hankalaa ja sain heti apua kaveriltani, joka auttoi tilaamaan kerralla kunnon vehkeet. Olisi hyvä jos aloittelijat saisi selkeän listan tarvikkeita myyvistä liikkeistä tai netistä, että mitä tarvitaan ja mitä varaosia kannattaa hankkia.

    Oma laitteistoni:
    - Lavatube 2.1 Chrome
    - Trustfire TR001 Li-Ion Akkulaturi
    - 18650 Efest IMR 2250mah 3.7V LiMn + vara-akku
    - Pro Tank, teräs + varasäiliö
    - Pro Tank, vastuspäät
    - nesteitä on vg pohjaista 18mg nestepohjaa
    - Makutiivisteitä: menthol, eukalyptys-minttu, usa redmix " tupakan makuinen"
    - Valmiita nesteitä: maxx blend " tupakan makuinen" ja menthol

     
     
  7. #2467
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Vähän vanhentuneet vehkeet tilasit mut pääasia että toimii hyvin.

    Nesteiden sekottelu on helppoa, laittaa pulloon 20% makutiivistettä ja 80% niksapohjaa ja senku höyryää. Jotkut saattaa tarvita "kypsytyksen" mut iso osa on valmista heti nautittavaksi
    Hyvä paikka tilata nikotiinipohjaa ja tiivisteitä on Elektroniczny papieros, e-papieros cena, e-liquid :: Sklep internetowy Ego².

     
     
  8. #2468
    zot zot. Tuo 20% prosentin sääntö pitää kuitinsa vain jossain tiivareissa. Inaweran tiivarit muutamasta prosentista yhteen.

     
     
  9. #2469
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No jos tuolla 20% ostaa tiivisteet, niin yleensä ainakin riittää.
    KGO & Twist

     
     
  10. #2470
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ihan yleistin kuinka helppoa diy nesteitä on tehdä, jos ei joku huomannu

     
     
  11. #2471
    Jep. Ja kuinka helppoa on mokata tiivareiden kanssa. Nimimerkillä huolimaton etiketin katsominen ja sharp tastea 20% .

     
     
  12. #2472
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Jotain vahvaa mentholia kun tyrkkäsee 20% pullon pohjalle, voi pienoinen järkytys tulla ensihöyryillä. Onneksi asiantuntevat nestemyyjät ilmoittavat sivuilla sekoitussuhteen. Tietysti tähän vielä vaikuttaa se, millaista pohjaa käyttää. VG pohjat tarvitsevat enemmän makuja kuin PG. Mutta joka tapauksessa homma menee juuri niin, että pullon pohjalle ohjeen mukaan tiivistettä ja pohjaa päälle, joten jos saat mehukatista juomakelpoista, saat myös tehtyä oman e-nesteen. Hommaa helpottaa kovin paljon kun ostaa pari eri kokoista injektioneulaa, niin ei tarvitse arpoa onkohan tuossa nyt se oikea määrä. Saahan tuosta vielä vähän hankalempaa kun rupeaa käyttämään noita 100mg nikotiinipohjia jolloin joutuu vielä nikotiinipitoisuuden laskemaan, mutta eipä tuokaan juuri drinkkiä vaikeampi ole tehdä.

     
     
  13. #2473
    Hommasin tiivisteiden kanssa ruiskut, millä mittasin ohjeen mukaan, mutta maku oli jotenkin outo ja ei kovinkaan hyvä. Kun tein nesteet, niin seuraavana päivänä maistoin ja oli pahaa. Käytin vg pohjaa ja minttu-eukalyptys makutiivistettä. USA Redmix maistui myös pahalle. Mutta pitänee jatkaa oikeassa topikissa tästä asiasta. Miten niin lavatube 2.1 on jo vanhanaikainen? En minä näistä laitteista vielä oikeastaan tiedä mitään. Pääasia että toimii. Varalle pitää hommata toinen e-sätkä, jos sattuu menemään rikki tuo ainut mitä on tällä hetkellä. Anteeksi offtopikki.

     
     
  14. #2474
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 04:49.

     
     
  15. #2475
    Välillä tulee palaneen makua, mutta muutaman kerran kun imaisen ilman napin painamista, niin maku on yleensä korjaantunut. Tai sitten en laita voltteja niin paljon vaan höyryttelen vajaalla 4V. Voihan tuo makuaistikin olla terävöitynyt, niin maistaa palaneen maun paremmin. Tässä kun opettelee näitä homman jujuja, niin uskon että jatkossa saa enemmän irti sähkösavukkeesta. Toisaalta tuntuu, että tämä on parasta mitä minulle on ikinä käynyt kun olen lopettamassa tupakanpolttoa. Lääkefirmat saa haistaa pitkän paskan kun rahastavat toimimattomilla todella kalliilla nikotiinikorvaustuotteilla. Tuntuu, että lääkäritkin ovat mukana tuossa lääkefirma kuviossa. Kun sitä purkkaakin aina tyrkyttivät. Jos ei auta, niin ei auta. Joillekkin voi auttaa. Minulle on auttanut vain tämä sähkötupakka ja se auttoi heti.

     
     
  16. #2476
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1
    Mikkelistä hyvää iltaa päivää ja yötä
    innostuin sähkötupakasta 9 vuoden tupakoinnin jälkeen kun kaverilta pääsin maistelemaan ja onhan se pakko myöntää että parempaa se on kuin "oikea tupakka".
    sitten meni taas vuosi poltellessa aski päivään,mutta yhtenä kauniina päivää kun emäntä päätti ostaa City Marketista erään nimeltä mainitsemattoman valmistajan aloituspakkauksen mietin itsekkin että miksi ei.
    soitin kaverille ja kuulin että sellaisessa ihmeellisessä paikassa kuin internet on myynnissä vaikka millaista mallia ja merkkiä, kaverin kehoituksesta päätin ostaa kangertech EMOW aloituspakkauksen ja muutaman purkin 12mg nikotiini valmis nestettä.
    ja siitä pääseekin tähän hetkeen kun mietin että mitä makuja seuraavaksi ja miten päivittäisi laitteistoa.

    kiitokseni opastuksesta tähän höyryiseen maailmaan kuuluu LeChef:lle

    Ps: saa nähdä mihin ton kaverin kanssa viel joutuu nyt puhutaan jo drippereistä ja mekaanisista katotaan milloin se aloittaa boksimodeista

     
     
  17. #2477
    4.9.2014 sain aloituspakettini hyppysiin ja siitä alkoi tupakasta vieroitus. Analogisia meni päivässä aika paljon, joten parit 18mg litkut tilasin alkuun ja yhden 12mg putelin. Nyt vaan höyrytelty alkuun noita vahvempia, mutta aika äkkiä (eli siis tänään eka kerran...) alkaa tuntua, että tarvis uutta makua. Liquan omenamaku 12mg on kaapissa ja se pitäs vaihtaa tankkiin huomenna. Hyvin menee höyryttely kotona, mutta jos tulee jotain muka ressiä mielenpäälle, niin helposti sorrun vielä analogisiin.... Ensimmäiset fiilikset kuitenkin ovat rohkaisevia, kun ei enää aamulla ole tukkoinen olo ja haistaa asiat ihan erilailla, myös ne ikävät hajut ikäväkyllä Mutta kaikenkaikkiaan olen iloinen, että hommasin tämän systeemin, tästä se lähtee

     
     
  18. #2478
    Hyh, hyh.... muistelin väärin, ei tuo Green Apple mikään Liqua ollutkaan ku Atmos Lab ja ei kyllä tuu tuosta mitään makuja. Ihan ku vesihöyryä vetelis. Mieto omena vähän maistuu, mutta johtuskohan siitä, kun olen nyt näitä 18mg litkuja vedellyt, niin ei vaan saa makuja tuollaisesta laimeemmasta litkusta Kaappiin odottelemaan ja silleen ja takaisin tuttuihin kovempien niksojen makuihin.

    ja edittiä sitten: Tais johtua tuo mauttomuus siitä, että laimeempi litku ekaa kertaa kokeiluun ja sen vuoksi miedompi maku. Tänään maistellut tätä aina välillä ja kyllä tämä alkaa jo maistumaan paremmalta. Ihmeesti vaan tuli ekaksi yskänpuuskia tänäänkin, mutta ilmeisesti jätin juomatta tarpeeksi vettä ja kurkku kuivi sen vuoksi. Ihan tämä nyt alkaa jo maistumaankin joltain
    Viimeksi muokannut Froggy; 13.09.14 kello 20:12.

     
     
  19. #2479
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    7
    "Tuore" höyryttelijä...?? No mene ja tiedä...onhan noita tullut jo imeskeltyä muutaman vuoden. Pakko tänne jotain kirjoittaa, että saa tarvittavat 5 viestiä täyteen. Ollut jotain egoja ja vmaxeja, kun ne oli joskus kova juttu.
    Olen aina ihmetellyt miksi jotkin ihmiset menevät Ikeaan ostoksille kävellen?

     
     
  20. #2480
    Höyrähtänyt wipu's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    10
    Uudehko höyryttelijä esittäytyy. Sähkötupakkaan tutustuin tässä keväällä ja kokonaan analogisen tupakoinnin lopetin n. 2kk sitten ja ryhdyin täyspäiväiseksi höyryttelijäksi. Laitteisto ongelmia on tullut vastaan.. varsinkin tankkien osalta..mutta pikkuhiljaa hyvä tulee..toivottavasti.. Nyt oon mukana foorumin keskusteluissa. Kiitos ja kumarrus =)

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •