Sivu 114 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1464104110111112113114115116117118124164 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,261 - 2,280 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2261
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Repe Näytä viesti
    Kiitos vastauksesta.
    Osaatko sanoa tarvitseeko tuo yo. linkistä tilaamani aloituspakkaus 1 sen 510 sovitteen?
    Jos siin akus on ego eli ulkokierre niin ei tarvitse mitään adapteria.
    Japa japa

     
     
  2. #2262
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Juuka
    Viestit
    6
    On siinnä sellainen "ulkokierrehartia", halkaisujaltaan työntömitalla n. 12 milliä kierteen päältä. Ja clearo menee siihen kierteeseen kiinni. Siis ei tarvitse sovitetta?

     
     
  3. #2263
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    ^Ei tarvitse ei. Tuo ulkokierre on juurikin ego -kierre, joka muun muassa tuosta clearosta löytyy.

     
     
  4. #2264
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Juuka
    Viestit
    6
    Kiitos vastauksista. Kun on tietämätön tumpelo, niin on!

    Ja tuo Kangerko on hyvä? En ole moiseen koskaan törmännyt?

     
     
  5. #2265
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Muovi on muutenkin materiaalina vähän epäilyttävää sanotaanko "elintarvike" käytössä.
    Keraamisia tankkeja anyone?
    Onhan noita lasitankkeja vaikka miten tarjolla.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Repe Näytä viesti
    Ja tuo Kangerko on hyvä? En ole moiseen koskaan törmännyt?
    Jos on pakko Kanger olla, niin on tuosta lasinen versiokin olemassa. Aspire ET-S on minun suositus.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  6. #2266
    Moi kaikille!

    Höyrytellyt olen tämän vuoden tammikuusta ja laitteistona Ego + Ce4 ja Oval V8.

    Tänään pitäisi tulla Vamo V5 postin välityksellä.
    Viimeksi muokannut Viltsu777; 28.03.14 kello 12:40.

     
     
  7. #2267
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Mustasaari
    Viestit
    11
    Moro
    Kiitos mahdollisuudesta liittyä teidän seuraan. Paljon hyviä linkkejä ja tietoa. On tässä tullut jonkin aikaa höyryteltyä, lipsumisia sattuu, niitä varmaan vielä suodaan kun on tullut tuota polteltua yli 40v. Mutta eiköhän tähän totu. Välineitä on hommattu jonkin verran, pääasiassa ecigwizard kaupasta, hyvin on homma pelannut, toimitukset on olleet nopeita, ei voi ainakaan vielä moittia.

     
     
  8. #2268
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Mustasaari
    Viestit
    11
    Moro taas.
    Kyselisin kokemuksi tuosta Kanger Protank 3 Dural coil, hommasin tuommoisen, olin jotenkin pettynyt. Kunnon savuja ei tullut ja suuhun huulille tuli jatkuvasti metallin maku. Laitoin takas laatikkoon ja siirryin CE5 takaisin, onhan niitä muitakin parempia, mutta näin aloittelijana pitää seurata noiden konkareiden juttuja. Tuli hommattua tuo Kanger Protank 3 kun joku jossain kehui sitä jopa Mersuksi. Eikun selaan sivuja.

     
     
  9. #2269
    Montsa monesti noiden laitteiden toimivuuteen vaikuttaa myös se laite joka puskee virtaa ,eli esim: ego-akulla on turha dual coileja koittaa räkätä ei juuri höyryjä silloin irtoo . Vanha totuus on se että mitä kuumempi kiuas sen paremmat löylyt useinmiten .Kyllää se siittä alkaa sujumaan höyryttely meinaan itsekkin vaihdoin yli 40v tupakoinnin höyryihin , jokainen polttamatta jänyt tupakki on voitto itselle , tervetuloa joukkoon vaan

     
     
  10. #2270
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    ^ itsellä nyt käytössä pääosin Aspire ET-S BDC:t ja kyllä itsellä vaan pöhisee ego-tikkujen päässä. Muutama löytyy säädöillä ja palaa kyllä aika nopeasti jos yli menee normaalin egon volttien. 1,8 ohm BDC:lle tuo ihan normi ego siis melkoisen hyvä.

     
     
  11. #2271
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    SadPanda esittäytyy! Olen 26v kundi pohjois-pohjanmaalta ja polttanut tupakkaa 12vuotiaasta kunnes löysin n 1kk sitten höyryttelyn <3 En oo sitten ainuttakaan röökiä sen jälkeen polttanut. Ostin ekaks ego-ce4 aloituspakkauksen ecigwizardilt ja pari putelia nesteitä. Kyllä tämä on parempi vaihtoehto, keuhkot alkanu puhistautumaan ja tästä ei tuu niin paha olo ku röökist mutta taas sen huomannu että nikotiini koukku on pahentunut vaan. 18mg nesteitä menee keskimäärin 3-6ml päivässä. Nyt ajattelin tilata EGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh MUSTA vv-mod- kun tuo ce4 nakkaa välillä nesteitä suuhun ja muutenki en oo ollu tyytyväinen sen toimivuuteen. Kiva että tälläinenki foorumi on olemassa, saanut paljon neuvoja ja vinkkejä että pääsee tähän hommaan mukaan ja oonki kirjaimellisesti höyrähtänyt tähän lemppari juissi on redwood blend Eikait siinä. Moii!

     
     
  12. #2272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SadPanda Näytä viesti
    mutta taas sen huomannu että nikotiini koukku on pahentunut vaan. 18mg nesteitä menee keskimäärin 3-6ml päivässä.
    Kuitenkin sen verran olet pitkään polttanut, ja nuorena aloittanut, että toi kulutus vaikuttais olevan aika linjassa. Noi vahvuudet tuppaa tippumaan ajan myötä itsestään, joskus saattaa ottaa pidemmän aikaa ja välillä tulee nousuja, mutta se tuntuma vie aikansa.
    Ja tervetulohöyryt täältä.
    Pikkironkeloija


     
     
  13. #2273
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mites se meni, puol tuntia höyryttelyä kolmannen sukupolven laitteella niin saat yhen.röökin nikotiinit elimistöön.

     
     
  14. #2274
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Tupakassa se nikotiini ilmoitettu nikotiini määrä on se, mikä siitä imeytyy keskimäärin jos poltata koko tupakan, nesteissä ilmoitettu on nesteen sisältämä nikotiinimäärä ja siitä lopulta imeytyvä määrä on melkoisen paljon riippuvainen käytetystä laitteesta. juuri oli tehty tutkimus(löytyy tuolta tukimusketjusta), jossaolisiko ollut ego+evod yhdistelmällä höyrytellessä 18mg nesteitä saman veren nikotiinipitoisuuden kuin yhdestä tupakasta sai todella höyryttelyllä vasta 30 min höyryttelyllä.

    Yleensä siis tuo nikotiiniriippuvuus siis kyllä tuppaa ihan itsestään vähenemään ajan myötä kun höyryttelee. Esimerkiksi itsellä ollut nyt yleensä käytössä 12mg, välistä myös matalampia ja erollisssa vahvempia. Nyt tuossa yhden päivän höyryttelin 6 mg, eikä huomannut mitään ihmeellisiä oireita. Lisäksi oli tujua nestettä, niin sitä vielä meni ehkä keskimääräistä vähemmän.

     
     
  15. #2275
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Eikö se ollu.evic + evod?

     
     
  16. #2276
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    ^voi hyvin olla. Tuossa varmasti eniten vaikuttaa käytetyt voltit akun osalta.

     
     
  17. #2277
    Morjensta pöytään!

    Vihdoinkin sain aikaiseksi tulla tänne tutkailemaan höpötyksiä ja tähän mennessä olen huomannut että hyviä aiheita ja apuja löytyy mieltä askarruttaviin asioihin. Oma höyryttelyni alkoi hieman yli vuosi sitten kun olin luvannut itselle ja muille että kun oma lapsi maailmaan putkahtaa ei isukki tervaa keuhkoihinsa enää vedä. Pitkään tutkiskelin tuolloin että mitä nyt hankkisin ja päädyin ostamaan Vamo2 bundlen suomalaisesta verkkokaupasta ja nesteet ulkomaisesta. Aluksi nesteitä oli jos jonkinlaista ja nyt viimeiseen puoleen vuoteen en ole käyttänyt kuin yhtä ja samaa. Tämä taitaa johtua osittain laiskuudesta ja osittain siitä etteihalua tuhlata rahaa enää yhteenkään kokeiluun/pettymykseen. Kivaa tää on ollut ja ylpeyttäkin voinut tuntea 20v. Röökaamisen lopettamisesta.
    "Hei paappa Ripa!"

     
     
  18. #2278
    Tervehdys höyryttelijät.

    Itse olen 10kk höyrytellyt ja vasta nyt sain laitettua tännekkin viestiä.

    Aloitin höyryt Nicop***t saissella, siis aivan kauheaa pas***. N.2 viikon höyryttelyn jälkeen alkoi yölliset heräilyt yskään ja yskimistä riitti puolioksenteluun saakka. Siihen loppui tuo Nicon vetely ja siirryin Ego-CE4 tikkuihin ja täytettävään atomisaattoriin. Silloin loppui yskätkin Siitä laitteita vaihtelemalla E-Lifesta Paul Saaren vehkeisiin ja siitä kännimodin kautta messilaitteisiin niin parhaimmat (tähän saakka) höyryt olen saanut kun itse teen messin vähän paksummalla langalla, niin hyvää tulee. Jotkin nesteet eivät oikein palaneet, olisiko vg/pg ollut 50/50, niin se ei ole ollut hyvä. Yhden (itkee) DNA20 onnistuin tuhoamaan minkä itse rakensin ja myöhemmin lahjaksi sain. En tiennyt että Omenan laturilla sitä ei saa jättää yöksi lataukseen, niin aamulla se räjähti keittiön pöydällä Siitä oikeastaan tuli parhaimmat höyryt ja kaipaus on kova

     
     
  19. #2279
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    1
    Ohoi te siellä, hyvää päivää!

    Olen 18-vuotias tyttö Etelä-Suomesta.. päädyin tänne parikymmentä minuuttia sitten. Vaikutti ihan kivalta foorumilta niin päätin rekisteröityä

     
     
  20. #2280
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Mustasaari
    Viestit
    11
    No niin. Tuli tilattua tuo Vamo5. Luulis että on eroa kuin yöllä ja päivällä noiden ego akkujen kanssa. Pitäis kiuas alkaa lämpeneen tuolla,

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •