Sivu 112 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1262102108109110111112113114115116122162 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,221 - 2,240 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2221
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    6mg on todella vähän niksaa alkuun; itse poltin punaista smarttia/mallua ~30 päivässä ja aloitin 24mg nesteellä, joka tuntu olevan passeli korvike. Toki muutamassa viikossa laski nikotiinin tarve, jolloin riitti 18mg, jolla menin useamman kuukauden. Nyt on niksat tasottunu aika lailla 10mg tasolle parissa vuodessa, mutta edelleen tuota miedommat litkut tuntuu liian laimeilta ainakin pidempiaikaisessa käytössä..

    Edit. Ei kun sulla taiskin olla 3mg käytössä. Ei ihme, jos tuntuu vajavaiselta.

     
     
  2. #2222
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    LOL Hei oikeesti, kyllä on vähän eroa nikotiinin vaikutuksella isoon terveeseen mieheen ja hentoon pieneen naishenkilöön, höh. (...hmmm, oletan)

    ;D

     
     
  3. #2223
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei sillä vaan oo. Jos oot tupakkaa ahkerasti polttanut niin kyllä sä tarvit vähintään sen 18mg annoksen alkuun. Samalla tavalla se nikotiini röökistä imeytyy sekä 150-kiloiseen mieheen että 50-kiloiseen naiseen, uskoakseni.

     
     
  4. #2224
    Isona naishenkilönä aloitin 18mg nesteillä ja nyt parissa kuukaudessa olen laskenut asteittain 3-6mg. Ja hetkittäin tulee vielä tunne, että olenko laskenut niksoja liian nopeasti. Mutta siis samaa mieltä Charunin kanssa, että sulla taitaa olla liian laimeaa tuo neste noin alkuun. Kokeile miltä tuntuu sillä laimentamattomalla 6 millisellä.

     
     
  5. #2225
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Plus, että röökissä on niitä lisäaineita, jotka tehostaa nikotiinin "tehoa" (ts. vahvistaa riippuvuutta) ja sähkösestä versiosta ne taas puuttuu, niin siltä pohjalta noilla vahvoilla alottaminen on ihan perusteltu veto (toki riippuu myös siitä mitä röökia ja kuinka paljon on tottunut kiskomaan); kun lisäaineet (oliko MAO-estäjiä tjsp.?) poistuu kropasta, niin niksaakaan ei tartte niin paljoa ja alotellessa sopiva niksapitosuus tuntuu jo turhan vahvalta.

     
     
  6. #2226
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    LOL Hei oikeesti, kyllä on vähän eroa
    Sikäli jännä tää nikotiini, että sitä on hankala vetää liikaa kun alkaa tekeen pahaa jos on liika vahvaa.
    Alussa mietin että hankalaksi menee jos loppuikänsä joutuu 36mg litkuja veteleen, mutta jo parin kuukauden jälkeen taso oli puolittunut.
    Vuoden loppuun asti oli vielä aamuisin saatava vahva tujaus että lähtee dieseli hyrrään, nyt on tuokin jo jossain 16mg tasolla ja päivisin menee usein 0mg. Röökiä ei oo menny alotuksen jälkeen

    Paino muuten 65kg , mutta röökaamista sitten senkin edestä.
    Viimeksi muokannut Skoudet; 09.03.14 kello 13:45.
    Pikkironkeloija


     
     
  7. #2227
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Alussa mietin että hankalaksi menee jos loppuikänsä joutuu 36mg litkuja veteleen,
    Sama tuli minulla mieleen - mulla on kai liian kiire päästä nikotiinista(kin) eroon. Mutta kyllä, asiaa puhutte kaikki ja kiitos teille - ktdd, stolli, Charun ja Skoudet - vastauksista, olen taas hieman 'viksumpi'. =>

     
     
  8. #2228
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Sieltä ne niksat pikkuhiljaa putoo, ite kans alotin reilu vuos sitte 24mg nesteil ja täl hetkel niksat siinä 9mg pintaan... Josko tässä nyt sais tänä vuona puotettuu lähes nollaan.

     
     
  9. #2229
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Niinpä - lähdenpä tästä sitten 'niksakauppaan' Mukavaa illanjatkoa kaikille.

     
     
  10. #2230
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Siitä se lähtee huomaamatta putoo, pääasia että nautit

     
     
  11. #2231
    Tervehdys!

    Täällä olisi jälleen yksi uusi höyryttelijä, joka tulee luultavasti kyselemään tyhmiä kysymyksiä ja muutenkin ajamaan teidät raivon partaalle.
    Ikää on 28-vuotta ja tupakkaa tuli röyhyteltyä 11-vuotiaasta lähtien.
    Joskus parisen vuotta sitten koitin ensimmäisen kerran höyryttelyä, mutta laitteviasta johtuen sain vain nesteet suuhuni, joten kokemusta ei voi pitää järin mielekkäänä.
    Parisen viikkoa sitten sain ajatuksen, että jospa sitä kokeilisi lopettaa höyryttelyn avulla ja päädyin lukemaan hyviä kokemuksia tälle saitille.
    Eipä mennyt kauankaan kun tilauksessa oli lavatube, 60ml 6mg nestettä ja pari clearoa.
    Viime perjantaina sitten kaikki oli saapunut postiin ja haikein mielin vetelin viimeisen tupakkani. Luulin, että viimeistään lauantaina pyörin hikisenä sängyssä koittaen taistella olemattomia lohikäärmeitä vastaan, mutta kissanvatut, täähän on mennyt helpommin kuin luulin.
    Taistelu jatkukoon!

    -Smoukki.

     
     
  12. #2232
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Mieto hämmästymys kyllä jos noin miedot liemet riittää, vaan jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  13. #2233
    Luulin itsekkin tehneeni virheen kun tajusin nesteiden mietouden. Nyt kuitenkin jo 4päivää ilman vieroitusoireita, joten tuntuu toimivan mulle. Luultavasti minua myös hieman helpottaa se, että olen työssäni joutunut olemaan jo vuosia ilman tupakkaa.
    Tosin on myönnettävä se tosiseikka, että terminaalissa on vähän tuhdimpaa nestettä jo tulossa. Ihan vain varmuudeksi.

     
     
  14. #2234
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smoukki Näytä viesti
    Nyt kuitenkin jo 4päivää ilman vieroitusoireita, joten tuntuu toimivan mulle.
    Toimii myös minulla, se tässä mua Ihastuttaa ihan hurjasti ! Eikä analooginen tule edes mieleen - happyjoy

     
     
  15. #2235
    Terveppä vaan kaikille! Täällä höyryttely aloitettu päälle kuukausi sitten. Analogisia tuli sauhuteltua nelisen vuotta aski punasta päivässä ja loppui kuin seinään. Aika perus eGo+CE4 setillä aloittelin ja nyt löytyy jo modia ja muuta härpäkettä. Aloitellessa vähän epäilytti, kun tuntui aika härskiltä tuo höyry ja tuli yskittyä ensimäiset pari päivää, mutta nyt kun tähän on päässyt tottumaan ja löytänyt hyvät nesteet, niin toimii vallan mainiosti. 18mg olis tarkotus aloittaa laskemaan pikkuhiljaa aina sinne 0mg asti. Tästä saitista on kyllä ollut suuri apu ja ehdottomasti tulen suosittelemaan!
    -Evic VTC Mini/Super Tank Mini-

     
     
  16. #2236
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Moron Kaikille! Onnistui tämä viimeinkin,tänään vuosi ilman oikeeta tupakkaa lueskellut tätä foorumia jo melkeistä vuoden,hyviä juttuja jatkakaa samaa meininkiä.

     
     
  17. #2237
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    8
    Noniin, kai sitä vois oman tarinansa tänne raapustaa.

    About 10 vuotta on tullu kiskottua tupakkia, ja eräs työpäivä sitten muutama työkaveri tuli höyrytikkujen kanssa töihin ja sano että hommaappa tämmönen ja heivaa noi analogiset roskakoriin. Vähän siinä mietin että onko tosta nyt mihinkään, mutta sitten aattelin että ei kai siinä mitään menetä jos kokeilee. Ei muuta kun paikallisesta liikkeestä Smok:n eGo Winder akku ja ProTank 3 noutoon. Ensivaikutelmahan oli aika eeppinen, ei tarvi jäätyä pihalla eikä haise paskalle. Siitähän se sitten lähti.. nyt ollaan oltu about 1,5kk höyrylinjalla, eikä tee tippaakaan mieli tupakkia.

    Tänään kotiutui ProVari Mini 2.5. Kaikenlaista muutakin on tarttunut matkaan. Rahaa on mennyt, mutta koen tämän positiivisena sijoituksena tulevaisuutta ajatellen.

    Ei muutaku lisää höyryä koneeseen!

     
     
  18. #2238
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Painbox Näytä viesti
    Noniin, kai sitä vois oman tarinansa tänne raapustaa.

    About 10 vuotta on tullu kiskottua tupakkia, ja eräs työpäivä sitten muutama työkaveri tuli höyrytikkujen kanssa töihin ja sano että hommaappa tämmönen ja heivaa noi analogiset roskakoriin. Vähän siinä mietin että onko tosta nyt mihinkään, mutta sitten aattelin että ei kai siinä mitään menetä jos kokeilee. Ei muuta kun paikallisesta liikkeestä Smok:n eGo Winder akku ja ProTank 3 noutoon. Ensivaikutelmahan oli aika eeppinen, ei tarvi jäätyä pihalla eikä haise paskalle. Siitähän se sitten lähti.. nyt ollaan oltu about 1,5kk höyrylinjalla, eikä tee tippaakaan mieli tupakkia.

    Tänään kotiutui ProVari Mini 2.5. Kaikenlaista muutakin on tarttunut matkaan. Rahaa on mennyt, mutta koen tämän positiivisena sijoituksena tulevaisuutta ajatellen.

    Ei muutaku lisää höyryä koneeseen!
    Teretulemasta vaan! Alkuunhan aika monella menee siten et ego tikulla alotetaan ja meininki lähtee hieman rukkasesta eli juuri siitä "kun mikään ei riitä" ja on saatava "parempaa ja hienompaa" itse kanssa alotin egolla ja nyt löytyy mekaanista modia rda ja rba mesh vehkeitä myöten ja valmisnesteitä ei ole tullut tilailtua pitkään aikaan paitsi muutamia paljon kehuttuja litkuja mutta pääosin itse sekottelen omat liemet ^^ ja rahaa on mennyt mut sen korvaa se seikka et täst vapoharrastuksesta saa enemmän mielihyvää kun analogisesta

     
     
  19. #2239
    Jassu toverit!

    Täällä ilmottautuu yksi tuore höyryeukko! Tupakkaa tuli vedeltyä noin 13v ja tammikuun lopussa tilattiin egopaketit+24mg nesteet ja samantien kun höyryn makuun pääsin, niin tupakkiin en ole koskenut. Parisen viikkoa näpräilin egoa ja nyt käytössä on Provari mini ja Vamo 5 ja nesteet on 12mg luokkaa.
    Ensin ajattelin miten paljon säästän rahaa kun siirryn höyryttelyyn, mutta toisin kävi! Ehkä se tämän alku innostuksen jälkeen lähtee tasaantumaan, ainakin toivon niin!
    Monta vuotta kärsin hirvittävästä tupakkayskästä ja aamuisin sai oksennella kestolimaa, naminami. Kaikki se on (ainakin tällä hetkellä) taakse jäänyttä elämää
    Foorumia olen jonkin aikaa seuraillut ja nyt ajattelin rekisteröityä muiden höyrypäiden joukkoon! Omasta tuttavapiiristä kun ei (vielä) pahemmin höyryttelijöitä löydy, joiden kanssa jakaa iloja

     
     
  20. #2240
    42v mies ilmoittautuu. Kyllä tämä höyrystely vaan toimii.


    25 vuotta tuli polteltua analogista, tosin pari kertaa olin 1-2 vuotta polttamatta. Noin aski päivässä meni tupakkia. Joskus tavallinen aski, joskus maxi aski.


    Lopettamista yritin ties kuinka monta kertaa. Purkka toimi sen yhden kerran korvaushoitona (joskus 90-luvun alkupuolella), mutta ei enää uudelleen. Itseasiassa purkkaa tuli syötyä rööki suussa loppuaikoina, koska se on eri koukku kuin tupakki. Laastarit eivät toimineet ollenkaan. Punaiset läikät ihossa eivät kerenneet parantua, ennenkuin niihin piti taas laittaa uutta päälle. Ukko oli kuin leppäkerttu, mutta vaan värit toisinpäin . Imeskelytapletit taas lähinnä aiheuttivat närästystä. En edes yhtä semmosta levyllistä voinut syödä. Nikotiini-imukkeet (vai mitä ne on nimeltään) oli itseasiassa aika ok, mutta niistä jäi suuhun metallin maku, jota ei pitkän päälle voinut sietää.


    Helmikuun lopussa tuli sitten tilattua e-tupakki setti (Finnvapelta iMist2) ja siihen 18mg nesteitä. Heti oli aivan eri meininki. Kohta kuukausi mennyt ilman analogista ja ei edes tee mieli. Ei yhtään! Nyt kun vielä tilasin JustFog 1453 aloituspaketin ja voi vitsi kun irtoaa hyvät höyryt ja maut!


    Jos tällä ei analogisen tupakin poltto lopu, niin ei sitten millään.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •