Sivu 111 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1161101107108109110111112113114115121161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,201 - 2,220 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2201
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Ahaa, ok ja kiitos vastauksesta.
    Taas meni vastus - 2 päivää ja vaihtoon !Varmaan teen jotain väärin. /:
    Nesteet ovat minulle vielä täysin mysteeri homma. Myymälässä ystävällinen mieshenkilö (Lahdessa) täytti tankin 'made in Finland' Menthol -nesteellä, minkä ostin mukaan ja olen käyttänyt ja sekoittanut 'e-liquid' (vanilla mieto nikotiini) kanssa. Liian makea jälkimaku, jos niin voi sanoa. =>

     
     
  2. #2202
    Millasilla volteille ajelet sitä clearoa?

     
     
  3. #2203
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Ei haittaa unohtuminen koska laite katkaisee automaattisesti latauksen.
    Näin siinä tapauksessa, että kaikki toimii oletetulla tavalla, mutta koska kiinan toleranssit, niin ei kannata jättää akkuja lataukseen valvomatta (ihan sama mikä akku kyseessä, niin yleensä ihan käyttöohjeissakin mainitaan tuosta).

     
     
  4. #2204
    Totta tuokin.

     
     
  5. #2205
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    4.0 - 4.8

     
     
  6. #2206
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Käyttöohjeet, heh - Niin, miks näissä ei tule käyttöohjeita mukaan ihan 'oletusarvoisesti' ?


    + ei olis pahitteeksi niissä käyttöohjeissa olla myös 'tekninen-osio'. =)

     
     
  7. #2207
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Satakunnasta Tervetuloa vaan. Et varmaan ole Raumalta, koska olisit kertonut sen ylpeästi ja Porista et ole, koska se olisi huokunut rivien välistä
    Naapurissa melkein tuo setä asustelee
    ei nyt ihan kivellä päähän heitä muittei toisinkaan

     
     
  8. #2208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    4.0 - 4.8
    Koeta laskea vielä voltteja tuosta. Oletko jo tämän löytänyt: Höyrypään Käsikirja - Ilmainen sähkötupakka e-kirja
    Pikkironkeloija


     
     
  9. #2209
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    (hmmm, tämä site potkii minut aina silloin tällöin ulos pyytämättä ja yllättäen, hehe )
    Joo, olen laskenut voltteja, nääh - voi olla, että mun keuhkot ovat miehen keuhkoista yksi neljäsosa (tilavuus) - pitääkö minun hankkia järeämpi 'laite' jonka oletan olevan 'herkempi', vai mikä neuvoksi. ?
    Kiitos runsaasti käsikirja -linkistä, mitä en tietenkään ole vielä lukenut, mutta nyt luen. =)

     
     
  10. #2210
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    hmmm, tämä site potkii minut aina silloin tällöin ulos pyytämättä ja yllättäen, hehe
    Sisäänkirjautuessa laita ruksi kohtaan "muista minut"

     
     
  11. #2211
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    ahaa - Kiitos =)

     
     
  12. #2212
    Terve

    35 vuotta tupakointia takana. Pikkupoikana vähäisessä määrin,mutta riistäytyi sitten käsistä. Ensimmäinen aski oli selvä ruokatuntiin mennessä jä toinen ei välttämättä riittänyt iltaan asti. Vedonlyönnin seurauksena 1.5v:n tauko, jonka jälkeen tupakointi jäi vähäiseksi eli aski per päivä. Nyt mennyt enimmäksen höyryllä puolisen vuotta. Toki asian tilan vaatiessa pakko vetää tupakkaakin. Esim. kalastaessa, jossa ei vaan pääse painamaan nappia tai limaisilla käsillä napin painaminen innosta.
    En siis ole lopettanut, vaan pikemminkin etsin jykevempiä sauhuja kuin tupakka tai sikaripuolelta. Ilokseni sauhut on välillä tosi upeita vaikkakin turaamista ja muita vastoinkäymisiä on ollut.

     
     
  13. #2213
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tervetuloa.

    Jos joskus kiinnostaa tupakointi kokonaan lopettaa, niin on olemassa myös kertakäyttöisiä sähkötupakoita joissa ei nappia ole ollenkaan. Kokokin lähes sama tupakan kanssa, helposti onnistuu suupielessä roikottaminen. Toki on myös muita automaattivehkeitä joissa ei käsiä tarvita. Pääasia kuitenkin että edes vähentäminen on onnistunut

     
     
  14. #2214
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    Joo, olen laskenut voltteja, nääh - voi olla, että mun keuhkot ovat miehen keuhkoista yksi neljäsosa (tilavuus) - pitääkö minun hankkia järeämpi 'laite' jonka oletan olevan 'herkempi', vai mikä neuvoksi. ?
    Vedätkö höyryt suoraa keuhkoihin, tai imetkö mahdollisesti turhan kovaa? Näitä höyryvehkeitä ei kannata "hitsata" samalla tahdilla kuin tupakkaa, koska suurempi ilmavirta viilentää vastusta, jolloin höyryt voi jäädä laihan olosiksi, vaikka tehoa olisi sen verran, että atopää/neste kärähtää..
    Koitappa vetää suht hitaasti höyryt suuhun (~3-5 sek. imut) ja siitä sitten kehukoihin.

     
     
  15. #2215
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Terve
    Esim. kalastaessa, jossa ei vaan pääse painamaan nappia tai limaisilla käsillä napin painaminen innosta.
    Kalamiehiä kun olen, niin sama mietitytti ittee alottaessa höyryämisen, mutta eipä tuo niin vaikeeta ole kun voisi kuvitella olevan!

     
     
  16. #2216
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Juu en hitsaa ja vedän suoraan sekä 'epäsuoraan' keuhkoihin. Molempia kokeilen. 3 sek tuntuu mulle jo riittävän pitkältä, sen jälkeen menee posket lommolle jne, heh. Voisiko olla, että suurempi VG nestepitoisuus auttaa. ?
    Niin ja vastus: kauppias laittoi mukaan _1.8ohm_ vastuspaketin - mitä tuo merkinnee. ?

     
     
  17. #2217
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    ^Itsellä meni ainakin jonkin aikaa ennen kuin oppi tuon höyrystelytekniikan.

     
     
  18. #2218
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    Juu en hitsaa ja vedän suoraan sekä 'epäsuoraan' keuhkoihin. Molempia kokeilen. 3 sek tuntuu mulle jo riittävän pitkältä, sen jälkeen menee posket lommolle jne, heh. Voisiko olla, että suurempi VG nestepitoisuus auttaa. ?
    Niin ja vastus: kauppias laittoi mukaan _1.8ohm_ vastuspaketin - mitä tuo merkinnee. ?
    VG on jäykempää, niin kuivuu vielä helpommin.. Minkäs verran nikotiinia sulla muuten on nesteessä?

    Toi 1.8ohm meinaa aton vastusta, joka vaikuttaa siihen kuinka paljon voltteja sille uskaltaa/kannattaa antaa. Tossa tommonen suuntaa-antava kuva, josta voit katsella paljonko tuolle viitsii voltteja antaa:



    Vasemmalta etsit siis tuon 1.8ohm ja ylhäältä katsot montako volttia sille viitsii minimissään tai maksimissaan antaa (vihreät watit "turva-alueella").

    Edit. Ja kuten mentholi mainitsi, niin jonkun aikaa voi mennä, että löytää sen "oikean" tavan höyrytellä; tämä kun kuitenkin jonkun verran eroaa tupakan imuttelusta.

     
     
  19. #2219
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    En epäile enää yhtään - itse tasin/taidan olla tasan yhtä hätäinen aloittelija kuin moni muukin.

     
     
  20. #2220
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Iiik ! Taisin sitten melkein hitsata mun uuden 'lelun' romuksi. 8| Ja wow, kiitos Charun. Taisi mennä mulla vihdoin 'jakeluun', ainakin riittävästi, että voin jo alkaa laskemaan mun 'stressi-essi' tasoa. Ja mikä parasta, ilman terveyshaittoja. 8D

    Nikotiinia 6mg, 50/50 0mg kanssa = angels farts =>

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •