Sivu 109 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 95999105106107108109110111112113119159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,161 - 2,180 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2161
    Moro,

    rekisteröidyin juuri.

    Asiallisen oloinen foorumi, aloittelijallekin alkaa höyryttelyslangi avautumaan kun jaksaa vain lukea keskusteluja.

    Tällä hetkellä laitteina evod ja kgo.

    RBA kiinnostaa.

     
     
  2. #2162
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    2
    Moro

    Täällä uusi foorumilainen,rekisteröidyin kavereiden innostamana.Tuli tänään käytyä tuolla satakunta miitissä,asiallisen oloista porukkaa ja hyviä vinkkejäkin tarttui matkaan.
    Höyryttelyä takana vuoden verran nuilla halvemmilla pötkylöill',nyt tuli vähän uutta intoa ja poltetta pistää parempia laitteita tilaukseen.Kiitos muille höyryttelijöille suosituksista.

    Käyttövehkeet tällä hetkellä
    S1000+somnium novum
    vamo v2 vw+kanger pro mini

     
     
  3. #2163
    Tadaa. Täällä ollaan...
    Sällin huiskales Satakunnasta. Päälle 30 on jo ollu synttäreitä ja höyrytellykkin jo kohta 10kk.
    Analoogista paloi noin 18v
    Pari kertaa tullut kyllä matkan varrella hairahduttua analookiseenkin mutta eiköhän se ole jo unehtunut...
    Ekaa modia etsimässä...

     
     
  4. #2164
    Tervehdys, sähkötupakkafoormi!
    Nyt jonkun reilun kuukauden ajan höyrytellyt menemään ja tupakointi on epähuomiossa lähes loppunut, onko tämä normaalia?. Aloitin höyryttelyn koska olen suuri sisällä tupakoimisen ystävä mutten nauti tuhkasta jokapuolella ja muut eivät juurikaan arvosta ja ulkona oli huomattavan kylmä. Ja kotini on nykyään paloturvallinen.

     
     
  5. #2165
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Teretulemast kaikille uusille!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kotikätilo Näytä viesti
    Nyt jonkun reilun kuukauden ajan höyrytellyt menemään ja tupakointi on epähuomiossa lähes loppunut, onko tämä normaalia?
    Hmm, onpas jännä sivuvaikutus. Sulla on muuten mainio nimimerkki, jää kerrasta mieleen!

     
     
  6. #2166
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Pohjois-Savo
    Viestit
    7
    28 v savuttelua takana.Siitä viimeset 8 v piippua. Viimeset savut meni keuhkoon 22.1.2014,sen jälkeen höyrytty. Laitteisiin nyt aluksi on menny euroja mutta ois kait se menny tupakkaanki. seuraavaksi varmaan rueta kokeileen sekotella nesteitä ite että saa mieleisesä.

     
     
  7. #2167
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Terve vaa täältä vaasastakin, elikkä reilu 22v tupakoitu ja viimesen 6 kuukauden aikana sitten vähemmän tai enemmän höyryttelyä (sekakäyttäjä)... Nyt sitte tein päätöksen että tupakka ei enää polteta vaan pelkästään höyryä keuhkoon ja heti meni laitteetki uusiks niitä odotellessa siis. Toi laskuri on aika kiva siinä mieles että näkee paljoko voi höyryttelyyn rahaa laittaa =D tosin nyt ollaan jo pahasti miinuksella ei muutaku ---->

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  8. #2168
    terve vaan tääläkin tupakoitu noin 20vuotta nytten noin kuukauden päivät höyrytelly ja pari tupakkia päivässä menny eli loppuhan se melkeen jo on joskus pari vuotta sitten kokeilin kanssa nytten sitten hommasin uutta kalustoa rsst jonka sainkin aika hyvin pelittään heti nytten ois bt804 jota en vielä oikeen oo saanu toimiin kunnolla
    ei taida vaan tulla silicalle tarpeeks nestettä drawtube on käytössä ja vanaha lavatube

     
     
  9. #2169
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    6
    Mulla on noin 42vuotta polttanut tupakkaa noin askin päivässä höyryttelyn aloitin 7.1.14 enkä ole polttanut yhtään tupakkaa kun laitteet tuli postiin.
    Mulla on Vinvapelta maksi alotuspaketti kyl siitä hyvät höyryt tuli. Mutta nyt alkaa olla ettei akut lataudu oleskaan putsattukin on. Oon lukenut näitä teidän sivuja ahkerasti ja neuvoja on myös ollu kiitettävästi
    Tulee uuret vehkeet huomenna lavatube 1kit 18650 akulla oli siinä kaikki mukana. Ehkä on naiselle järee vehje päädyin tähän kun olen lukenut teirän arvostelu sivuihin. Litkuja on tulossa lisää mut tulee ulkoa kestää ainakin viikon vielä menholista en tykänny, kahvin maku oli hyvä. Ekan viikon jälkeen loppu yskä ja henki kulkee paremmin.

     
     
  10. #2170
    Tervetuloo taas uudelle porukalle.

    Monella taas näkyy olevan pitkä röökiura takana, kun näistä alkusäätämisistä tokenee niin huomaa kuinka simppeliä hommaa tämä on. Ennen keräännyttiin röökipaikalle turisemaan, tää foorumi on vähän niinkuin nykyajan tupakkikoppi, jossa haukutaan pomot, juorutaan ja kehutaan omaa settiä.

    Saas nähdä, miltä tuoksuu eka kevät vuosikymmenien krääsäilyn jälkeen.
    Pikkironkeloija


     
     
  11. #2171
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Ei se kevät millekkään ehdi tuoksua ennen kun siitepöly tulee ja tukkii röörit pahemmin kuin tupakka koskaan.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  12. #2172
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    Ei se kevät millekkään ehdi tuoksua ennen kun siitepöly tulee ja tukkii röörit pahemmin kuin tupakka koskaan.
    Nyt kun ton mainitsit, kävi mielessä, ettei ole itellä ollut just ollenkaan ongelmia siitepölyn kanssa. Pentele, pitää vissiin tsekata jos alkaa oireita tuleen.
    Pikkironkeloija


     
     
  13. #2173
    Muistelin lukeneeni interwebsistä tutkimuksen, että tupakointi vähentää allergiaoireita ja nyt pikaisella googletuksella löytyi vastaavaa. En toki viitsi linkata, ettei joku nokkelasti päättele täällä tupakointia suositeltavan allergioiden hoitoon. Pitääköhän tässä nyt siis varmuuden vuoksi joku inhalaattoriresepti hakea lääkäriltä tulevaan koivukauteen. Kaikesta muusta allergiasta selviää pienellä rapsuttelulla, mutta penskana ei ollut erityisen mukava herätä keskellä yötä siihen, ettei saa happea.

    Niin ja tervetuloa itse kullekin.

     
     
  14. #2174
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Kai sitä voi itsekkin suositella finnvapen aloitussettiä, kun kaveri tilas toisenkin (kai sen takia kun ja nekin varastettiin ja suomessa ei (tietenkään!) saa myydä nikotiinia paitsi tietyissä muodoissa

    Itse olen noin puoltoistavuotta käyttäny (omakeksimääni termiä) sähkistä, mutta vaikka maku, hinta ja laatu kohtaisi niin silti alennun usein perinteisiin. Tsemppiä kaikille, tää on hyvä foorumi ollu, varsinkin kun ei oo kukaan turhasta vittuillut, toisin kuin monilla muilla foorumeilla

     
     
  15. #2175
    Tervehdys!

    Ja tervetuloa uusimmalle porukalle, uusi vielä itsekin jos en kuitenkaan "uusin".

    24.2 tuli 2kk savutonta elämää täyteen 29 tupakkivuoden jälkeen, eikä voi kuin kehua oloa ja höyryn kautta avautunutta makumaailmaa. Ainakin viikko siitä kun on tupakkaa viimeksi tehnyt mieli, ja kuka siihen paskaan nyt haluaa höyryn jälkeen kajotakaan?

    Hyviä höyryjä ja parempaa terveyttä!

    Skankman

     
     
  16. #2176
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    9
    Miten te muuten höyryttelette? Tuntuu, että itsellä laite on kokoajan kädessä ja silloin tällöin ottaa pari imua. Vedättekö kerralla pientä sarjaa vai mun tyyliin "jatkuvasti".

     
     
  17. #2177
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zolgu Näytä viesti
    Miten te muuten höyryttelette? Tuntuu, että itsellä laite on kokoajan kädessä ja silloin tällöin ottaa pari imua. Vedättekö kerralla pientä sarjaa vai mun tyyliin "jatkuvasti".
    Varmaan tyylejä on niin monta kuin höyryttelijääkin!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  18. #2178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zolgu Näytä viesti
    Miten te muuten höyryttelette? Tuntuu, että itsellä laite on kokoajan kädessä ja silloin tällöin ottaa pari imua. Vedättekö kerralla pientä sarjaa vai mun tyyliin "jatkuvasti".
    Tervehdys!

    Jatkuvasti, tykkään höyrytellä kuin piippua polttaisin vaikka en ole siitä lajista koskaan pahemmin perustanutkaan.. Kyllä jossain vaiheessa huomaa saaneensa tarpeekseen ja sitten saattaa pienen myrkytyksen alla mennä pari-kolme tuntia ilman.

    Skankman

     
     
  19. #2179
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skankman Näytä viesti
    Tervehdys!

    Jatkuvasti, tykkään höyrytellä kuin piippua polttaisin vaikka en ole siitä lajista koskaan pahemmin perustanutkaan.. Kyllä jossain vaiheessa huomaa saaneensa tarpeekseen ja sitten saattaa pienen myrkytyksen alla mennä pari-kolme tuntia ilman.

    Skankman
    Voisin kuvitella että aika paljon tervaa tulis piipusta, mm. sen takia käytän pitkiä filsuja

     
     
  20. #2180
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Morjesta vaan kaikki! Noin kuukauden verran tullut nyt höyryteltyä ja analogiset jäi siihen paikkaan. Ikää mittarissa 28 ja ihan tarpeeks monta vuotta tuli poltettua ennenkun tulin järkiini. Urheilu maistuu taas ihan erillaiselle,kun on höyryn mailmaan siirtynyt.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •