Sivu 107 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797103104105106107108109110111117157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,121 - 2,140 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2121
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka RC Team Näytä viesti
    Eli olen 44v. perheenisä joka on 36 vuotta käryttänyt tota normi röökiä viimeset ajat 54 punasta bonusta päivässä olen kokeillut kaikki winnersmoken paskat ym ja niistä tuli vain vihaiseksi ja hankin lopulta ison kasan nesteitä ja 3 kpl eGo-T ja 1kpl eGo-TC ja niihin iclear 16 clearot ja niillä olen harjoitellut kunnes eilen sitten poltin viimeisen röökini ruoka sauhuna eikä vielä ainakaan ole tullut mieleenkään kaivaa tavallista röökiä vaikka ne takin taskussa ovatkin ja vaimolle on myös tulossa eGo-t valkoisena jospa vaimokin innostuisi tästä niin ei autokaan haisisi aina tupakalle ja sain kypsyteltyä itselleni sellaisen nesteen että ei rööki ole tullutkaan mieleen kun viimeisin miksaukseni on mansikka jossa on ripaus vaniliaa 7-8mg niksoilla kun alussa kokeilin 12 ja 14mg nkksoilla niin sain närästystä, huimausta,päänsärkyä ja pahoinvointia niistä vaikkei sitten normi röökiä enään paljoa kulunut vajaassa viikossa tupakan poltto tippui 54 tupakasta 7 ja eilen se sitten jäi pois ainoa miinus puoli mitä onen huomannut että sydän vikaisena minua ottaa pumpusta paljon helpommin hetkellisesti mutta uskoisin sen noin viikossa helpottavan onhan minulla siihen lääkkeet ja jos ei helpota niin sitten lääkärillä on tekemistä koska tavalliseen röökiin en aijo enään palata pyydän anteeksi kun pisteet ja pilkut puuttuu mutta minulla on pikkupojasta asti ollut lukihäiriö enkä oppinut koulussakaan niitä käyttämään en tiedä toimiiko tuo allekirjoitukseni eli banneri kun en oikein osannut sitä asettaa oikein
    Tervetuloa.
    Noita erityylisiä oireita tosiaan tulee kun jättää röökit, mutta kannattaa käydä lekurilla jos on sydämen kanssa ennestäänkin häikkää.
    Ei noi pilkut ja pisteet häiritse, pääasia tossa on hyvinkin näkyvillä. Mulla tämä on eka sivusto johon oon kirjoittanut enemmän kuin viisi viestiä, mutta näköjään tämä kirjoittaminenkin tulee pikkuhiljaa tavaksi.
    Tota bannerihommaa en suoralta kädeltä muista, ja uni alkaa painaan sen verran että seuraava osoite on unihiekka.
    Isoja määriä olet polttanut, ja hieno homma se on kun röökit vähenee.
    Pikkironkeloija


     
     
  2. #2122
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    3
    Terve vaan kaikille 22v porvoolainen ilmoittautuu höyryjen pariin tupakan lopetin noin kuukausi sitten. 7 vuotta analogisia takana ja ainoa tuote millä ei ole tehnyt tiukkaa lopettaa vaikka vasta alkumetreillä mennään! Tuotteet laitoin puffin sivuilta tulemaan ja en kyllä kadu päivääkään. Todella nopea toimitus hyvällä asiakaspalvelulla. Näin alkuun vehkeiksi valikoituis kanger mini protank 2 ja smokin ego-c winder xl vaikka mietinkin tuota kanger evod vv akkua myös.

    Kiitän ja kumarran

     
     
  3. #2123
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka RC Team Näytä viesti
    12 ja 14mg nkksoilla niin sain närästystä, huimausta,päänsärkyä ja pahoinvointia niistä vaikkei sitten normi röökiä enään paljoa kulunut vajaassa viikossa
    Itsellä ihan ilman tupakaa tai sähkötupakkaa tuota närästystä ihan fyysisistä syistä, mutta närästys oli itselläkin todella pahaa ja hieman eri tyyppistä alussa, nyt alkaa helpottamaan. Myöskin huomasin, että todella nopeasti menee nikotiiniyliannostuksen puolelle. Nikotiinipitoisuudet luultavasti tulee laskemaan koko ajan.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka RC Team Näytä viesti
    en tiedä toimiiko tuo allekirjoitukseni eli banneri kun en oikein osannut sitä asettaa oikein
    Tuo html-versio toimii esim. jos laitat sen kotisivulle. Allekirjoituksena toimii se toinen versio eli vaihda siihen ja pitäisi toimia

    Hatun noston arvoisen asian olet kyllä tehnyt. Oma polttelu oli aloittaessa murto osa tuosta sinun. Sydänoireista kannattaa varmasti keskustella lääkärin kanssa, itse uskoisin, että liittyy enemmän tupakan polton lopettamiseen kuin vapotteluun.

     
     
  4. #2124
    Täälläkin uusi foorumilainen ja höyryttelijä esittäytyy.

    Olen 35 vuotias nainen eteläsuomesta. Olen polttanut tupakkaa noin 20 vuotta suurinpiirtein aski päivässä. Kaverit siirtyivät vapotteluun ja sitä kautta tuli tämä homma tutuksi minulle. Oli aivan pakko saada omat vehkeet kotiin pikimmiten ja samantien kun posti toi paketin niin analogiset jäi. Olen niin tyytyväinen vapotteluun ja on ihan voittajafiilis.

    Sain jopa äitini käännytettyä tähän ja työstän parhaillaan työkaveria kanssa.

     
     
  5. #2125
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Ahvenanmaa
    Viestit
    4
    Terve! Parin viikon stalkkailun jälkeen sitte rekisteröydyttiin. Nuori aikuinen Loviisan seudulta, nykyään opiskellaan ahvenanmaalla. Nyt olen noin 2 viikkoa vetäny höyryjä, lopetin polttamisen kuin seinään vaikka vaikeeta on ollutkin Päädyin tähän kuin mikään muu ei ollut toiminut viimeisen puolen vuoden aikana. Alottelen tuolta finnvapen sivuilta tilatulta Ego K:lla, hyvin o tähän asti pelannut!

     
     
  6. #2126
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Pohjoinen Keski-Suomi
    Viestit
    6
    Terveppä terve kaikille. Uusi vapotta foorumille ilmottautuu tuossa kuukaudenpäivät ilman analogista ja hyvin menee. Tilasin ekaksi paikasta Nicopoint jonku ihmepaketin ja kun sitä odottelin niin, löysin tämän sivun ONNEKSI!! idea siitä että joudut joka kk tilaamaan kalliista paikasta ei oikein innostanut ja tein palautuksen ja vieläkin odottelen rahojani sieltä, ei kuulu eli älkää kokeilko edes tuota paikkaa. Ja tässä rahojani odotellessa tilasin ezigwizzardilta pari ego alotuspakettia ku oli halvalla tarjolla(18euroa) ja vähän litkuja 18mg ja homma toimii. Analoginen pysähtyny ku seinään ja hyvä niin. eipä ole kuin hyviä kokemuksia vapottelusta, akut, clearot kaikki toiminu ei mitään ongelmaa. Nyt vaan tilailemaan makuja ja ettimään sitä omaa adv juttua ei muutku hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti

     
     
  7. #2127
    tervehdys!

    Jokunen viesti jo tullut lähetettyä, mutta tässä yksi lisää.
    Tämä porilainen, pian 49 täyttävä yli 30 vuotta malboroa kiskonut paatunut piipunpolttaja hurahti viikko sitten, kun viimein saa nordealla maksettua nikotiinitkin.
    Hurahtamisherkkyyteni on herkkä.
    Blogiinkin laitoin alkukokemukseni:
    Behind the mirror: photographer

     
     
  8. #2128
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Tervetuloa kaikille uusille jäsenille.

     
     
  9. #2129
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja linker Näytä viesti
    tervehdys!

    Jokunen viesti jo tullut lähetettyä, mutta tässä yksi lisää.
    Tämä porilainen, pian 49 täyttävä yli 30 vuotta malboroa kiskonut paatunut piipunpolttaja hurahti viikko sitten, kun viimein saa nordealla maksettua nikotiinitkin.
    Hurahtamisherkkyyteni on herkkä.
    Blogiinkin laitoin alkukokemukseni:
    Behind the mirror: photographer
    Hyvä blogi sulla ja tervetuloa foorumeille! Mielenkiintoista lukea ja voin kyllä samaistua useisiinkin kohtiin teksteissäsi.

    Tervetuloa myös muillekkin, terveisin noviisi.

     
     
  10. #2130
    Höyryttelijä Aleph's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suolahti
    Viestit
    56
    En nyt sanoisi, että ihan aloittelija enää olisin, mutta johonkin oli tämäkin kirjoitettava, koska 12.2.2014 jää historiaan ensimmäisenä päivänä vuosiin, jolloin en polttanut ainuttakaan analogista tästä se vihdoin lähtee, vape on!

     
     
  11. #2131
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    6
    Böö!

    Reilun vuoden verran savun ja höyryn sekakäyttöä. On tullut koettua niin Nicopointit kuin Paulitkin. Mitä tähän voi sanoa? Olen tyhmä. Ugh. Tai no, Pauli toimi hienosti ekat puoli vuotta... Sitten imutin paskoja kamoja. Painuin taas googlettamaan ja löysin tänne. Finnvapesta eGo-kamat ja johan alkoi toimimaan! Nyt vikasta savusta kohta kuukausi (vai meniks se jo?). Bogeja hommasin ja lisää kamaa tulossa ja vielä pitäs tilausta tehä... Modia kuolaan ja diy-nesteitä mietin... Pahus.

     
     
  12. #2132
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Tervehdys kanssahöyryttelijöille, niin uusille kuin myös konkareille. 23-vuotias jannu Kouvolasta esittäytyy.

    Olen itse juuri noin 4vkoa sitten alottanut höyryttelyn ja myös 4vkoa ollut polttamatta tupakan tupakkaa. Alotus tapahtui Finnvapelta tilatulla MAXI-aloituspakkaus höyrypuikolla ja Liquan nesteillä, josta alkoi nälkä kasvaa isommaksi. Päätin sitten siirtyä vähän raskaampaan kalustoon ja tilata Smoktechin Magneto modin, 18650 akuilla, Kanger Protank 3:n ja jonku ihmeen EGO säilytyskotelon nesteitä/vara akkuja varten. No eihän sekään riittänyt, jolloin siirtyminen raskaampaan vaan jatkui. Nyt tällä hetkellä Magneton päässä komeilee Pharmacaren pumpuli wickillä höystetty EHPron Kayfun lite. Tuosta RBA härvelistä ei voi antaa ku pelkkää plussaa. Sorminäppäryyskin saa koulintaa. Eilen luukusta tipahti Smoktechin RSST Pyrex meshpönttö, mutta PUFF.FI-sivuston asiakaspalvelun sanoja lainatakseni ''posteljooni näemmä tanssinut ripaskaa paketin päällä'', jonka seurauksena RSST pyrex tankkiputki mennyt säpäleiksi. Uusi putki laitettu jo tulemaan puffin puolesta ja todennäköisesti postiluukussa huomenissa. Tässä kovaa mietintää harrastanut viime päivinä, että jos tuo meshpönttö vastaa odotuksia, niin voip olla, että tilaukseen lähtee mielestäni paljon ylistetty Somnium esmokelta. Kaikki tuo tapahtunut siis noin kuukaudessa. Ja mitä tuohon RSST-pönttöön tulee, otan mielelläni neuvoja ja muita niksejä/vippaskonsteja vastaan niin alottelijoilta kuin kokeneemmiltakin. Myös muita neuvoja höyryttelyyn liittyen otan mielelläni vastaan.

    Ja kuten tuossa jo mainitsin, että nälkä kasvaa syödessään, niin olen myös lähestulkoon siirtynyt reilu viikossa noista ''halpanesteistä'' premium nesteisiin. Tähän mennessä kerennyt testaamaan HALO Midnight applen ja Space Jamin astron. Maukkaita ovat olleet.

    Tuossa on parin review videon opastuksella väsätty elämäni ensimmäinen mesh wick smok rsst:hen




    Ja tosiaan tuosta meni se pyrex tankkilasi rikkisärki. Uutta odotellessa postipatelta

    -Niko
    Viimeksi muokannut Fythern; 13.02.14 kello 06:19.

     
     
  13. #2133
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Kiitokset! Rukkasesta hyvinkin. Foorumeilla nähnyt kanssahöyryttelijöillä jos jonkinnäkösiä settejä ja myöntää täytyy et kateellisuus iskenyt kuin halolla takaraivoon. Review videoita katellut esim. PBusardolta ja niistä oppia ottanut, että saa hommat haltuun.

     
     
  14. #2134
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Itellä tos kaiffarissa .32 kanthalista about 1.4Ohminen setuppi tehty M3 ruuvilla ja 8 täyttä kierrosta. Näppituntumalla sopivasti pumpulia coiliin ja täytyy sanoa et toimii. Maku aivan loistava nesteestä riippuen ja runsaasti höyryä. Kaverilta tollasia pikkuniksejä kuulin, joilla sais toimivaa settii aikaseksi. Smokin RSST review videoiden ansiosta päätin koeajella noi mesh härvelit ja RSST tuntu ihmisten mukaan olevan se paras vaihtoehto alottelijalle kokeilukappaleeksi. Tuntuu vaan siltä, et tää nälkä ei ihan heti hellitä, vaikka rahaa paukkunu alle kuukaudessa pitkälti yli toista sataa euroa tähä uuteen harrastukseen.

     
     
  15. #2135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fythern Näytä viesti
    Tuntuu vaan siltä, et tää nälkä ei ihan heti hellitä, vaikka rahaa paukkunu alle kuukaudessa pitkälti yli toista sataa euroa tähä uuteen harrastukseen.
    No niinpä! Ajattelin kanssa että täähän on mahtava juttu kun tulee paljon halvemmaksi (terveysjuttuja unohtamatta!) kun analogisten veto. Mutta joo... Kahden viikon saldo meikäläisellä jo 213 euroo. Kauheeta kun on tällanen välineurheilija. Ja pakko saada kaikki heti nyt.

     
     
  16. #2136
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rogue Näytä viesti
    No niinpä! Ajattelin kanssa että täähän on mahtava juttu kun tulee paljon halvemmaksi (terveysjuttuja unohtamatta!) kun analogisten veto. Mutta joo... Kahden viikon saldo meikäläisellä jo 213 euroo. Kauheeta kun on tällanen välineurheilija. Ja pakko saada kaikki heti nyt.
    Eihän tuo ole vielä mitään. Palaa asiaan, kun puolessa vuodessa on palanut 2500 euroa.

     
     
  17. #2137
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    6
    Pelkään ettei kauas jäädä tosta parista tonnista Pitää tsekata sitte loppukesästä. Niin ja mä vedin sätkiä...
    Mutta mutta! Säästin justiin 60,- kun katoin revikkaa innokin cool fire 2:sta. Musta näyttää kameran objektiiville. Vihreä ei kelpaa

     
     
  18. #2138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Eihän tuo ole vielä mitään. Palaa asiaan, kun puolessa vuodessa on palanut 2500 euroa.
    No tällä tahdilla jos yli 200e palaa kahdessa viikossa niin tuo 2500 ei taida puolessa vuodessa riittää!

     
     
  19. #2139
    Vedin ensimmäiset höyryt henkeeni viikko sitten. Panostuksen asiaan piti olla noin 100 euron luokkaa, sisältäen tupla-aloituspakkauksen itselleni ja avokilleni. En valinnut halvinta vaihtoehtoa, vaan halusin hyvän. Siinä onnistuinkin.
    Nyt on viikko kulunut, ja tilini on keventynyt neljän tilauksen myötä 276, 87 eurolla, josta postikulujen osuus on 20,85 euroa.
    Halpaahan tämä on, alkuinnostuksessakin, kun ottaa huomioon tuon alla näkyvän laskurilukeman

     
     
  20. #2140
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    9
    Täällä myös uusi höyryttelijä odottaa pakettia finnvapelta. Tuli tilattua tollainen Maxi-aloituspaketti. Kaverilta löytyy sama ja hyvää palautetta antanut. Menee kyllä aivan liian paljon rahaa pelkästään tupakakkaan, jos tällä sit lopullisesti eroon pääsis jossain kohtaa.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •