Sivu 106 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696102103104105106107108109110116156 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,101 - 2,120 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2101
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Itselläkin tuo tupakointi sai armeijassa kunnolla tuulta siipien alle. tupakkikopissa tuntui olevan ne parhaimmat jutut. sitä ennen sitä tuli lähinnä viikonloppuisin polteltua, silloinkin pienessä sievässä tuopposia kumoten.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  2. #2102
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Näinhän se meni, itse siirryin lähes heti vapotteluun kun kotiuduin. Analogista teki mieli niin perkeleesti enkä halunnut aiheuttaa muille kärsimystä.

     
     
  3. #2103
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    3
    Uusi höyryttelijä tässä hei!

    Vapoillut nyt pari viikkoa ja nyt on jo lähdössä mopo käsistä. Aloitus mentiin sieltä mistä aita oli matalin ja hain Turun Tupakkakaupasta setin (joo tiedän muualtakin olisi saanut) ja 30ml mentholin makuista Hansengin nestettä. Vapefunista tämän jälkeen kokeiluun lakritsia ja colaa. Laku oli sopivan makeaa, cola ei niinkään. Vähän aikaa sitten tipahti luukusta 100ml Bargainvapourista lakritsia. Makua ei aluksi löytynyt ollenkaan koska aloittelijana pilasin ostamani setin vastuksen ja wicin. Noh, Esmokesta Vapeonlyn CE5-SBDC clearo ja setti vaihtoatoja. Ekat imut tällä ja maailma näytti ihan toiselta. Nikotiinia on tullut käytettyä yläasteen 9. luokalta asti tupakan, nuuskan ja purkan muodossa.

    Nyt on kiikarissa Teslan VV/VW-modi ja todennäköisesti siihen jotain isompaa clearoa. Ainoa mikä mietityttää on se, että vaihdoin 31.1. uuden aton vapeonlyyn ja nyt menossa kolmas ostamastani paketista. Mitä teen tässä kohtaa väärin? Onko syynä bargainvapourin 80/20 mehu joka karstaa tuon vastuksen ja wicin vai jokin muu? Mielessä on käynyt "korjata" nuo kulahtaneet atot, josta näin videon youtubessa. Kaverilla oli joka videossa pipo päässä, jenkkilippu taustalla ja parta.

    Kiinasta nyt on tulossa 3kpl halpis 1300mAh akkuja eGo/510-kierteillä sekä halpis clearo. Nykyisestä akusta teen suoraan usb-väylään sopivan viritelmän jolla voi sauhutella kun akut latautuu ja olen kotona.

    Jos jollain on jokin ehdotus seuraavaksi mauksi niin kuuntelen mielelläni vastauksia. Mieluusti jokin makea, jotain olen jo täältä lueskellut ja mietinnän alla on jo muutama maku.

     
     
  4. #2104
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2
    Terveyttä kaikille!

    Olen jo jonninaikaa sitten höyryttelyn aloittanut ja viime vuoden puolella forumillekkin liittynyt, joten tuumasin että oiskohan aika esittäytyä.
    Tosiaan, vuoden verran kohta höyrytellyt ja lapasesta on lähtenyt aika ankarasti Hyvä ettei kerran viikossa tule jotain uutta kivaa postissa. Tämän hetken ykköslaitteena höyryää aios t/d ja chi-you.

     
     
  5. #2105
    Höyryttelijä Savupatonki's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    49
    Halo! Sen verran olutta ja höyryä kertyn kuuppaa ni voi suoltaa jotain tekstiäkin.

    Elikkästä kotkasta olen ja siellä vielä asustelen. Tupakkia kerkesin poltella ~10 vuotta sen aavistuksen vaille askin päivässä. Nyt höyryn voimalla menty pari vuotta. Meijän poppoon ekan sähkökessun hommasi karvainen ystäväni Popilo, jonka egotikusta joskus koetimme poltella minttuviinaa Itse hommasin kuukausi/pari senjälkeen egotikun sillä atotankilla mihin meni 1ml tms. Siitä sitten siirryttiin Smokin Woo:hon ja mdcc. Paras laite ikinä silloin. Lämmintä ja runsasta höökiä. Woon jälkeen kun Puff avautui niin sieltä tilaukseen lähti Vmax VV-vekotin ja siihen kartotankki ja bogen kartoja, joilla pärjättiin pitkään. Vmax vaihtui Popilolta joululahjaksia saamaan Vamon v2. Pitkään mentiin VV/w-vehkeitten voimalla vielä ja käsissä kävi lavatuubiakin eikä ginostusta ollut hypätä RBA-vehkeiden pariin. Kun kartoista 4/5 oli paskana niin sitten oli pakko koettaa jotain. Syksyllä -13 tuli k101 ja Fogger v2, joka pelasi niin ja näin, mutta ei lannistanut mieltä. Foggeri sai lähtä ja tilalle tuli Aga-t2, joka edelleen yksi lemppareista löytyi myös rsst, dreamei, hatty, pulse-g:tä yms ja putkia. Viimeisin ja viimisin vähään aikaan ( poislukien Kaiffari ) on Misterin 3. versio. Nyt tuntuu taas, että se oma laite on löytynyt.

    Höyryttelemisiin.. jatkakaa..

     
     
  6. #2106
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    5
    2,5 viikkoa takana höyryä, ja olin nyt vkl kipeänä, niin ei höyryt pahemmin maistunut. Särki monta päivää päätä kovin, oli varmaan vieroitusoireita nikotiinista, nyt olen kutakuinkin parantunut, ja pari päivää oon nyt oikein kiinnittänyt huomiota kun ei enää edes tunnu tarvitsevan nikotiinia, en ole ottanut ollenkaan höyryjä siis. Kyllä nyt on omatunto koetuksella, jäikö tämä uusi mukava harrastus näin lyhyeksi iloksi, juuri kun sain tilattua ihan mukavalla summalla tavaraakin lisää, tosin pääsisin eroon kerralla myös nikotiinista, vai jatkaako harrastusta ja taas nikotiinit sisään kiertoon ja koukkuun.

     
     
  7. #2107
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    5
    Tervehdys höyryttelijäin yhteisö.

    Höyryttelyn myötä lopetin reilusti 16 vuotta jatkuneen tupakoinnin varsin vaivattomasti reilu 5 viikkoa sitten. Liikenteeseen lähdettiin paremman puoliskon kanssa Finnvapen aloituspaketilla ja Puolan nesteillä sekä ennen kaikkea, täällä Morkkis nimellä kulkevan herrasmiehen avustuksella.

    Tee se itse tyyppisenä ihmisenä kuitenkin aloin jo melkolailla heti haikailemaan modien pariin. Nyt vähän aikaa ja rahaa sekä opiskelua asiaan sijoittaneena tänään kasasin ensimmäisen silica setupin Smokin R-tankkiin, höyryä ja makua piisaa ja se istuu nätisti lavatuben nokassa. Tässä onkin minulla varsin pätevä peruslaite, mutta toki heti himoaa lisää, seuraavana vuorossa lienee genesis tyypin atot ja mekaaniset modit. Tästä on hyvä jatkaa, cheers.

     
     
  8. #2108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jekku0966 Näytä viesti
    Uusi höyryttelijä tässä hei!
    Tervetuloa hyvän asian pariin. Kivaa hommaa tämä on.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jekku0966 Näytä viesti
    Ainoa mikä mietityttää on se, että vaihdoin 31.1. uuden aton vapeonlyyn ja nyt menossa kolmas ostamastani paketista. Mitä teen tässä kohtaa väärin? Onko syynä bargainvapourin 80/20 mehu joka karstaa tuon vastuksen ja wicin vai jokin muu?
    Itsellä nuo samaiset vaihtoatot kyrvähtää alta aikayksikön. Voltteja en tarjoa kun maksimissaan 4, ja ei kestä. Joko ne kusee alleen, tai sitten lakkaa pöhisemästä. Kokeiltu värikkäillä ja värittömillä nesteillä, pg ja vg voittoisilla, ja aina yhtä lyhytikäisiä. Ehkä sitten meille on sattuneet maanantaikappale paketit, itselläni tuollainen 5 kappaleen "pilleri levy" kyseisiä kapistuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jekku0966 Näytä viesti
    Jos jollain on jokin ehdotus seuraavaksi mauksi niin kuuntelen mielelläni vastauksia. Mieluusti jokin makea, jotain olen jo täältä lueskellut ja mietinnän alla on jo muutama maku.
    Oma jokapäiväinen kulutustavara on Vermillion Riverin Ky4, aivan törkeän hyvää nestettä. Melko makea neste, silti samalla hiukan tunkkainen, ei millään tavalla puuduttava pidemmälläkään käytöllä vaan erittäin miellyttävä. Toinen makea neste, joka ei puuduta on WizMix sarjasta Mrs B's Vanilla custard. Tietenkin makuasioita, ja toinen rakastaa Aura juustoa kun toinen vihaa sitä. Mutta mielipiteitähän näissä asioissa vain jaetaankin.

     
     
  9. #2109
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Pitää kai täältä sitten aloittaa foorumi/höyryttelyn taival..

    Eli tilasin melkeen pari viikkoa sitten Finnvapelta aloituspakkauksen(Justfog maxi) ihan sen takia että piti tämäkin testata. Vielä menee se 4-6 analogista päivässä kun tuli varovasti otettua nesteitä mukaan(se kaupanpäällinen punanen mallu ja 10ml 24mg:n jotain Liquan aika härskiä rööki makua). Toivottavasti huomenna pompsahtaa postiluukusta ecigwizardin "survival" paketti ja pääsee testailemaan mm mustikan makuja.

     
     
  10. #2110
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Se kuuluu asiaan että vähän aikaa palaa ihan rehellisiäkin ohessa... Tai en tiedä kuulumalla kuuluuko asiaan, mutta kuullostaa ainakin tutulta. Kyllä se siitä lähtee, jossakin vaiheessa toivottavasti huomaat että ei ole kuukauteen palanut ensimmäistäkään, etkä ole edes huomannut koko "menetystä".

     
     
  11. #2111
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonn Näytä viesti
    Se kuuluu asiaan että vähän aikaa palaa ihan rehellisiäkin ohessa... Tai en tiedä kuulumalla kuuluuko asiaan, mutta kuullostaa ainakin tutulta. Kyllä se siitä lähtee, jossakin vaiheessa toivottavasti huomaat että ei ole kuukauteen palanut ensimmäistäkään, etkä ole edes huomannut koko "menetystä".
    Omalla kohdalla on ainaki ollut vaikeeta aamu/ruoka kessusta luopua. Tuli seuraavana aamuna kun paketin sain testattua ja kyllä sen huomas että 24mg nesteitä oli tankissa. Tais muutama rintakarva kasvaa sillä kokemuksella..

    Eli ihan pikkuhiljaa mennään täällä sitä maalia kohti.

     
     
  12. #2112
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Ulvila
    Viestit
    7
    Hei vaan hei. Kaippa minäkin kannan korteni kekoon ja ilmoitan olevani täys höyrypää. Pitkän aikaa tullu vapottelua jo harrastettua ja rahaakin on palanut kaikennäköisiin nesteisiin, akkuihin ja modeihin ihan riittämiin. Silti on aina yhtä kiva odottaa pakettia saapuvaksi. Varmaan puolisen vuotta olen yrittänyt itse sotkea noita nesteitä inaweran tiivisteistä ja niksapohjista, mut en tiedä mitä teen väärin kun joko ne maistuu saippualta tai saippualta. Ystäväni sanoin, joka haluaa maistella sekoituksiani, hän sanoo maku on esinahka. Itse en osaa siihen sen enempää sanoa millainen maku siinä on. Halua ei kuitenkaan ole vapotella valmislitkuja vaan luoda jotain omaa ja suurta.. Saippuaa.. :P Ehkäpä sitte kun opin käyttämään tota "e liquid recipe manageria"

     
     
  13. #2113
    Höyrähtänyt KirjaSusi's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    15
    Terve reilun kuukauden vanha höyryttelijä esittäytyy 27 vuotta tavantupakkaa, eikä siitä ole vielä eroon päässyt, töissä ja erityisen stressaavina päivinä on helpompi pyöräyttää kessu. Mutta olen ollut ylpeä jo siitä että on päiviä että olen polttanut vain kolme tavallista kessua ja muuten höyrytellyt, normaalisti tollanen 30g kessupussi kesti ehkä neljättä päivää. En ole koskaan yrittänyt lopettaa tupakointia, enkä yritä sitä nytkään. Aluksi vain vähennän tavantupakat minimiin, ja ehkä jossain vaiheessa ne jää luontaisesti pois. Ensin ostin 510-T4 muutaman päivän sisään eGo CE4 900mah setin, sitten Aspire ET-S clearon ja eGo Vision Winder XL 1100, Kanger Evod ja 1100 volttisäädettävän akun, Smok The Gripper modin, adaptereita, pulloja, kartoja, atomisaatoreita, valmiita nico nesteitä, DIY nesteitä. Vallan hulluksi hyörypääksi olen tullut ja taidan olla ketjuhöyryttäjä. Kahlannut pitkin nettiä kaikenyötä etsien tietoa, ja salapoliisityöltä se välillä on tuntunutkin. e-savuke.com on ollut suureksi avuksi moneen kysymykseen, ja niin on varmaan jatkossakin, koska toisia nimiäni ovat Mikä? Miten? Miksi?
    Yöllä susikin syö ja kalat ui...

     
     
  14. #2114
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    Tervetulloo, siitä se lähtee, vaikka yksi rööki kerrallaan
    Spoileri!



     
     
  15. #2115
    Täälläkin tuore höyryttelijä, reilu kuukausi nyt takana analogisten välttelyä ja ihan hyvin on siirtyminen pelkkiin höyryihin lähtenyt käyntiin, silloin tällöin on tullut imaistua kessu ryhmäpaineen ja kettuilun alla. Hieman on myös meinannut viedä mukanaan tämä uusi "harrastus", laitteita on jo kolme vv/vw mallista ja puolenkymmentä egoakkua, läjä tankkeja ja hieman alle ltr litkuja ja paljon kamaa myös maailmalla valumassa tähän suuntaan.

     
     
  16. #2116
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Terve. Tässä nyt kk päivät tullut höyryteltyä. Historiasta sen verran infoa että liikkeelle lähdettiin perus ego+cartotankilla joka löytyi jo ennestään laatikosta. Tällä hetkellä vamo v2 + pt2, drawtube v4 (rimpula) + IGO-W (singlecoil 1.0 ohm)

     
     
  17. #2117
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    4
    Terve,

    Morkkiksen suosituksesta liityin tänne. Höyryttelyä tullut harrastettua jo viime vuoden puolella jonkin verran, mutta tuolloinen eGo-laite katosi kesällä ja vasta alkutalvesta sain aikaiseksi aloitella uudesta. Nuuskaa käyttänyt tähän asti, mutta nyt viime aikoina se jäänyt tämän harrasteen tieltä - ikenet ja hampaat kiittää. Säännöllinen tupakoitsija en ole koskaan ollut, mutta piippua ja minisikareita aiemmin poltellut satunnaisesti.

    Alkutalvesta hankin Justfogin aloituspakkauksen, mutta varsin vaatimattoman suorituskyvyn, pienen akun takia alkoi nälkä kasvaa. Puffista sitten tilasin Smok Woon ja Kangertechin PT 2:n joilla pääsikin huomattavasti mielyttävämpiin ulottuvuuksiin maun ja höyrymäärän suhteen. Matalaviskoosiset nesteet tosin tuossa PT:ssä kurlaavat aika pahasti, joten seuraava ostos onkin jo kiikarissa. Huolestuttavan pahasti näihin tosin hurahtaa ja pitää vähän malttaa mieltään, että ei tiliään tyhjennä ihan kokonaan noihin laitteisiin.

    Ammattitaustan puolesta olen parin kuukauden sisällä valmistuva sairaanhoitaja ensihoidon puolelle. Töissä siis ei mielellään viitsi laitetta käyttää kun ei ihan tiedä miten työyhteisössä asiaan suhtaudutaan. Kaikki uusi ja outo kun on kovin pelottavaa.

     
     
  18. #2118
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    .

    Ainakin noiden nykyisten PS-tehoakkujen pitäisi olla eGo/510 yhteensopia, voinpi kertoa ovatko todellisuudessa, kunhan uusia clearoja testaan muualta.
    Eli nyt on evod Paul Saaren tehoakun päässä ja hyvin pelittää. Ja yhäkin tykkään eniten noista Paul Saaren kertakäyttöpötkylöistä, mitkä enää säästösyistä käytössä töissä/työmatkoilla, mutta noille täytyisi löytää korvaaja. eRoll:ia olen ajatellut.

     
     
  19. #2119
    tervetuloa kaikille uusille foorumilaisille

     
     
  20. #2120
    Höyrähtänyt Elukka RC Team's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kyröskoski
    Viestit
    13

    Tuorre höyrytteliä tääläkin esittäytyy

    Eli olen 44v. perheenisä joka on 36 vuotta käryttänyt tota normi röökiä viimeset ajat 54 punasta bonusta päivässä olen kokeillut kaikki winnersmoken paskat ym ja niistä tuli vain vihaiseksi ja hankin lopulta ison kasan nesteitä ja 3 kpl eGo-T ja 1kpl eGo-TC ja niihin iclear 16 clearot ja niillä olen harjoitellut kunnes eilen sitten poltin viimeisen röökini ruoka sauhuna eikä vielä ainakaan ole tullut mieleenkään kaivaa tavallista röökiä vaikka ne takin taskussa ovatkin ja vaimolle on myös tulossa eGo-t valkoisena jospa vaimokin innostuisi tästä niin ei autokaan haisisi aina tupakalle ja sain kypsyteltyä itselleni sellaisen nesteen että ei rööki ole tullutkaan mieleen kun viimeisin miksaukseni on mansikka jossa on ripaus vaniliaa 7-8mg niksoilla kun alussa kokeilin 12 ja 14mg nkksoilla niin sain närästystä, huimausta,päänsärkyä ja pahoinvointia niistä vaikkei sitten normi röökiä enään paljoa kulunut vajaassa viikossa tupakan poltto tippui 54 tupakasta 7 ja eilen se sitten jäi pois ainoa miinus puoli mitä onen huomannut että sydän vikaisena minua ottaa pumpusta paljon helpommin hetkellisesti mutta uskoisin sen noin viikossa helpottavan onhan minulla siihen lääkkeet ja jos ei helpota niin sitten lääkärillä on tekemistä koska tavalliseen röökiin en aijo enään palata pyydän anteeksi kun pisteet ja pilkut puuttuu mutta minulla on pikkupojasta asti ollut lukihäiriö enkä oppinut koulussakaan niitä käyttämään en tiedä toimiiko tuo allekirjoitukseni eli banneri kun en oikein osannut sitä asettaa oikein

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •