Sivu 104 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494100101102103104105106107108114154 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,061 - 2,080 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2061
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Toivotaan että kestää minullakin



    Lopettaminen voi olla ajankohtaista jossain vaiheessa mutta ajattelin etten nyt turhaan stressaa lopettamista joten tilasin vain yhden akun kahden sijaan. Kunhan taas totuttelee höyryttelyyn ja myöhemmin tutustuu enempi ja enempi parempiin laitteisiin niin voihan se olla että savuttelu saa jäädä
    Jahas, kuinka on käynytkään, viimeisesestä rönssistä nyt se 6pv aikaa eli heti kun sain MAXI-akkuni ja clearon Finnvapelta niin sillä on menty. Tasan kaksi kertaa vajaan viikon aikana tehnyt mieli "tupakoida" eli enemmänkin tottumuksesta lähteä pihalle savuttamaan. Ihan silti kotisohvalla höyryttäminen on toiminut silti hyvin. Lisää nesteitäkin laitoin tilaukseen vaikka viikossa on mennyt vasta 10ml kantisnestettä eli Atmos Labin lemonadia. Luultavasti riittää ainakin siihen asti että saa lisää nesteitä toivottavasti ensi viikon perjantaihin mennessä. Varanesteenä Finnvapen menthol jossa sitä lakritsia maistuu..

    Mutta joo, eli näyttää siltä että rööki ei kiinnosta hevon sviidua joten höyryttelyllä mennään kuten pitääkin MAXI-clearot on toiminut erittäin hyvin, seuraavaksi meinasin katsella muitakin clearoja ja mm. kännimodi kiinnostaa kokonsa takia. Tällä on hyvä jatkaa


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  2. #2062
    Morjesta vaan kaikille tässäkin suht tuore höyryttelijä,röökiä tuli vedettyä liki 30 vuotta ja en olis uskonut kuinka helposti pysty siirtymään sähkötupakkaa.heti kyllä huomasin et tää on mun juttu kun pystyy kehittämää tätä "harrastusta" koko ajan niin laitteiden kuin nesteidenkin puolesta.Hyvää höyryä vaan kaikille

     
     
  3. #2063
    Tervetuloa kaikille
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 26.01.14 kello 11:32.

     
     
  4. #2064
    No kyllä toi 12 millinen tuntuu ainakin itelle paljon järkevämmältä. Ostin vaan ens alkuun Lastin (isolla ällällä) 18 millistä kamaa, mutta jos vähän kemiasta ymmärrän, niin eihän se oo kun pgvg- perusnesteellä laimentaa tai 6-millisellä samalla kamalla puolet ja puolet.

    Ensi alkuun kolleega neuvoi kovasti clearojen käyttäjäksi, mutta omaan makuun pelaa toi tankillinen boge-karto paaljon paremmin. Löytyy tuolta protankkia ja inokin iclearia, mutta eipäs oo ehtiny tutustustua, ku toi tankki+boge menee useemman päivän ihan arkikäytössä?

     
     
  5. #2065
    Tervehdys. Innostuin hiljattain kokeilemaan höyryttelyä, kittinä aluksi JustVape MAX 900 mAh, kotisohvalaitteeksi tuli tänään hankittua SMOK Galileo ja Kanger ProTank II. Mentooleista tykkään, Halo ICE Menthol tämänhetkinen suosikki. 12mg vahvuisena, olen ollut röökimiehiä.
    In Todd We Trust.

     
     
  6. #2066
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    5
    Noniin. Tänään posti toi päivitystä, ei voi kun hymyillä Tuo tumbler tank on noista kyllä omaan mieleen aivan parhautta, ja nesteenä 18mg liqua energiajuoma.
    Siihen päälle vision säädettävä 1300mah. Toimii.

     
     
  7. #2067
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    2
    Morjes! Elikkäs oon uusi täällä sivustolla. Meinaan ostaa sähkötupakan, mutta haluaisin sen olevan hyvä ja käyttövarma. Olen lukenu aika paljon juttuja noista sähköröökeistä. Ja haluaisin semmoisen sähköröökin mikä ei vuoda akut kestää ja toimiva ja aito.

     
     
  8. #2068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jomppaa Näytä viesti
    Morjes! Elikkäs oon uusi täällä sivustolla. Meinaan ostaa sähkötupakan, mutta haluaisin sen olevan hyvä ja käyttövarma. Olen lukenu aika paljon juttuja noista sähköröökeistä. Ja haluaisin semmoisen sähköröökin mikä ei vuoda akut kestää ja toimiva ja aito.

    sitten kannattaa ostaa provari on meinaan hyvä ja siihen panasonikin akku ja jokin rakennettava silika ato

    tervettuloa foorumille

     
     
  9. #2069
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jomppaa Näytä viesti
    Morjes! Elikkäs oon uusi täällä sivustolla. Meinaan ostaa sähkötupakan, mutta haluaisin sen olevan hyvä ja käyttövarma. Olen lukenu aika paljon juttuja noista sähköröökeistä. Ja haluaisin semmoisen sähköröökin mikä ei vuoda akut kestää ja toimiva ja aito.
    twistit ja normaalit ego akut ovat kyllä hyvinkin kestäviä, kiinasta ostetuissa toki laatuvaihteluita. Kyllä mun 4V vanha 400mah ego pöhisee vieläkin tarvittaessa. Evodeja porukka täälä pääsääntöisesti on suositellut. Toisaalta nuo uudet dual coil clearot toimivat myös jos lämpimämpää höyryä kaipailee. 100% vuotovarmaa atoa ei olekkaan (99%varmoja on rakennettavien luokassa) mutta oikein käytettynä perus clearot ja ego/twist akulla on kyllä luotettava combo.

     
     
  10. #2070
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Taas pitkästä aikaa egoa ja clearoja imaillut niin onhan ne aika varmoja peruslaitteita. vv voi olla plussaa mutta plussaa se tietty myös hinnassa. Toisaalta akut kestää sen verta kauan että niihin pieni lisäinvestointi ei harmittane. Clearot taas hiukan kulutustavaraa, vaihtovastuksisella voi tietty pärjätä pitkään. Niissä melki kyllä suosin halpaa ja useampia ennenku kallista. Ja pikkutankilla koska ne melki kestää enemmän ja täyttö useimmiten onnistuu vaikka pyörällä ajaessa (no ehkä kannattaa pyssätä kuitenkin täytön ajaksi).

     
     
  11. #2071
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Ainakin oma evodi ruikki alleen aina sillointällöin, ainakin silloin kun oli tankki lähes tyhjänä. Vision nano oli taas yksinkertaisuudessaan loistava, vuotamaankaan en sitä koskaan saanut. Paremmat höyrytkin siitä tuli kuin evodista.
    Ja halpa se on niin kannattaa ainakin kokeilla.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  12. #2072
    Sähkötupakka tuli hankittua jo viime kesänä ja sauhuteltua silloin tällöin. 4 kuukautta sitten loppu tupakan poltto ja siirryin sähköiseen kokonaan.

     
     
  13. #2073
    6 viikkoa menty höyryn voimalla ja hyvin on pärjätty. Tupakka uraa kesti 23 vuotta ja vähän päälle kun tuli mitta täyteen. En olisi uskonut että näin hyvin toimii minulla tämä sähkötupakka puoli, tosi hyvin olen pystynyt olemaan ilman normi tupakkaa. Täältä foorumilta olen saanut näiltä konkareilta hyviä neuvoja kun olen foorumia seurannut. Konkarit tekee tosi hyvää työtä täällä että aloittelijakin alkaa pääseen vähän jyvälle vapottelusta. Tämä vaan taitaa viedä mukanaan justfogilla aloitettu ja nyt provari käytössä. Huomenna pitäisi tulla tavarat että pääsee setuppeja treenaamaan. Vielä pitäisi joku mekaaninen modi tilata, ehkä smok magneto? Vai mikä olisi hyvä vasta-alkajalle?

     
     
  14. #2074
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    Teretulemast, smok magneto taitaa olla hintalaadulta iha kelpo vehje, en tosin itte ole koittanu vielä. Toivottavasti pysyt tän hienon harrastuksen parissa
    Spoileri!



     
     
  15. #2075
    Moro! Noin 12 vuotta tupakoin ja nyt Reilu vuoden olen satunnaisesti höyrytelly nyt 3 vk kokonaan höyryn voimalla yllättävän helposti onnistunu

     
     
  16. #2076
    Tervetuloa vaan höyryilemään.

     
     
  17. #2077
    Päivää. Piti tossa alkaa tupakointia vähentämään, kun kävi opiskelijalle kalliiksi. Niinhän siinä kävi, että kun laitteet ja nesteet saapu, tupakointi jäi kokonaan. Eipä tuo ollut tarkoitus, muttei siitä haittaakaan ole

     
     
  18. #2078
    Höyrähtänyt Noppa's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Suomi
    Viestit
    17
    Terve kaikille höyryttelijöille! Olen Noppa ja olen höyryttelijä. Ensimmäisen kerran kokeilin höyryttelyä laite oli Genesiksen 510 pikkuhöyryke, kun kaveri tilasi sellasen lahjaksi mulle autonsa fiksaamisesta. Niistä loppu menovesi niin suuntasin Helsinkiin Green smokelle. Aloitin höyryämisen paul saarin surkeilla ja vuotavilla kartoilla(taittuivat taskussa ja valutti nesteet sinne). Ne atomisaattorit hajos eikä tullu sitte vuoteen höyryttyä. Kun kuulin clearoista ja että on olemassa jotain pareempaakin kuin paul saar, heräsi innostukseni uudelleen. Pikaisella nettisurffailulla innostuin ja lähdinkin käymään Nikotiiniton.fi liikkeessä koska en tuolloin vielä oikein luottanut nettishoppailuun. Analoginen vaihtui höyryämiseen Kangerin Evodin avulla. Niitä hetken katseltuani alkoi innostus modeihin ja RBA tankkeihin. Nyt on muutama sata euroa kulutettu ja muutama tunti surffailtu netistä paljon tietoa laitteista ja DIY-nesteistä. Tästä on siis tullut jo harrastus ja mukavaa on ollut. Seitsemän läheistä kaveriakin on minun kautta saanut innostuksen vaihtaa höyryttelyn pariin ja lopettanut tupakoinnin. Nyt sit vietetään porukalla savutonta elämää! Eipä tässä kummempia lätisemään...

     
     
  19. #2079
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    8
    Ja moro.

    Yli 10v ja risat tupakointia takana, Finnvapen Ego-K setillä menty nyt viikko ja hyvin toimii, suosittelut. 2 vehjettä paketissä niin aina toinen akku latauksessa tahi tankki ja ato kuivumassa pesun jäljiltä.

    Hieman laimeeta tuntui tuo 12mg olevan (tuntuu ettei oikeen niksat lähde) joten täältä foorumilta löysin vinkin: Elektroniczny papieros, e-papieros, e-liquid :: Sklep internetowy Ego² ja vahvempaa tavaraa tulossa jo (Joker)

    Tästäkun lisää innostuu niin varmaan joku toinen tankki ostoslistalla
    Viimeksi muokannut antze; 29.01.14 kello 14:49.

     
     
  20. #2080
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    3
    moro 32v sauhuttelua ja nyt tuntuu että riittääpistin tilaukseen tämmöisen masiinan
    Kanger EVOD minkälainen mahtaapi olla, jotenkin innostuin kun testasin kaverilta smoke smarttia joka nyt ei kummoinen ollut maistu ihan paskalta


     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •