Sivu 103 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3539399100101102103104105106107113153 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,041 - 2,060 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #2041
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kaavi
    Viestit
    10
    Moro kaikille täältä kylmästä Itä-Suomesta. Uudelta vuodelta aloitin höyryttelyn ,tätä ennen tupakkaa 12 vuotiaasta asti.Nyt e savukkeen avulla tupakan poltto loppunut.Ihmettelen vaan edelleen miten helpolla tämän avulla päässyt irti myrkky kääryleestä.

     
     
  2. #2042
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kah, kuavilainen. Tervetuloa!

     
     
  3. #2043
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kappas, sillan toiselta puolelta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #2044
    Hei vain kaikille!

    Minä itse en näe järkeä kaikissa näissä uusissa uusien foorumilaisten rajoituksissa.
    Itse olen seurannut foorumia kirjautuneena käyttäjänäkin jo vuoden verran ja nyt minun pitää kirjoittaa aivan turhaan viisi viestiä foorumille ennenkuin pystyn vastaamaan hetki sitten saapuneeseen yksityisviestiin.
    Eihän tässä ole mitään järkeä että esimerkiksi minä joudun kirjoittamaan viisi aivan turhaa viestiä foorumille vaikka minulla ei ole mitään asiaa tai järkevää kirjoitettavaa.
    Tähän asti olen pärjännyt ilman turhia roskaviestejä ja olen löytänyt tarvitsemani tiedon muutoinkin.
    Anteeksi vain moderaattorit ja muut kanssa kärsijät.

     
     
  5. #2045
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    5
    Tere.
    Olen höyrytellyt nyt pari vuotta ja sitä ennen tuli tupakkaa kiskottua enemmän tai vähemmän melkein 20 vuotta (loppu ajasta noin aski päivässä). Toissa jouluna hommasin höyryttely vermeet ja sen jälkeen en ole tupakan tupakkaa polttanut, joten omalla kohdalla homma on toiminut. Nikotiini pitoisuuttakin olen laskenut alun 24 prosentista kuuteen. Eikä höyryttely enää ole nikotiinin takia vaan on lähinnä harrastus.

     
     
  6. #2046
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    5
    Niin ja onhan näissä uusissa säännöissä se hyvä puoli, että tulee näitä esittelyja enemmän

     
     
  7. #2047
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    5
    Uuups! Korjausta aikaisempaan eli ei tietystikkään 24% tai 6%. Vaan tarkoitin 24mg/ml ja 6mg/ml Meniköhän se nyt oikein.

     
     
  8. #2048
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    20
    Jees, avataan foorumiura täältäkin päästä. 19 vuoden sauhuttelun jälkeen tuli siirryttyä höyryttelyyn viime heinäkuun lopulla, vaimokin lähti samalla mukaan. Ensimmäisten aloituspakkauksien (+nesteiden) saavuttua saldona molemmilla 0 syöpäkäärylettä.
    Kuten niin monella muullakin, ekat laitteet tulivat PaulSaarelta, tosin tuplana (yksien hinnalla, kiitos tästä!). 18 mg nesteillä on alusta asti menty ja PS-sekoilun jälkeen siirrytty muihin laitteisiin.
    Kotiin on jo kertynyt niin FinnVapen Ego-K pakkaus, clearoista muutama Evod, Aspiren lasi- ja muovitankkeja, PT2 ja Aro Pyrex.
    Akkupuolella vanhat Egot ja PS-akutkin toimivat vielä, tosin enemmän käytössä viihtyvät Twistit ja MVP2.
    Välineurheiluksihan tämä väkisinkin menee, nyt kun microcoilit ja luomupumpulit on käytössä kaikissa Kanger-tyyppisissä atoissa.
    Seuraavaksi sitten kohti RBA/RTA-puolta, vielä kun keksisi mihinkä sen Kaiffarin iskisi kiinni...

     
     
  9. #2049
    Lainaus Alkuperäinen postaaja dcom Näytä viesti
    Jees, avataan foorumiura täältäkin päästä. 19 vuoden sauhuttelun jälkeen tuli siirryttyä höyryttelyyn viime heinäkuun lopulla, vaimokin lähti samalla mukaan. Ensimmäisten aloituspakkauksien (+nesteiden) saavuttua saldona molemmilla 0 syöpäkäärylettä.
    Kuten niin monella muullakin, ekat laitteet tulivat PaulSaarelta, tosin tuplana (yksien hinnalla, kiitos tästä!). 18 mg nesteillä on alusta asti menty ja PS-sekoilun jälkeen siirrytty muihin laitteisiin.
    Kotiin on jo kertynyt niin FinnVapen Ego-K pakkaus, clearoista muutama Evod, Aspiren lasi- ja muovitankkeja, PT2 ja Aro Pyrex.
    Akkupuolella vanhat Egot ja PS-akutkin toimivat vielä, tosin enemmän käytössä viihtyvät Twistit ja MVP2.
    Välineurheiluksihan tämä väkisinkin menee, nyt kun microcoilit ja luomupumpulit on käytössä kaikissa Kanger-tyyppisissä atoissa.
    Seuraavaksi sitten kohti RBA/RTA-puolta, vielä kun keksisi mihinkä sen Kaiffarin iskisi kiinni...
    tervetuloa foorumille kaiffarin kaveriksi sopisi jokin mekaaninen putki esim nemesis taikka sitten sen klooni itsellä on tällä hetkellä boltti ja lite klooni yhdistelmä ei se kaunein ole mutta toimii

     
     
  10. #2050
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    20
    Kiitos, kiitos

    Samaa on tullut mietittyä (Chemesis), mutta jotenkin veri vetää reguloitujen VV/VW-laitteiden (jep, Kickilläkin onnistuisi) puoleen. Siihen syynä varsinkin USB-ladattavilla helppous johon jo MVP:n kanssa tottunut.

     
     
  11. #2051
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kangasala
    Viestit
    15
    Viime vuonna marraskuussa paloi viimeinen"nortti". Silloin sain tilaamani Itaste mvp tykötarpeineen postista. Nyt on "nortti aski ollut tarpeeton "hätävara" taskussa.

     
     
  12. #2052
    Lainaus Alkuperäinen postaaja dcom Näytä viesti
    Kiitos, kiitos

    Samaa on tullut mietittyä (Chemesis), mutta jotenkin veri vetää reguloitujen VV/VW-laitteiden (jep, Kickilläkin onnistuisi) puoleen. Siihen syynä varsinkin USB-ladattavilla helppous johon jo MVP:n kanssa tottunut.
    no sitten kannattaa ostaa provari on joka sentin arvonen vaikka on kallis

     
     
  13. #2053
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jantunen Näytä viesti
    Uuups! Korjausta aikaisempaan eli ei tietystikkään 24% tai 6%. Vaan tarkoitin 24mg/ml ja 6mg/ml Meniköhän se nyt oikein.
    Meni oikein. Prosentteina ilmoitetaan tilavuussisältö, eli 24mg/ml on 2,4% vahvuista. Vastaavast 6mg/ml on 0,6%.

    :wq

     
     
  14. #2054
    Jaahas. Kohtuu tuore höyrypää ilmoittautuu. Röökiä vetelin kohtuu aktiivisesti viitisentoista vuotta, välissä vuoden lakko. Siirryttiin sikariharrastamisen pariin, jonka lopputuloksena pari askia siggee päivässä. Joulupukki toi vihjeenä Ego-C alotuspaketin ja kas kummaa höyryillä on menty tässä kuluva vuosi 100%:sti. Kehitys on ollu nopeahkoa ja viime viikolla piti jo Vamo hommata, onhan hieno laite (verrattuna persu egoon)

    Höyryn haitallisuudesta emme väännä, mutta eipä enää yskitä ja henki kulkee toiseen tyyliin. Ja ihme kyllä, tuntuu, että 18:n nikotiinineste on jopa liian vahvaa?? Nikotiinin sietokyvystä tämä ei jää kiinni

    Tästä eteenpäin.....

     
     
  15. #2055
    Hello vapottajat!

    kaipa se pitää esittäytyä pikaisesti kun on täällä jo tovi tullut roikuttua.
    Ikää on rapiat yli 30:tä ja manuaalia tuli blaadattua about 18 vuotta ja sitten vasta tajusin sen typeryydeksi ja
    tuli mittari täyteen. Nyt kohta kaksi vuotta sähköspaddulla. Peruslaitteet vaihtuneet vähän parempiin ( Nemesis ja Kayfun lite+ sekä Squape) , mutta onhan ne muutamassa vuodessa kehittyneetkin. Nykyään litkut sekoittelen itse ja täältäkin olen saanut paljon apua siihen. Joku päivä pitää koittaa pakertaa oma Dna20. Elämä on näin paremmin!

     
     
  16. #2056
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    34
    Noniin moro vaan kaikille! Tässä nyt 5 kuukautta vapotusta takana. Ennen kului aski päivässä ja nyt vihdoin 35v kypsässä iässä I have finally seen the light. Modeja löytyy jo vino pino joista suosikki on ehdottomasti ea-mod lähinnä varmatoimivuutensa vuoksi. Litkuni sekoitan itse ja höyryttelen pääasiallisesti puuvilla microcoil setupeilla. Väänsin juuri eilen ekat rebuildit kangerin evodiin ja mt3:seen ja voi jeesus että saivat kyseiset laitokset synninpäästön entisestä kusisuudestaan, vetää meinaa vertoja kaiffarille. Mutta eipä tässä muuta, taisin tän myötä saada kiintiö viestit täyteen joten kirppiksellä tavataan.

     
     
  17. #2057
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kaavi
    Viestit
    10
    täältä kyllä löytää todella hyvin neuvoja ja ennen kaikkea kokemuksia esim nesteistä.Joten ainakin minua helpottanut suunnattomasti nuiten laitteiden ja nesteiden ymmärtämisessä.

     
     
  18. #2058
    Höyrähtänyt Zaukki93's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    11
    Morjensta! Tällanen parikymppinen miehen alku siirtyi tossa jokunen päivä sitten digiaikaan (onko tämä edes korrekti termi?). Aloituspakkaukseksi hankin eGo:n ce4:lla ja 900 mAh pass-through akulla. Laitteesta ei itsessään ole vielä valittamista, mutta mitä ehdottaisitte ensimmäiseksi päivitykseksi? Millä osalla saa aloittelevakin höyryttelijä katu-uskottavuutta.

    Toinen kysymys koskee nesteitä ja tarkemmin sanottuna makuja. Mitä makuja suosittelisitte kokeiluun ja mistä näitä kannattaa tilata? Perus menthol eikä makeat nesteet ole mieleen, mutta muuten olen kokeilunhaluinen. Varsinkin ei mitään tunnettua makua muistuttavat nesteet kiinnostavat.

     
     
  19. #2059
    Höyryttelijä aleksikor81's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    25
    Moi! tässä kans uus höyrytteliä.. vapottelua takana nyt reilu kolme viikkoo ja hyvältä tuntuu ja laitteita tulee päiviteltyä tasaseen tahtiin...ennen meni camelia noin 30kpl päivässä ja muutenkin tupakointia takan noin 20 vuotta, mutta ensi höryistä lähtien kokonaan ilman ihmeellistä...

     
     
  20. #2060
    tervetuloa kaikkille uusille tulokkaille

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •