Sivu 100 / 175 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 509096979899100101102103104110150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,981 - 2,000 / 3491

Aihe: Tuore höyryttelijä esittäytyy

  1. #1981
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Teretulemas kaikille uusille höyryttelijöille tasapuolisesti

     
     
  2. #1982
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    8
    Terve vaan ihmiset. Pitihän se tänne rekisteröityä, kun on kerran melkolailla päivittäin kuitenkin tätä foorumia tullut selailtua. Vuoden vaihteessa siirryin noin 9 vuoden tupakoinnin jälkeen höyryttelemään ja ensimmäiseksi laiteyhdistelmäksi valikoitui Lambo v6.0 ja ProTank III. Eipä ole kessu tuon jälkeen maistunut, mutta nesteitä näyttää kuluvan 'hyvää' tahtia Ja kuten niin monella muullakin, mukavasti taitaa kääntyä kilpavarustelun puolelle tämä tupakoinnin lopettaminen, vaan väliäkös sillä.

     
     
  3. #1983
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    12
    Savutonta, eli hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti! Oon uus tälläfoorumilla. Elän tänään kuudetta höyryttelypäivää. Kahdenkymmenen vuoden tupakoinnin jälkeen mä näin valon...ledvalon Täällä kotiympyröissä olenkin sit ainoa usvahuuli. Useimmat tutut hengittelee ihan vaan raitista(?) ilmaa, ja loput on ns. Die Hard-tupakoitsijoita. Mut täällähän näitä kokemuksia sit on nähtävillä. Mielenkiintoista
    ...

     
     
  4. #1984
    Höyryttelijä rantakemisti's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    64
    Heipä Hei! Uusi ilmottautuu joukkoon.

    Minäkin päätin liittyä foorumille ja jopa osallistua keskusteluihin muutaman kuukauden lukemisen jälkeen. Höyryttelyä ei ole tullut vielä harrastettua edes kuukautta sillä ensimmäiset eGo-Teet tilasin itselle ja poikaystävälle joululahjaksi ja sen jälkeen molemmat on ollut tähän koukussa. Höyryttelyä taisi kestää vain pari päivää kunnes innostuin DIY-litkuista ja Inaweraan lähti suurehko nestetilaus ja samoihin aikoihin vielä moditilaus Fasttechiin. Poikaystäväkin hommasi äskettäin eRollin ns. julkihöyrytteleen. Joten näinkin lyhyessä ajassa kaikki tupakoinnin lopettamisessa "säästyneet" rahat on kyllä mennyt aika suoraan tähän uuteen harrastukseen.

    En edes tiedä mistä ajatus höyryttelyyn siirtymisestä tuli... Ehkä tuo tupakointi alkoi olla turhan suuri menoerä tällaisesssa opiskelijataloudessa ja muutenkin röökin polttaminen alkaa olemaan aika "uncool" varsinkin yliopistolla. Turhan usein sai opiskelijabileissä yksin yskiä ulkona.

    Kaveri on jo tätä harrastanut vissiin vuodesta 2009 asti, mutta jostain syystä en ole tästä itse aikaisemmin innostunut. Käsittääkseni tuohon aikaan nämä vehkeet kärsivät vielä monista lastentaudeista ja käyttäminen ei ollut ihan niin yksinkertaista ja mukavaa kuin tänä päivänä. Kaverikin retkahteli tupakkaan jatkuvasti kun vehkeet hajoili mitä ihmeellisimmistä syistä. Joten ehkä parempi etten hypännyt kelkkaan ihan alkuvuosina vaan annoin suosiolla tekniikan kehittyä ja markkinoiden kasvaa, ehkei aina ole järkevintä kuulua sinne innovaatioiden omaksujien kärkeen.

     
     
  5. #1985
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Moro

    Joulupukki toi meitsille (kylläkin 23 päivä) lahjaksi tommosen perus aloittelijan setin 2xeGo 1100mah ja 2xCE4 (johon tuli eVodin tankit tilattua lisäksi melkeen heti) ja ei oo kyllä analoogiseen ollut kaipuuta. Vuosia tupakoinnissa takana semmonen n.17 muutamia taukoja kylläkin välissä.

    Tällä hetkellä on kovasti menossa erilaisiin nesteisiin tutustuminen, eli noita on muutamia tullut tässä kokeiltua. Pukki toi colaa ja sitruuna alá BVS joista varsinkin tuo cola iski. Nyt tänään posti toi kahta eri energia juomaa (KoKon on ainakin ensi tutustumalta aivan kamalaa) ja BVS:n Ananaksen joka maistuu ihan jeessiltä.

    Suurin ja positiivisin juttu tällä hetkellä on ehkä se, että nuo analoogisten tuomat haju haitat on poistunut (vaimo ei ole koskaan polttanut) ja samoin lapsi ei joudu niihin "tottumaan".

     
     
  6. #1986
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    12
    Niin siis mitkä tankit tilasit siihen? Mulle on tulossa kans postissa se kahden egon aloitussetti, ja oon miettinyt mikä siihen sopii clearon tilalle, siis sit kun ne hajoavat, ne eivät kai ole kauhean pitkäikäisiä... Alkuun olen itse päässyt naapurin hylkäämällä systeemillä, ei aavistustakaan minkä merkkinen se on, mut mä luulen et jo muinaiset roomalaiset höyrutteli sillä :P ... Naapurikaan ei tiedä, kokeili kerran ja totesi ettei ole hänen juttunsa.
    ...

     
     
  7. #1987
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Luode Näytä viesti
    Niin siis mitkä tankit tilasit siihen? Mulle on tulossa kans postissa se kahden egon aloitussetti, ja oon miettinyt mikä siihen sopii clearon tilalle, siis sit kun ne hajoavat, ne eivät kai ole kauhean pitkäikäisiä... Alkuun olen itse päässyt naapurin hylkäämällä systeemillä, ei aavistustakaan minkä merkkinen se on, mut mä luulen et jo muinaiset roomalaiset höyrutteli sillä :P ... Naapurikaan ei tiedä, kokeili kerran ja totesi ettei ole hänen juttunsa.
    laita siittä historiallisesta laitteesta kuva tonne kuva ketjuun ja kysy mikä tämä on ego akkujen päähän itse suosittelen tota kangerin pro tank 2 tai 3 tai sitten kanger evod ja tossa pari linkkiä

    pro tank 2
    Kanger ProTank II purettava clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella UUTUUS

    kanger evod
    Kanger eVod eGo clearomisaattori 1,8/2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl

     
     
  8. #1988
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Tässä on muuten jo viimisen vuoden aikana tapahtunut aivan mieletön muutos; liittyessäni foorumille tässä ketjussa sai lukea ehkä kerran viikkoon uuden höyryttelijän esittäytymisen, loput oli tervetulotoivotuksia. Nykyään tuntuu että uusia ilmaantuu useampi päivässä. MAHTAVAA.

    Lämpimät tervetuliaiset minun puolestani kaikille uusille höyryssäkulkijoille!

     
     
  9. #1989
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    5
    Moro!

    Olen 18 vuotta polttanut analoogista paskaa ja päätin antaa s-savukkeelle mahdollisuuden.
    31.12 posti toi 2x eGo 1100mh ja 2x CE4 PRO, viikon käytin ja jumiin jäin.
    Nyt pössöttelen uudenkarheella iTaste VTR:llä ja hyvät sauhut tulee. Analoogista ei ole tehnyt mieli ollenkaan.

     
     
  10. #1990
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    6
    Morjens kaikille!

    Uusi sauhuttelija ilmottautuu foorumille 15-vuoden tupakoinnin jäkeen päätin vihdoin lopettaa ja ostin joulukuun lopulla tuon Kanger EVOD aloituspaketin esmoke:lta, mutta sepä ei kiinnostanut kovikaan pitkään... piti lähtä ettiin heti suurempaa ja parempaa laitetta Pitkän pähkäilyn jälkeen ( aivot vieläkin solmussa ) tilasin nämä.


    Puff tilattu: VAMO V5 mod ( harjattu teräs ) jossa oli koko yläosa kirero ei pelkät kierteet + DCT-tankki, ja siihen sitten väärät kartomisaattorit + SMOK SCAR RDA, josta oli tiivisteet sökönä
    + Akkuja ja laturin + muuta tarvittaa rompetta. Tervetuloa höyryävän hyvään höyrykekauppaan!

    Fasttech tilattu: Nemesis Mod + V5 RDA - atomisaattori + Smoktech RSST - atomisaattori + muutama Drip Tip. FastTech - Gadgets and Electronics

    The vape mesh tilattu: Vape Meshiä + Wire rope vaijeria + Vastuslankaa eri kokoja + silica wick imulankaa eri kokoja http://www.vape-atomizer-mesh.com/index.html.




     
     
  11. #1991
    No moro taas kaikille jotka ootte tullu messiin viime aikoina. Toi on hyvä kun sattuu lähdössä hyvät kamat, ei homma kaadu heti alkuunsa.
    Ite sain unelma-alun kun sattu just sopiva systeemi ja maku. Kyllä niitä paskafiiliksiäkin näiden kanssa tulee mutta täältä forkalta on pystynyt aina hakeen ratkaisun, jos ei löytyis, kysyisin epäröimättä.
    Nähdään.
    Pikkironkeloija


     
     
  12. #1992
    Höyrähtänyt PahaMaku's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    5
    Terve vaan kaikille!

    Seurattuani keskustelua jo tovin, päätin sitten rikkoa hiljaiselon ja postata pienen esittelyn.

    Olen 34v mieshenkilö Lappeenrannasta ja olen ollut nyt 2,5 vuotta ilman syöpäkäärylettä. 17 vuoden analogisjakson katkaisi Joye 510 jota lupsuttelin noin puolisen vuotta. tämän jälkeen hommasin ego-c:n ja sen kanssa tuli kokeiltua jos jonninmoista clearoa.

    Noin vuosi sitten hommasin Vamo V2:n ja Protankin jonka kanssa tulin oikein hyvin toimeen ottaen huomioon että toi combo veti jo vertoja kansallisurheilussamme käytettävään pelivälineeseen

    Sitten lueskeltuani foorumia ja mietittyäni mikä olisi se seuraava vehje, päätin hommata Diablo Onen. ja jumaleissön! eipä ole tullut kaduttua hetkeäkään.

    On vielä hiukan uutta toi setuppien vääntäminen joten kiitoksia avusta jota olen saanut keskusteluja seuratessani.

    Special kiitokset käyttäjälle Tonic jonka avulla sain hiukan nopeutettua tuota vaijeriin siirtymistä ja eipä se nestekkään hassummalta maistu!
    Viimeksi muokannut PahaMaku; 16.01.14 kello 17:28.

     
     
  13. #1993
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    1
    Moro,

    Testaan vaan äsken luomaani banneria. 15:n vuoden röökääminen on vaihtunut kahden viikon höyryttelyyn, ekaks frendiltä lainatulla 510-setillä ja nyt on omat eGot ja Kangerin clearot. Pitää alkaa tutustumaan tähän foorumiin, kovin innoissani olen koko hommasta kaiken kaikkiaan, niin monta kertaa yrittänyt tuloksetta lopetta kummiskin.


     
     
  14. #1994
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iplo Näytä viesti
    Moro,

    Testaan vaan äsken luomaani banneria. 15:n vuoden röökääminen on vaihtunut kahden viikon höyryttelyyn, ekaks frendiltä lainatulla 510-setillä ja nyt on omat eGot ja Kangerin clearot. Pitää alkaa tutustumaan tähän foorumiin, kovin innoissani olen koko hommasta kaiken kaikkiaan, niin monta kertaa yrittänyt tuloksetta lopetta kummiskin.

    http://www.e-savuke.com/savuton/bann..._35_5_euro.jpg
    kyllä se siitä. ite aloitin höyryttelee vissii reilu vuos sitten, sitten oli muutaman kuukauden breikki ja sit siirryin takasin. on kyl paljon parempi olla ilman analogista, tää digi aika on kyl niin jees!

     
     
  15. #1995
    Terve vaan,

    Ei voi sanoa olevansa tuore höyryttelijä mutta muutaman vuoden tauon jälkeen meinasin palata taas höyryttelyn pariin työkaverin innostamana. Muutama vuosi sitten höyryttelin lähes puoli vuotta eGo-T:llä kunnes sitten harrastus lopahti mm. siihen etten saanut nesteitä tilattua kun ei ollut luottokorttia. Nyt kun Finnvapessakin voi jo maksaa kotimaisilla nettipankkitunnuksilla niin tätä ongelmaa ei enää ole

    Laitan maanantaina tilaukseen Finnvapesta seuraavan setin,

    MAXI-singlepaketti, 900mAh | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    MAXI -clearo, kirkas (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    Lemonade Atmos Lab, 12mg/ml, 20ml pullo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    Kertakäyttöinen sähkösavuke, mentholmaku (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    En ole ainakaan näillä näppäimillä tupakointia lopettelemassa joten siitä syystä tilaan vain yhden akun setin ja siihen varalle toisen clearon. Atmos Labin Lemonadea on kehunnu tällä foorumilla ja sitrushedelmän maut on omaan makuun muutenkin. Kertakäyttöisen otin mukaan lähinnä testiksi ja myös sitä on sitten hyvä höyrytellä kun laittaa settiä käyttökuntoon

    Ihmisenä olen 26-vuotias mieshenkilö Mikkelistä, tupakointia takana sellaiset reilu kymmenen vuotta.

     
     
  16. #1996
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lemonade on hyvää, ja mun käsittääkseni tuhoaa muovisia tankkeja, niinko esmerk. nää MAXI-clearot.. Mutta tervetuloa silti!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #1997
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Lemonade on hyvää, ja mun käsittääkseni tuhoaa muovisia tankkeja, niinko esmerk. nää MAXI-clearot.. Mutta tervetuloa silti!
    Mulla ainaskin muoviset tankit kestänyt.

     
     
  18. #1998
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    En ole ainakaan näillä näppäimillä tupakointia lopettelemassa joten ...
    Mä sanoin myös ihan samalla tavalla, mutta kuinkas sitten kävikään

    Tervetuloa foorumille - oon huomannut, että täällä on todella mahtavia tyyppejä, joilta saa kaiken lisäksi hyviä neuvoja aiheeseen liittyen!

     
     
  19. #1999
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Junnu Näytä viesti
    Mulla ainaskin muoviset tankit kestänyt.
    Toivotaan että kestää minullakin

    Lainaus Alkuperäinen postaaja trost Näytä viesti
    Mä sanoin myös ihan samalla tavalla, mutta kuinkas sitten kävikään

    Tervetuloa foorumille - oon huomannut, että täällä on todella mahtavia tyyppejä, joilta saa kaiken lisäksi hyviä neuvoja aiheeseen liittyen!
    Lopettaminen voi olla ajankohtaista jossain vaiheessa mutta ajattelin etten nyt turhaan stressaa lopettamista joten tilasin vain yhden akun kahden sijaan. Kunhan taas totuttelee höyryttelyyn ja myöhemmin tutustuu enempi ja enempi parempiin laitteisiin niin voihan se olla että savuttelu saa jäädä

     
     
  20. #2000
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Just näin Ei kannata stressata turhaan - luultavasti tupakan polttaminen tulee ainakin vähentymään ja se on jo paljon se. Eipä tässä höyryttelyssä voi paljon hävitäkään

    Edit: ja siis tervetuloa takaisin foorumille! Huomasin just, että oot rekisteröitynyt jo ajat sitten

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •