Sivu 63 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 135359606162636465666773113163 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #1241
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikedi Näytä viesti
    Tänään tuli genesikseltä tommonen 510 deluxe kit. Oon aika pihalla viel näistä, mut mitähän "osia" tuohon kannattas tilata, että sais parhaan mahdollisen käyttökokemuksen irti ?
    LR tankki atoja ja tankit

     
     
  2. #1242

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Tere!

    Muutamakin pieni kysymys:
    - Kauan kestää toimitus rapakon takaa esim. freedomsmoke ja saako täältä tilata ilman ongelmia 0mg niikotiinia sisältäviä nesteitä?
    - Jos tilaisin esim. 0mg gummybears niin mistä moiseen nikotiini? =D ja tuleeko näistä hyviä sekotuksia?
    - Vai jäänkö suosiolla odottamaan että ecigwizardille tulee tavaraa?
    Pari viikkoa kestää toimitus. Jos tilaat vahvasti maustettuna niin voit esim 24 mg pohjanesteeseen sekoittaa puoliksi molempia. Saat 12 mg nallenestettä. Pohjanikot esim. Inaweralta.
    Tuleeko "aidon" makuista näin, siis oletko kokeillut?? Ja saako tuolta tosiaan tilata, vai tuleeko tullin kanssa ongelmia? Mites tuo nikotiini törppö, jääkö tulliin jos ottaa inaweralta 200ml nikotiini nestettä?? =D
    Oli meinaan gummybears sen verran hyvää tavaraa enkä ole löytänyt muualta mistään mitään vastaavaa niin ajattelin että jos tilais oikein reippaasti nallea sit suoraan FSUSA =D Vai onko nallesta jotain vastaavaa makua olemassa? Olen kokeillut aika paljon eri hedelmä sekoituksia, mutta ei..
    Olen kuullut että paras tapa on kun tilaa sen nikotiinittoman jenkeistä (kestää noin 1-3vko tulla) ja sitten muualta voimkasnikotiinisen saman nesteen ja sekoittelee nuo sitten keskenään sopivaksi . Tuolla tavalla ei maku laimistu ollenkaan ymmärtääkseni .Nikotiinin tilaus on 3kk tarve omaan käyttöön ,paljoko se sitten kullakin on ?
    Eli ostaisin sitten esim 54mg/ml putellin ECigwizardilta ja lantrailisin tuohon sitä sitten..
    Vai mitä suosittelisitte? Tilasin nyt freedomilta nalle nestettä extra flavor 0mg/ml.. =)
    Löytyisikö suosituksia litkujen lantraukseen?

     
     
  3. #1243

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    1. Mitä materiaalia nuo ego-t:t ovat?
    2. käykö nää http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html 510-t tai ego-t atomisaattoreihin?
    3. Ovatko nämä aitoja http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html
    4. Menevätkö kaikki 510-t atomisaattorit ego-t:n akku osaan kiinni?

    Näihin kun saisin vastaukset nii olisin tosi kiitollinen <3

     
     
  4. #1244

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    1. Mitä materiaalia nuo ego-t:t ovat?
    2. käykö nää http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html 510-t tai ego-t atomisaattoreihin?
    3. Ovatko nämä aitoja http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html
    4. Menevätkö kaikki 510-t atomisaattorit ego-t:n akku osaan kiinni?

    Näihin kun saisin vastaukset nii olisin tosi kiitollinen <3
    LOPETA NYT JO IHMEESSÄ TÄÄ VELLAAMINEN TÄÄLÄ 8)SUN KYSYMYKSET EI NÄEMMÄ LOPU OLLENKAAN

     
     
  5. #1245
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    69

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    1. Mitä materiaalia nuo ego-t:t ovat?
    2. käykö nää http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html 510-t tai ego-t atomisaattoreihin?
    3. Ovatko nämä aitoja http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html
    4. Menevätkö kaikki 510-t atomisaattorit ego-t:n akku osaan kiinni?

    Näihin kun saisin vastaukset nii olisin tosi kiitollinen <3
    Onko tässä nyt rollattu jo 41:n viestin verran?

    3. Tuoteselosteessa sanotaan "Cherry Vape's own patent-pending design. Sleek, attractive and comfortable, perfect for direct dripping instead of a cartridge when you want more vapor. Made in the US out of acrylic." Joten, eiköhän?

     
     
  6. #1246

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Sain juuri ensimmäisen sähkötupakkani ja sitä olen nyt puolisen tuntia testaillut. Ihmeekseni huomasin ettei mukana tullut minkäänlaisia ohjeita ja että akut olivat valmiiksi täynnä (ainakin kun laitoin akut USB-laturiin niin näytti vihreää, myös akkujen sininen ledi alkoi välkkymään jonkin ajan päästä eikä ole mitään hajua mitä se tarkoittaa). Mitähän tuo tarkoittaa kun sininen lefi vilkkuu?

    Edit. Niinjoo, unohtu mainita että laite on 510-T.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  7. #1247
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    19

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Plati Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Minäkin päässyt jo pössyttelee 510 T mallilla ja e-power 14650 tulossa. Mutta itse kysymykseen : Pesettekö atomisaattorin(tankkimallista) joka kerta kun haluatte vaihtaa makua?
    Tekisi mieli myös kokeilla tota cartoa mutta vuotaako nesteet taskuun vai pitääkö samalla tavalla tavaran sisällä kuin tankki? Myös carton käyttöikä mietityttää,kestääkö esim.yhden 10ml pullon loppuun?(tähän ei sit vissiin makuja välillä vaihdella?)
    Käytetäänkö noissa cartoissa sit sitä erillistä suukappaletta päässä? nimeä en nyt muista,mut joku tip juttu se oli. huoh.... ???
    Ajattelin sit tilaa ecig:ltä noita Dual Coil xl Cartomisereita kokeiluun,mut siellä olikin sit kolmea eri ohm arvoa valittavana. Mikäs se kannattais ottaa tohon epower 14650:seen.?
    Cartoa kannattaa aina kokeilla, ei kyllä vuoda taskuun ja pitää paremmalla tavalla tavarat tankissa kuin tankki...okei taas huonoja kokemuksia ilman säätöjä..

    Itse olen vain ehtinyt rikkomaan yhden carton, sekin oli rikkomalla (vahinko kyllä). Drip tip on hyvä olla carton päässä, jollei tykkää sitten siitä tasapäisestä metallihässäkästä suussaan + ei huulet pala hörytellessä jos drip tip.

    Itselläni ei noista dual coil XL:stä ole kokemuksia, mutta ilmeisesti ovat hyviä. Samapa tuo minkä sieltä uskoakseni ottaa, matalin on LR (low resistance), kuluttanee akkua ja nestettä vähän enemmälti, mutta kurkkutuntuma on parempi sekä makukin.. Eikä unohdeta, että höryä tulee kanssa mukavasti enemmän.

    Lisätkää, en keksi enempää.
    omasta mielestäni noissa cartoissa maut tulevat paremmin esille. Sekä kurkku tuntuma on parempi eli vois vaikka käyttää laimeampia nesteitä.

     
     
  8. #1248

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kärsiikö muut höyryttelijät "tupakkahikasta"? Itselläni analogi aikoina joskus se iski koko päivän ajaksi ja hikkaus iski aina sillä nanosekunnilla kun veti savut. Nykyään höyryillessä se voi iskeä vähäksi aikaa kun vaihtaa uuteen nesteeseen.

     
     
  9. #1249
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kyllä vain.
    KGO & Twist

     
     
  10. #1250

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kyllä esiintyy ja onneksi kestää vain hetken.

     
     
  11. #1251
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    1

    Kertokaa nyt ihmeessä miten saan sähkötupakkani maistumaan hyvältä

    Olen tilannut jo kaksi e-tupakkamallia. Viimeisin Ego-T tankki. Mut pari päivää sitten kun tuon sain, en ole pystynyt sitä käyttämään, koska siinä on joku paha sivumaku. Neste on joku mintun ja mentholin sekoitus ja Pg:n ja Vg:n sekoitus, nikotiinia on joku 11 mg. Tuntuu vaan tosi voimakkaalta vaikka olen polttanut kohta 40 vuotta 1-2 askia päivässä. Lisäksi molemmista tankeista tuli nesteet ulos eilen. Tänään en ole koko vekottimia ees käyttänyt, ja silti olis kova tarve päästä eroon tupakasta. Kertokaa miten paljon ainetta tuonne EGo-T:n tankkiin pitää laittaa, ohjeessa ainakin sanottiin että niin täyteen, että 2 milliä jää tankkiin varaa. Millaisia kokemuksia teillä on puhtaista VG nesteistä. Tiedän että kokeilemalla selviää parhaiten, mut tuntuu että tää on ihan valtava kysymysmerkkien viidakko.

     
     
  12. #1252

    Vs: Kertokaa nyt ihmeessä miten saan sähkötupakkani maistumaan hyvältä

    Kokeile tilata kartomisaattoreita. Esim Dual Coilit on todella yees. Ego-T:n tankkiräpellyksen jälkeen olen itse tykännyt todella paljon.

    Myös ego-T:n LR -atomisaattori oli hyvä, mutta tankkien kanssa pelailu ei innosta enään, koska kartomisaattorit.

    Tuo paha maku saattaa johtua juurikin ego-T:n tankkiatoista, varsinkin jos tilasit esim. eCigWizardilta laitteesi? Siinä vastuslanka palaa helposti kiinni ja aiheuttaa palaneen maun.

    Alkuvaikeuksien jälkeen toivottavasti alkaa rullaamaan homma, itselläni alkaa laitteet ja nesteet vakiintua vasta nyt n. kuukauden höyryttelyn jälkeen.

     
     
  13. #1253

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kukk4 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    1. Mitä materiaalia nuo ego-t:t ovat?
    2. käykö nää http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html 510-t tai ego-t atomisaattoreihin?
    3. Ovatko nämä aitoja http://www.finnvape.fi/product/3/ego-t-aloituspaketti (KORJATTU linkki)
    4. Menevätkö kaikki 510-t atomisaattorit ego-t:n akku osaan kiinni?

    Näihin kun saisin vastaukset nii olisin tosi kiitollinen <3

    Onko tässä nyt rollattu jo 41:n viestin verran?

    3. Tuoteselosteessa sanotaan "Cherry Vape's own patent-pending design. Sleek, attractive and comfortable, perfect for direct dripping instead of a cartridge when you want more vapor. Made in the US out of acrylic." Joten, eiköhän?
    Oukkei kiitos. Vielä puuttuu kohtiin 1,2 ja 4 vastaukset. Voisitteko olla ystävällisiä ja kertoa niihin vastaukset? En kohta edes uskalla enään kirjoittaa mitään tänne ku heti aletaan haukkumaan trolliksi ku pistän uuden viestin -.- En ees oo usein näit kyl pistänykkää. Auttakaa minuu et voin sit auttaa muita ku tiiän näistä vähä enemmän!

    Edit: Pahoittelen virhettäni! Siis tarkoitukseni oli kysyä onko http://www.finnvape.fi/product/3/ego-t-aloituspaketti aito?

     
     
  14. #1254
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    23

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    1. Mitä materiaalia nuo ego-t:t ovat?
    4. Menevätkö kaikki 510-t atomisaattorit ego-t:n akku osaan kiinni?
    Oukkei kiitos. Vielä puuttuu kohtiin 1,2 ja 4 vastaukset. Voisitteko olla ystävällisiä ja kertoa niihin vastaukset? En kohta edes uskalla enään kirjoittaa mitään tänne ku heti aletaan haukkumaan trolliksi ku pistän uuden viestin -.- En ees oo usein näit kyl pistänykkää. Auttakaa minuu et voin sit auttaa muita ku tiiän näistä vähä enemmän!
    Moikka,
    1. juuri sain oman ego-t:n postista. Tuo on pinnoitettu jollain kumimaisella matskulla, muuten jonkin moista terästä tms.
    4. Voisin kuvitella että tuohon tarvitset 510 - Ego-t adapterin. Posti toi samassa paketissa tuon ja normi-510 toimii tuolla
    adapterilla Ego-t:n akuilla.

    //santtu

     
     
  15. #1255

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Sain juuri ensimmäisen sähkötupakkani ja sitä olen nyt puolisen tuntia testaillut. Ihmeekseni huomasin ettei mukana tullut minkäänlaisia ohjeita ja että akut olivat valmiiksi täynnä (ainakin kun laitoin akut USB-laturiin niin näytti vihreää, myös akkujen sininen ledi alkoi välkkymään jonkin ajan päästä eikä ole mitään hajua mitä se tarkoittaa). Mitähän tuo tarkoittaa kun sininen lefi vilkkuu?

    Edit. Niinjoo, unohtu mainita että laite on 510-T.
    Katsoppa vaikka asiasta foorumilaisen hyvä video you tubessa http://www.youtube.com/watch?v=l0gGjz0HvC8

     
     
  16. #1256

    Vs: Kertokaa nyt ihmeessä miten saan sähkötupakkani maistumaan hyvältä

    katsoppa tuo opetus video aluksi http://www.youtube.com/watch?v=FY6L17CFm2c . Jos et pessyt tai puhaltanut niitä atomisaattoreita puhtaaksi niin niissä oleva varastointi aine on aikas pahanmakuista

     
     
  17. #1257
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Eka tankkikokeilu masensi. Tilasin 510:aan T-mallin aton ja tankkeja. Ja sormille tulee ilmeisesti ilmarei'istä. Valuuko se neste tankista kokonaan ATOn sisään? En minä tankissa enää nestettä nähnyt kun vehkeen kerran oli ympäri kääntänyt.

    Carto + DripTip taitaa olla se minun käyttööni paras kun 510 (pikkuakulla) on kuitenkin se, mitä haluan käyttää.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  18. #1258
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Muistitko laittaa korkit tankkeihin?
    KGO & Twist

     
     
  19. #1259

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Eka tankkikokeilu masensi. Tilasin 510:aan T-mallin aton ja tankkeja. Ja sormille tulee ilmeisesti ilmarei'istä. Valuuko se neste tankista kokonaan ATOn sisään? En minä tankissa enää nestettä nähnyt kun vehkeen kerran oli ympäri kääntänyt.

    Carto + DripTip taitaa olla se minun käyttööni paras kun 510 (pikkuakulla) on kuitenkin se, mitä haluan käyttää.
    Kai sä laitoit sen korkin takas siihen tankkiin? Ei tuu muuta mieleen miten se tankki vois tyhjetä hetkessä.

     
     
  20. #1260

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Eka tankkikokeilu masensi. Tilasin 510:aan T-mallin aton ja tankkeja. Ja sormille tulee ilmeisesti ilmarei'istä. Valuuko se neste tankista kokonaan ATOn sisään? En minä tankissa enää nestettä nähnyt kun vehkeen kerran oli ympäri kääntänyt.

    Carto + DripTip taitaa olla se minun käyttööni paras kun 510 (pikkuakulla) on kuitenkin se, mitä haluan käyttää.
    Itse olen kahta tankkia koittanut ja molemmat kun laitoi ekaa kertaa kiinni niin tuli vuotoa (ei sentään koko tankki tyhjentynyt vaan sellasta pientä). En ole ihan varma johtuiko vuoto siitä että laitoin atoon pari tippaa nestettä (kuten joissakin ohjeissa kehotettiin, toiseen laitoin viisi ja toiseen neljä) vai sitten tosta vuotamisesta. Kumminkin höyryttelin menemään eikä vuotoa ole sen jälkeen ilmennyt.

    Ja nämä kokemukset siis viimeiseltä viideltä tunnilta eli niin pitkältä ajalta kun olen tuon 510-T:n omistanut. Jonkin verran harjoitusta ja selvittämistä netistä se vaati mutta nyt alkaa olemaan höyryttely paranemaan päin, varsinkin imemistekniikka (ensin poskiin ja sieltä aivoi... siis keuhkoihin) vaati totuttelua. Muitakin vastauksia sain etsimisellä joten ihan hyvä fiilis. Tosin nyt jo hamuaisi lisää tavaraa, varsinkin tota eGon akkua ja LR-atoja :P


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •