Sivu 62 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125258596061626364656672112162 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #1221
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    Okei lähteekös noil cartomizereilla esim. tällä http://www.finnvape.fi/product/24/51...rtomizer-5-kpl niin paremmat höyryt ku normi 510-t / ego-t höyrystimillä(atomizerilla)
    Kyllä. Paljon paremmat.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #1222

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Tere!

    Muutamakin pieni kysymys:
    - Kauan kestää toimitus rapakon takaa esim. freedomsmoke ja saako täältä tilata ilman ongelmia 0mg niikotiinia sisältäviä nesteitä?
    - Jos tilaisin esim. 0mg gummybears niin mistä moiseen nikotiini? =D ja tuleeko näistä hyviä sekotuksia?
    - Vai jäänkö suosiolla odottamaan että ecigwizardille tulee tavaraa?
    Pari viikkoa kestää toimitus. Jos tilaat vahvasti maustettuna niin voit esim 24 mg pohjanesteeseen sekoittaa puoliksi molempia. Saat 12 mg nallenestettä. Pohjanikot esim. Inaweralta.
    Tuleeko "aidon" makuista näin, siis oletko kokeillut?? Ja saako tuolta tosiaan tilata, vai tuleeko tullin kanssa ongelmia? Mites tuo nikotiini törppö, jääkö tulliin jos ottaa inaweralta 200ml nikotiini nestettä?? =D
    Oli meinaan gummybears sen verran hyvää tavaraa enkä ole löytänyt muualta mistään mitään vastaavaa niin ajattelin että jos tilais oikein reippaasti nallea sit suoraan FSUSA =D Vai onko nallesta jotain vastaavaa makua olemassa? Olen kokeillut aika paljon eri hedelmä sekoituksia, mutta ei..
    Olen kuullut että paras tapa on kun tilaa sen nikotiinittoman jenkeistä (kestää noin 1-3vko tulla) ja sitten muualta voimkasnikotiinisen saman nesteen ja sekoittelee nuo sitten keskenään sopivaksi . Tuolla tavalla ei maku laimistu ollenkaan ymmärtääkseni .Nikotiinin tilaus on 3kk tarve omaan käyttöön ,paljoko se sitten kullakin on ?
    Eli ostaisin sitten esim 54mg/ml putellin ECigwizardilta ja lantrailisin tuohon sitä sitten..
    Vai mitä suosittelisitte? Tilasin nyt freedomilta nalle nestettä extra flavor 0mg/ml.. =)

     
     
  3. #1223

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Hei. Tilasin itselleni ensimmäiseksi "oikeaksi" sähkötupakaksi Rivan 510:n aloitussetin ja odotan sen tällä viikolla saapuvaksi. Tätä ennen olen käyttänyt Dealextremen 5€ e-röökejä, mutta ne eivät kauaa käyttöä kestä.

    Ilmeisesti Riva 510 on sama kierteiltään kuin muutkin 510:t, joten käykö siihen (vanuttomat) tankit? Mä haluan baari-iltoja varten tarpeeksi suuren tankin, ettei tarvitsisi kantaa mukana kuin yhtä patteria (750mAh vakiona) ja yhtä-kahta tankkia.

     
     
  4. #1224
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja thugsucker Näytä viesti
    Hei. Tilasin itselleni ensimmäiseksi "oikeaksi" sähkötupakaksi Rivan 510:n aloitussetin ja odotan sen tällä viikolla saapuvaksi. Tätä ennen olen käyttänyt Dealextremen 5€ e-röökejä, mutta ne eivät kauaa käyttöä kestä.

    Ilmeisesti Riva 510 on sama kierteiltään kuin muutkin 510:t, joten käykö siihen (vanuttomat) tankit? Mä haluan baari-iltoja varten tarpeeksi suuren tankin, ettei tarvitsisi kantaa mukana kuin yhtä patteria (750mAh vakiona) ja yhtä-kahta tankkia.
    Tuohon sopii kaikki 510 kierteillä varustetut atot ja kartot. Jos haluat tuohon yhden parhaista ato + tankki yhdistelmistä, niin hommaa 510 - eGo adapteri, eGo-T B atomisaattori ja eGo-T B tankkeja. B-mallissa tankin tilavuus on 2 ml, kun taas A tyypissä tilavuus on noin 1 ml.

     
     
  5. #1225

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mulla on ego-t ja purin atosta sen piikkihässäkän pois et voisin "drip tippailla". Polttelin ilman suupalaa ja homma toimi hyvin! tuli hyvät maut ja enne näkemättömät höyrytki!

    Noh nyt käyttäny tota tapaa joku 3-4 päivää ja maku pahentunu koko ajan. Oksettava palaneen/teollisen myrkyn sivumaku ilmaantunu. Oon pessy huolellisesti ja koittanu sitä etikkatemppuaki SiB77 videoista. Nyt en enää pystyny polttelee mitää ku allöttää niin paljon. On mulla toinenki ato ja siinä voin käytää iha tankki hommaa mut se ei tunnu enään yhtään niin mielekkäältä ton dippailun jälkee.

    Libertyn ego siis pelissä. Pitääkö toho uus ato oikee tilata vai mitä tekisin. Kuitenki haluisin jatkaa tiputtelua ku se sopii mulle jotenki. Entä tietääkö kukaa minkälaine virallinen Drip Tip sopii tuoho LF:n ego-t:hen?

    Kiitos etukäteen jos joku viitsii neuvoilla!

     
     
  6. #1226
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    Mulla on ego-t ja purin atosta sen piikkihässäkän pois et voisin "drip tippailla". Polttelin ilman suupalaa ja homma toimi hyvin! tuli hyvät maut ja enne näkemättömät höyrytki!

    Noh nyt käyttäny tota tapaa joku 3-4 päivää ja maku pahentunu koko ajan. Oksettava palaneen/teollisen myrkyn sivumaku ilmaantunu. Oon pessy huolellisesti ja koittanu sitä etikkatemppuaki SiB77 videoista. Nyt en enää pystyny polttelee mitää ku allöttää niin paljon. On mulla toinenki ato ja siinä voin käytää iha tankki hommaa mut se ei tunnu enään yhtään niin mielekkäältä ton dippailun jälkee.

    Libertyn ego siis pelissä. Pitääkö toho uus ato oikee tilata vai mitä tekisin. Kuitenki haluisin jatkaa tiputtelua ku se sopii mulle jotenki. Entä tietääkö kukaa minkälaine virallinen Drip Tip sopii tuoho LF:n ego-t:hen?

    Kiitos etukäteen jos joku viitsii neuvoilla!
    Kun ato karstoittuu tarpeeksi pahasti, ei pelkkä pesu auta enää. Ultraäänipesurista ei ole omakohtaisia kokemuksia, joten sen tehosta en osaa sanoa. Hyvä konsti on pesu, kuivapoltto ja pesu. Kun vastuslanka erottuu selvästi taas kierteenä eikä yhtenäisenä klimppinä, on se kunnossa. Omaani jouduin eGon 3,4V akulla polttamaan parikymmentä kertaa ennen kuin se alkoi näyttää riittävän puhtaalta. Isommalla jännitteellä homma nopeutuisi, mutta silloin on vaarana polttaa lanka poikki. Tuota jännitettä se näytti sietävän sen mitä akku kerralla antoi pitää päällä.

     
     
  7. #1227

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson
    Onkos finnvapelle alennuskoodeja ku meikä ajatteli tilata tuolt mut en sit löydä. Facebookist oon ettiny ei oo löytyny eikä muualtakaa :/
    Rahalla saa ja hevosella pääsee

     
     
  8. #1228

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson
    Onkos finnvapelle alennuskoodeja ku meikä ajatteli tilata tuolt mut en sit löydä. Facebookist oon ettiny ei oo löytyny eikä muualtakaa :/
    Rahalla saa ja hevosella pääsee
    Joskus ennenmuinoin pääsi höyrylläkin :P.

     
     
  9. #1229
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Hevosella on päässy aiemmin mutta kyllä pakko sanoa että oma kone on ihan höyrymylly

     
     
  10. #1230

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    ...
    Kiitos etukäteen jos joku viitsii neuvoilla!
    Kun ato karstoittuu tarpeeksi pahasti, ei pelkkä pesu auta enää. Ultraäänipesurista ei ole omakohtaisia kokemuksia, joten sen tehosta en osaa sanoa. Hyvä konsti on pesu, kuivapoltto ja pesu. Kun vastuslanka erottuu selvästi taas kierteenä eikä yhtenäisenä klimppinä, on se kunnossa. Omaani jouduin eGon 3,4V akulla polttamaan parikymmentä kertaa ennen kuin se alkoi näyttää riittävän puhtaalta. Isommalla jännitteellä homma nopeutuisi, mutta silloin on vaarana polttaa lanka poikki. Tuota jännitettä se näytti sietävän sen mitä akku kerralla antoi pitää päällä.
    Kiitti vastauksesta! Ehkä sitä uskaltais sit kuivapolttaa vähä enemmänkin! oon pelänny vaa et se pieni narunpätkä siel vastuslangan välissä palaa jotenki? Kuuluuko vastuslangan olla ihan musta, näyttää vähän palaneelle.

     
     
  11. #1231
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    oon pelänny vaa et se pieni narunpätkä siel vastuslangan välissä palaa jotenki? Kuuluuko vastuslangan olla ihan musta, näyttää vähän palaneelle.
    Naru? vastuksen välissä? ei ainakaan mun T-mallissa siellä mitään narua ollu, pelkästään neulasta siihen vastuksen päälle. Kokemuksia on tosin vain tästä yhdestä T-mallista, joten en sano, ettei jossain voisi ollakin. Saa sen langan harmaaksi kunnolla polttamalla ja pesemällä, mutta mustuu taas tuota pikaa.

     
     
  12. #1232

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    oon pelänny vaa et se pieni narunpätkä siel vastuslangan välissä palaa jotenki? Kuuluuko vastuslangan olla ihan musta, näyttää vähän palaneelle.
    Naru? vastuksen välissä? ei ainakaan mun T-mallissa siellä mitään narua ollu, pelkästään neulasta siihen vastuksen päälle. Kokemuksia on tosin vain tästä yhdestä T-mallista, joten en sano, ettei jossain voisi ollakin. Saa sen langan harmaaksi kunnolla polttamalla ja pesemällä, mutta mustuu taas tuota pikaa.
    Tolta se mun ego-t:n ato näyttää sisältä. Voin puhua paskaaki mut näyttää et siin menis semmone naru vastuslangan välistä.

    http://img100.imageshack.us/img100/9...1108011922.jpg

     
     
  13. #1233
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    Tolta se mun ego-t:n ato näyttää sisältä. Voin puhua paskaaki mut näyttää et siin menis semmone naru vastuslangan välistä.

    http://imageshack.us/photo/my-images...108011922.jpg/
    Siltähän tuo näyttää. Drippailussa varmaan hyväkin, kun sitoo nestettä vastukselle.

     
     
  14. #1234
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja asd123 Näytä viesti
    oon pelänny vaa et se pieni narunpätkä siel vastuslangan välissä palaa jotenki? Kuuluuko vastuslangan olla ihan musta, näyttää vähän palaneelle.
    Naru? vastuksen välissä? ei ainakaan mun T-mallissa siellä mitään narua ollu, pelkästään neulasta siihen vastuksen päälle. Kokemuksia on tosin vain tästä yhdestä T-mallista, joten en sano, ettei jossain voisi ollakin. Saa sen langan harmaaksi kunnolla polttamalla ja pesemällä, mutta mustuu taas tuota pikaa.
    Tolta se mun ego-t:n ato näyttää sisältä. Voin puhua paskaaki mut näyttää et siin menis semmone naru vastuslangan välistä.

    http://img100.imageshack.us/img100/9...1108011922.jpg
    pitää paikallaan tuota vastusta kai

     
     
  15. #1235

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson
    Onkos finnvapelle alennuskoodeja ku meikä ajatteli tilata tuolt mut en sit löydä. Facebookist oon ettiny ei oo löytyny eikä muualtakaa :/
    Onko?
    Feisbuukissa on, likeä vaan finnvapelle niin jo näkyy.

     
     
  16. #1236

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Vilauttakaas sitä koodia tännekkin foorumille vaikka tälle höyry-pärställe 8) ,kun täälä ei kaikki siinä bookissa ole naamailemassa mut varmaankin iso osa täältäkin siihen finvapen putiikkin eksyy tarjouksia silmäilemään ,vai onko havaittavissa eriarvoisuutta tässäasiassa

     
     
  17. #1237

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Vilauttakaas sitä koodia tännekkin foorumille vaikka tälle höyry-pärställe 8) ,kun täälä ei kaikki siinä bookissa ole naamailemassa mut varmaankin iso osa täältäkin siihen finvapen putiikkin eksyy tarjouksia silmäilemään ,vai onko havaittavissa eriarvoisuutta tässäasiassa
    Laita yv Finnvapelle, sieltä varmaan selviää koodit..

     
     
  18. #1238
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Minäkin päässyt jo pössyttelee 510 T mallilla ja e-power 14650 tulossa. Mutta itse kysymykseen : Pesettekö atomisaattorin(tankkimallista) joka kerta kun haluatte vaihtaa makua?
    Tekisi mieli myös kokeilla tota cartoa mutta vuotaako nesteet taskuun vai pitääkö samalla tavalla tavaran sisällä kuin tankki? Myös carton käyttöikä mietityttää,kestääkö esim.yhden 10ml pullon loppuun?(tähän ei sit vissiin makuja välillä vaihdella?)
    Käytetäänkö noissa cartoissa sit sitä erillistä suukappaletta päässä? nimeä en nyt muista,mut joku tip juttu se oli. huoh.... ???
    Ajattelin sit tilaa ecig:ltä noita Dual Coil xl Cartomisereita kokeiluun,mut siellä olikin sit kolmea eri ohm arvoa valittavana. Mikäs se kannattais ottaa tohon epower 14650:seen.?
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  19. #1239
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    29

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Minäkin päässyt jo pössyttelee 510 T mallilla ja e-power 14650 tulossa. Mutta itse kysymykseen : Pesettekö atomisaattorin(tankkimallista) joka kerta kun haluatte vaihtaa makua?
    Tekisi mieli myös kokeilla tota cartoa mutta vuotaako nesteet taskuun vai pitääkö samalla tavalla tavaran sisällä kuin tankki? Myös carton käyttöikä mietityttää,kestääkö esim.yhden 10ml pullon loppuun?(tähän ei sit vissiin makuja välillä vaihdella?)
    Käytetäänkö noissa cartoissa sit sitä erillistä suukappaletta päässä? nimeä en nyt muista,mut joku tip juttu se oli. huoh.... ???
    Ajattelin sit tilaa ecig:ltä noita Dual Coil xl Cartomisereita kokeiluun,mut siellä olikin sit kolmea eri ohm arvoa valittavana. Mikäs se kannattais ottaa tohon epower 14650:seen.?
    Cartoa kannattaa aina kokeilla, ei kyllä vuoda taskuun ja pitää paremmalla tavalla tavarat tankissa kuin tankki...okei taas huonoja kokemuksia ilman säätöjä..

    Itse olen vain ehtinyt rikkomaan yhden carton, sekin oli rikkomalla (vahinko kyllä). Drip tip on hyvä olla carton päässä, jollei tykkää sitten siitä tasapäisestä metallihässäkästä suussaan + ei huulet pala hörytellessä jos drip tip.

    Itselläni ei noista dual coil XL:stä ole kokemuksia, mutta ilmeisesti ovat hyviä. Samapa tuo minkä sieltä uskoakseni ottaa, matalin on LR (low resistance), kuluttanee akkua ja nestettä vähän enemmälti, mutta kurkkutuntuma on parempi sekä makukin.. Eikä unohdeta, että höryä tulee kanssa mukavasti enemmän.

    Lisätkää, en keksi enempää.
    Se on loppu ny.

     
     
  20. #1240

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Tänään tuli genesikseltä tommonen 510 deluxe kit. Oon aika pihalla viel näistä, mut mitähän "osia" tuohon kannattas tilata, että sais parhaan mahdollisen käyttökokemuksen irti ?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •