Sivu 6 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #101
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Noniin ! SiB pelasti meitsin illan taas kerran!

    Piti heti testata, ja hyvin tuntuu tämäkin carto toimivan. Juuri kun luulin että on sitä turhaakin tavaraa tullut lähetysten mukana. Löin ENJuicen Premium Mojitoa tohon, driptipin iskin perään ja nyt tulee loistavat höyryt! Jes!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Pommitan vielä teitä tyhmillä kysymyksillä.

    Miten pitkä johto noissa usb-läpivienti akuissa oikeen on yleensä messissä?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #103
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Vajaa metri noin silmätuntumalla.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Juuh. Eli sellanen vaan ja sitten joku tarpeeksi tehokas (mikä on tarpeeksi tehokas?) seinälaturi tilaukseen. Mulla on tosiaan läppärissä kaksi kolmesta usb-portista jo paskana, enkä halua enää viimeistä tuhota. Tai ottaa pientäkään saumaa että se kärähtäisi.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #105
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    iPad 10W laturi (2A @ 5V). eBay lienee halvin tällä hetkellä.

     
     
  6. #106

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Oon nyt useamman päivän etsinyt/tutkinut noita kertakäyttö esavukkeita
    (yhdelle frendille ja mutsille)
    En halua sijottaa hirveitä siirtosummia jos sattuu nini että ei oo niiden "juttu" toi esavuke.

    tää vois olla sellanen hyvä hässelivapaa:
    http://www.ivapour-elixir.co.uk/c-e2...ble-e-cig.html

    Mut mitä suosittelisitte tällaiseen koeluontoiseen yritykseen?

     
     
  7. #107
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Oon nyt useamman päivän etsinyt/tutkinut noita kertakäyttö esavukkeita
    (yhdelle frendille ja mutsille)
    En halua sijottaa hirveitä siirtosummia jos sattuu nini että ei oo niiden "juttu" toi esavuke.

    tää vois olla sellanen hyvä hässelivapaa:
    http://www.ivapour-elixir.co.uk/c-e2...ble-e-cig.html

    Mut mitä suosittelisitte tällaiseen koeluontoiseen yritykseen?
    http://www.ecigwizard.com/shop/elect...arted-kit.html

    Tossa vois olla ideaa.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  8. #108
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Vien huomenna työkaverille lainaan: 2 x 510 manuaaliakku, 1 x 510-T atomisaattori, usb-laturi, verkkolaturi ja pari muovitankkia. Saa nähdä tullaanko maanantaina nykimään hihasta että oma pitää saada, vaikea sanoa vielä. Kiinnostusta kyllä asiaan on.

    Tietysti noilla kertakäyttöisillä on puolensa. Eikä ole pahan hintainen sinälläänsä.


     
     
  9. #109

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kiitti Andy. Tuo on just sellainen mitä oon ettinyt. En vaan oo tuota tajunnut katsoa ku "disposable" hakusanaa oon käyttäny.

     
     
  10. #110

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Vien huomenna työkaverille lainaan: 2 x 510 manuaaliakku, 1 x 510-T atomisaattori, usb-laturi, verkkolaturi ja pari muovitankkia. Saa nähdä tullaanko maanantaina nykimään hihasta että oma pitää saada, vaikea sanoa vielä. Kiinnostusta kyllä asiaan on.

    Tietysti noilla kertakäyttöisillä on puolensa. Eikä ole pahan hintainen sinälläänsä.
    Kyllä tää homma vaan leviaa nopeesti
    Oman alle viikon savuttelun tuloksena yksi työkaveri suunnittelee jo oman tilaamista ja toinen työkaveri sanoi mielenkiinnolla seuraavansa, että alanko mä polttelemaan tupakkaa kohta ja uskosin sen hommaavan e-höyryttimen sitten kun tajuaa, nottä mä en röökiin enää koske
    Tuo emäntä on ottanut jokapäivä toisen e-pössyn mukaan töihin ja toimii lähinnä tällähetkellä sekakäyttäjänä.
    Yks kaveri lopetti taas miljoonannen kerran tupakanpolton purkalla ja lupasi ostaa e-tuhnun heti, kun taas sortuu tupakkaan, joka lie tapahtunee pian.

     
     
  11. #111

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Voisko viisammat sanoa että miten nää täytetään?
    http://www.ecigwizard.com/shop/clear...ndard-510.html

    Ilmeisesti se ensimmäinen valkonen juttu otetaan pois ja Drip Tip laitetaan siihen? Siinä alemmassa on kans reikä, tiputtelenko siitä reiästä läpi ja kuinka paljon tonne kannattaa laittaa mehua?


    EDIT: mukana ei tullut mitään ohjetta ym. 5kpl noita Clearomizereja ja 1 musta Drip Tip.

     
     
  12. #112
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Tiputtelet reunat täyteen, ei keskelle. Näin olen ymmärtänyt.

     
     
  13. #113

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tiputtelet reunat täyteen, ei keskelle. Näin olen ymmärtänyt.
    Jees. Elikkä otan ne molemmat renkaat hiiten ja täytän sen ulkopinnan mehulla. Harmi että ei ole ruiskua tms. On melko tiivis väli tossa keskus jutussa reunaan. Oli aika hämäävä tuo kuva, nuo on tosi snadeja, kuvasta sai ajatuksen että ovat isompia.

     
     
  14. #114
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Apteekista voi hakea 18G tylppä 5ml ruiskun. Euron tai alle kustantaa. Paksut VG nesteet on vaikea imeä tuonkin läpi vaikka tuo ei ohuemmasta päästä olekaan. Tylppä sen takia että mulle tuli kiinasta noita teräväpäisiä ja ne pelottaa minua. Ennestään olikin 3 tylppäpäistä ja niilläkin onnistuu ok.

     
     
  15. #115

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    OK, käyn ostamassa moisen. Itseä kans ärsyttä terävät, ne vaan on jotenki friikkejä.

     
     
  16. #116
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Tylppiä neuloja saa muuten myös ecigwizardiltakin, alle euron taisi maksaa. Ihan siis vaan niille, jotka clearojen käyttöä tahtovat kokeilla. Samaan syssyyn kehu tuolle 510 Get Started Now! -kitille. Tuolla aloitin itse reilu kuukausi takaperin ja hyvin pääsi homman filosofiasta perille. Jos homma tuntuu omalta, niin tuo kestää köykäisesti sen odotteluajan, mitä paremman vehkeen saapuminen kestää.

    Nimim. "Tornado Tank rantautui, enkä noihin vanhoihin enää koske" )


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  17. #117

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Itse ajattelin noita clearoja kkeilla ihan sen takia että ei "pisarointia". Hieman ärsyttää kun siihen tankin imuosan päähän välillä tulee sitä nestettä (en tiedä onko se vettä, niksua vai mitä) mut se alkoi ärsyttämään.

     
     
  18. #118
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tuli rahat takas eikä edes yrittäny lähettää. Kokeillaas toiselta myyjältä...
    Eli sikarituubeja. Tänään tuli maili eBaysta että tavara postitettu. Kivasti lukee tuolla että myyjä lähettää yleensä 3 päivän sisällä. Eipä tuohon mennyt kuin 12 päivää kiikuttaa tuubi postiin. No matkalla on. Meinasin jo laittaa disputea kehiin. Katsotaan mikä ruostunut pakoputken pätkä sieltä tulee...

     
     
  19. #119
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Itse huuhtelen tankin täyttöjen välillä niin se kondensoitunut vesi lähtee ilmakuiluista pois.

     
     
  20. #120

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tuli rahat takas eikä edes yrittäny lähettää. Kokeillaas toiselta myyjältä...
    Eli sikarituubeja. Tänään tuli maili eBaysta että tavara postitettu. Kivasti lukee tuolla että myyjä lähettää yleensä 3 päivän sisällä. Eipä tuohon mennyt kuin 12 päivää kiikuttaa tuubi postiin. No matkalla on. Meinasin jo laittaa disputea kehiin. Katsotaan mikä ruostunut pakoputken pätkä sieltä tulee...
    Sama täällä, hetki sitten tuli mailia. Toivottavasti on yhtä kätevä ku ajatuksena oli kun tilasin

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Itse huuhtelen tankin täyttöjen välillä niin se kondensoitunut vesi lähtee ilmakuiluista pois.
    Mä kans huuhtelen ja puhaltelen kuivaksi, oon huomannut että noilla Easyn mehuilla ku melko heti perään ottaa toiset henkoset niin sitä "pisarointia" tulee melko julmasti.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •