Sivu 57 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167107157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #1121

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja alma Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darwin 1 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja alma Näytä viesti
    Kuluttaako nuo tankit tosiaankin paljon enemmän e-nestettä kuin nuo "ei-tankilliset"? Jostain luin että tankin kanssa kuluu n. 5mg päivässä nestettä kun nyt tuolla omalla 510:lla on kolmen päivän aikana kulunut n. 1mg
    puhut varmaan ml etkä mg : Täälä ainakin moni käyttää juuri touta 50/50 suhdetta egossa ,pysyy kuulemma vuodot lilleen paremmin kurissa ja vg saa isommat höyryt
    kyllä.

    Tuolla jossain verkkokaupassa sanottiin että VG-nesteitä ei saa pistää ego-T:hen, onko asian laita oikeasti näin? Ja jos saa valita ottaako PG vai 50pg/50vg niin kumpi kannattaa valita Ego-T:tä varten?

    510 vissiin hyväksyy molemmat litkut?

     
     
  2. #1122
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    1

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Pystyykö ja kannattaako auton mp3soittimen USB paikalla ladata sähkötupakkaa?

    Miten pitkään kannattaa ladata 510-T Tank 190mAh akkua ensimmäisellä kerralla.. Ohjeissa ei lukenut muuta kuin että lataus valmis valon muuttuessa vihreäksi.

     
     
  3. #1123
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    43

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ööö....Mä olen pihalla :-[ Mulle tuli 510-T Mistalta ja akku on ladattu ja atomisoija keitetty ja kuivatettu. Ne on liitetty toisiinsa mut sit mihin minä tota nestettä laitan ja minkä verran? Tohon tulee vielä se sininen säiliö juttu.

     
     
  4. #1124
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja memento Näytä viesti
    1) Pystyykö ja kannattaako auton mp3soittimen USB paikalla ladata sähkötupakkaa?
    2) Miten pitkään kannattaa ladata 510-T Tank 190mAh akkua ensimmäisellä kerralla
    1) pystyy
    2) yön yli


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #1125
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nipukka Näytä viesti
    Tohon tulee vielä se sininen säiliö juttu.
    Vastasitkin jo itsellesi.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #1126
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nipukka Näytä viesti
    Ööö....Mä olen pihalla :-[ Mulle tuli 510-T Mistalta ja akku on ladattu ja atomisoija keitetty ja kuivatettu. Ne on liitetty toisiinsa mut sit mihin minä tota nestettä laitan ja minkä verran? Tohon tulee vielä se sininen säiliö juttu.
    Säiliöön sitä nestettä laitetaan, sen verran täyteen ettei tursua yli kun korkin sovittaa paikalleen.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #1127

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Onkohan kellään kokemusta tuosta PG allergiasta? Nyt pari päivää vapotellut ja meinaa aina jossain vaiheessa alkaa pahaolo + päänsärky hiipiä hipiään.

    Olen / ollut "kovanuuskaaja" joten nikotiinista ei pitäisi paskan olon ja päänsäryn johtua. Enjuicen 18mg litkuja vapotellut.


     
     
  8. #1128
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Eiköhän se tuo nikotiini nimenomaan ole joka siellä aiheuttaa oloja. Päänsärky muumoassa ainakin nikotiinin liiallisesta käytöstä yleinen. Lantraa tota 18mg ja testaa sitten samalla pössyttelymäärällä.


    Kysymys. Näin vasta-aloittaneena kun eilen vasta sain ensimmäiset vermeet, 5 erimakuista pulloa testissä kaikkia koeajanut ja jotenkin tuntuu että kaikki maistuu aivan saippualta tai joltain muulta epämukavalta, kaikki nuo siis nikotiinipitoisia, kun taas yksi poteli 0mg löytyy ja siinä tämmöistä saippuan sivumakua ei ole O.o liekö käyttäjässä vikaa, korvien välissä vai missä? vai tuoko tuo nikotiini oman sivumakunsa?

     
     
  9. #1129

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Örhm, näin uusavuttomana kloppina pakko kysyä että kuinka näitä kannattaisi lantrata? ???

     
     
  10. #1130
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kenes makuja?
    KGO & Twist

     
     
  11. #1131
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Örhm, näin uusavuttomana kloppina pakko kysyä että kuinka näitä kannattaisi lantrata? ???
    helpoin varmaan on huomattavasti laimeempaan samaan makuun..

     
     
  12. #1132
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kenes makuja?
    Ilm. liberty flightsin omia mönjiä, kun vain heidän logojaan löytyy pulloista. Tosta libertyflightsin e-liguids - original osiosta.

    Tosin mahdollista voi myös olla, että ensimmäine/ osa näistä oli saippuaisia ja kun vain tiputin pari tippaa atoon ja sauhutttelin ja testaisin sen jälkeen toista niin maku jäänyt? Huuhtasin aton ennenkuin testasin tuota nikotiinitonta versiota ja siitä johtuen ehkä se maistuis "saippuattomalta". Täytynee kokeilla huomenna tarkemmin.

    Eikai kaikissa mauissa mitn ylimääriäisiä saippuaisia/tunkkaisia sivumakuja ole?

    Kiitos jo etukäteen!

     
     
  13. #1133

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kellään kokemuksia/tietoa tämmöisestä http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...-tank-atomiser ?

     
     
  14. #1134
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    43

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja htwt Näytä viesti
    Mistä lähtee runsaimmat höyryt?

    Olen pari viikkoa käyttänyt eGo-T:tä, enkä ole tyytyväinen höyryn määrään. Yritin etsiä vastausta hakutominnolla.

    Onko tämä tällä hetkellä paras höyryntuottaja eGo-T akkuun (1000mAh)? http://www.uk-eliquid.co.uk/products...tomisers-4-5ml
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615
    5pc Boge 510D Soft Cap Empty Cartomizer(7 colors) 3.3 € ($4.50)
    Ja sitten sieltä nappaat LR (Low Resistance) Cartoja..

    pbusardon Smok DC vs Boge LR arvio - http://www.youtube.com/watch?v=FbPM0ZDppQ4
    Itse käytän juuri näitä. Ja hyvin tuntuu irtoavan.
    Kuinka monta kertaa nuo voi täyttää?

     
     
  15. #1135

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Itellä oli eka Boge Lr kolme viikko, toinen kaks viikkoa käytös. 1-3 refill/day.

    Kyllä nää melko kestäviä on ollu. Kaks-neljä kannossa kokoajan. Ei tarvi töissä täytellä, ku kotona illal kaikki laittaa 'imeytymään' ja aamulla puhdistaa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #1136
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    mega dual coil cartojen puhdistamisesta... Jos ne keittää kiehuvassa vedessä niin pitääkö sieltä sisältä ottaa se vanujuttu tai jotain muuta pois vai voiko/pitääkö ne keittää ihan sellasinaan?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  17. #1137

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    No jos oikeesti jaksat nähdä sen vaivan, niin keitä sellaisenaan kaksi kertaa, joiden välissä vaihdat keittoveden.

     
     
  18. #1138
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No jos oikeesti jaksat nähdä sen vaivan, niin keitä sellaisenaan kaksi kertaa, joiden välissä vaihdat keittoveden.
    Meinaatko että se eka keittovesi paakkuuntuu tai jotain? Eiköhän tossa ison projekti ole se kuivaus. Odottaa viikko kuivumista.

    Ellei sitten ole clear carto, jonka pesu käy näin:

    http://www.youtube.com/watch?v=0PFSuIkqDw4
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #1139

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kyllä yönyli kuivuminen riittää. Jos keittää vaan kerran, niin niihin cartoihin jää semmonen epämääränen e-nestesekotusmaku.

     
     
  20. #1140
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    http://www.ecigwizard.com/shop/en/ba...ry-900mah.html

    Eli hommasin itselleni tuollaisen akun ja ajattelin kysyä latauksesta. Kun työnnän akun kiinni usb:llä tietokoneeseen, sininen valo vilkkuu, lopettaa vilkkumisen ja hohtaa sinisenä noin minuutin, sitten valo sammuu. Lataako tuo tuota akkua vaikka valo ei pala ? Mistä tiedän, että lataus on loppunut ?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •