Sivu 55 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 54551525354555657585965105155 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #1081
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Onko joku kokeillut pestä tankkeja astianpesukoneessa?
    KGO & Twist

     
     
  2. #1082
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Onko joku kokeillut pestä tankkeja astianpesukoneessa?
    Se silikonikorkki kestää ainakin kuumuuden, mut tankki voi kyllä vääntyä tai ottaa uuden olomuodon koneen kuumuudessa.
    Kokeile, ei se yksi tankki mitään maksa. Itse en kyllä ainakaan atomisaattoreita uhraisi astianpesukoneen aineille, enkä ehkä
    kyllä tankkejakaan. Ole siis astianpesukonepioneeri ja testaa itse!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #1083

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ja jos peset astianpesukoneessa niin muitathan huuhdella osat sen jälkeen huolella , sillä kone pesun osalta jää aina jäämiä astioihinkin niin mieksei sitten atoihinkin ,tankeista puhumattakaan 8)

     
     
  4. #1084

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Tässä nyt muutama kysymys liittyen sähkötupakkiin, joita en pikaisella googletuksella / haulla löytänyt.

    Tilasin tosiaan eGo tankin parilla atomisoijalla ja akulla, eli aika perus starttipakkaus mitä lähes jokainen pulju myy. Merkistä ei tietoa, enjuicesta ostettu.

    Tosiaan, toinen akku ja toinen atomaattori lojuvat käyttämättömänä, koska en ainakaan vielä niin kova höyryttelijä ole että tarvitsisin molempia yht. aikaa. Onko asioita joita minun pitäisi tehdä vara-akulle ja vara-atomisaattorilenni, että he pysyvät hyvässä kunnossa kunnes heidän aikansa koittaa?

     
     
  5. #1085
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Akun säilytys täyteen ladattuna ja tehtaan pakkauksessa oleva atomisaattori pitäis olla tehdasprimerilitkussa eli "märässä" ilmasuojatussa pussissa. Jos mukana tullut atomisaattori oli kuiva niin tiputa käyttämättömään atomisaattoriin 3 tippaa jotain litkua ja säilö ilmatiiviisti esim minigrip pussiin. Nyt pysyy molemmat hyvänä käyttöön ottoon asti.

    Akun lataus 3 kk välein vaikka ei käyttäisikään.

     
     
  6. #1086
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Se silikonikorkki kestää ainakin kuumuuden, mut tankki voi kyllä vääntyä tai ottaa uuden olomuodon koneen kuumuudessa.
    Kokeile, ei se yksi tankki mitään maksa. Itse en kyllä ainakaan atomisaattoreita uhraisi astianpesukoneen aineille, enkä ehkä
    kyllä tankkejakaan. Ole siis astianpesukonepioneeri ja testaa itse!
    Pistin kokeeksi kaksi B-tankkia ja yhden A-tankin peseytymään koneeseen ilman pesuainetta. Pesulämpö 60 astetta, kohta nähdään miten tankkien kävi.
    KGO & Twist

     
     
  7. #1087

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Akun säilytys täyteen ladattuna ja tehtaan pakkauksessa oleva atomisaattori pitäis olla tehdasprimerilitkussa eli "märässä" ilmasuojatussa pussissa. Jos mukana tullut atomisaattori oli kuiva niin tiputa käyttämättömään atomisaattoriin 3 tippaa jotain litkua ja säilö ilmatiiviisti esim minigrip pussiin. Nyt pysyy molemmat hyvänä käyttöön ottoon asti.

    Akun lataus 3 kk välein vaikka ei käyttäisikään.
    Kiitokset vastauksestasi.

    Vielä tuli mieleen yksi kysymys. Onko normaalia että jos on jonkin aikaa käyttämättä e-tupakkia, niin täytyy muutaman kerran imaista että alkaa höyryt tulemaan? Itse olen tämän päivän höyryytellyt ja aina kun tupakki ottaa vähän pidemmän aikaa lepoa, niin täytyy muutamat imut ottaa ennenkuin sieltä alkaa mitään tulemaan. Olen ehkä liian huolissani rakkaastani. :<

     
     
  8. #1088

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Akun säilytys täyteen ladattuna ja tehtaan pakkauksessa oleva atomisaattori pitäis olla tehdasprimerilitkussa eli "märässä" ilmasuojatussa pussissa. Jos mukana tullut atomisaattori oli kuiva niin tiputa käyttämättömään atomisaattoriin 3 tippaa jotain litkua ja säilö ilmatiiviisti esim minigrip pussiin. Nyt pysyy molemmat hyvänä käyttöön ottoon asti.

    Akun lataus 3 kk välein vaikka ei käyttäisikään.
    Kiitokset vastauksestasi.

    Vielä tuli mieleen yksi kysymys. Onko normaalia että jos on jonkin aikaa käyttämättä e-tupakkia, niin täytyy muutaman kerran imaista että alkaa höyryt tulemaan? Itse olen tämän päivän höyryytellyt ja aina kun tupakki ottaa vähän pidemmän aikaa lepoa, niin täytyy muutamat imut ottaa ennenkuin sieltä alkaa mitään tulemaan. Olen ehkä liian huolissani rakkaastani. :<
    En nyt tiedä millä järjestelmällä pelität, mutta itselläni ainakin jos Cartomizerin tyrkkään liian täyteen (vaikka puhaltaisinkin ylimääräiset ilmaputkesta pois) niin sytytys saattaa hetkittäin olla hitaampaa.
    Tähän korjaus on, että painat nappia hetken aikaa pohjassa ennen varsinaista imaisua.
    Clearoissa taasen ylösalas-kääntäminen tuo nestettä kelalle hiukan enemmän, jolloin myös höryntuotto on parempaa. Eikä tule palanutta makua.
    Ja jos tankkeja käytät, niin nostan suosiolla kädet ilmaan. Tapellu noitten kaverin Ovale A-ato/tank systeemien kanssa riittäviin, ja silti ymmärtämättä niitten sielunelämää
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #1089

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Akun säilytys täyteen ladattuna ja tehtaan pakkauksessa oleva atomisaattori pitäis olla tehdasprimerilitkussa eli "märässä" ilmasuojatussa pussissa. Jos mukana tullut atomisaattori oli kuiva niin tiputa käyttämättömään atomisaattoriin 3 tippaa jotain litkua ja säilö ilmatiiviisti esim minigrip pussiin. Nyt pysyy molemmat hyvänä käyttöön ottoon asti.

    Akun lataus 3 kk välein vaikka ei käyttäisikään.
    Kiitokset vastauksestasi.

    Vielä tuli mieleen yksi kysymys. Onko normaalia että jos on jonkin aikaa käyttämättä e-tupakkia, niin täytyy muutaman kerran imaista että alkaa höyryt tulemaan? Itse olen tämän päivän höyryytellyt ja aina kun tupakki ottaa vähän pidemmän aikaa lepoa, niin täytyy muutamat imut ottaa ennenkuin sieltä alkaa mitään tulemaan. Olen ehkä liian huolissani rakkaastani. :<
    En nyt tiedä millä järjestelmällä pelität, mutta itselläni ainakin jos Cartomizerin tyrkkään liian täyteen (vaikka puhaltaisinkin ylimääräiset ilmaputkesta pois) niin sytytys saattaa hetkittäin olla hitaampaa.
    Tähän korjaus on, että painat nappia hetken aikaa pohjassa ennen varsinaista imaisua.
    Clearoissa taasen ylösalas-kääntäminen tuo nestettä kelalle hiukan enemmän, jolloin myös höryntuotto on parempaa. Eikä tule palanutta makua.
    Ja jos tankkeja käytät, niin nostan suosiolla kädet ilmaan. Tapellu noitten kaverin Ovale A-ato/tank systeemien kanssa riittäviin, ja silti ymmärtämättä niitten sielunelämää

    Joo, eGo T kyseessä, 650mAhin akulla ja atomisaattorilla. Päivän olen höyryytellyt ja mitään "varsinaisia" ongelmia ei ole vielä ilmennyt. Makua on paljon, höyryä on paljon, mutta aina kun lepuutan tupakkia 10-60min, niin pitää muutama rohkaisu imaisu hörpätä ennen kuin alkaa höyryä suuhunkin asti tulemaan.

    Täytyy kyllä sanoa että näin päivän kun olen höyryytellyt, niin en voisi tyytyväisempi enää olla. En ole tupakoitsija vaan nuuskaaja, joten saa nähdä kuinka pitkään sitä osaa olla ilman nölliä huulessa.

     
     
  10. #1090
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    cartomizer: On se pumpulilla täytetty tankki, jonka täyttäminen on yhtä tuskaa ja se on vaikea puhdistaa Aina se kuitenkin tuntuu palavan ja maistuu sitten pahalta. Miksi se on niin suosittu?

    clearomizer?

    Buzz-vehkeeseen on saatavilla tankki, johon voi laittaa cartomzerin??? Eikö siihen voi laittaa semmoista - noh, tankkia á la eGo, ettei tarvitse palavaa pumpulia höyrystellä?

    Olisiko mahdollista tehdä foorumille osiota, jossa olisi tietoa eri malleihin sopivista osista? esim. eGoT tämä laturi käy tämän adapterin kanssa, tämä dual coil(?) käy...

    Mikä olisi paras volttien/wattien vaihtelumahdollisuudella oleva vekotin? Kyllästynyt, etteivät nesteet, joita on kehuttu täällä ja muilla foorumeilla, eivät minusta maistu lainkaan kummallisilta.

    Kyselee 46 vuotta tätä ennen analogisilla

     
     
  11. #1091

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    cartomizer: On se pumpulilla täytetty tankki, jonka täyttäminen on yhtä tuskaa ja se on vaikea puhdistaa Aina se kuitenkin tuntuu palavan ja maistuu sitten pahalta. Miksi se on niin suosittu?
    Ei se enää hankalaa ole kunhan pääsee sinuiksi niitten kanssa. Itselläni suurkulutuksessa Bogen LR cartot and I like it!
    Kannan mukana 4+1 cartoa ja jos vähänkään alkaa tuntua kuivalta niin uus peliin tai vanhaa filliä mukana olevista 10ml puteleista.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    clearomizer?
    Läpinäky härpätys joissa YLEENSÄ yläpää lämmitys. Eli kela on ylhäällä. Kelan keskelle menee ohuet nauhat, jotka imevät nestettä säiliönpuolelta. Tulee helposti palanut/kuiva hitti, jos ei muista aika-ajoin kääntää ylösalaisin. Täyttö pääsääntöisesti pirun pienellä neulalla, piruakin pienemmästä reiästä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    Buzz-vehkeeseen on saatavilla tankki, johon voi laittaa cartomzerin??? Eikö siihen voi laittaa semmoista - noh, tankkia á la eGo, ettei tarvitse palavaa pumpulia höyrystellä?
    Tankkeja löytyy Clearoja, sekä Cartoja varten. Niistä taitaa olla jokunen ketju jossain foorumin syövereissä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    Olisiko mahdollista tehdä foorumille osiota, jossa olisi tietoa eri malleihin sopivista osista? esim. eGoT tämä laturi käy tämän adapterin kanssa, tämä dual coil(?) käy...
    En näe järkeä oikeastaan tähän. eGo ja 510 ovat samalla kierteellä. Elikkäs käyvät päikseen. Laturipuolella eGo:t vaativat isomman laturin (400mAh+) kun taas karvalakki 510 (100-150mAh). Siinä se sitten olikin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    Mikä olisi paras volttien/wattien vaihtelumahdollisuudella oleva vekotin? Kyllästynyt, etteivät nesteet, joita on kehuttu täällä ja muilla foorumeilla, eivät minusta maistu lainkaan kummallisilta.
    Varmaan ProVari...

    Tuossa vielä adapteripäät (Myynnissä HealthCabinillä) :

    And lets face it, 510-kierteiset on yleisimmin startteriksi hankituissa laitoksissa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #1092

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mielenkiinnosta kysyn, että käykös nuo cartot myös tuohon ego t systeemiin? Tai cartot mitä myydään libertyllä? Koska sieltä olen seuraavaa tilausta jo katsellut...

     
     
  13. #1093

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, että käykös nuo cartot myös tuohon ego t systeemiin? Tai cartot mitä myydään libertyllä? Koska sieltä olen seuraavaa tilausta jo katsellut...
    Kaikki 510 kierteiset tai eGo kierteiset käy. Kannattaa ollaa lr tai öbaut puolentoista ohmin dualcoil.

     
     
  14. #1094

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, että käykös nuo cartot myös tuohon ego t systeemiin? Tai cartot mitä myydään libertyllä? Koska sieltä olen seuraavaa tilausta jo katsellut...
    Jos 510-kierteisiä cartoja metsästät niin kyllä. Jos normi Boge/smok cartoja otat niin hommaa myös Cone. Tekee ulkomuodosta sliikin. Tulee eGon kierteiden päälle ja carton kylkiä pitkin ylös. Vaikuttaa myös jotenkin imutuksen laatuun (alipaine tjsp)

    eGo ja eGo-T eroavat (muistaakseni) vain tuon 5click protectionin suhteen. Muuten täysin samoja laitoksia.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  15. #1095

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, että käykös nuo cartot myös tuohon ego t systeemiin? Tai cartot mitä myydään libertyllä? Koska sieltä olen seuraavaa tilausta jo katsellut...
    Jos 510-kierteisiä cartoja metsästät niin kyllä. Jos normi Boge/smok cartoja otat niin hommaa myös Cone. Tekee ulkomuodosta sliikin. Tulee eGon kierteiden päälle ja carton kylkiä pitkin ylös. Vaikuttaa myös jotenkin imutuksen laatuun (alipaine tjsp)

    eGo ja eGo-T eroavat (muistaakseni) vain tuon 5click protectionin suhteen. Muuten täysin samoja laitoksia.
    http://enjuice.com/index.php?route=p...roduct_id=1278

    Tämän paketin hommasin. Niin käykö tuohon nuo 510 kierteiset cartot? Vai meneekö ne juurikin noihin 510 malleihin?

     
     
  16. #1096
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, että käykös nuo cartot myös tuohon ego t systeemiin? Tai cartot mitä myydään libertyllä? Koska sieltä olen seuraavaa tilausta jo katsellut...
    Jos 510-kierteisiä cartoja metsästät niin kyllä. Jos normi Boge/smok cartoja otat niin hommaa myös Cone. Tekee ulkomuodosta sliikin. Tulee eGon kierteiden päälle ja carton kylkiä pitkin ylös. Vaikuttaa myös jotenkin imutuksen laatuun (alipaine tjsp)

    eGo ja eGo-T eroavat (muistaakseni) vain tuon 5click protectionin suhteen. Muuten täysin samoja laitoksia.
    http://enjuice.com/index.php?route=p...roduct_id=1278

    Tämän paketin hommasin. Niin käykö tuohon nuo 510 kierteiset cartot? Vai meneekö ne juurikin noihin 510 malleihin?
    Menee tuohon

     
     
  17. #1097

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynen Näytä viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, että käykös nuo cartot myös tuohon ego t systeemiin? Tai cartot mitä myydään libertyllä? Koska sieltä olen seuraavaa tilausta jo katsellut...
    Jos 510-kierteisiä cartoja metsästät niin kyllä. Jos normi Boge/smok cartoja otat niin hommaa myös Cone. Tekee ulkomuodosta sliikin. Tulee eGon kierteiden päälle ja carton kylkiä pitkin ylös. Vaikuttaa myös jotenkin imutuksen laatuun (alipaine tjsp)

    eGo ja eGo-T eroavat (muistaakseni) vain tuon 5click protectionin suhteen. Muuten täysin samoja laitoksia.
    http://enjuice.com/index.php?route=p...roduct_id=1278

    Tämän paketin hommasin. Niin käykö tuohon nuo 510 kierteiset cartot? Vai meneekö ne juurikin noihin 510 malleihin?
    Hienosti käy mutta jos haluat sen näyttävän vähän viksummalta, niin etsi itsellesi Cone tohon.
    Melkolailla mistä vain saat sellaisen.. Siis tämän näköinen härpätys - http://enjuice.com/index.php?route=p...product_id=463
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  18. #1098
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kuluttaako nuo tankit tosiaankin paljon enemmän e-nestettä kuin nuo "ei-tankilliset"? Jostain luin että tankin kanssa kuluu n. 5mg päivässä nestettä kun nyt tuolla omalla 510:lla on kolmen päivän aikana kulunut n. 1mg
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  19. #1099
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Paniikki!

    Ostin kuukausi sitten ECigWizardilta eGo starter kitin, ja atot molemmat sippasivat ainakin mun makuun riittäviksi parin viikon sisällä. Ja nyt olen ilman akkuja!

    Tilasin Peleonilta 2 x 1000mAh akkuja ja eilen tuli wyzylka, mutta siellähän on se loma, joten ei ne kai kulje. Mun 2 x 900 mAh akut ei vain riitä päiväksi!

    Nyt menee analogiseksi, vaikka eihän niistä saa throat hittiä
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #1100
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja alma Näytä viesti
    Kuluttaako nuo tankit tosiaankin paljon enemmän e-nestettä kuin nuo "ei-tankilliset"? Jostain luin että tankin kanssa kuluu n. 5mg päivässä nestettä kun nyt tuolla omalla 510:lla on kolmen päivän aikana kulunut n. 1mg
    Varmaankin.. Tankeissa yleisesti tuo höyryn tuotto on suurempaa ja nestettä siten kuluu enemmän.. Nii ja tankkia tulee imeskeltyä tiuhempaan ku vaikka kartidinejä eli niitä pieniä vanupatruunoita.. niitä joutuu täyttämään useammin nii no voihan tuossa olla muitaki syitä mutta nuo ny tulee eka mieleen

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •