Sivu 48 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 384445464748495051525898148 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #941

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Hommas ViZi jo tuo Darwini ja tee revikka. Eihän tästä tappelusta muuten mitään tule. Tai joku foorumilainen vois lainata omaansa testattavaksi.
    jep samaa mieltä.....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  2. #942

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    No eiköhän tässä ne oleelliset erot tullu jo esille? Ostaja tehköön päätöksensä.

     
     
  3. #943

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja norzuuh Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Darwin säätää Watteja, ProVari heittelee Voltteja. Tuolla ei ole mielestäni mitään merkitystä jos et käytä todella montaa erilaista atoa/cartoa päivittäin (jos tämä on tilanne niin sitten Darwinin hankinta voi olla perusteltu). Molemmista laitteista saa niin vähän tai paljon tehoja/höyryä ulos kuin haluaa. Darwinia en ole itse koskaan kokeillut mutta jos kuvia katsellaan niin voin keksiä jo monta syytä miksi ProVari on mukavampi
    Kiitoksia ViZille vastauksista . Eli yhdellä atolla/cartolla menee päivä yleensä eli sen puolesta Darwinista ei hyötyä olisi jos samanlaiset höyryt saa myös ProVarilla. Jos jollain on kokemuksia molemmista laitteista niin niitä olisi kiva vielä kuulla .
    kokemusta on ja Darwin ehdottomasti.kyllä noi putki modit on ihan eri sarjassa vaikkakin provari on parhaasta päästä
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  4. #944

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darwin 1 Näytä viesti
    ootkos nähny Darwinia muuten ku kuvissa...akkun saa vaihdettu 25 e hintaan ja KYLLÄ dual coilit mahtuu.ja käyppä usa foorumeilla vähä lueskelee arvosteluita
    Oon kokeillu darwinia ihan luonnossa. Ainakaan mun dual coilit ei siihen nitisemättä mahtuneet, pelotti että se käsivarsi katkee irti siitä. Akun vaihto 25e + postikulut saman verran vs akun vaihto viidessä sekunnissa kotona?
    Mun mielestä tankin käyttäminen on aika ehdotonta jos höyryttelee vähänkään suuremmilla tehoilla. Nestekulutus on jo sitä luokaa, että normicartoa saa olla jatkuvasti toppaamassa. Onnistuuhan tuo tankin käyttö kyllä darwinillakin, gooseneckin kanssa. http://www.youtube.com/watch?feature...QA6V0JI#t=274s


    Mielestäni reippaasti paras hintalaatusuhde on tällä hetkellä buzz prolla. Se on variable voltage, intuitiivinen volttien säätö, vaihdettavat patterit, JÄRKEVÄ design ja n. 100e hinta. Jos kaipaa vähän enemmän ominaisuuksia niin ehdottomasti provari.

     
     
  5. #945

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No eiköhän tässä ne oleelliset erot tullu jo esille? Ostaja tehköön päätöksensä.
    niin paitsi annoit väärää tietoa Darwinista tosta akusta sekä cartojen ynnä muiden mahtumisesta...e-go omat cartot ja ato ei mahu mut mut kyllä kaikki 510 liitokset mahtuu myös dualit korjaa väitteesi.....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  6. #946

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    En korjaa, sillä akku ei ole itse vaihdettavissa vaan se pitää lähettää toiselle puolelle maailmaa vaihdettavaksi. Kuinka kauan lie pysyy tuokaa mahdollisuus auki? Entäs kun evolvilta tulee uusi modi, loppuuko darwinin tuki?

    Ja ainakaan mun kokeilemani cartot ei siihen nätisti istuneet, puhumattakaan isommista cartoista tai tankeista.

     
     
  7. #947

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darwin 1 Näytä viesti
    ootkos nähny Darwinia muuten ku kuvissa...akkun saa vaihdettu 25 e hintaan ja KYLLÄ dual coilit mahtuu.ja käyppä usa foorumeilla vähä lueskelee arvosteluita
    Oon kokeillu darwinia ihan luonnossa. Ainakaan mun dual coilit ei siihen nitisemättä mahtuneet, pelotti että se käsivarsi katkee irti siitä. Akun vaihto 25e + postikulut saman verran vs akun vaihto viidessä sekunnissa kotona?
    Mun mielestä tankin käyttäminen on aika ehdotonta jos höyryttelee vähänkään suuremmilla tehoilla. Nestekulutus on jo sitä luokaa, että normicartoa saa olla jatkuvasti toppaamassa. Onnistuuhan tuo tankin käyttö kyllä darwinillakin, gooseneckin kanssa. http://www.youtube.com/watch?feature...QA6V0JI#t=274s


    Mielestäni reippaasti paras hintalaatusuhde on tällä hetkellä buzz prolla. Se on variable voltage, intuitiivinen volttien säätö, vaihdettavat patterit, JÄRKEVÄ design ja n. 100e hinta. Jos kaipaa vähän enemmän ominaisuuksia niin ehdottomasti provari.
    NOH..ei jatketa tätä väittelyä enää hermostun ja ylläpitäjä antaa porttikiellon TAAS, toiset tykkää tyttärestä toiset äidistä.......joo kyllä on tiukempi cartoilla kuin atolla en ole ennen kiinnittäny huomioa mutta MAHTUU
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  8. #948
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Joillekkin yksi asia on kielteinen ja toiselle myönteinen... Mieluummin minäkin kännykkääni tuuppaan latausjohdon kuin alan koko akkua vaihtamaan. Enkä saa kyllä normi egoakaan sammutettua carton ollessa kiinni, tai mitenkään muutenkaan ja miksi pitäisi saada? Jos taskussa haluaa kuskata niin voi sen carton ruuvata irti siksi aikaa. :P

    Provarilla taas ei tarvitse niitä dual coileja ym. LR-vehkeitä edes koittaa kun ei toimi niillä.

     
     
  9. #949

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Aivan hyvin toimii? Tälläkin hetkellä 1.5ohmin DCC.

    Muistaakseni vizi ei muuta käytäkkään kuin LR-cartoja.

     
     
  10. #950
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Vv boxmodi madvapesilta Näyttää hyvin etäisesti darvinilta ja toimii ku provari.. Ja maksaa ku 510 starter kit..

    Näin mitään suuremmin lukematta tuosta väittelystä :P

     
     
  11. #951
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Nonniin, siirrytäänkö uuteen Darwini vs. Provari ketjuun vai jatketaanko normiaiheilla?
    (menkää vaikka höyrytsättiin vänkäämään, kun 75% foorumilaisista ei edes tiedä mistä te puhutte)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #952

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Aivan hyvin toimii? Tälläkin hetkellä 1.5ohmin DCC.

    Muistaakseni vizi ei muuta käytäkkään kuin LR-cartoja.
    Jep, ProVarin mittari näyttää 2.2ohmia noille ja hyvin pelittää. Mutta tosiaan vissiin väärä ketju tälle keskustelulle... Jatkakaa vaikka täällä jos haluatte, mun ei varmaan kannata enempää sanoa kun en Darwinia ole itse kokeillut.

     
     
  13. #953

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Millä konstilla te olette saaneet aton sisään juuttuneen tankin korkin pois ? On muuten ..tanan tiukasti kiinni siinä aton tapissa.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  14. #954
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    Millä konstilla te olette saaneet aton sisään juuttuneen tankin korkin pois ? On muuten ..tanan tiukasti kiinni siinä aton tapissa.
    Paperiklemmariin parin millin tiukka ysikymppinen päähän ja sitten koukkimaan.

     
     
  15. #955
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    Millä konstilla te olette saaneet aton sisään juuttuneen tankin korkin pois ? On muuten ..tanan tiukasti kiinni siinä aton tapissa.
    Jos saat sen tankin takaisin siihen korkkiin, niin kierrä sen verran, että tuntuu et tankki korkkeineen lähtis irti.

    Huomasin, että on helpompaa saada tankit pois atosta kun niitä vähän kiertää ekaksi.

     
     
  16. #956

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mikä mahtaa olla tän carto tank v3:n kanssa kun tulee palaneen makua vähän väliä? Reikä on mielestäni tarpeeks iso tai ainakin isompi kun mitä kuvissa. Sit kun kiertää tota päälikorkkia auki, niin alkaa imemään oikeen kunnolla nestettä tonne kartoon, mut muuten tuppaa kuivumaan aika usein.

     
     
  17. #957

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Täytätkö carton ennen tankkiin laittamista, vai laitatlo kuivana?

     
     
  18. #958

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    15 tippaa laitoin tonne cartoon nestettä ennen ku pistin tankkiin kiinni. Ja tosiaan ei oo mitään ongelmaa sit, jos availee tota päälikorkkia vähän väliä. Huomaa oikeen ku tulee reijästä kuplia reippaasti ku tota korkkia kiertää auki

     
     
  19. #959

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mulla ei kyl liquinatorin kans oo vastaavia ongelmia ollut. Jos tarviin vähän lisää soosia cartonn, painan tankkia alaspäin jolloin ilmareiät peittyy. Tän jälkeen imasen muutaman kerran lujaa, jolloin imu ottaa vain nestettä tankista, eikä ilmaa.

     
     
  20. #960

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Alustavien kokeilujen perusteella toi clearo tankki toimii paljon paremmin ku toi carto tankki. Koitan varmaan viel isontaa tota reikää cartossa ku saan ton tankin imailtua tyhjäks.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •