Sivu 45 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445464748495595145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #881
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti

    Been there, done that. Itse tilasin kyllä Mojulta pari atomiseria aloitussetin tulon ja hyväksi toteamisen jälkeen. Tarkemmassa syynissä huomasin, että olisi pitänyt tilata tankomiser, ei atomiseria.

    Että sellaista. No eivät ne hukkaan menneet. Niihin voi tiputella suoraan nestettä ja saa niihin sopivia täytettäviä patruunoitakin halvalla.
    Monasti noissa tankkimallinkin atoissa on suojakorkkina vanupatruuna ilman vanua. Sinne vain sopivaa vanua tai teepussia täytteeksi, niin pääsee asiaan.

     
     
  2. #882
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nash Näytä viesti
    Täälläkin uusi höyryttelijä ilmoittautuu ja heti kysymyksen kanssa:

    Olen vapotellut ecig wizardilta tilatulla ego-t setillä pari viikkoa ja tänään saapui heathcabinista pari lr-atomisaattoria muiden romppeiden mukana. Nyt kuitenkin ongelmaksi muodostui lr-ato jonka annoin pesun jälkeen kuivua rauhassa muutaman tunnin ja nyt ensimmäistä testausta aloitellessa huomasinkin että tankki ei mene paikoilleen samalla tavalla loksahtaen kuin normiatojen kanssa. Sisälle kurkistaessani huomasin että lr-aton sisällä onkin jotain metallinväristä verkkoa, sanoisinko sukkaa jonka takia tankki ei asetu kunnolla paikoilleen. Starter kitin mukana tulleissa normaaliatoissa ei tälläistä ole. Mitähän tässä nyt keksisi?

    Onneksi healthcabinista tuli myös dual cartoja eli höyryttely ei ihan heti kuitenkaan lopu
    Jos siellä näkyy vaan sitä sukkaa eikä piikkiä ollenkaan niin se ei ole tankkiato. Egon ei-tankkiato toimii vanupatruunoilla. Helpoin tapa ottaa se hyötykäyttöön on käyttää drippaamiseen. Siis ellet halua etsiä jostain niitä patruunoita.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  3. #883
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vähäkyrö
    Viestit
    6

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Huomenta höyryttelijät!

    nyt on reilu 30v ikää ja 17v poltelleena voin todeta että parasta ikinä tämä höyryttely!
    nyt on 10 päivää vain höyryä vedelty vaikka välillä on todellakin kovaa tehnyt analoogista mieli, sitkeästi olen pääni pitänyt ja pysytellyt höyryissä.

    minulla on 510 starttipaketti jolla olen päässyt hyvin alkuun, mutta mistähän johtuu että osa nesteistä maistuu heti alusta alkaen todella vaisusti, ja muutaman henkosen jälkeen tuntuu että vanu cartossa palaisi ??? ??? ???
    höyryäkään ei tule oikein nimeksikään?

    olen varmaan 10 purkkia ostanut noita nesteitä ja kaksi olen niistä saanut kunnolla toimimaan.

     
     
  4. #884
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ilmeisesti eGo akku sanoi sopimuksensa irti. Kun sen ottaa laturista napin led syttyy palamaan, eikä reagoi painalluksiin. Laturiin laitettaessa led kyllä sammuu. Onko muillla käynyt näin?

     
     
  5. #885
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    on. ainakin mulla hiljeni akku samalla tavalla. yritin sitä istuttaa laturissa yön yli, pidin nappia "viikon" pohjassa tms.
    paskana oli.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #886
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    8

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Aloitin turvallisesti aloituspakkauksella, Ecigwizardilta http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arted-kit.html

    Toimiiko tämä akku tuossa: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    Entä tarvitaanko tuon XL-akun lataamiseen toinen laturi vai onnistuuko latinki tuolla starttipaketin laturilla?

    Kiitos vastauksista jo etukäteen, sekä pahoittelut jos samaa asiaa on jo kysytty aiemmin, ei löytynyt ainakaan heti vastausta..

     
     
  7. #887
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    36

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sambo Näytä viesti
    Huomenta höyryttelijät!

    nyt on reilu 30v ikää ja 17v poltelleena voin todeta että parasta ikinä tämä höyryttely!
    nyt on 10 päivää vain höyryä vedelty vaikka välillä on todellakin kovaa tehnyt analoogista mieli, sitkeästi olen pääni pitänyt ja pysytellyt höyryissä.

    minulla on 510 starttipaketti jolla olen päässyt hyvin alkuun, mutta mistähän johtuu että osa nesteistä maistuu heti alusta alkaen todella vaisusti, ja muutaman henkosen jälkeen tuntuu että vanu cartossa palaisi ??? ??? ???
    höyryäkään ei tule oikein nimeksikään?

    olen varmaan 10 purkkia ostanut noita nesteitä ja kaksi olen niistä saanut kunnolla toimimaan.
    Siis kyseessä on varmaan atomisoija ja vanupatruuna(cartridge)?
    Onko vanu varmasti riittävän kostea?
    Yhden palaneelta maistuneen aton sain kelvolliseksi huuhtomalla sen reilusti kuumalla vedellä ja antamalla kuivua.
    Muutama maku on itselläkin ollut mitkä ensimmäisillä höyryillä maistui aika laimealle mutta vanupatruunan jokusen kerran uudelleen täyttettynä maku voimistunut...tai sitten mieli tekee kepposia

     
     
  8. #888
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    36

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ghua Näytä viesti
    Aloitin turvallisesti aloituspakkauksella, Ecigwizardilta http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arted-kit.html

    Toimiiko tämä akku tuossa: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    Entä tarvitaanko tuon XL-akun lataamiseen toinen laturi vai onnistuuko latinki tuolla starttipaketin laturilla?

    Kiitos vastauksista jo etukäteen, sekä pahoittelut jos samaa asiaa on jo kysytty aiemmin, ei löytynyt ainakaan heti vastausta..
    Akku toimii 510 kikkeiden kanssa, mutta latausaika tuolla laturilla piiiitkä (~7h)
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=99 <---tuolta löytyy nopeampaa laturia hyllystä.

     
     
  9. #889
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    8

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrIgor Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ghua Näytä viesti
    Aloitin turvallisesti aloituspakkauksella, Ecigwizardilta http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arted-kit.html

    Toimiiko tämä akku tuossa: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    Entä tarvitaanko tuon XL-akun lataamiseen toinen laturi vai onnistuuko latinki tuolla starttipaketin laturilla?

    Kiitos vastauksista jo etukäteen, sekä pahoittelut jos samaa asiaa on jo kysytty aiemmin, ei löytynyt ainakaan heti vastausta..
    Akku toimii 510 kikkeiden kanssa, mutta latausaika tuolla laturilla piiiitkä (~7h)
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=99 <---tuolta löytyy nopeampaa laturia hyllystä.
    Selvä, kiitti nopeasta vastauksesta.
    Toinen kysymys, varotteleeko (villkkuuko led tms) tuo XL-akku mitään kun alkaa varaus vähenemään vai onko laakista vainaa ja lataukseen?

     
     
  10. #890

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Terve!

    Ois kiinnostava tietää minkäslaisilla vehkeillä porukka tykkää höyrytellä?

    Itse ostin aluksi ton 510 alotuspakkauksen joka toimi kohtuu hyvin paitsi akkuja sai olla kokoajan lataamassa, joten ostin 2kpl eGo:n 650 mAh ja 2kpl 1100 mAh akkuja, ja nyt ainaki akut toimii paremmin

    Pieniä ongelmiaki on ollut höyryttelyn kanssa. Ostin nuo akut sekä niitte lisäks vielä noita CE2 cartoja ja Dual Coil XL Cartoja. Noitte CE2:n kanssa maistuu palanut, pari noista on jo kärähtänyt, ja muutenki kurkkutuntuma ja maku vaihtelee vähän väliä?? Voisiko se johtua e-nesteistä? (Genesikseltä ostettuja 24mg PG nesteitä). Joku neuvoi että se vastus käy liian kuivana ja sen takia maistuu palanut eikä tule savuja, joten sitä pitäisi välillä pitää väärinpäin että neste pääsee paremmin imeytymään niihin lankoihin. Testasin ja totesin ettei kovinkaan merkityksellistä vaikutusta ollut ainakaan minulla. Dual Coilien kanssa maku on iha hyvä ja tasainen mutta ne tahtoo vuotaa läpi sitä nestettä ja tuntuu että sitä saa olla kokoajan täyttämässä että maku ja kurkkutuntuma säilyis? Ja muutenkin noitten nesteiden kurkkutuntuma aika äkäinen sekä pistävä, varmaan johtuu tuosta nikotiinin määrästä?

    Näiiinn Jos nyt joku vielä jaksaa vaivautua neuvomaan tietämätöntä ja ehdottaa hyvät välineet nii pääsis jo höyryttelemään ilman jatkuvaa värkkäystä... Kiitokset jo etukäteen!

    E: Niin ja semmonen viel, että mistähän mahtaa johtuta että jotkut noista tilaamistani clearomisaattoreista/kartoista eivät toimi noiden eGo akkujen kanssa mutta toimii 510 normaalien akkujen kanssa kanssa??

     
     
  11. #891
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ghua Näytä viesti
    Selvä, kiitti nopeasta vastauksesta.
    Toinen kysymys, varotteleeko (villkkuuko led tms) tuo XL-akku mitään kun alkaa varaus vähenemään vai onko laakista vainaa ja lataukseen?
    Alkaa vilkuttamaan ja sen jälkeen mykkä kunnes ladataan. Kerran päivässä lataa niin ei ole pelkoa että akku loppuis kesken päivän.

     
     
  12. #892

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Etupakki tutustu tuon sib77 opetus juttuihin you tubessa sielä on carton täyttöä ja paljon hyvää yleistietoa ,löydät ne sibin vastauksen alaosasta ,klikkaat siihen niin näät ne

     
     
  13. #893

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Etupakki tutustu tuon sib77 opetus juttuihin you tubessa sielä on carton täyttöä ja paljon hyvää yleistietoa ,löydät ne sibin vastauksen alaosasta ,klikkaat siihen niin näät ne
    Ahaaa, okei, pittääpä tutustua kiitoksia tästä!

     
     
  14. #894
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    ??? Tornado T:n omistajana ja rookiena tuli tilattua tollanen http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/images/pictures/site-photography/mega-tornado-cartomisers/mega-tornado-empty-cartomiser-3-(page-picture-large).jpg ja mietinkin miten tuo täytetään?(toivottavasti linkitin oikein ton kuvan) Neulalla siitä reiästä?
    Olis hyvä jos näille sivuille sais "yleisimmille" höyryttimille omat osiot joissa olis kerrottu mikä/mitkä osat ja akut yms. käy ko. laitteeseen. Sen olen oppinut, että EgoT ja Tornado T on sama keppi.
    Itse olen ettiny tähän omaan Tornaadoon käyviä osia. Esim. se clearomizer, vai mikä se nyt oli? Se kirkas lieriö missä on sitä nestettä.
    Näytti hauskalta vehkeeltä. Olis enempi höyryteltävää, ku nuo pikku tankit.
    Jotta semmottii.

     
     
  15. #895

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mistäs tällä hetkellä saisi ostettua eGo-T:n ?

    Velholta ja sauhuttomasta oli ainakin loppu... ???

     
     
  16. #896
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TervaHöyry Näytä viesti
    Mistäs tällä hetkellä saisi ostettua eGo-T:n ?

    Velholta ja sauhuttomasta oli ainakin loppu... ???
    Tuolla nyt on ainakin tuollaista pakettia:
    http://esauhut.mycashflow.fi/product...aloituspakkaus

     
     
  17. #897
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mistäs tällä hetkellä saisi ostettua eGo-T:n ?
    Just tuota tarkotin tuolla edellisellä"purkautumisella"
    "Osta eGoT täältä-linkki- ja siellä olis vielä erikseen
    -tähän käy- tämmönen härpäke ja tämä ja tämä, mut tähän tarttet sellasen adapterin minkä saat täältä-linkki-
    ja tää on kyllä sama kun tämä-linkki- ja sit ihmiset laittas omia kunnossapitvinkkejä jne.
    Sit kun itse tässä lajissa kehityn (vähän epäilen kyllä) levitän tietotaitoo miten vaan kykenen.

     
     
  18. #898
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    ??? Tornado T:n omistajana ja rookiena tuli tilattua tollanen http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/images/pictures/site-photography/mega-tornado-cartomisers/mega-tornado-empty-cartomiser-3-(page-picture-large).jpg ja mietinkin miten tuo täytetään?(toivottavasti linkitin oikein ton kuvan) Neulalla siitä reiästä?
    Siellä akku päässä pitäisi olla reunalla pieni reikä josta täytetään neulalla.

    Ja eGo/Tornado akkuihin käy kaikki(?) 510 kierteellä olevat atot/cartot/clearomisaattorit.(korjatkaa jos oon väärässä)
    Tarjoan sekavia mutta järkkymättömiä mielipiteitäni oman höyrypilveni reunalta.
    ------------------------------------------------------------

     
     
  19. #899

    Ihan pakko kysyä kun ei vaan tajua

    Taidan olla tyhmä - mutta kun ohjeet ei kerro oikeen mitään järkevää!

    Sain ECigWiazardilta tilaamani 510 starter kitin eilen himaan. Laitos on meikäläiselle ensimmäinen kokeilu, joten mitään kokemusta ei ole aikaisemmin näistä sähköröökeistä. Ensin ihmettelin paketissa olevaa kahta lähes samanlaista akkupötköä. Toisessa on mekaaninen nappi ja toisessa ei ole mitään. Päässä on punainen valo ja toinen syttyy hönkäyksestä, toinen napista. Onko siis kyseessä vaan kaksi erilaisella toimintaperiaatteella olevaa akkua?

    Mukaan tuli viisi muovipussiin suljettua atomizeria, joissa siis ilmeisesti nestettä sisällä. Tilasin lisäksi neljä muuta litkua. Latasin sitten akut mukana tulleella laturilla ja yhdistin ton atomizerin akkuun. Mukana ei ollut mitään "imuketta" joten oletan että laite toimii sellaisenaan. Versio jossa on nappi toimi jotenkin, mutta edes uudella atomizer setillä tuo napiton versio tuntuu lähinnä siltä kuin vetäisi ilmaa mehupillin läpi. Ei tapahdu oikeestaan mitään.

    Viimeinen ongelma liittyy litkujen täyttöön. En keksi millään mihin ja miten ne tulisi täyttää? Atomizeriin ilmeisesti ja sen patteriliitoksen puolelta, mutta kun on reikä niin pieni ettei siitä saa mitään sisään niin mikä mättää?

    Eli muutama yhteenvetokysymys:

    - Onko noissa muovipussitetuissa atomizereissa jo valmiina litkua?
    - Mistä ja miten ne täytetään?
    - Miksi mukana tuli kaksi eri toimintaperiaatteella olevaa röökiä?

    Otan homman sen verran vakavasti, että suositelkaa parasta markkinoilla olevaa laitetta joka toimii, viis kuluista. Menee hermo odotella toista viikkoa ensin tällaista settiä vain huomatakseni etten osaa sitä käyttää tai se ei toimi kuten pitäisi. TornadoTank näytti asialliselta aloituspaketilta, joten olisko tässä vastaus vai missä?

     
     
  20. #900
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ne on kartoja ei atomisaattoreita. Ota päästä pieni silikoonidonitsi pois. Tiputtele 15-20 tippaa ja anna imeytyä. Kun vanu ei vedä enempää nestettä puhalla keskireikä hennosti puhtaaksi serlaan. Kun keskeltä näkee läpi niin yhdistä akku ja karto. Laita silikoonidonitsi paikalleen. Ota ensi-imaisut ja hymyile leveästi =)

    Toinen on automaattiakku ja toinen manuaali. Voit testata molempia niin tiedät kummasta pidät enemmän. Ja kun imaiset niin ota 3-4 sekunnin rauhallinen veto suu täyteen höyryä ja vasta sitten sisäänhengitys.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •