Sivu 241 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 141191231237238239240241242243244245 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,801 - 4,820 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #4801
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Mikä on mtl-tankkien tulevaisuus? Tekeekö ne hiljaista kuolemaa? Aika last seasonia tuntuvat olevan.
    Ei tässä parin vuoden aikana ole tullut montaakaan kunnollista mtl-tankkia, yhden käden sormet riittänee laskemaan ne??
    Sit muutama mukamas mtl-tankki, jotka on kumminkin liian väljiä ainakin meikäläisen makuun
    Eli aika hiljaiselta näyttää...

     
     
  2. #4802
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Mikä on mtl-tankkien tulevaisuus? Tekeekö ne hiljaista kuolemaa? Aika last seasonia tuntuvat olevan.
    Mun mielestä näyttää aika hyvältä. Onhan noita yllättävänkin paljon tulossa MTL-tankkeja. Itse kyllästyin pilvien puhalteluun ja jatkuvaan akunvaihtorumbaan, ja siirryin takaisin Kaiffareihin ja muihin vastaaviin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #4803
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mun mielestä näyttää aika hyvältä. Onhan noita yllättävänkin paljon tulossa MTL-tankkeja.
    Mä en tiedä yhtään tulossa olevaa
    Olisko jotain linkkiä johonkin sivustoon mistä näkee tulevat uutuudet???
    Vaikka ei noita suomesta taida enää tänä vuonna saada, jos se ilmoitus pitää tehdä 6kk ennen myyntin tuloa

     
     
  4. #4804
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä en tiedä yhtään tulossa olevaa
    Olisko jotain linkkiä johonkin sivustoon mistä näkee tulevat uutuudet???
    Vaikka ei noita suomesta taida enää tänä vuonna saada, jos se ilmoitus pitää tehdä 6kk ennen myyntin tuloa
    Eipä nyt ole mitään linkkejä heittää, mutta rakenneltavia MTL-tankkeja on vaikka kuinka paljon, ulkomailla. Valmisatoja käyttäviä ei ehkä niin ihmeemmin ole kyllä tulossa. Clouds bro, clouds.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #4805
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Niin joo rakenneltavia. Mä jotenkin aina ohitan nuo

     
     
  6. #4806
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 16:53.

     
     
  7. #4807
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Nyt kun tilasit KF5:n niin kokeile. Toimii MTL tyylillä kyllä. Vanha Lite vielä paremmin, mutta sen täyttö nyt on mitä on. Toki sulla on ilmeisesti Nautiluksiin muutama paketti atopäitä.
    Juu, tarttis kokeilla. Mulla on vielä kf4:kin kokeilematta (ostin joskus viime vuonna).. Tuossa on se pelko et jos ne onkin hyviä(mulle), niin niitä pitää saada lisää ja Nautilukset vastuksineen jää varastoon

     
     
  8. #4808
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 16:30.

     
     
  9. #4809
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Mulla on sellainen tuntuma että Nautiluksen atopäät ei hämähäkinseittiä kerää vaan niille on aina markkinat. Se rakennettava atopää siihen tarvi (kuulemma) kultasepän luupin ja vakaat sormet että sen aikuinen ihminen pysty setupoimaan...

    Hei, fiksaatko mun Magman (kierteet) jos laitan sulle läjän Nautilus/Iso Silo tavaraa ?
    Tollanen otsaluuppi tarttis hommata. Niitä saa kaupasta, mutta vakaat sormet on hankalampi järjestää
    kuva2.php.jpg
    En tiedä sit niistä Magman kierteistä saanko fixattua?? Pirun hieno kierre näyttää olevan kloonissa ainakin.. Millainen vika kierteessä on (saako kuvattua)?
    Jään kyllä lomalle ens viikolla et ei nyt heti ainakaan onnistu

     
     
  10. #4810
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:21.

     
     
  11. #4811
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    VG ja PG. Onko "faktaa" että VG kuivattaa vähemmän kurkkua? Entä mahtaako VG erittää enemmän limaa keuhkoihin? Mulla siis erittää aika paljon limaa keuhkoihin kun mulla on suhteessa nesteet 85 VG ja 15 PG.

     
     
  12. #4812
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tuollainen menee hankintaan lähivuosina. Aikanaan Tilkan 80-vuotias ylilääkäri jahtasi tuollaisella että onko satiaisia vai syyhypunkkia mun pallikarvoissa. Täytys löytää vaan hyvä ja kohtuuhintainen. Noita on ihan laidasta laitaan Motonet -> lääkärien ja kultaseppien high-end vehkeet.

    Pistin YV.
    Mulla on tuollainen... Lieneekö jostain biltemasta joskus kauan sitten ostanut... Mutta yhtä hyvä on ostaa +3 lukulasit ja mukavemmat pitää.

     
     
  13. #4813
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    En tiedä faktasta, mutta minulla menee juurikin noin. Nesteet on normisti 70vg/30pg - 75vg/25pg. Limaa saa repiä aamuisin keuhkoputkista oikein toden teolla.
    Kun käytän putkimodissa vielä vanhoja ostonesteitä jotka ovat 30vg/70pg - 50vg/50pg, niin suu on koko yön rutikuiva. Juomapullo on silloin pakko olla yöpöydällä.

     
     
  14. #4814
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kun mulla on tuota 20% niksanestettä niin missä laskuri joka osaa sen laskea? Vapereseptin laskuri ei sitä osaa laskea jostain syystä? En siis osaa itse laskea että miten neste tehdään jos ei jokin ohjelma sitä mulle laske kun kerron että mitä tököttejä mulla on...

     
     
  15. #4815
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kun mulla on tuota 20% niksanestettä niin missä laskuri joka osaa sen laskea? Vapereseptin laskuri ei sitä osaa laskea jostain syystä? En siis osaa itse laskea että miten neste tehdään jos ei jokin ohjelma sitä mulle laske kun kerron että mitä tököttejä mulla on...
    http://www.vapetalo.com/page/6/nikotiinilaskuri

    E : ja sulla varmaan 20mg/ml nestettä eli 2% nikotiinipohjaa

     
     
  16. #4816
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tollanen otsaluuppi tarttis hommata. Niitä saa kaupasta, mutta vakaat sormet on hankalampi järjestää
    kuva2.php.jpg
    En tiedä sit niistä Magman kierteistä saanko fixattua?? Pirun hieno kierre näyttää olevan kloonissa ainakin.. Millainen vika kierteessä on (saako kuvattua)?
    Jään kyllä lomalle ens viikolla et ei nyt heti ainakaan onnistu
    Vakaat sormet saa kun menee lääkäriin valittamaan että ahdistaa kauheesti ja sitten psykiatrin kautta saa jotain benzoja vai mitä ne mahtaa olla... Tosin sekin auttaa että ei juo kahvia lainkaan. Mulla siis on niin että tupakin lopettamisen jälkeen en enää ole voinut paljon kahvia juoda kun alkaa hermot ja kädet tärräämään. Tupakkiaikaan kahvia meni pari litraakin päivässä. Enää ei tule kysymykseenkään. Jostain syystä...

     
     
  17. #4817
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kun mulla on tuota 20% niksanestettä niin missä laskuri joka osaa sen laskea? Vapereseptin laskuri ei sitä osaa laskea jostain syystä? En siis osaa itse laskea että miten neste tehdään jos ei jokin ohjelma sitä mulle laske kun kerron että mitä tököttejä mulla on...
    Finnvapen laskuri on monipuolisempi, jos sun niksa on vg/pg ja useampia makuja pitäis laittaa https://finnvape.com/laskuri/#

     
     
  18. #4818
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Nikotiinilaskuri | VapeTalo.com

    E : ja sulla varmaan 20mg/ml nestettä eli 2% nikotiinipohjaa
    Juu, just sellaista nestettä tulin tilanneeksi lopuksi. Pakastimessa on kyllä satasta edelleen mutta huomasin viimeksi kun nestettä tein niin en osannutkaan tehdä nestettä tuosta 20mg nesteestä.

     
     
  19. #4819
    Höyryttelijä MiLePuffs's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    71
    Itsellä ollut tämä laskuri käytössä https://ecigvape.com/vv? Vuosia sitten se Urdulta tai Rotarylta tuli se bongattua

     
     
  20. #4820
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    54
    Itte todennu nesteitte väsäilyy ja myös coilie rakenteluu käteväks Steam Engine | free vaping calculators

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •