Sivu 240 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 140190230236237238239240241242243244 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,781 - 4,800 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #4781
    Olikos täällä jotain myyntipalstaa ku en ite ainakaan löytäny?

     
     
  2. #4782
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sormimonsteri Näytä viesti
    Olikos täällä jotain myyntipalstaa ku en ite ainakaan löytäny?
    Onhan täällä. Saat sen näkyviin kun viestejä kirjoitettuna 5 kpl sinun tapauksessasi. Uusilla tyypeillä lisäksi 2 viikon karenssi.

     
     
  3. #4783
    Okei. Kiitos. Pitää kirjotella muutama viesti, että saa noi vehkeet pistettyä myyntiin.

     
     
  4. #4784
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Facessakin on jokin myyntiketju, mutta en nyt muista että millä nimellä se on?

     
     
  5. #4785
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Haluaisin kokeilla SS Fused Clapton coilia (0.32ohm) lämmönsäädöllä, mutta miten ihmeessä mä selvitän mikä TCR-arvo sille pitäisi antaa??
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  6. #4786
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kokeile vaikka 98-104 väliltä. Ei perustu noi lukemat muuhun kuin omiin kokeiluihin.

    98 sinkulle ja 104 dualeihin yleensä mulla.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #4787
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Kokeile vaikka 98-104 väliltä. Ei perustu noi lukemat muuhun kuin omiin kokeiluihin.

    98 sinkulle ja 104 dualeihin yleensä mulla.
    Kiitos paljon. Mitä tuo lukema edes tarkoittaa / miten se vaikuttaa höyryihin? Olisi helpompi säätää kun tietäisi mitä edes pitäisi tapahtua
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #4788
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Kiitos paljon. Mitä tuo lukema edes tarkoittaa / miten se vaikuttaa höyryihin? Olisi helpompi säätää kun tietäisi mitä edes pitäisi tapahtua
    Tossa englanniksi pieni selostus: https://ecigarettes.ca/pages/how-doe...-of-resistance
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #4789
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Kokeile vaikka 98-104 väliltä. Ei perustu noi lukemat muuhun kuin omiin kokeiluihin.

    98 sinkulle ja 104 dualeihin yleensä mulla.
    kokeilemallahan tuo näytti selviävän, mutta mun piti kyllä tolla single fused claptoin (0.32) coililla nostaa toi tcr 107:n että sai höyryjä pihalle, muuten tuli koko ajan temp protectionia. Tosin, saa nähdä kärähtääkö nyt pumpulitkin sitten
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  10. #4790
    Mistäköhän johtuu että coilin ohmit heittelee miten sattuu? Kun rakensin tän n. 2kk sitten, näytti jotain .65 ohm ja nyt ne on nousseet parhaimmillaan jo tonne 1 ohmiin, nyt näyttäis olevan .94. Kyseessä toptankin rba ja clapton coili, laitteena Pico. Ihan tuoreesta asti siis ohmit heitelleet eli ei oo tullut nyt vasta, ja edellinenkin coili teki tätä samaa. Onkohan laitteessa vai coilissa vikaa..


    e: Tuli nyt tehtyä uus coili, neljä kieppiä 26ga clapton 25mm ja ohmit näyttää .81? Ihmeen korkeet ohmit, näyttääköhän tää Pico nyt ihan omiaan..
    Viimeksi muokannut steamer420; 07.05.17 kello 18:05.

     
     
  11. #4791
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Ostin kokeeksi valmiita Alien SS316-coileja fasttechiltä, mutta kun hehkutin niitä ennen pumpulin laittoa niin kaksi ensimmäistä naksahti poikki siitä postin vierestä. Hehkutin watti-puolella mutta olisiko pitänyt vaihtaa SS-puolelle vai oliko nuo vaan huonoja coileja? Kun mää olin käsittänyt että noita SS-coileja voi käyttää sekä watti- että SS-puolella.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  12. #4792
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Kyllä SS-coileja voidaan käyttää ihan kummallakin puolella. Noissa halvoissa "erikois" coileissa saa olla suht tarkkana hehkutuksen aikana, joku sisäinen hotspotti saattaa epähuomiossa juurikin katkaista langat äkkiä, jos sitä ei huomaa ja puutu (harjaa, raaputtele, puristele yms).
    Mä pöyrittelin eilen serpent miniin fused claptonia, ja toikin lämpeni pirusti toisesta jalasta ennen kuin sai pelittämään normaalisti.

    Ja lisätään vielä, että kyllähän hehkutukset tehdään pääsääntöisesti wattipuolella, koska muuten se vilkuttaisi vain temp controllia, ettei polta pumpulia jos nestettä ei ole.

     
     
  13. #4793
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Ostin kokeeksi valmiita Alien SS316-coileja fasttechiltä, mutta kun hehkutin niitä ennen pumpulin laittoa niin kaksi ensimmäistä naksahti poikki siitä postin vierestä. Hehkutin watti-puolella mutta olisiko pitänyt vaihtaa SS-puolelle vai oliko nuo vaan huonoja coileja? Kun mää olin käsittänyt että noita SS-coileja voi käyttää sekä watti- että SS-puolella.
    SS-coileja ei pitäisi hehkutella. Jos haluaa putsata, niin vaikkasten lämposäädöllä tai varovasti wattipuolella, niin ei mene punahehkuseksi.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  14. #4794
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    163
    Moikka !
    Mulla on ongelma pumpuleitten kans. Voiko ne mennä jotenkii pilalle tai ns. vanhaks? Aina kun vaihan setupin, se maistuu tosi häröltä ja ei maistu neste ollenkaan eikä tällästä ollu noitten samojen pumpuleitten (muji) kanssa. Mun jätkällä on nyt sama ongelma TFV8 baby beastin valmis-aton kanssa, aiemmas ei ollu mutta tässä jonka vaihtoi niin on. Mitä tälle vois tehä? Tein vahvempia nesteitäkin mutta ei maistu vieläkään.. Ollut ongelmana jo jonkun aikaa, parin tankillisen jälkeen alkaa maistumaan sit siltä nesteeltäkin. Saisinko mitään neuvoja tähän, olisin tosi kiitollinen

     
     
  15. #4795
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fwlzzg Näytä viesti
    Moikka !
    Mulla on ongelma pumpuleitten kans. Voiko ne mennä jotenkii pilalle tai ns. vanhaks? Aina kun vaihan setupin, se maistuu tosi häröltä ja ei maistu neste ollenkaan eikä tällästä ollu noitten samojen pumpuleitten (muji) kanssa. Mun jätkällä on nyt sama ongelma TFV8 baby beastin valmis-aton kanssa, aiemmas ei ollu mutta tässä jonka vaihtoi niin on. Mitä tälle vois tehä? Tein vahvempia nesteitäkin mutta ei maistu vieläkään.. Ollut ongelmana jo jonkun aikaa, parin tankillisen jälkeen alkaa maistumaan sit siltä nesteeltäkin. Saisinko mitään neuvoja tähän, olisin tosi kiitollinen
    Useimmat pumpulit maistuu hetken vaihdon jälkeen, mm. Muji. Maku häviää parin tankillisen jälkeen.
    Kannattaa aina pestä kädet ennen villojen vaihtoa, ja käsitellä pumpulia vain puhtailla käsillä.

     
     
  16. #4796
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Useimmat pumpulit maistuu hetken vaihdon jälkeen, mm. Muji. Maku häviää parin tankillisen jälkeen.
    Kannattaa aina pestä kädet ennen villojen vaihtoa, ja käsitellä pumpulia vain puhtailla käsillä.
    Aa okei onko ehdotusta että jos vaihtaisi pumpulimerkkiä että onko joku parempi?

     
     
  17. #4797
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fwlzzg Näytä viesti
    Aa okei onko ehdotusta että jos vaihtaisi pumpulimerkkiä että onko joku parempi?
    Onhan noita; bacon, paroni, koh ken do... Ei muuta kun kokeilemaan. Mua se Mujin maku ei oo haitannu, joten on jatkuvassa käytössä.

     
     
  18. #4798
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Onhan noita; bacon, paroni, koh ken do... Ei muuta kun kokeilemaan. Mua se Mujin maku ei oo haitannu, joten on jatkuvassa käytössä.
    Kiitos paljon avusta !

     
     
  19. #4799
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    En ole koskaan kuullutkaan että ei viimeistään illalla vaihdettu pumpuli jo aamulla olisi "tekeytynyt". Ihme että ei edes nesteen maku maistu? Mikä sellainen pumpulimerkki on minkä kanssa noin voi tapahtua? Kuuloostaa tosi oudolta? Minä henk. koht. sitten taas tykkään uuden pumpulin mausta, mikä ei liene kovin yleistä P.S. Siis pojan valmisaton kanssa sama ongelma kuin itse tehdyllä setupilla sinulla? Ja vieläpä samaan aikaan? Kuulostaa aika oudolta. Onkohan nyt nesteessä käynyt jokin moka jos samaa nestettä käytätte esim?

     
     
  20. #4800
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Mikä on mtl-tankkien tulevaisuus? Tekeekö ne hiljaista kuolemaa? Aika last seasonia tuntuvat olevan.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •