Sivu 236 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 136186226232233234235236237238239240246 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,701 - 4,720 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #4701
    Okei, kiitos teille!

     
     
  2. #4702
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä laitan niihin kyljessä oleviin neljään reikään päälipuolelta jokaiseen reikään yhden tipan nestettä ennenkuin ruuvaan aton kiinni baseen. En laita sinne keskelle nestettä ettei tule liikaa. Annan 5 minuuttia levätä ja sitten aloittelen pienillä Wateilla ja tiukalla imulla vetämään ja varon ettei tule kuivaa imua joka polttaisi aton pumpulit. Kun höyryä tulee hyvin niin sitten avaan imuvastusta suuremmalle ja annan mennä.

     
     
  3. #4703
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nämä on kylläkin vähän sellaisia juttuja että kokeilemalla oppii. Mutta tärkeintä on kuunnella näiden forkkalaisten ohjeita Itse hämmästelen tällä hetkellä että miten ihmeessä mun Triton kakkosen atopää on selkeästi palanut koska antaa palaneen makua, vaikka olen jo harjoitellut kauan... Joskus jotain menee pieleen siltikin vaikka kuinka tekee hommat "oikein". Ei pidä siis lannistua ja kannattaa kuunnella ohjeita ja maltillisesti aina toimia

     
     
  4. #4704
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nämä on kylläkin vähän sellaisia juttuja että kokeilemalla oppii. Mutta tärkeintä on kuunnella näiden forkkalaisten ohjeita Itse hämmästelen tällä hetkellä että miten ihmeessä mun Triton kakkosen atopää on selkeästi palanut koska antaa palaneen makua, vaikka olen jo harjoitellut kauan... Joskus jotain menee pieleen siltikin vaikka kuinka tekee hommat "oikein". Ei pidä siis lannistua ja kannattaa kuunnella ohjeita ja maltillisesti aina toimia
    Luulen että käytin Tritonissa liikaa watteja koska tritonin atopää antaa vähemmän makua kuin nautilus. Jos siis olisin toiminut oikein niin olisin laittanut Tritoniin väkevämmän nesteen, jolloin en olisi "joutunut" ajamaan liian isoilla wateilla. Kannattaa siis muistaa sellainenkin juttu että atopäitä voi säästää siten että neste on tarpeeksi vahvaa jolloin ei joudu laittamaan niitä watteja ihan maksimiin...

     
     
  5. #4705
    Mitäs se on kun jengi valittaa joittenkin tankkien kuumumisesta? Onko siitä mitä haittaa ja miten sen huomaa, onko höyry kuumaa vai tankki tuntuu kuumalta kädellä kokeiltaessa? Ja onko tää Nautilus miten herkkä sille tai Cubis pro jonka saan (toivottavasti) ens viikolla... Nautilusta käytän pienimmällä ilmareiällä yleensä, jos sillä on vaikutusta...

     
     
  6. #4706
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Se kuumuus tulee myös siihen osaan joka tökätään huulien väliin ja se on aika epämiellyttävää ainakin mun mielestä. Ainahan nuo tankit hieman lämpenee. Nautilus ei lämpiä sen vertaa et haittais.. Cubis Pro taas lämpeää, jos hakee oikein tiukkaa imua eli ilmansäätö mahdollisimman pienellä.. Tuo lämpö riippuu paljon käytetyistä vastuksista (ohmit) ja tehoista... Kiireellä jotain selitin, ei varmaan saa tolkkua tuosta

     
     
  7. #4707
    Okei hyvä tietää ^^ Eiköhän tuo ihan tolkullista tekstiä ollut

     
     
  8. #4708
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    1
    Eli jos tilaan tätä nikotiininestettä omiin sekoituksiin: 100mg/ml VG 100ml | VapeTalo.com

    Niin 1. miten laimennan tuota 6mg vahvuuseksi? 2. mitä toi VG meinaa tossa? (tiedän VG on pohjanestettä ja sitä sekoitetaan BG:n kanssa, mutta miksi se lukee tuossa mukana? Sama toisessa pullossa lukee BG.
    Selventäkää?

    Entäs sitten tämä: 6mg/ml VG 100ml | VapeTalo.com Ei tarvii ilmeisesti laimentaa, jos haen sitä 6mg. Mutta sama näissäkin. Mitä nuo VG ja BG meinaa noissa pullojen otsikoissa?
    Ei tarvii sekottaa Toista?

     
     
  9. #4709
    Lainaus Alkuperäinen postaaja uuskaveri Näytä viesti
    Eli jos tilaan tätä nikotiininestettä omiin sekoituksiin: 100mg/ml VG 100ml | VapeTalo.com

    Niin 1. miten laimennan tuota 6mg vahvuuseksi? 2. mitä toi VG meinaa tossa? (tiedän VG on pohjanestettä ja sitä sekoitetaan BG:n kanssa, mutta miksi se lukee tuossa mukana? Sama toisessa pullossa lukee BG.
    Selventäkää?

    Entäs sitten tämä: 6mg/ml VG 100ml | VapeTalo.com Ei tarvii ilmeisesti laimentaa, jos haen sitä 6mg. Mutta sama näissäkin. Mitä nuo VG ja BG meinaa noissa pullojen otsikoissa?
    Ei tarvii sekottaa Toista?
    Vilkaiseppa tuosta hyvä opetusviedo. Kattava pläjäys infoa.
    https://www.youtube.com/watch?v=FErUcmvBEqM


     
     
  10. #4710
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Moro.
    Paljonkohan se tankin plussapinnin tulisi "tulla ulos" että olisi turvallista käyttää mekaanisessa modissa (Noisy Criket)?

     
     
  11. #4711
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tervattu Näytä viesti
    Moro.
    Paljonkohan se tankin plussapinnin tulisi "tulla ulos" että olisi turvallista käyttää mekaanisessa modissa (Noisy Criket)?
    Kunhan se pinni on selvästi ulompana kuin kierreosa jossa kulkee miinus. Otat sen 510-kierreosan modista irti, ja ruuvaat siihen tankin kiinni. Sitten ihan silmällä katsot että onko tankin plussapinni samalla tasolla, vai ulompana kuin kierteen alaosa. Jos samalla tasolla= ei hyvä, jos alempana= parempi.
    510-kierreosalla tarkoitan sitä Cricketin "hybridi-liitintä". Ehkä ymmärrät mitä ajan takaa?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #4712
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tervattu Näytä viesti
    Moro.
    Paljonkohan se tankin plussapinnin tulisi "tulla ulos" että olisi turvallista käyttää mekaanisessa modissa (Noisy Criket)?
    Kattelin vasta Urdun viteon tosta criketista. Siinä oli mun mielestä aika hyvin käyty tuota hommaa läpi.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vyR...ature=youtu.be

     
     
  13. #4713
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Niin 1. miten laimennan tuota 6mg vahvuuseksi?
    Tuossa Zavuke:n linkaamassa videossa varmaankin selviää kaikki olennainen, mutta siltä varalta että joku (muukin kuin minä) ei jaksa katsoa tunnin pätkää aiheesta:

    Tavoitteena siis vaikkapa 1 desi (100 ml) 6 mg/ml pohjaa. Eli siihen tarvitaan 6 mg/ml kertaa 100 ml = 600 mg nikotiinia. Tuota 100 mg/ml tarvitaan silloin 6 ml (600 mg /100 mg/ml = 6 ml). Loput 94 ml nikotiinitonta pohjaa.

    Toisin sanoen, desin pulloon voi laittaa 100 mg/ml pohjaa suoraan millilitroina sen määrän, mihin mg/ml vahvuuteen tähtää, loput niksatonta. Oikaiskaa joku, jos laskin väärin.

    Höyrypään käsikirja on varmaan käyttökelpoista luettavaa höyryttelyn maailmaan perehtyessä.
    Viimeksi muokannut taski63; 18.07.16 kello 07:51.

     
     
  14. #4714
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja uuskaveri Näytä viesti
    Eli jos tilaan tätä nikotiininestettä omiin sekoituksiin: 100mg/ml VG 100ml | VapeTalo.com

    Niin 1. miten laimennan tuota 6mg vahvuuseksi? 2. mitä toi VG meinaa tossa? (tiedän VG on pohjanestettä ja sitä sekoitetaan BG:n kanssa, mutta miksi se lukee tuossa mukana? Sama toisessa pullossa lukee BG.
    Selventäkää?

    Entäs sitten tämä: 6mg/ml VG 100ml | VapeTalo.com Ei tarvii ilmeisesti laimentaa, jos haen sitä 6mg. Mutta sama näissäkin. Mitä nuo VG ja BG meinaa noissa pullojen otsikoissa?
    Ei tarvii sekottaa Toista?
    VG on kasvisklyseriiniä joka on makeampaa ja antaa enemmän höyryä ja on myös paksumpaa. PG on propyleeniglygolia joka on ohuempaa ja antaa enemmän makua, mutta kuivattaa suuta hieman enemmän. Nykyään trendinä on käyttää nesteissä enemmän VG:tä kuin PG:tä. Tässä on laskuri jota käytän aina kun sekoittelen. Laskuri | vape-reseptit Tuossa laskurissa on oletusarvona että nikotiinipohja on PG:tä. Muista muuttaa se kohta VG:ksi. Makunesteen kohdalle kirjoitat nollan jos vain laimennat nikotiinipohjaa. Niin ja jos itse tekee makuja niin melkein aina makutiiviste on PG:tä jostain syystä, vaikka sitä ei läheskään aina ole makutiivistepulloon merkattu.

     
     
  15. #4715
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tervattu Näytä viesti
    Moro.
    Paljonkohan se tankin plussapinnin tulisi "tulla ulos" että olisi turvallista käyttää mekaanisessa modissa (Noisy Criket)?
    Tässä asiaa:


    https://youtu.be/nJKtJ00jSiQ
    KGO & Twist

     
     
  16. #4716
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    0,4 ohminen ato otti ja kuoli. Tritonissa on myös 1.8 ohminen, ja se nyt sitten vanhaan Provari 2.0:aan.

    Toimii!

    Se vain toimii mulle. Uskokaa nyt
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #4717
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Vtc5A meksuun ja reguloituun sitten vaikka LG HG2.
    Tilasin sitten noita LG:n akkuja 4kpl provariini.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #4718
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tilasin sitten noita LG:n akkuja 4kpl provariini.
    Jos on vanha Provari, niin en mene vannomaan, että toimii noihin on suunniteltu AWiden ympärille.
    KGO & Twist

     
     
  19. #4719
    Höyrähtänyt Dandelion's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    14
    Onko kenelläkään kokemusta Vap Fip -pohjanesteistä? Masquevapor.comilla ainakin myyvät ja aika mukavaan hintaan 1l 80vg/20pg 3mg päälle 16€, mutta mietin onko noiden valmistajien välillä paljon eroja? Joskus lukenut, että toisille on tullut esim Lubrisolven pohjista jotain ongelmaa. Meinaan ois vielä varastoon saatava niksaa, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt yli 20mg niksaa ei einään ole asiaa tilailla.

     
     
  20. #4720
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dandelion Näytä viesti
    Onko kenelläkään kokemusta Vap Fip -pohjanesteistä? Masquevapor.comilla ainakin myyvät ja aika mukavaan hintaan 1l 80vg/20pg 3mg päälle 16€, mutta mietin onko noiden valmistajien välillä paljon eroja? Joskus lukenut, että toisille on tullut esim Lubrisolven pohjista jotain ongelmaa. Meinaan ois vielä varastoon saatava niksaa, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt yli 20mg niksaa ei einään ole asiaa tilailla.
    Hyviä pohjia on. Varmaan sen litran vetäny ja ihan toimivaa tavaraa

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •