Sivu 192 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 92142182188189190191192193194195196202242 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,821 - 3,840 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #3821
    Sanottaisko että mä oon ihan N00B näitten modien kanssa Mutta nyt kun on hakattu rautalangalla ja väännetty kantapäästäkin nii eiköhän tää mee jakeluun

     
     
  2. #3822
    Voiko Pulse G:n 510 liittimen kierteille tehdä mitään? Tällä hetkellä se ei ruuvaudu Swanin nokkaan sitten millään. Teräsharjalla olen jo sipaissut kierteet puhtaiksi. Tosin tuohon DNA20 boksin nokkaan se menee ihan ongelmitta.

     
     
  3. #3823
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    18
    Minkäslaisia kokemuksia porukalla on noista Kanger EVOD peleistä? Tarkoituksena ois ehkä tollane paketti ostaa. Oisko tarpeellista ostaa useempia clearoja? Kuinka pitkäikäisiä ne atomisaattorit on, niitä varmaa kannattaa varalle ostaa? Mistä sais halvimmalla/nopettein ja mielellään paketin jossa tulis vaihtoatoja yms.

    E: Barole thx!
    Viimeksi muokannut Clone; 25.12.13 kello 02:28.

     
     
  4. #3824
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Clone Näytä viesti
    Minkäslaisia kokemuksia porukalla on noista Kanger EVOD peleistä? Tarkoituksena ois ehkä tollane paketti ostaa. Oisko tarpeellista ostaa useempia clearoja? Kuinka pitkäikäisiä ne atomisaattorit on, niitä varmaa kannattaa varalle ostaa? Mistä sais halvimmalla/nopettein ja mielellään paketin jossa tulis vaihtoatoja yms.
    http://www.e-savuke.com/vb/showthread.php?t=4061
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #3825
    Höyryttelijä Meme's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    43
    Mulla on aspire mini nova clearo. Se jostain syystä alkaa ikään kuin kurlaamaan siinä kohti kun nestettä on noi 2/3 tankkia jälellä ja ato alkaa olla lämmin. Joskus sen jälkeen räkäsee suuhun nesteet ja ei oo kyl kovin hyvän makusta. Oon koittanu heilutella sitä, käännellä sitä ja pitää ihan pystyssä, ei vaikutusta. Teenkö mä jotain väärin vai onko mulla maanantaikappale? Ton clearon pitäis olla ainakin yhen sivun mukaan kurlaamaton. Sit kun sen antaa olla hetken ja jatkaa höyryttelyä on ok siihen asti kunnes ato lämpee vähän ja alkaa saada kunnon savut ja sit alkaa taas. Muuten ihan hyvä.

    Toi on ollu ny reilun viikon käytössä, pitäiskö putsata ja miten se tehtiinkään? Varalle mulla on toinen samanlainen, sillä en oo viel koittanu. Vaihto atopäitä tohon ei oo kun sen oli alun perinkin idea olla väliaikainen, et jos en tykkääkkään touhusta niin ei mee paljon rahaa hukkaan. Nyt oon vaan hurahtanu täysin ja näillä mennään kunnes saan kunnon paketin postista.

     
     
  6. #3826
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JamppaL Näytä viesti
    Voiko Pulse G:n 510 liittimen kierteille tehdä mitään? Tällä hetkellä se ei ruuvaudu Swanin nokkaan sitten millään. Teräsharjalla olen jo sipaissut kierteet puhtaiksi. Tosin tuohon DNA20 boksin nokkaan se menee ihan ongelmitta.
    Noaloxia kierteisiin ja auki-kiinni-auki-kiinni jos sen siihen välttämättä haluat, jommasta kummasta tod.näk. vetelöityy kierteet.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  7. #3827
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Noaloxia kierteisiin ja auki-kiinni-auki-kiinni jos sen siihen välttämättä haluat, jommasta kummasta tod.näk. vetelöityy kierteet.
    Ei välttämättä auta, just tänään löin sorvarille kouraan ja tuumas et on näköjään kierteet leikkannu, mulla ei menny kuin f-20 nokkaan kierteille. Meinas kyllä et saa fixattua ne kierteet... En itse saanu edes pakalla kierteitä kohdilleen Ja aito pulse-g kyseessä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #3828
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei välttämättä auta, just tänään löin sorvarille kouraan ja tuumas et on näköjään kierteet leikkannu, mulla ei menny kuin f-20 nokkaan kierteille. Meinas kyllä et saa fixattua ne kierteet... En itse saanu edes pakalla kierteitä kohdilleen Ja aito pulse-g kyseessä
    Noissa on kyllä luokattoman monissa yksilöissä ollut tota kierre vikaa, itsellä menee useempiin modeihin mutta toisissa tuntuu jotenkin veteliltä ja toisissa ei edes lähde kiertymään. Harmi sinänsä kun ihan ok:n olonen muuten.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #3829
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Huippu vehjes muuten. Toivottavasti saa sorvilla korjattua kierteet...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #3830
    Se on aika harvinaista että cloonissa on tehty jotain paremmin

     
     
  11. #3831
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Onko kick2:sta olemassa edullisempi malli kuin evolvin tekemä?

     
     
  12. #3832

     
     
  13. #3833
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Onko kick2:sta olemassa edullisempi malli kuin evolvin tekemä?
    Ei taida kakkosesta olla

     
     
  14. #3834
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    APUVA! Toinen eRoll tipahti lattialle ja siinä syttyi itsestään se sininen valo päähän, pieni rätinä vaan kuulu atosta. Imaisin sitä pari kertaa jos se tulis "järkiinsä" ja kyllä se sitten vähän ajan ajan päästä sammu. Nyt oon kokeeks pari kertaa ottanu tosta höyryt ja molemmilla kerroilla jäin vähäks aikaa valo palaan :O Pitäskö toi akku ny hävittää? Kenties tää on just se akku joka vietti viikon kuuman patterin putken päällä...

     
     
  15. #3835
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    APUVA! Toinen eRoll tipahti lattialle ja siinä syttyi itsestään se sininen valo päähän, pieni rätinä vaan kuulu atosta. Imaisin sitä pari kertaa jos se tulis "järkiinsä" ja kyllä se sitten vähän ajan ajan päästä sammu. Nyt oon kokeeks pari kertaa ottanu tosta höyryt ja molemmilla kerroilla jäin vähäks aikaa valo palaan :O Pitäskö toi akku ny hävittää? Kenties tää on just se akku joka vietti viikon kuuman patterin putken päällä...
    Vahva veikkaus että automaattikytkin otti itseensä, uutta akkua kehiin ja tuo kierrätykseen.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #3836
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Vahva veikkaus että automaattikytkin otti itseensä, uutta akkua kehiin ja tuo kierrätykseen.
    Ok... Onneks mulla on 1 vielä, pitää pistää uutta tilaukseen... Mun tekis mieli kuitenkin vähän pelata ton kans, voiks se räjähtää tai jotain jos se jää pöhiseen ittekseen... Eli, heitänkö sen ikkunasta vesisateeseen jos se ei lopeta, vai heitänkö varmuuden vuoks muutenki ennenku meen nukkuun?

     
     
  17. #3837
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mä oon peräkylien hullu härmäläänen, mä leikkisin surutta. Vaikka saattaa olla ehkä vähän riskaabelia, mene ja tiedä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #3838
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    6,5 euron takia? Olet tosiaan, tosin paikkakunta ei siinä paljoa paina.

    Kannattaa miettiä tuota laitekannan päivitystä vaikka Kangerin Smarttiin, koska Joytechin hinnoittelu alkaa näemmä näkyä siinä, että firman tuotoksia ei suomikaupoissa tueta.
    KGO & Twist

     
     
  19. #3839
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    6,5 euron takia? Olet tosiaan, tosin paikkakunta ei siinä paljoa paina.

    Kannattaa miettiä tuota laitekannan päivitystä vaikka Kangerin Smarttiin, koska Joytechin hinnoittelu alkaa näemmä näkyä siinä, että firman tuotoksia ei suomikaupoissa tueta.
    En nyt sano että pistää akun hampaiden väliin ja pamauttaa 2x4:lla leukaan, mutta ei pieni näprääminen välttämättä pahasta oo. Jos yhtään tietää mitä tekee.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #3840
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Vitut se räjähdä (kuuluisat viimeiset sanat)
    Spoileri!



     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •